Zwanger worden, ronde 7 of meer (deel 2)
zondag 24 september 2017 om 20:20
Het vervolg op zwanger worden, ronde 7 of meer...
Hier kletsen wij met elkaar over alles wat ons bezig houdt, steunen wij elkaar waar we kunnen en zijn wij blij voor elkaar als het dan eindelijk zover is! Nieuwe dames zijn altijd welkom
.
Vraag gerust om de inloggegevens zodat je je gegevens in de tabel zelf kunt bijhouden
. Wil je liever dat andere het voor je aanpassen? Geen probleem, dan graag de gewenste aanpassingen dikgedrukt vermelden
!
Bezig met behandelingen
Zwanger!
Mama geworden!
Voormalige schrijfsters : Zwangeres, Jame, Falathiel
Voormalige schrijfsters en mama's : PientjeG, Fab1981 
Deel 1: zwanger/zwanger-worden-ronde-7-of-meer/ ... ges/387296
Hier kletsen wij met elkaar over alles wat ons bezig houdt, steunen wij elkaar waar we kunnen en zijn wij blij voor elkaar als het dan eindelijk zover is! Nieuwe dames zijn altijd welkom
Vraag gerust om de inloggegevens zodat je je gegevens in de tabel zelf kunt bijhouden
| Naam (leeftijd v/m) |
Kindje | Gestart | Medisch | Status | Bijzonderheden |
|---|---|---|---|---|---|
| Puk32 (34/38) |
eerste | 2015 oktober | Verminderde zaadkwaliteit | IVF/ICSI poging 3 in maart, daarnaast afwachting gesprekken Düsseldorf 31/01 en Gent 04/03 | Eerder: miskraam bij 6 wkn na IUI 2 |
| Ka14 (30/34) |
tweede | 2016 januari | Bezig met IVF/ICSI poging 2, afwachting bevruchtingen | Eerder: BBZ | |
| Sunny_Lady (32/33) |
eerste | 2017 februari | Verminderde zaadkwaliteit & lage AMH | Bezig met ICSI (proef)poging 1, dinsdag 29/01 punctie daarna afwachting verwijdering poliep in baarmoederslijmvlies |
| Naam (leeftijd v/m) |
Kindje | Gestart | UD | Geslacht | Bijzonderheden |
|---|---|---|---|---|---|
| WildePerzik (29/32) |
Eerste | 2017 oktober | jongetje |
| Naam |
Kindje | Gestart | Bevallen | Geslacht |
|---|---|---|---|---|
| Tara92 | Eerste | 2017 Januari | september 2018 | dochtertje |
| RainIsJustConfetti | Eerste | 2017 Maart | oktober 2018 | dochtertje |
| Lalameme | Eerste | 2016 December | 8 november 2018 | dochtertje |
| Devenie | Eerste | 2017 Maart | 4 december 2018 | zoontje |
| Yellow002 | Eerste | 2016 November | 28 december 2018 | dochtertje |
Deel 1: zwanger/zwanger-worden-ronde-7-of-meer/ ... ges/387296
anoniem_355263 wijzigde dit bericht op 27-01-2019 16:30
70.46% gewijzigd
vrijdag 13 oktober 2017 om 10:46
Lieve eve, een hele dikke knuffel voor jou. Wat moet dit moeilijk zijn. Inderdaad waar jij zoveel hoop kreeg, stoere het voor hem juist allemaal in. Ik hoop dat jullie hier heel snel nog sterker uit komen. Ik ga je hier ontzettend missen, en ben blij dat ik je op deze manier heb leren kennen. Weet dat je altijd welkom bent, zowel openbaar als via een privé bericht! nogmaals een dikke knuffel voor jou
Puk
zo begrijpelijk wat je schrijft. Ik vind dat gevoel al pittig, laat staan na 2 jaar. Wat er nu allemaal gebeurd is ook gewoon super spannend, en ik duim nog steeds zo hard dat dit jouw ronde is, dat dit jou kindje zal worden.. Ik hoop dat je je nu al weer wat beter voelt.
Tara, als je je ei kwijt wilt mag dat ook he, ik hoop dat je je snel beter voelt.
Haha ka ik moet om je lachen. Ik zou ook niet een weekend willen wachten, dan wil je het gewoon nu, en heel snel haha. Ik geef je groot gelijk. Het duurd allemaal lang zat! Balen van die witte test weer, dat zal nooit leuk worden
Ik denk oprecht dat als er ooit een keer twee strepen staat op een zwangerschapstest, ik het niet eens zou geloven. Ik heb een keer een onwijze blunder gehad. Ik moest vroeg op, en was overtijd, ik testen. Positief! Ik geloofde het niet dus keek op de verpakking.. had ik een ovulatie test gedaan, eisprong gewoon veel te laat! Nu kan ik erom lachen haha maar toen! Oeiii.
Verder hier mijn ei gemist denk ik.. niet leuk. Misschien waren we gisteren nog net optijd. Verwacht dus weinig van ronde 10.
Puk
Tara, als je je ei kwijt wilt mag dat ook he, ik hoop dat je je snel beter voelt.
Haha ka ik moet om je lachen. Ik zou ook niet een weekend willen wachten, dan wil je het gewoon nu, en heel snel haha. Ik geef je groot gelijk. Het duurd allemaal lang zat! Balen van die witte test weer, dat zal nooit leuk worden
Ik denk oprecht dat als er ooit een keer twee strepen staat op een zwangerschapstest, ik het niet eens zou geloven. Ik heb een keer een onwijze blunder gehad. Ik moest vroeg op, en was overtijd, ik testen. Positief! Ik geloofde het niet dus keek op de verpakking.. had ik een ovulatie test gedaan, eisprong gewoon veel te laat! Nu kan ik erom lachen haha maar toen! Oeiii.
Verder hier mijn ei gemist denk ik.. niet leuk. Misschien waren we gisteren nog net optijd. Verwacht dus weinig van ronde 10.
vrijdag 13 oktober 2017 om 13:12
Ka, goed dat je het op deze manier geregeld hebt!
Had gisteren indd een smiley, en later op de dag voelde ik ook echt dat het eitje op springen stond
Lamgs h&m geweest, maar ze hadden mijn maat niet meer
Helaas..
lalameme, ohh dat meen je niet! Dat zou dan achteraf toch best even balen zijn geweest!
Er hoeft maar 1 super zaadje tussen te zitten, die het nog net gehaald heeft
Hebben jullie leuke plannen voor het weekend?
Had gisteren indd een smiley, en later op de dag voelde ik ook echt dat het eitje op springen stond
Lamgs h&m geweest, maar ze hadden mijn maat niet meer
lalameme, ohh dat meen je niet! Dat zou dan achteraf toch best even balen zijn geweest!
Er hoeft maar 1 super zaadje tussen te zitten, die het nog net gehaald heeft
Hebben jullie leuke plannen voor het weekend?
vrijdag 13 oktober 2017 om 18:33
Lalameme, waarom denk je je eisprong gemist te hebben? Wanneer zou die dan geweest zijn en wanneer heb je seks gehad (lekker persoonlijke vraag
)
Devenie, das jammer! Mis voor volgende maand dan
Hier; Bloeduitslag was goed. Al dacht ik dat ik op een hoop getest was, maar ben alleen op chlamydia en eisprong getest. Chlamydia heb ik niet en mn eisprong is goed, dit had ik ze dus zonder bloedtest ook kunnen vertellen
HSG is donderdag gepland. Had een co assistent die verder niks nuttigs te vertellen had en waar aan ik kon vragen wat ik wilde, ze had geen idee.
Nu dus eerst donderdag maar afwachten.
Fijn weekend allemaal!
Devenie, das jammer! Mis voor volgende maand dan
Hier; Bloeduitslag was goed. Al dacht ik dat ik op een hoop getest was, maar ben alleen op chlamydia en eisprong getest. Chlamydia heb ik niet en mn eisprong is goed, dit had ik ze dus zonder bloedtest ook kunnen vertellen
HSG is donderdag gepland. Had een co assistent die verder niks nuttigs te vertellen had en waar aan ik kon vragen wat ik wilde, ze had geen idee.
Nu dus eerst donderdag maar afwachten.
Fijn weekend allemaal!
vrijdag 13 oktober 2017 om 22:25
Haha ka. Je maakt me altijd aan het lachen!
testje was heel heel licht. normaal merk ik veel vroeger een naderende ovulatie op maar nu niet. Pas op t moment zelf.. toen getest en dat was dus niet meer positief. Dat was gisteren avond.. daarna hebben wij het nog even gezellig gemaakt haha.. maar dat zal net op t randje zijn dus. kan 2 kanten op! Temperatuur was gedaald ook die dag. vandaag gestegen dus weet het gewoon zeker!
Fijn van de goede uitslagen! Wel balen dat er op bijna niets is getest.. spannend donderdag, het begint nu echt dichtbij te komen! Wel heel jammer dat ze je niets kon vertellen.. Ik ga alvast voor je duimen!
Fijn weekend lieve dames!
Fijn van de goede uitslagen! Wel balen dat er op bijna niets is getest.. spannend donderdag, het begint nu echt dichtbij te komen! Wel heel jammer dat ze je niets kon vertellen.. Ik ga alvast voor je duimen!
Fijn weekend lieve dames!
vrijdag 13 oktober 2017 om 23:27
Maar Lalameme, als ik t zo lees heb je t juist op t perfecte moment gedaan. Bij je piek duurt t nog zo'n 24 tot 36 uur voordat je ei springt hè. Daarna gaat hij alweer omlaag en komt je ei dus pas.
Je temperatuur gaat weer omhoog als je je eisprong hebt gehad. Die daling is: hij komt, stijging: geweest... dus daartussen was ie er en heb je t gedaan. Ik zou niks uitsluiten!
En betrap me nu er wel op dat ik je nu hoop probeer te geven, terwijl t juist relaxter is als je denkt: tis toch niet gelukt
Maar ik denk echt dat je zo slecht niet hebt gezeten. Dus nu we de zwemmers bij puk hebben aangemoedigd en deze zijn uitgezwommen (die moeten nu aant delen zijn), gaan we gewoon verder met die van jullie aan te moedigen
hihi
Fijn weekend
Je temperatuur gaat weer omhoog als je je eisprong hebt gehad. Die daling is: hij komt, stijging: geweest... dus daartussen was ie er en heb je t gedaan. Ik zou niks uitsluiten!
En betrap me nu er wel op dat ik je nu hoop probeer te geven, terwijl t juist relaxter is als je denkt: tis toch niet gelukt
Fijn weekend
zondag 15 oktober 2017 om 15:49
Ladies...ik ga toch even pauze van het forum nemen ook. Vooral het schrijven dan
. Het meelezen van dit topic zal ik zeker blijven doen namelijk! Ik wens iedereen heel veel succes en hoop dat er snel veel positief nieuws komt!
Ik zal mijn gegevens wel in de tabel blijven bijhouden, dan weten jullie nog een beetje hoe ik er voor sta
. Ik verwacht eind dit jaar/begin volgend jaar weer aan te sluiten
. Hopelijk staan we dan met z'n alle in de 2e tabel
.
Voor nu wil ik er echt wat minder mee bezig zijn tot in ieder geval het einde van het jaar. Komen ook wat dingen aan waardoor ik het allemaal wat hectischer ga krijgen.
Ten slotte ladies, take care en keep faith!
Ik zal mijn gegevens wel in de tabel blijven bijhouden, dan weten jullie nog een beetje hoe ik er voor sta
Voor nu wil ik er echt wat minder mee bezig zijn tot in ieder geval het einde van het jaar. Komen ook wat dingen aan waardoor ik het allemaal wat hectischer ga krijgen.
Ten slotte ladies, take care en keep faith!
maandag 16 oktober 2017 om 09:02
Wordt een rustig topic hier...
Puk Hoe is het? Bijna je nod!
Wanneer wil je testen? Al eerder of wacht je eerst nod af
Hier volop menstruatie. Zaterdag begonnen, dus maar 1 dag gelogen. Gister en vandaag leegloop dagen
Nu echt aan t aftellen naar donderdag. Vind enorm spannend.
Gisteren verjaardag van familie, waar dan tantes heel serieus de opmerking maken: ja en als het niet meer kan, dan is het ook niet anders he. Alsof je het hebt over niet meer naar de film kunnen gaan vanavond.
Was even een kiezen op elkaar en volgend onderwerp momentje
Verder drukke week hier. Hebben jullie nog herfstvakantie?
Puk Hoe is het? Bijna je nod!
Hier volop menstruatie. Zaterdag begonnen, dus maar 1 dag gelogen. Gister en vandaag leegloop dagen
Gisteren verjaardag van familie, waar dan tantes heel serieus de opmerking maken: ja en als het niet meer kan, dan is het ook niet anders he. Alsof je het hebt over niet meer naar de film kunnen gaan vanavond.
Verder drukke week hier. Hebben jullie nog herfstvakantie?
maandag 16 oktober 2017 om 09:28
Hey!
Ik blijf nog lekker hangen hoor! Of tenminste, ik hoop niet voor lang
Voor nu lijkt het erop dat deze poging het niet is geworden. Ik voel nog niks en morgen is de inseminatie twee weken geleden. Heb vanochtend een test gaan en die was negatief dus ik ben me al neer aan het leggen bij het feit dat we naar poging 2 gedaan. Voel me gelukkig nog goed en we gaan straks met vol enthousiasme naar poging 2. Dan maandag die THL dus ook wel fijn dat ze dan gaan kijken of het van binnen echt goed zit.
Hoe is het bij jou Ka? Ik snapte je leugen helemaal! Dat wachten is toch zo vermoeiend en als je toch eigenlijk al weet dat het gaat komen. Ik snap je spanning helemaal!! Ik voel hem ook al als ik aan volgende week denk. Ik ben ook heel benieuwd naar jouw ervaring donderdag. En oh man, die tante, die zou ik een klap voor der kop willen geven. Dankjewel lieve tante, dat je nog even zo'n opmerking moet maken terwijl er nog zoveel mogelijk is. Laten we het er maar op houden dat het voor anderen gewoon moeilijk is om te begrijpen en reacties daarom misschien niet zo tactvol zijn.
Ik verder druk aan het werk, bij ons zijn de vakanties topdrukte maar heel leuk! Ga jij nog leuke dingen doen?
Sunny, jammer! Ik ga je missen, net als de rest en hoop dat iedereen weer snel terug is. Of gewoon nog af en toe een berichtje stuurt. Ik geloof dat iedereen ook altijd een druk voelt om op iedereen te reageren maar ik denk dat dat helemaal niet hoeft. Dus wie er ook mee leest en wel wat wil schrijven maar niet op iedereen wil reageren. Das helemaal prima he! Succes meid in ieder geval met alles!
En voor de rest, volgens mij is iedereen nu aan het wachten he! Succes, ik wacht nog heel eventjes mee.
Ik blijf nog lekker hangen hoor! Of tenminste, ik hoop niet voor lang
Voor nu lijkt het erop dat deze poging het niet is geworden. Ik voel nog niks en morgen is de inseminatie twee weken geleden. Heb vanochtend een test gaan en die was negatief dus ik ben me al neer aan het leggen bij het feit dat we naar poging 2 gedaan. Voel me gelukkig nog goed en we gaan straks met vol enthousiasme naar poging 2. Dan maandag die THL dus ook wel fijn dat ze dan gaan kijken of het van binnen echt goed zit.
Hoe is het bij jou Ka? Ik snapte je leugen helemaal! Dat wachten is toch zo vermoeiend en als je toch eigenlijk al weet dat het gaat komen. Ik snap je spanning helemaal!! Ik voel hem ook al als ik aan volgende week denk. Ik ben ook heel benieuwd naar jouw ervaring donderdag. En oh man, die tante, die zou ik een klap voor der kop willen geven. Dankjewel lieve tante, dat je nog even zo'n opmerking moet maken terwijl er nog zoveel mogelijk is. Laten we het er maar op houden dat het voor anderen gewoon moeilijk is om te begrijpen en reacties daarom misschien niet zo tactvol zijn.
Ik verder druk aan het werk, bij ons zijn de vakanties topdrukte maar heel leuk! Ga jij nog leuke dingen doen?
Sunny, jammer! Ik ga je missen, net als de rest en hoop dat iedereen weer snel terug is. Of gewoon nog af en toe een berichtje stuurt. Ik geloof dat iedereen ook altijd een druk voelt om op iedereen te reageren maar ik denk dat dat helemaal niet hoeft. Dus wie er ook mee leest en wel wat wil schrijven maar niet op iedereen wil reageren. Das helemaal prima he! Succes meid in ieder geval met alles!
En voor de rest, volgens mij is iedereen nu aan het wachten he! Succes, ik wacht nog heel eventjes mee.
maandag 16 oktober 2017 om 10:13
Ka en puk bedankt, jullie berichtjes hebben me echt goed gedaan!
Stomme reactie inderdaad.. vermoeiend vind ik dat soort dingen hoor. Spannend donderdag! Het komt nu gelukkig dichtbij ! Hier geen zomervakantie en geen herfstvakantie helaas.. ben er wel echt aan toe hoor..
Wat jammer puk.. al hoop ik nog even voor een late innesteling? kan dat? Wel fijn dat mocht het niet gelukt zijn, je je nog goed voelt. En anders maandag de til. Spannend. Ik hoop nog even mee.
Wat jammer sunny, voel je altijd welkom om iets te plaatsen als je dat wel wilt, al is het alleen een update vanuit jou! Ik hoop dat alles verder goed komt en we snel positief nieuws ontvangen vanuit jou! Ik ga je missen hier !
Hier denk ik toch dat de angst van van de week onnodig is geweest en ik toen echt mijn eisprong nog niet gehad had. We gaan het zien. verder heel druk geweest, veel gewerkt en in huis bezig. Ik snak echt naar vakantie. Een lekker warm land, bruinbakken in de zon. Alles all in. Gewoon lekker doen waar je zin in hebt. Ben verder best wel van de dingen doen op vakantie, maar dit lijkt me weer even heerlijk nu!
Stomme reactie inderdaad.. vermoeiend vind ik dat soort dingen hoor. Spannend donderdag! Het komt nu gelukkig dichtbij ! Hier geen zomervakantie en geen herfstvakantie helaas.. ben er wel echt aan toe hoor..
Wat jammer puk.. al hoop ik nog even voor een late innesteling? kan dat? Wel fijn dat mocht het niet gelukt zijn, je je nog goed voelt. En anders maandag de til. Spannend. Ik hoop nog even mee.
Wat jammer sunny, voel je altijd welkom om iets te plaatsen als je dat wel wilt, al is het alleen een update vanuit jou! Ik hoop dat alles verder goed komt en we snel positief nieuws ontvangen vanuit jou! Ik ga je missen hier !
Hier denk ik toch dat de angst van van de week onnodig is geweest en ik toen echt mijn eisprong nog niet gehad had. We gaan het zien. verder heel druk geweest, veel gewerkt en in huis bezig. Ik snak echt naar vakantie. Een lekker warm land, bruinbakken in de zon. Alles all in. Gewoon lekker doen waar je zin in hebt. Ben verder best wel van de dingen doen op vakantie, maar dit lijkt me weer even heerlijk nu!
dinsdag 17 oktober 2017 om 08:00
Nog niks.. laat het maar snel komen nu dan hoef ik niet stiekem nog te hopen. En Lalameme, het kan natuurlijk nog raak zijn en dat ik gewoon nog te weinig HCG heb maar ik geloof het niet zo. Maar nog eventjes geduld en we weten het. En jij dus super druk. Heb je ergens tijd om eventjes te ontspannen? Na zoveel werk en geen vakantie hoop ik dat je binnenkort een vakantie krijgt! Geeft toch wel energie om af en toe eventjes helemaal weg te zijnen inderdaad nergens over te denken.
dinsdag 17 oktober 2017 om 17:55
De dames die even een stapje terug doen, hopelijk horen we snel van jullie en dan met goed nieuws!
Puk, poeh evengoed spannend hoor! Hoe ben je er zelf onder momenteel?
lalameme, staat vakantie wel op de planning? Het is indd een goed om weg te zijn van alles en te genieten van de leuke dingen.
Net wat puk zegt, kun je wel je momentjes voor jezelf nemen. Heel belangrijk
Hier wel een weekje herfstvakantie en druk met ons huis, de boven moet nog alles geverfd worden. er moeten dingen bijgewerkt worden.
De keuken komt over 3 weken, overal ligt nog rotzooi wat eigenlijk in de weg ligt maar wat we ook nog echt nodig hebben..
Gelukkig levert dat geen stress op, maar zou wel blij zijn als dat allemaal onder de voeten weg is straks!
Daarnaast kan het leuke gedeelte ( Shoppen ) nu ook eindelijk van start gaan.
Ook hier op het wachtbankje, vandaag 5 dpo. Niks geks aan de hand.
Ook niet zoals de afgelopen 2 maanden dat ik gekke dingen voelde en al vrij snel lage rugpijn kreeg.
Ondanks dat ik druk bezig ben met van alles, merk ik bij ieder krampje of gerommel even denk; hmm wat zou het zijn?
Ka, jou menstruatie ten einde?
Puk, poeh evengoed spannend hoor! Hoe ben je er zelf onder momenteel?
lalameme, staat vakantie wel op de planning? Het is indd een goed om weg te zijn van alles en te genieten van de leuke dingen.
Net wat puk zegt, kun je wel je momentjes voor jezelf nemen. Heel belangrijk
Hier wel een weekje herfstvakantie en druk met ons huis, de boven moet nog alles geverfd worden. er moeten dingen bijgewerkt worden.
De keuken komt over 3 weken, overal ligt nog rotzooi wat eigenlijk in de weg ligt maar wat we ook nog echt nodig hebben..
Gelukkig levert dat geen stress op, maar zou wel blij zijn als dat allemaal onder de voeten weg is straks!
Daarnaast kan het leuke gedeelte ( Shoppen ) nu ook eindelijk van start gaan.
Ook hier op het wachtbankje, vandaag 5 dpo. Niks geks aan de hand.
Ook niet zoals de afgelopen 2 maanden dat ik gekke dingen voelde en al vrij snel lage rugpijn kreeg.
Ondanks dat ik druk bezig ben met van alles, merk ik bij ieder krampje of gerommel even denk; hmm wat zou het zijn?
Ka, jou menstruatie ten einde?
woensdag 18 oktober 2017 om 08:23
Nog niks maar ook weer een negatieve test. Merk dat er nog een sprankje hoop zit. Was gister al weer lekker aan het googlen geslagen met 'negatieve test op NOD'..
Nee, ik denk echt dat mijn ongesteldheid vandaag of morgen komt. Voel me er nog goed onder maar ben wel klaar met dat wachten!
Fijn dat jij een weekje vrij heft Devenie! Klinkt wel alsof je het ontzettend druk hebt met je huis. Maar gelukkig dus ook wat vrije tijd. Lekker geshopt? En succes op het wachtbankje!
Ka, ik ben er vanavond denk ik niet meer dus heel veel succes morgen!!
Fijn dat jij een weekje vrij heft Devenie! Klinkt wel alsof je het ontzettend druk hebt met je huis. Maar gelukkig dus ook wat vrije tijd. Lekker geshopt? En succes op het wachtbankje!
Ka, ik ben er vanavond denk ik niet meer dus heel veel succes morgen!!
woensdag 18 oktober 2017 om 09:41
Puk, ik hoop dat je heel snel duidelijkheid hebt!
Ohh ik herken het gegoogle
ik deed het ook wel eens maanden geleden.
Zo heb ik gisteren avond nog eens gegoogled wanneer de innestelling plaats vind en of er symptomen zijn.
Natuurlijk weet ik dat het tussen de 6-12 dagen na je ei is maar toch zegt dan iets in mij, ach zoek het even op!
Nu ben ik weer terrecht gekomen in de fase, ga ik een temp dip krijgen?! Dus vanochtend ook, hoop je toch dat die temperatuur een stuk lager is. Maar niets was minder waar haha
Ja, we hebben al het een en ander qua decoratie kunnen shoppen. Heerlijk, alleen minder goed voor je beurs
Fijne dag vandaag meiden!
Ohh ik herken het gegoogle
Zo heb ik gisteren avond nog eens gegoogled wanneer de innestelling plaats vind en of er symptomen zijn.
Natuurlijk weet ik dat het tussen de 6-12 dagen na je ei is maar toch zegt dan iets in mij, ach zoek het even op!
Nu ben ik weer terrecht gekomen in de fase, ga ik een temp dip krijgen?! Dus vanochtend ook, hoop je toch dat die temperatuur een stuk lager is. Maar niets was minder waar haha
Ja, we hebben al het een en ander qua decoratie kunnen shoppen. Heerlijk, alleen minder goed voor je beurs
Fijne dag vandaag meiden!
woensdag 18 oktober 2017 om 14:38
Hey ladies... Ik lees nog steeds met jullie mee. Ik wil zeggen dat jullie lieve reacties me zelfs een beetje ontroerd hebben. Ik zal wellicht af en toe reageren (hopelijk omdat iemand hier meldt zwanger te zijn) maar even niet bezig zijn met mn eigen situatie of daarover schrijven.
Ik hoop op goed nieuws voor jou Puk ookal verwacht je het niet meer...
En Ka nu ook een spannende periode.
Ik hoop op goed nieuws voor jou Puk ookal verwacht je het niet meer...
En Ka nu ook een spannende periode.
woensdag 18 oktober 2017 om 14:57
Pffff, ja toch een klein beetje hoop hier maar heb ook al zitten googlen en Pregnyl kan blijkbaar je luteale fase verlengen dus dat zal het wel zijn. Ohh, echt irritant, dit wachten vooral omdat ik altijd super regelmatig ben.. Nu ben ik ook vrij vandaag, dus lekker veel tijd om ermee bezig te zijn
Devenie, ik ben precies hetzelfde en op zich geeft het zoeken naar informatie mij altijd wat rust dus hoop dat dat voor jou ook is. Succes ook met het wachten!
En fijn dat jullie leuke dingen gevonden hebben!
Eve, dankje
Ik blijf ook nog een klein beetje hopen. En fijn om af en toe iets van je te horen. Wat je schrijft en hoe vaak maakt echt niet uit. Gewoon doen wat goed voelt. En ik hoop inderdaad dat dat heel vaak zal zijn door zwangerschappen
Devenie, ik ben precies hetzelfde en op zich geeft het zoeken naar informatie mij altijd wat rust dus hoop dat dat voor jou ook is. Succes ook met het wachten!
En fijn dat jullie leuke dingen gevonden hebben!
Eve, dankje
woensdag 18 oktober 2017 om 15:41
Puk Zenuwslopend die laatste dagen he
. En snap dat het nu helemaal anders is, doordat je met hulp nu begonnen bent. Lf verlengen is opzich alleen maar goed, meer tijd om in te nestelen
. Maar als het nou niet is en je wordt pas vrijdag ongesteld
, heb je dan wel maandag dat onderzoek? Ik weet niet in hoeverre je gestopt moet zijn met bloeden?
Lalameme wanneer heb je wel vakantie?
Denk je nu wel je eisprong gehad te hebben of nog helemaal niet?
Hier wel vrij, maar werk liever. Te veel afspraken per dag
. Dus helaas niet de tijd voor even lekker niks of doen waar ik zin in heb.
Devenie Lekker bezig in jullie huisje?
Met 5 dpo is het ook wel erg vroeg wat te voelen he hihi
. Heb je voor jezelf al staan wanneer je zou willen testen? Wacht je tot nod of erover?
Dat googlen
ben ik ook te goed in geworden haha. Begin zelfs nu te krijgen dat ik stukken lees en denk: dit heb ik al eens gelezen. Ben dus ondertussen begonnen met dejavu googlen.
Eve leuk dat je nog meeleest. Hoop dat het een beetje bij jullie gaat.
Hier Ik leef een beetje in een bubbel. Heb vrij weinig besef van tijd, doe alles, maar dringt weinig door. Maandag was een rustige dag. Gisteren gewerkt, maar had om 17uur t gevoel dat t nog ochtend was, nog een vergadering die erg verwarrend was gehad en toen ik in bed lag, lag ik echt rond te kijken wat ik er deed
. Vanochtend met mn dochter naar t ziekenhuis voor uitslagen, alles was prima, maar in februari dagopname voor nog een onderzoek. Door de blaasontsteking kan ze littekentjes in dr nieren hebben gekregen en dat kan op latere leeftijd schadelijk zijn, dat gaan ze dan bekijken. Had een beetje gehoopt dat als alles vandaag goed was, we er vanaf zouden zijn, maar helaas.
Zometeen naar een verjaardag. En dan morgen hét onderzoek
, daarna naar huis racen want dan heeft dochterlief generale repetitie van dr dansvoorstelling
. Vrijdag en zaterdag 2 voorstellingen.
Doe mij zondag maar, dan is alles achter de rug
.
voor allemaal
Lalameme wanneer heb je wel vakantie?
Hier wel vrij, maar werk liever. Te veel afspraken per dag
Devenie Lekker bezig in jullie huisje?
Met 5 dpo is het ook wel erg vroeg wat te voelen he hihi
Dat googlen
Eve leuk dat je nog meeleest. Hoop dat het een beetje bij jullie gaat.
Hier Ik leef een beetje in een bubbel. Heb vrij weinig besef van tijd, doe alles, maar dringt weinig door. Maandag was een rustige dag. Gisteren gewerkt, maar had om 17uur t gevoel dat t nog ochtend was, nog een vergadering die erg verwarrend was gehad en toen ik in bed lag, lag ik echt rond te kijken wat ik er deed
Zometeen naar een verjaardag. En dan morgen hét onderzoek
Doe mij zondag maar, dan is alles achter de rug
woensdag 18 oktober 2017 om 19:56
ka, sow, druk druk druk! Probeer je ook een momentje voor jezelf te hebben?
Haha dat heb ik ook hoor, ik heb volgens mij al elke pagina 3x gelezen of bekeken
Nee klopt op 5dpo kun je weinig nog voelen, maar heb 2 maanden achter elkaar krampen en rugpijn gehad. Zo danig dat ik beperkt was in mijn laten en doen
Zal morgen aan je denken! Hopelijk valt het je mee.

puk, stiekem hoop ik dan nog even met je mee! Nooit verkeerd om toch positief te blijven
eve, gewoon doen waar jij je goed bij voelt!
hopelijk is alles oke bij jullie
Haha dat heb ik ook hoor, ik heb volgens mij al elke pagina 3x gelezen of bekeken
Nee klopt op 5dpo kun je weinig nog voelen, maar heb 2 maanden achter elkaar krampen en rugpijn gehad. Zo danig dat ik beperkt was in mijn laten en doen
Zal morgen aan je denken! Hopelijk valt het je mee.
puk, stiekem hoop ik dan nog even met je mee! Nooit verkeerd om toch positief te blijven
eve, gewoon doen waar jij je goed bij voelt!
woensdag 18 oktober 2017 om 22:02
Ka, ja echt niet fijn die laatste momenten. Begin mijn buik al wat te voelen dus hoop dat als ik ongesteld moet worden dat het dan morgen komt. En inderdaad wat je zegt, als het later is dan komt dat onderzoek van maandag ook in de problemen. Als het morgen komt moet het volgens mij wel goed komen want ik ben meestal 4 dagen maar misschien voor de zekerheid toch maar even bellen. En een luteale fase van 13 of 14 dagen vind ik prima hoor, hoeft niet veel langer van mij haha
Dat dejavu googlen heb ik ook last van
Fijn dat bij je dochter alles goed pas. Waarom is die dagopname pas in februari?
Morgen klink ook druk voor je! Heel veel succes morgen! Ik denk ook aan je!
Devenie, dankjewel voor het meehopen! Zou mooi zijn als ze bij jou ook lekker aan het nestelen zijn
Dat dejavu googlen heb ik ook last van
Fijn dat bij je dochter alles goed pas. Waarom is die dagopname pas in februari?
Morgen klink ook druk voor je! Heel veel succes morgen! Ik denk ook aan je!
Devenie, dankjewel voor het meehopen! Zou mooi zijn als ze bij jou ook lekker aan het nestelen zijn
woensdag 18 oktober 2017 om 22:33
Even snel!
Jeetje puk dit duurt wel heel lang! Wat balen zeg.. als t dan niet gelukt is dan maar snel op naar iui2.. Dit je niks. Ik denk veel aan je!.
Ook aan jou denk ik Ka morgen is het zover! Heel veel sterkte en succes met het onderzoek. Dikke knuffel
Vakantie? Haha, wat is dat? Ik hoop februari/maart maar dan is t weer nog niet echt optimaal.. Dus zal wel april/mei worden.. of weet iemand een land waar je heerlijk kunt bruinbakken in februari haha ?
Eisprong is geweest, ik heb hem inderdaad niet gemist! Op welke van de 2 momenten het ook is geweest!
we gaan het zien, nog een paar dagen wachten.
Jeetje puk dit duurt wel heel lang! Wat balen zeg.. als t dan niet gelukt is dan maar snel op naar iui2.. Dit je niks. Ik denk veel aan je!.
Ook aan jou denk ik Ka morgen is het zover! Heel veel sterkte en succes met het onderzoek. Dikke knuffel
Vakantie? Haha, wat is dat? Ik hoop februari/maart maar dan is t weer nog niet echt optimaal.. Dus zal wel april/mei worden.. of weet iemand een land waar je heerlijk kunt bruinbakken in februari haha ?
Eisprong is geweest, ik heb hem inderdaad niet gemist! Op welke van de 2 momenten het ook is geweest!