Werkt product x echt?

vrijdag 17 maart 2017 om 15:46
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken
Mijn bijdrage:
- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.
- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.
Jullie nog toevoegingen en tips?
Mijn bijdrage:
- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.
- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.
Jullie nog toevoegingen en tips?
maandag 30 oktober 2017 om 10:50
Ik gebruik enkel mascara van dat merk. Welke heb jij?

maandag 30 oktober 2017 om 11:19
warm hem een beetje op voor gebruik, hete kraan bijvoorbeeld of met de föhn
verder; doe voorzichtig! niet te hard drukken dus, beetje uitproberen
ik doe soms mijn wimpers op de aanzet een beetje krullen, zeg een millimeter of twee van de wortels en de huid af en dan vanaf het midden ongeveer nog een keer zachtjes, daarna mascara erover
verder; doe voorzichtig! niet te hard drukken dus, beetje uitproberen
ik doe soms mijn wimpers op de aanzet een beetje krullen, zeg een millimeter of twee van de wortels en de huid af en dan vanaf het midden ongeveer nog een keer zachtjes, daarna mascara erover
Lorem Ipsum

maandag 30 oktober 2017 om 11:38
maandag 30 oktober 2017 om 11:41
Deze emulsie uut Korea is ook superfijn.
https://www.ebay.com/itm/Mizon-Collagen ... 0505.m3226
Ik heb een gecombineerde huid.
Voor een drogere huid hebben ze em ook in cremevorm, maar die zit in een pot.

maandag 30 oktober 2017 om 11:44
Wat doet deze precies? Er gaat voor mij ook een hele wereld open hoor. Ik moet wel zeggen dat ik het heel lastig vind om te ontdekken wat nu wel goed is en wat niet. Hoe kom je daar achter??Emma95 schreef: ↑30-10-2017 11:41Deze emulsie uut Korea is ook superfijn.
Ik zit ook te neuzen op de website van The Ordinary maar door het gigantische aanbod ben ik de weg al weer kwijt. Is alles van hen goed? Waar moet je op letten.. etc..

maandag 30 oktober 2017 om 11:47
Ik heb het wel consequent gebruikt, elke avond voor het slapen gaan.
Ik ben er superblij mee.

maandag 30 oktober 2017 om 11:49
maandag 30 oktober 2017 om 14:04
Eerst gewoon tien seconden dichtknijpen en daarna pompende bewegingen maken. Dat laatste is belangrijk. Dus open, dicht....Serendipety schreef: ↑30-10-2017 10:58Hebben jullie tips hoe je een wimpertang gebruikt?
Na het gebruik van het kruitvat wimperserum en Essence Lash Princess heb ik mooie lange wimpers, die recht uit staan![]()
Lisa Eldridge heeft er een filmpje over gemaakt, zo heb ik het geleerd.

maandag 30 oktober 2017 om 14:23
syvon schreef: ↑20-10-2017 23:45Ruby Woo is al jaaaren mijn lievelings. Hij blijft bij mij altijd uren zitten, als ik niet heel uitgebreid ga lunchen ofzo. Ik vind het matte effect echt ongeëvenaard, alleen drogen mijn lippen er soms een beetje van uit. Russian Red is misschien nog beter voor je, die heeft echt iets blauwigs volgens mij.
Beetje laat, maar ik gebruik een primer eronder, dan droog je niet uit, en bij mij overleeft hij ook een lunch!
Grappig dat jullie hem warm vinden- hij heeft juist een blauwe (koel dus) ondertoon en daardoor geschikt voor een breed scala aan huidtinten. (Check deze link maar eens: https://www.popsugar.com/beauty/What-Do ... s-42695524
Ik ben verschrikkelijk bleek en kan rood slecht hebben, maar deze staat juist fantastisch.
maandag 30 oktober 2017 om 15:51
Ik dacht dat het om mascara ginglizenlotte schreef: ↑30-10-2017 14:13ik heb het multiplay potlood, inmiddels in zwart, bruin, paars en blauw. Zegt dat genoeg?

Heb 1 keer zo'n oogpotlood gebruikt en dat was een hel. Kreeg het er met geen mogelijkheid af!
maandag 30 oktober 2017 om 18:09
Ik heb het besteld op de site van Ici Paris. Het merk is philosophy en het heet turbo Booster c powder. Ik geloof dat het rond de 20 euro was. Maar als ik zie hoeveel ik ervan gebruik denk ik dat ik er wel een flink poosje mee ga doen.
maandag 30 oktober 2017 om 21:43
Welke sheet masks zijn aan te raden? Ik heb net op Ebay 5 hyaluronzuur maskers besteld van een Koreaans merk, Etude House. En een Peeling van Neogen. En ook nog een nachtserum van Mizon.
Ben benieuwd. Mooie sites zijn ook www.sokoglam.com of www.peachandlilly.com
Voor als,je door de bomen het bos niet meer ziet. Het aanbod is enorm.
Ben benieuwd. Mooie sites zijn ook www.sokoglam.com of www.peachandlilly.com
Voor als,je door de bomen het bos niet meer ziet. Het aanbod is enorm.
dinsdag 31 oktober 2017 om 08:57
Dutchsuzanne ik heb een aantal verschillende op ali express gekocht om uit te proberen, onder andere deze: Hankey's Korean Hyaluronic Acid Moisturizing Face Mask. En ik heb ze inmiddels opnieuw besteld, bevallen goed.
Trouwens Primark heeft ook sheet masks tegenwoordig en de reviews zijn niet slecht.
Trouwens Primark heeft ook sheet masks tegenwoordig en de reviews zijn niet slecht.