Napraattopic Deel 93

05-11-2017 19:08 3029 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrouwjagersma schreef:
16-11-2017 20:54
Oh!
Zeg eens, is hij in het echt net zo mooi?
Deze? Afbeelding
_Inkie_ schreef:
16-11-2017 21:31
Deze? Afbeelding
Ik vind er echt iets aan.
MoirenPhae schreef:
16-11-2017 21:33
Euhh...mee eens.
NIETS!!!
MoirenPhae schreef:
16-11-2017 21:33
Ik dacht ik zal de verkeerde wel hebben :roll:
Oh jongens, jullie hebben geen idee.
Erik Dijkstra is onwijs sexy. Ik kan het niet anders zeggen. Kijk dat haar dan!
Dit is echt weer net als met Hugo. Jullie hebben gewoon geen idee van wat mooie mannen zijn.
vrouwjagersma schreef:
16-11-2017 21:43
Dit is echt weer net als met Hugo. Jullie hebben gewoon geen idee van wat mooie mannen zijn.
Wie is Hugo.

Sorry Barb, ik deel je passie voor beeldend en ervarend onderwijs, maar duidelijk niet voor mannen.
MoirenPhae schreef:
16-11-2017 21:45
Wie is Hugo.

Sorry Barb, ik deel je passie voor beeldend en ervarend onderwijs, maar duidelijk niet voor mannen.
Hugo Borst.
Maar goed, wel fijn dat je in elk geval een goede docent bent. Dan is je veel vergeven.
vrouwjagersma schreef:
16-11-2017 21:43
Nee klopt ik laat hen met alle liefde aan jou. De doorzichtige plastic bril is de kers op de taart.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik snap het wel. Tikje intellectueel en studentikoos enzo.
Ik heb eens naast Daniël Lohues van Skik in de KPN-winkel gestaan, in het kader van de BN-ers. Daniël is natuurlijk een Bekende Drent.
En ik ken de zoon van Henk Wijngaard, maar daar zou ik met de beste wil van de wereld niets positiefs over kunnen zeggen. Over Henk trouwens ook niet. Heeft ook geen intellectuele uitstraling :proud:
_Marana_ schreef:
16-11-2017 12:23
Nee iemand die een online webwinkel wil beginnen en mijn opmerkingen niet zo leuk vindt. Het hele rode trui verhaal heb ik gemist geloof ik gisteren :cry:
Gezien. Wat een zuurpruim die TO als ik iets bestel bij een website zit ik ook niet te wachten op een pen met een naam erop.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Henk Wijngaard lijkt me best een aardige vent, maar ik vind hem niet sexy. Hopelijk stelt jullie dat gerust.
anoniem_328039 wijzigde dit bericht op 16-11-2017 21:55
18.68% gewijzigd
Eerlijk delen Babs.

Die Erik vind ik niks, die mag jij.
Neem ik Hugo.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ik denk dat ik geen enkele bn’er zou herkennen.
feow schreef:
16-11-2017 21:54
Eerlijk delen Babs.

Die Erik vind ik niks, die mag jij.
Neem ik Hugo.
Oké. Vind ik eerlijk. Ik ben ook veel jonger, dus dat past precies.
Ik heb een dingetje voor Klaas Dijkhoff, maar die partij hè.
MoirenPhae schreef:
16-11-2017 21:55
Ik denk dat ik geen enkele bn’er zou herkennen.
Ik vind ze vaak erg klein in het echt.
vrouwjagersma schreef:
16-11-2017 21:57
Ik vind ze vaak erg klein in het echt.
Zie jij er zoveel :O
MoirenPhae schreef:
16-11-2017 21:57
Ik heb een dingetje voor Klaas Dijkhoff, maar die partij hè.
Ja, eens. Mooie man wel.
MoirenPhae schreef:
16-11-2017 21:59
Zie jij er zoveel :O
Ja, toen ik nog in de grote stad woonde wel de standaard Groningse bekende Nederlanders. Jacques D'Ancona, Lenie 't Hart, Bert Visscher en natuurlijk Rooie Rinus en/of Pé Daalemmer.
vrouwjagersma schreef:
16-11-2017 21:59
Ja, eens. Mooie man wel.
En vriendelijk. En intelligent :flirting:

En VVD’er :|
vrouwjagersma schreef:
16-11-2017 22:01
Ja, toen ik nog in de grote stad woonde wel de standaard Groningse bekende Nederlanders. Jacques D'Ancona, Lenie 't Hart, Bert Visscher en natuurlijk Rooie Rinus en/of Pé Daalemmer.
Ik heb wel eens een zeehond gezien en herkend.
MoirenPhae schreef:
16-11-2017 22:02
Ik heb wel eens een zeehond gezien en herkend.
Ik zal je iets vertellen over zeehonden. Dat zijn dikke sloeries. Voor een mooi visje doen ze alsof ze zijn wie jij maar wilt. Rotvolk is het en ze stinken ook nog. En maar huilen de hele tijd.
vrouwjagersma schreef:
16-11-2017 22:05
Ik zal je iets vertellen over zeehonden. Dat zijn dikke sloeries. Voor een mooi visje doen ze alsof ze zijn wie jij maar wilt. Rotvolk is het en ze stinken ook nog. En maar huilen de hele tijd.
Neem er een paar voor de geschiedenislessen.
Wat is die Iones irritant zeg in het waar word jij krielig van topic. Totaal overtuigd van haar gelijk.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven