Theehuis

01-01-2009 00:46 5012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Fijn weekend allemaal! Tot zondag
Peas on earth!
Volgens mij zit er in dat verrassingspakket stiekum een carnavalsoutfit (een spannend verpleegsterspakje??) Waarschijnlijk ben ik te laat, maar veel plezier in Brugge!!

Inad, gefeliciflapstaart met je verjaardag!! Hieperdepiep enzo!!

Oh ja Erwt, ga de volgende keer eens naar Basic Kappers bij mij in het durp en vraag naar Laura. Zij is goed!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ik zit hoog en droog boven de rivieren en 1x per jaar ben ik daar zó ontzéttend blij mee Heb altijd het idee dat mijn IQ minstens 50 punten te hoog is voor carnaval *ontwijkt van alles*
Fuckzooi.

Eowman is zijn baan kwijt
Huh? Hoe kan dat nou ineens? Toch geen verlenging? En het zag er eindelijk allemaal zo goed uit! Kut zeg!
Loretta is De Mol. Punt.
Het zag er op zich goed uit, tevreden baas, leuk werk, zou verlenging krijgen tot na de zomervakantie sowieso. Alle andere mensen met een tijdelijk contract waren er al uitgegooid, omdat het slechter ging, maar ze waren zo tevreden dat ze hun best deden om Eowman te houden.

En nu vanmiddag gesprek gehad dat ze het niet meer voor elkaar krijgen, ze moeten zoveel mensen ontslaan.. en Eowman dus ook.

En het ging nét wat beter.

Gefeliciteerd Inad! Kaartje volgt nog
En een voor Eow en Eowman
quote:Eowynn_ schreef op 20 februari 2009 @ 14:35:

Ik zit hoog en droog boven de rivieren en 1x per jaar ben ik daar zó ontzéttend blij mee Heb altijd het idee dat mijn IQ minstens 50 punten te hoog is voor carnaval *ontwijkt van alles*Ik denk dat je dat hier veilig kan zeggen
Ooooooooooo nee kut kut kut van baan zeg
Jeetje Eow wat kut zeg!
Is x factor beter geworden met talent of ligt dat aan mij?
Hahahaahahahaha dat ligt aan jou, ik kan er niet eens vijf goede meiden uitpikken.
Ik vind die donkere meiden zo goed en die ene man van 30+. Ik krijg voor het eerst kippenvel maar blijkbaar wordt dat niet gedeeld

Goed zeg dat je Dennis vorig jaar goed had. "mijn mol" ging er iedere aflevering uit . Ik bedenk mij wel dat er wordt gesproken over de oude mollen dat die wat te maken hebben met de nieuwe mol ook omdat er voorrondes waren met de oude mollen. Twee maal Dennis als mol zou te toevallig zijn denk ik? Ik blijf natuurlijk bij Jon, laat mij zeker niet van de wijs brengen .
Da's ook weer een theorie, twee keer Dennis, ga maar eens op Molforum kijken
Het is Rick hoor!
Loretta is De Mol. Punt.
En Harry wint X Factor. I love him!
Loretta is De Mol. Punt.
Vind het zelf wel een slappe theorie maar goed....bij de Avro hebben ze een theorie over de opdrachten van vroeger en vroegere mollen, theorie gelegd. Hadden het er ook over dat deze spelers op de oude mollen zouden lijken.
funny Kess.
Ooo ik snap het al, Kess krijgt gelijk, ze zijn gewoon allemaal de mol
Dat zou helemaal errug zijn

Ik vind deze 2 jongens lekker leuk!
Er is er eentje NIET de mol en die komt daar de laatste aflevering achter. Zoiets?
Loretta is De Mol. Punt.
Jaaaaa dat dus Kess!
Dat is dan zeker Jon
Weet je dat ik dat op zich helemaal niet gek vindt. Ze mollen deze afleveringen zo erg dat ik er soms chagerijnig van wordt. Misschien is iedereen de mol die ja heeft gezegd. Niet alles zou kloppen want er gaan mensen uit maar toch.....ik vind de theorie leuk Kess

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven