Theehuis
vrijdag 20 februari 2009 om 14:18
Volgens mij zit er in dat verrassingspakket stiekum een carnavalsoutfit (een spannend verpleegsterspakje??) Waarschijnlijk ben ik te laat, maar veel plezier in Brugge!!
Inad, gefeliciflapstaart met je verjaardag!! Hieperdepiep enzo!!
Oh ja Erwt, ga de volgende keer eens naar Basic Kappers bij mij in het durp en vraag naar Laura. Zij is goed!
Inad, gefeliciflapstaart met je verjaardag!! Hieperdepiep enzo!!
Oh ja Erwt, ga de volgende keer eens naar Basic Kappers bij mij in het durp en vraag naar Laura. Zij is goed!
Ik ben mijn eigen bananenschil
vrijdag 20 februari 2009 om 16:46
Het zag er op zich goed uit, tevreden baas, leuk werk, zou verlenging krijgen tot na de zomervakantie sowieso. Alle andere mensen met een tijdelijk contract waren er al uitgegooid, omdat het slechter ging, maar ze waren zo tevreden dat ze hun best deden om Eowman te houden.
En nu vanmiddag gesprek gehad dat ze het niet meer voor elkaar krijgen, ze moeten zoveel mensen ontslaan.. en Eowman dus ook.
En het ging nét wat beter.
En nu vanmiddag gesprek gehad dat ze het niet meer voor elkaar krijgen, ze moeten zoveel mensen ontslaan.. en Eowman dus ook.
En het ging nét wat beter.
vrijdag 20 februari 2009 om 19:30
vrijdag 20 februari 2009 om 21:26
Ik vind die donkere meiden zo goed en die ene man van 30+. Ik krijg voor het eerst kippenvel maar blijkbaar wordt dat niet gedeeld
Goed zeg dat je Dennis vorig jaar goed had. "mijn mol" ging er iedere aflevering uit . Ik bedenk mij wel dat er wordt gesproken over de oude mollen dat die wat te maken hebben met de nieuwe mol ook omdat er voorrondes waren met de oude mollen. Twee maal Dennis als mol zou te toevallig zijn denk ik? Ik blijf natuurlijk bij Jon, laat mij zeker niet van de wijs brengen .
Goed zeg dat je Dennis vorig jaar goed had. "mijn mol" ging er iedere aflevering uit . Ik bedenk mij wel dat er wordt gesproken over de oude mollen dat die wat te maken hebben met de nieuwe mol ook omdat er voorrondes waren met de oude mollen. Twee maal Dennis als mol zou te toevallig zijn denk ik? Ik blijf natuurlijk bij Jon, laat mij zeker niet van de wijs brengen .
vrijdag 20 februari 2009 om 21:37