***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Goedemorgen,

Wat schrik ik van je bericht Lievelust. Kunnen jullie snel terecht? Hopelijk is er niks, is ze gewoon een beetje langzaam... Hou je ons op de hoogte??

Wat een buikgriepepidemie hier! Beterschap voor alle zieke kindjes en sterkte voor de overwerkte moeders!

Lara, klinkt gezellig, uit eten in de oude buurt. Ben benieuwd waar jullie waren.

DN, wat een origineel kaartje! En wat is Thomas een mooierd zeg. Fijn dat het goed gaat. Ben erg benieuwd naar de bevalling!

Ga er maar weer snel vandoor voor ik ook een buikgriepje oploop..
Jemig Swis, 200 van de 900 banen worden geschrapt? Wat idioot veel! Wel fijn dat jij er "geen last" van hebt, maar toch...Ik vind dit altijd maar nare berichten. (A. hoeft gelukkig ook niet bang te zijn en ik ben in tijden van crisis alleen maar heel blij dat ik thuis ben gebleven!)

Lief Lustje toch. Ik vind het echt heel naar om te lezen dat Meisje zo achter loopt. Gister dacht ik nog dat het wel mee zou vallen (vandaar mijn onnozele bericht), maar ik schrik wel van het feit dat JIJ je zorgen maakt. Ik ben altijd in de heilige overtuiging dat moeders beter dan wie dan ook hun kind kennen...

Wanneer heb je een afspraak bij de kinderarts?

Hier is het saai. Saaier dan saai. Steijn en Hugo zijn beiden echt goed ziek en liggen weer in bed, nadat ze allebei op de bank tegen me aan in slaap waren gevallen. Hugo heeft flinke koorts (40.2) en Steijn heeft verhoging, maar ze voelen zich duidelijk hondsberoerd. Ik bracht net Steijntje naar bed en hij werd heel boos. Hij gilde hyserisch "Mamma boekje leesj!!!" tien keer achter elkaar, maar is toch rustig gaan slapen. Hugo merkte niet eens dat ik hem naar boven bracht.

Om Huug maak ik me wel een beetje zorgen. Hij is zo slap als een vaatdoek (net als gister) en heeft, ondanks het "pilletje voor zijn billetje", knalrode wangen, grote en heldere ogen (koortsoogjes) en koorts.

Ik geef ze maar waar ze trek in hebben (niets dus, op water na) en ik zie wel hoe de dag loopt. Ik hoop alleen echt dat Mees niet ziek wordt, want zieke baby's zijn veel vermoeiender dan zieke peutertjes!

Oh, ik ben een beetje sjacherijnig, omdat ik bijna niet heb geslapen vannacht! A. en ik zijn alleen maar bezig geweest met kotsende kindjes, wasjes en het kalmeren van hysterische kindjes.

Ik stink. Naar kots. (jaahaa, ik ben te lui om mijn haar te wassen vandaag! )
Fijne update muis. Maar niet fijn dat ze nog steeds zo ziek zijn...Pfff snachts spugen, ben blij dat dit ons bespaard is gebleven.

Ik druk elke avond voor het slapen gaan een domperidon zetpilletje naar binnen tegen de misselijkheid. Ideetje? Kan je bij de apotheek halen 10mg.

Meesje wordt vast niet ziek. Baby's hebben nog een hoge weerstand van hun moeder bij zich. Ik weet nog dat frambozeman en ik vorig jaar flinke buikgriep hadden. Tommy is niet ziek geworden.

Tommy is trouwens ook zo slap als een vaatdoek. Vanmorgen wilde hij op de bank zitten maar hij wa zo slap dat hij constant omviel...Zorgelijk he? zoiets.

Ik ben dus ook al sinds woe. zo slap als een vaatdoek dus ga zo maar weer eens lekker in bad!

Swiss, bij jou daar ook al zo'n banenschrapperij?? (appart woord, zelf bedacht )

Hier ist ook al de orde van de dag als ik het nieuws mag geloven.

Zelfs bij mijn oude welvarende werkgever IKEA worden er heel wat contractjes niet verlengd.

Fijn dat jij iig save bent.

En ja, ik slik al maanden braaf probiotica voor mijn darmen, dus dat komt vast goed. Ik wordt niet zieker dan dit, heb dit al sinds woe. En afgelopen mei. al mijn grote portie virus gehad.

Muis, pas jij wel een beetje op jezelf?? Was je haar!!
Arme mini-muisjes en mini-framboosjes. Hopelijk worden jullie heel snel weer beter. Dat is ook gezelliger en gemakkelijker voor jullie mama's.

Framboos ook beterschap voor jou. Hopelijk krijg je snel weer wat energie want dat heb je wel nodig met kleine kids.

Muis: Duik ff lekker onder de douche nu de kids in bed liggen. En geen zorgen maken over mees hoor. Hij is vast al blij met jullie aanwezigheid in zijn buurtje. Dat merk ik tenminste aan Gijs. Hij ligt gewoon zijn blije zelfje te zijn in het wippertje of de box.

Hier vanochtend mijn gezellige zwangere vriendinnetje met Koen zijn vriendje op bezoek. Was helemaal leuk. Koen zit gelukkig weer iets beter in zijn velletje. Hij heeft toch veel last van beestjes de laatste tijd. Hij was niet echt ziek maar ook niet helemaal gezellig.

Swiss: pfoe klinkt als een heftig bericht. In onze omgeving nog niet zulke berichten. vriendlief is rijksambtenaar en zelf doen wij veel werk voor overheden en die mogen van JP balkendende nog niet zo heel hard bezuinigen, want dan klapt de economie helemaal in.

Wel was ik gisterenavond ff de stad in en daar vond ik het echt rustig voor een koopavond. Maar goed veel mensen zitten misschien aan het einde van hun salaris en hebben dan nog een stukje maand over. Volgende week is het vast weer heel druk.

Ga nu ff met mijn mannetjes plat. ff heerlijk bijkomen...
Beterschap voor de muisjes en de framboosjes!

BM, fijn dat het beter gaat met Koen, en slaap lekker!

Ik voel me een tikkie schuldig. De jongens zijn op de creche, maar ik doe niks nuttigs. Net terug van koffie&lunchdate, straks komt er een andere vriendin langs. Gewoon af en toe iets leuks voor mezelf doen zonder mezelf meteen een ontaarde moeder te vinden zit er niet in helaas... Zou het wennen of hoort het gewoon bij mij?
haha de mich wat herkenbaar!! Als Tommy naar de creche is voel ik mij ook altijd schuldig als ik die dag niets nuttigs heb gedaan, maar 'slechts' iets leuks voor mijzelf.

En dan heb ik nog maar 2kinderen! Jij hebt 3 kinderen, waarvan je soms 'slechts' 1 van thuis hebt!! Er zijn mensen die al vermoeid raken van 1 kind! Jij doet alsof je dan een kindloze vrije dag hebt??

Nee, ik snap het, maar ik denk dat het wennen is...Waarom mag jij niets leuks doen als individu?? Moet je altijd maar in dienst staan van je kinderen? Telt jouw geluk soms niet meer mee??

Denk daar maar eens aan als je 'vrij' bent!

En het is hier al vaker gezegd, aan een uitgeruste gelukkige moeder daar heeft een kind veel meer aan! Zo!

BM kocht je nog iets in de stad??? (dit wil shopgrage framboosje uiteraard even weten )

Ik merk trouwens nooit iets in de stad van de resessie. Want ik kom er nooit meer sinds ik kinderen heb

Nee serieus, in het overdekte winkelcentrumpje hier in de buurt is het nog steeds retedruk.

Zal idd bij jou wel een moment opname geweest zijn....

Hier gaat het al iets beter...De poepluiers nemen af, en jip en janneke zitten nu aan tafel wat te drinken en eten. Fris gewassen!

Tip! kant en klare pannekoeken doen het bij zielige zieke niet willen eters super goed! en geprakte banaan...

Zelf ben ik ook even in bad gegaan en daar ben ik erg van opgeknapt! zo erg zelfs dat ik overweeg straks even naar buiten te gaan.

Livia laat steeds haar flesje vallen, en Tommy springt dan van de stoel om het te pakken en aan "zusssss" te geven

En dat tig X achter elkaar!
Mich, ik denk dat het bij je hoort en dat het gaat wennen! Makkelijker gezegd dan gedaan, maar voel je niet schuldig. De jongens hebben het hartstikke leuk op de creche en het is voor moeders ook goed om af en toe eens iets voor jezelf te doen!

Overigens denk ik dat we wat betreft het jezelf voelen van een ontaarde moeder behoorlijk op elkaar lijken. Ik voel me ook (te) snel ontaard en voel me schuldig als ik wat leuks voor mezelf doe. Ik kan me heel goed indenken dat je je schuldig voelt omdat je de jongens in de creche stopt en zelf niets nuttigs doet!

Het gaat lekker hier. Steijn heeft zijn knijpfruitje weer uit gekotst en ligt nu weer te slapen. (hij is anderhalf uur op geweest en in die anderhalf uur heeft hij alleen maar als een dweil op me gelegen) Hugo denkt dat hij actief is, maar is het niet. Hij heeft een puzzeltje gemaakt en halverwege stopte hij om zijn slaapspullen (een berg boeken, een muts en zijn beker drinken) te pakken en "Goego moe. Goego bed" te zeggen. Okee, dan ga je hup, je bedje in. Hij is twee uur op geweest.

En Mees? Meesje gaat als een trein! Hij heeft zich slap gelachen om de babygym (dat ding is ook erg geestig?), een hoop "gepraat" en ging zonder te morren weer naar bed. Nu ligt hij intens gelukkig tegen zijn mobiel te kletsen en zal zo wel gaan slapen.

En ik? Ik stink nog steeds! (was net lekker gedoucht en toen barfte Steijn over me heen. Zucht)
Framboos, wat dottig dat Tommy zijn zusje helpt!
Zijn die poepluiers bij jullie ook zo vreselijk nat??

Heb vandaag tot 2x toe een plas op de grond gehad, het liep langs zijn broekpijpen!!! De wasmachine draait dus alweer...
Oef, wat klinkt dat allemaal naar! Beterschap voor alle zieken en sterkte voor de moeders...

Wat is Mees ontzettend lief! (en zieke Steijn en Hugo aandoenlijk!)

Schattig ook hoe Livia en Tommy samen zijn zeg (en ideaal, hoef jij niet zo vaak te bukken )

Pfoe Swiss, wat een ontslagen zeg. Niet te geloven. Fijn dat jij niet in de gevarenzone zit. Hoe zit B. met zijn werk? En wordt het in Zwitserland net zo erg voorspeld als hier?

Veel plezier in Lugano! (of moet je alleen maar werken?)

Michaatje, ik denk dat het een beetje wennen is. Als ik een dagje vrij ben en niets doe (zoals maandag door die computerstoring) voel ik me ook schuldig, maar na een paar uur gaat het wel weer. Ik realiseer me dan weer eens dat het een enorme luxe is en ik daar best eens van mag genieten.

En je hebt deze week toch hard aan die klus gewerkt? Nou, dan mag het ook wel!

BM: "Koen last van beestjes"? Is dat een uitdrukking?

Hoe is het nu met Ole? En met Vincent?

Witchke: hoe is het nu met het praten van Xander? Hebben jullei binnenkort nu een afspraak?

Puk heeft vandaag zijn eerste (eigen) uitnodiging voor een verjaardagsfeestje gehad. Wij mogen natuurlijk ook mee. Leuk hoor!

Er komen ineens dagelijks nieuwe woorden uit zijn mondje rollen en het wordt steeds verstaanbaarder. Scheelt weer veel raadwerk De -s is nog wel moeilijk, die is standaard -sj - een kniesoor die daar op let...

Verder eindelijk weer een beetje kunnen werken vandaag. Mijn pc is echt stuk, dus ik had een leentoestel met externe harde schijf. Dat werkte nog niet helemaal optimaal, maar ik kon in elk geval weer een beetje de achterstand inlopen.

Maandag komt mijn nieuwe computer en dan zijn we weer zo goed als up and running. We zijn namelijk wel redelijk wat bestanden kwijt. Stom, want je weet best dat je regelmatig back-ups moet maken, maar dat doe je dan weer niet...
Laar: beestjes is mijn naam voor virussen enzo

Lievelust: Helemaal vergeten jou een hart onder de riem te steken. Hopelijk kunnen jullie snel terecht. Ik schrok ook wel een beetje omdat je je zelf zorgen maakte. Denk je dat het ook nog mee kan spelen dat meisje in het ziekenhuis heeft gelegen met het rsvirus? Sterkte in ieder geval.

Framboos: Helaas niet echt iets gekocht in de stad alleen een cadeautje voor een vriendinnetje van Koen: een serviesje van de Hema.

De uitverkoop was echt over en de voorjaarscollectie staat me nog niet helemaal aan. Ik ben meer van de zomercollectie qua kleuren. Geduld dus.

Witch: Wat een grappig carnevalspak. Ik moet ook nog iets verzinnen voor de carneval op de creche. Misschien houd ik het maar bij een 'koene'ridder.

Ga ff gezellig doen met vriendlief. Hij is niet thuis.
quote:Buitenmeisje schreef op 20 februari 2009 @ 20:02:

Ga ff gezellig doen met vriendlief. Hij is niet thuis.

Ik had trouwens notificaties in mijn mail van ons topic, maar die doen het sinds de laatste wijziging van de site niet meer. Irritant. Ik moet natuurlijk altijd meteen en direct weten wanneer er gepost is.
Hihihihi hoezo nieuwsgierig Laar?

Jeetje wat naar al die zieke minimuisjes en miniframboosjes. ik ben blij dat het virus hier (nog) niet heeft toegeslagen.Ik was bij de Lidl om wat babyspulletjes te halen en moest heel nodig naar de wc en toen moest ik dus nog naar huis rijden (een rit van een minuut of 10) en kon het nog maar net ophouden, ik liep dus helemaal leeg op de wc brrrrr.

Hier weinig tijd om alles bij te houden want het normale leven is weer begonnen. De kindjes doen het gelukkig wel super, Yasemin is een zoetje en komt lekker in een ritme, ze drinkt sinds deze week ineens 5 flessen van 180cc en vannacht heeft ze van 23.30 tot 7.30 geslapen! Ik ga zo even de was opvouwen en strijken. Man is nu aan het werk en dan hoef ik het van het weekend niet te doen.
quote:layla1969 schreef op 20 februari 2009 @ 21:17:

Hihihihi hoezo nieuwsgierig Laar?

Jeetje wat naar al die zieke minimuisjes en miniframboosjes. ik ben blij dat het virus hier (nog) niet heeft toegeslagen.Ik was bij de Lidl om wat babyspulletjes te halen en moest heel nodig naar de wc en toen moest ik dus nog naar huis rijden (een rit van een minuut of 10) en kon het nog maar net ophouden, ik liep dus helemaal leeg op de wc brrrrr.

Hier weinig tijd om alles bij te houden want het normale leven is weer begonnen. De kindjes doen het gelukkig wel super, Yasemin is een zoetje en komt lekker in een ritme, ze drinkt sinds deze week ineens 5 flessen van 180cc en vannacht heeft ze van 23.30 tot 7.30 geslapen! Ik ga zo even de was opvouwen en strijken. Man is nu aan het werk en dan hoef ik het van het weekend niet te doen.

Weet je zeker dat het virus nog niet heeft toegeslagen??

Bij de Ldl hebben ze leuk peuterondergoed deze week he??

Wilde het ook nog gaan halen voor tommy! Vond dat onderbroekje+hempje zo grappig!! Maar ik vergeet altijd naar de ldl te gaan...Zit niet in mijn systeem jammer genoeg.

BM verklaar nader, gezellig doen met vriend die niet thuis is??

Ik verheug mij ook op de zomer(collecties) heerlijk zonnige hempjes en rokjes in zonnige kleuren!!

Wat lief een servies voor koen! Wat dacht je? vroeg geleerd??
Wat leuk laar een uitnodiging van een vriendje!! Kennen jullie de ouders goed? of is het via de creche?

Tommy heeft ook wel uitnodigingen gehad, maar dat waren dan kinderen van mijn vriendinnen...
Hahaha Framboos, ik bedoel dat het bij de meisjes nog niet heeft toegeslagen, ik denk dat ik het kreeg omdat ik ongesteld ben geworden, dan heb ik altijd last van buikkrampen.
Het is een vriendje van de creche, daarom vind ik het zo leuk; het is echt zijn uitnodiging.

Fijn dat de meiden het zo goed doen Layla!
Layla gelukkig hebben je meisjes het dan nog niet! Ik heb ook vaak last van mijn darmen als ik ongesteld ben. Stom is dat!

Trouwens ik heb dus nu ook buikloop! Tja, het virus geeft mij er nog een vleugje van mee...Had de afgelopen 2dg ook al last, maar dacht dat het stress was...Nu denk ik van niet, want ik ben best relaxed. Ach nou ja, tis niet zo erg als spugen!

Laar, oow wat leuk een meisje van de creche! Ik denk dat Tommy nog geen vriendjes heeft...Hij speelt altijd zo op zichzelf. Zei de crecheleidster ook.

Echt heel lief dat Puk al echt een vriendinnetje heeft!!!

Hoest met de muisjes??? en met ole??
Goedemorgen. Gaat hier al een stuk beter! Volgens mij is het bijna over. Ole nog wel diarree vanmorgen, maar hij heeft wel alweer een boterham gegeten! Vanmiddag even met de jongens naar een binnenspeeltuin, zal wel ontzettend druk zijn, maar ja had het Kaj beloofd!

Framboos het virus nu dus ook te pakken, arme Framboos, gaat het met de kindjes nu wel alweer wat beter?

Hoe gaat het met de muizekindjes? Mees nog niet "besmet"?

En ruik je alweer wat beter??

Peuterondergoed?? Het komt niet eens bij me op om dat al te gaan kopen! Jullie zijn zeer optimistisch!

Swissie, wat een ellende op je werk zeg! Gelukkig maar dat jij gespaard blijft! Is je man ook "veilig"??

Lara, wat leuk zo'n eerste echte speelafspraakje! Speelt Puk op het kdv ook altijd met dat kindje? En zijn de ouders een beetje leuk? (kan voor jou natuurlijk weer heel leuk zijn!). Ole heeft nog niet echt een vriendje op het kdv, hij speelt met iedereen en met niemand..

Muis al een reactie van een tijdschrift?

Oeh iets te vroeg gejuicht geloof ik, daar komen rare geluiden uit Ole's broekje....
Uhm hier heeft de dementie in volle hevigheid toegeslagen. Ik weet niet meer of ik jullie al verteld had dat ik afgelopen donderdag naar de verloskundige ben geweest voor een echo.

Dus bij deze.... Kleine is al mooi ingedaald en weegt nu ongeveer 2400 gram. Wordt dus weer een mooi klein formaatje baby (blij, blij, blij) Zo schattig om nu echt een neusje en een mondje te zien op de echo (verder waren het alleen maar stukjesbaby) Het is nog steeds een jongen ópluchting. Aleen lijkt de voorspelling van Muis toch nog uit te gaan komen. Een paar maanden geleden hadden we een naam, maar nu niet meer en we kunnen er maar niet uit komen. Dus suggesties zijn welkom. We houden van kort en man heeft het liefst van de oerhollandse namen (waarvan er helaas al heeeeeeel veeeeel vergeven zijn)

Beterschap voor alle zieke kindjes!

Hier alleen maar een snotmonster (bij mij en Fleur) "gelukkig" maar dat is al vervelend zat.... Fleur is gigaactief en wil alleen maar samen spelen. Mama mee, en dan met de bal gooien. Ze ligt nu te slapen, dus even een bak koffie...

Ooh ja en de jeuk was er vannacht ineens niet meer, blij, blij blij!!!
Drop wat goed dat het met jongetje goed gaat. En het is wat namen zoeken eh. Wij waren er gelukkig wel snel uit bij Xander.

Hopelijk worden alle kindjes snel beter. Bij Xander is er in ieder geval nog geen beterschap.

Wat zijn praten betreft dat blijft zo een beetje hangen, en we moeten naar het CB op 17 maart.

Het olifantenpak hebben we terug naar de winkel gedaan omdat het hoofdje te klein was. Hebben nu een Zorropak

Zal zeker eens een foto ervan maken.
Hihihi het hoofdje van het Olifantenpak te klein voor Xander? Dat is dan wel een reusje!

Fachat, ik heb nog geen peuterondergoed gekocht hoor (heb het niet eens gezien) ik heb alleen babyverzorgingsproducten gekocht zoals babydoekjes in reisverpakking, vochtige washandjes, wegwerpslabbetjes enzo, is wel handig voor onderweg.

Yasemin heeft vannacht geslapen van 00.00 tot 8.00 uur! Heerlij was dat zeg! Hopelijk zet deze trend door.
Wauw Layla: een klein slaapwondertje. wel zo fijn nu je weer aan het werk bent!!!
Layla, wat fijn dat Yasemin zo lekker doorslaapt! Ik zeg: "November 2008 heeft toch drie heel goede kindjes gebracht!" (Gijs, Yasemin en Mees)

Drop, hier een paar oerhollandse namen: Steijn (Stijn/Stein), Hugo en Mees. Pieter vind ik zelf ook erg leuk, net als Willem, Felix, Tjibbe, Julius, Bobby en Cornelis. (wat gek, dat zijn alle namen van mijn kindjes!) Floris stond trouwens ook op mijn lijstje, net als Max, Ruben en Tijl.

Het is heel vervelend en irritant om op het laatste moment nog te gaan twijfelen! Ik weet er alles van, maar ben toch blij dat we uiteindelijk bij de naam zijn gebleven die we hadden voordat ik ging twijfelen. Mees is ook een echte Mees (al had Julius hem ook goed gestaan)!

Welke naam hadden jullie eigenlijk?

Hier gaat het nog niet helemaal lekker. Hugo heeft vanochtend vijf keer overgegeven (zijn boterhammetje kwam er weer uit...) en Steijntje ligt alleen maar te slapen. Hij heeft net drie uur bij mij in bed gelegen en ik heb hem toch maar weer in zijn eigen bedje gelegd. (moeders wilde douchen en forummen)
[quote]layla1969 schreef op 21 februari 2009 @ 10:29:

Hihihi het hoofdje van het Olifantenpak te klein voor Xander? Dat is dan wel een reusje!

ehm het kan ook nog zo zijn dat het koppie van Xander te klein was hoor!!! hihihi grappig hoe ieder zijn eigen interpetatie van iets kan hebben!

En fijn Layla dat je meisje zo lang slaapt!! Zullen al die goedslapers in nov. een goede maanstand gehad hebben??

Mij leek dat peuterondergoed wel handig...Helemaal als je potje wil oefenen...En dan met een babybroekje luier straks?

Nou ja, het kindje dat het aanhad in de folder stond het iig zo schattig!

Muisje wat spugen jouw muisjes veel!!! Wat vreselijk naar voor jullie allemaal! En arme jochies....Hebben ze ook erge diarree?

Fachat, he bah aan die diarree komt maar geen einde he??

Gister dacht ik net als jij het is bijna over...Maar toen bleek dat de frequentie gewoon is veranderd...Hij poept minder, maar gewoon meer in 1x.

Ook ging tommy gister weer wat eten...En vanmorgen weer brood!

Het gaat ietsjes de goede kant op dus.

Bleh, baal echt dat ik weeeeeer buikloop heb!!! Voel mij slap, moe, misselijk en sjaggie.

Ik zou ook nog morgen naar de 9maanden beurs gaan en dit gaat dus niet door.

Trouwens mijn vriendinnetje waarmee ik zou gaan heeft sinds gister nacht ook een kotsend zoontje! Ongelooflijk hoe dit virus heerst op het moment!

voor de zieken!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven