relatie uit
woensdag 15 november 2017 om 23:27
Wegens herkenbaarheid verhaal even weggehaald. Samenvatting: relatie is uit, ik voel me kut en vind het fijn dit te delen.
iedereen die zijn verhaal van zich af wil schrijven is meer dan welkom om mee te doen in dit topic ! Laten we elkaar steunen!
iedereen die zijn verhaal van zich af wil schrijven is meer dan welkom om mee te doen in dit topic ! Laten we elkaar steunen!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-11-2017 20:22
Reden: TO heeft een waarschuwing gekregen voor het verwijderen van de OP
Reden: TO heeft een waarschuwing gekregen voor het verwijderen van de OP
87.18% gewijzigd
woensdag 17 januari 2018 om 13:16
Wat nou deftig praten, je bent geen robot die het gewenste gedrag vertoont wat hij jouw ex graag wil zien.RaraM schreef: ↑17-01-2018 11:05Hi Sjaantje,
Inderdaad. En hij dan zeggen dat ik niet "deftig" praat. Wat verwacht hij nu eigenlijk? Dat ik na alles een gewoon gesprek met hem kan aangaan? Ik zit echt tussen 2 vuren. Het ene moment denk ik: Yess, hij begint me te missen en spijt te krijgen (want ja, ik hoop natuurlijk nog steeds dat hij inziet wat hij heeft weggesmeten, ook al is dat dan te laat). En het andere: zelf als hij terug ZOU komen, zou een relatie niet meer mogelijk zijn door alles wat gebeurd is.
Dit maakt het moeilijk om mijn emoties goed te krijgen. Je blijft toch altijd enige hoop houden, merk ik aan mezelf toch.
Ik heb mijn ex al 3 maanden niet meer fysiek gezien, dus ik kan wel aannemen dat dat een klopje geeft! Hoe ik het hoor, probeert je ex nog steeds de controle te houden. Zelf beslissen wanneer jullie al dan niet wel contact hebben met elkaaR. Want je mag het nog zo druk hebben, een sms'je sturen of dergelijke neemt niet veel tijd in beslag.
Veel sterkte nog!
Toevallig net weer een mailtje in mijn inbox met mijn ex zijn telefoonnummer. Het is duidelijk dat ik niet snel genoeg reageer naar zijn zin. Maar weet onderhand ook niet meer waar we het nog over moeten hebben, wordt een herhaling (en dan vooral van mijn kant) van wat er allemaal al gezegd is.
Het enige wat ik van hem wil is dat ik hem voorlopig niet meer hoef te zien.
woensdag 17 januari 2018 om 13:36
Sjaantje, is het niet een idee om dat gewoon aan hem te mailen? Zo van.. ik weet eigenlijk niet waar wij het nog over moeten hebben, zoals aangegeven zou ik prettig vinden als je een tijdje niet op de gezamenlijke plek komt, zodat ik ook mijn leven weer kan oppakken.Sjaantje37 schreef: ↑17-01-2018 13:16Wat nou deftig praten, je bent geen robot die het gewenste gedrag vertoont wat hij jouw ex graag wil zien.
Toevallig net weer een mailtje in mijn inbox met mijn ex zijn telefoonnummer. Het is duidelijk dat ik niet snel genoeg reageer naar zijn zin. Maar weet onderhand ook niet meer waar we het nog over moeten hebben, wordt een herhaling (en dan vooral van mijn kant) van wat er allemaal al gezegd is.
Het enige wat ik van hem wil is dat ik hem voorlopig niet meer hoef te zien.
Ik zou een telefoongesprek proberen te vermijden vooral omdat je aangeeft dat je hem eigenlijk niks meer te zeggen hebt..
Eat glitter for breakfast and shine all day
woensdag 17 januari 2018 om 14:49
Hoi Glitterbep, was ik ook echt niet van plan om te gaan bellen, merk echt dat het beter gaat als ik hem niet zie of spreek. Daarbij ben ik langzaam de draad van mijn leven weer aan het oppakken. Durf langzaam weer te daten, wel heel voorzichtig en zonder verwachtingen want ik wil niet van de ene relatie in de andere stappen.GlitterBep schreef: ↑17-01-2018 13:36Sjaantje, is het niet een idee om dat gewoon aan hem te mailen? Zo van.. ik weet eigenlijk niet waar wij het nog over moeten hebben, zoals aangegeven zou ik prettig vinden als je een tijdje niet op de gezamenlijke plek komt, zodat ik ook mijn leven weer kan oppakken.
Ik zou een telefoongesprek proberen te vermijden vooral omdat je aangeeft dat je hem eigenlijk niks meer te zeggen hebt..
Maar heb het echt nodig om mannen te ontmoeten die wel goed in het leven staan, sowieso een leven hebben...hahahaha..
Dus ik denk dat jouw tip een prima tip is, ga ik doen.
vrijdag 19 januari 2018 om 14:04
Hi dames,
Na het laatste gesprek denk ik terug dag en nacht aan hem. Wat ik ook doe, ik word terug nostaligisch en al onze momenten overvallen me. Dit na 3 maanden.
De dag nadat hij me aansprak kreeg ik een berichtje van zijn zus om te vragen hoe het met me was. Vandaag een berichtje van mijn mama. Dit maakt het allemaal moeilijk, ook al proberen ze goed te doen.
Ik mis hem zo, en zou zelfs nu (na alles, potverdikke) hem terug willen. Gek hé. Terwijl ik ook weet dat ik alles niet kan vergeten en vergeven. Zeker niet hoe hij het aangepakt heeft. Maar dat komt vooral omdat ik aan hem denk hoe hij was tijdens onze relatie, niet op het einde. Ik moet ECHT voor ogen houden wat een smeerlap hij was op het einde, en hoe snel hij al aan het daten was terwijl ik mezelf in slaap huilde.
Wat is het rot, seg! Het ging zo veel beter, tot dat berichtje van hem dan. Waarom wilt iemand weten hoe het gaat met je als hij of zij je niet meer in z'n leven wou? En 2 x het herhalen? Omdat hij het per sé wilt weten.... Maar het toch over de meubels hebben. PF
Na het laatste gesprek denk ik terug dag en nacht aan hem. Wat ik ook doe, ik word terug nostaligisch en al onze momenten overvallen me. Dit na 3 maanden.
De dag nadat hij me aansprak kreeg ik een berichtje van zijn zus om te vragen hoe het met me was. Vandaag een berichtje van mijn mama. Dit maakt het allemaal moeilijk, ook al proberen ze goed te doen.
Ik mis hem zo, en zou zelfs nu (na alles, potverdikke) hem terug willen. Gek hé. Terwijl ik ook weet dat ik alles niet kan vergeten en vergeven. Zeker niet hoe hij het aangepakt heeft. Maar dat komt vooral omdat ik aan hem denk hoe hij was tijdens onze relatie, niet op het einde. Ik moet ECHT voor ogen houden wat een smeerlap hij was op het einde, en hoe snel hij al aan het daten was terwijl ik mezelf in slaap huilde.
Wat is het rot, seg! Het ging zo veel beter, tot dat berichtje van hem dan. Waarom wilt iemand weten hoe het gaat met je als hij of zij je niet meer in z'n leven wou? En 2 x het herhalen? Omdat hij het per sé wilt weten.... Maar het toch over de meubels hebben. PF
vrijdag 19 januari 2018 om 14:47
True ... En zijn mama die me benadrukt dat ik altijd mag langskomen en naar me vraagt maakt het er niet makkelijker op.
zaterdag 20 januari 2018 om 11:36
Ik heb besloten mijn ex niet meer te contacten, ook niet meer te reageren op zijn laatste mailtjes,
Ik bedacht mij echt van wat valt er nog te bespreken? Niets.
Ik ga mij focussen op de toekomst, ik ben lekker aan het daten. Heel luchtig nog, Maar ik wil niet meer achterom kijken en mij druk maken om wat hij doet. Het gaat nu weer om mijzelf. Wil weer plezier hebben.
Hem niet zien helpt mij echt goed, stond nu al een paar ochtende op zonder hem in mijn hoofd. Ik heb alles bij elkaar genoeg getreurd om mannen.
Ben bijna 50 dus dit zijn mijn laatste echte goede jaren waarin ik er nog goed uitzie om plezier te maken en dan lig ik te huilen om een lul de behanger die nooit iets om mijn gevoelens heeft gegeven en mij nu aan zijn harem op het wachtbankje wil toevoegen.
Nee, ik ga weer leven en plezier maken, het wordt lente en er gebeuren zoveel leuke dingen om mij heen.
Ik word eindelijk wakker!!!!
Ik ga mij focussen op de toekomst, ik ben lekker aan het daten. Heel luchtig nog, Maar ik wil niet meer achterom kijken en mij druk maken om wat hij doet. Het gaat nu weer om mijzelf. Wil weer plezier hebben.
Hem niet zien helpt mij echt goed, stond nu al een paar ochtende op zonder hem in mijn hoofd. Ik heb alles bij elkaar genoeg getreurd om mannen.
Ben bijna 50 dus dit zijn mijn laatste echte goede jaren waarin ik er nog goed uitzie om plezier te maken en dan lig ik te huilen om een lul de behanger die nooit iets om mijn gevoelens heeft gegeven en mij nu aan zijn harem op het wachtbankje wil toevoegen.
Nee, ik ga weer leven en plezier maken, het wordt lente en er gebeuren zoveel leuke dingen om mij heen.
zondag 21 januari 2018 om 20:32
Dames, wat ben ik blij te merken dat het hier rustig is. Teken dat jullie allemaal minder nood hebben om hier te ventileren en het dus goed met jullie gaat, of heb ik het mis?
Met mij gaat het wel redelijk, de tranen zijn op blijkbaar, ze komen niet meer ...
Gisteren op stap geweest met gemeenschappelijke vrienden, hij was er niet bij. Maar op een of andere manier kunnen ze niet over hem zwijgen, elk onderwerp komt steeds weer op hem uit. Geen idee hoe het komt, omdat ik erbij was misschien ... Niet allemaal positief hoor, het zet mij met de voetjes op de grond dat hij echt geen heilig boontje is en vooral egoïstisch is, alles in zijn voordeel probeert te regelen (en dat het hem verdomd goed lukt) ...
Heb dus eventjes een terugval, met de bijhorende slapeloosheid en hartkloppingen. Maar ik ben veel minder diep gevallen dan de vorige terugvallen. En dat is goed, want dat betekent dat ik vooruitgang maak.
Met mij gaat het wel redelijk, de tranen zijn op blijkbaar, ze komen niet meer ...
Gisteren op stap geweest met gemeenschappelijke vrienden, hij was er niet bij. Maar op een of andere manier kunnen ze niet over hem zwijgen, elk onderwerp komt steeds weer op hem uit. Geen idee hoe het komt, omdat ik erbij was misschien ... Niet allemaal positief hoor, het zet mij met de voetjes op de grond dat hij echt geen heilig boontje is en vooral egoïstisch is, alles in zijn voordeel probeert te regelen (en dat het hem verdomd goed lukt) ...
Heb dus eventjes een terugval, met de bijhorende slapeloosheid en hartkloppingen. Maar ik ben veel minder diep gevallen dan de vorige terugvallen. En dat is goed, want dat betekent dat ik vooruitgang maak.

zondag 21 januari 2018 om 20:44
Even een reactie op ‘die laatste goede jaren’. Dat klopt dus niet. Ik ben 55 plus en t valt me op ( vergeleken met jongere vriendinnen) hoe makkelijk ik dates kan regelen en hoe vaak ik degene ben die f afkapt. In deze leeftijdsklasse heb je veel meer zoekende mannen lijkt het wel. En dan zijn er nog de veertigers die op ‘rijp’ vallenSjaantje37 schreef: ↑20-01-2018 11:36Ik heb besloten mijn ex niet meer te contacten, ook niet meer te reageren op zijn laatste mailtjes,
Ik zeg niet dat ze allemaal even leuk zijn of dat het relatie materiaal is. Ik nuanceer alleen even je angst dat t boven de 50 afgelopen is. Geen haast
Sterkte verder!
zondag 21 januari 2018 om 20:54
Bizar is dat he? Dat ze toch de behoefte hebben om het over hem te hebben waar jij bij bent. Ik heb precies het omgekeerde bij mij wordt hij doodgezwegen en hangt er een raar sfeertje als ik de ruimte in kom. Ik trok mij dat in het begin heel erg aan nu heb ik zoiets van fuck you.Callie_15 schreef: ↑21-01-2018 20:32Dames, wat ben ik blij te merken dat het hier rustig is. Teken dat jullie allemaal minder nood hebben om hier te ventileren en het dus goed met jullie gaat, of heb ik het mis?
Het gaat hier best wel goed, begin mijn leven steeds meer los te koppelen van het zijne en zie nu in dat zijn vrienden waarvan ik dacht dat het ook mijn vrienden waren niet mijn vrienden zijn. Ben steeds meer van ze aan het vervreemden en vind steeds meer mijn eigen weg.
Ik begrijp nu pas wat loslaten is, door hem niet meer te contacten en niet meer te reageren op zijn mail. Ik weet eerlijk gezegd ook niet meer waar we het over moeten hebben, het enige wat ik wilde is dat ik hem die ene keer per week niet hoefde te zien, en dat stukje heeft hij geloof ik wel begrepen want heb hem daar niet meer gezien.
Merk ook dat hij steeds minder in mijn gedachten voorkomt, wekenlang ging ik met hem naar bed en stond ik met hem op in mijn hoofd. Dat is gelukkig niet meer. Heb vaak na een paar uur dat ik mij realiseer dat ik niet aan hem heb gedacht.
Het was ook gewoon geen leuke relatie, heeft mij alleen maar onzeker gemaakt, maar volgens mijn omgeving begin ik langzaam weer mezelf te worden en dat vind ik echt fijn om te horen.
zondag 21 januari 2018 om 20:54
Dank je wel Waterman doet mij erg goed, en inderdaad ik heb nog genoeg aandacht...Waterman26 schreef: ↑21-01-2018 20:44Even een reactie op ‘die laatste goede jaren’. Dat klopt dus niet. Ik ben 55 plus en t valt me op ( vergeleken met jongere vriendinnen) hoe makkelijk ik dates kan regelen en hoe vaak ik degene ben die f afkapt. In deze leeftijdsklasse heb je veel meer zoekende mannen lijkt het wel. En dan zijn er nog de veertigers die op ‘rijp’ vallen
Ik zeg niet dat ze allemaal even leuk zijn of dat het relatie materiaal is. Ik nuanceer alleen even je angst dat t boven de 50 afgelopen is. Geen haast
Sterkte verder!
maandag 22 januari 2018 om 12:25
Ik denk overigens dat je leeftijd los staat van aandacht van mannen.. het heeft in mijn ogen veel meer te maken met houden van jezelf en uitstralen dat je gelukkig bent met jezelf.. als je dat doet is iedere vrouw mooi ongeacht haar leeftijd!Sjaantje37 schreef: ↑21-01-2018 20:54Dank je wel Waterman doet mij erg goed, en inderdaad ik heb nog genoeg aandacht...
maandag 22 januari 2018 om 15:23
Ook een kleine update van mijn kant. Ik durf het bijna niet te zeggen maar na 20d geen contact het toch weer gezocht. Was met vriendinnen naar een concert, muziek waar hij ook van houdt. Brengt zoveel herinneringen met zich mee. Stuurde hem een filmpje. Hebben een los casual gesprek gehad. Hij loopt nog steeds bij psych, gaat iets beter. Krijgt nu steun van vriendin omdat hij het toelaat verder geen verandering in die relatie. Hij vroeg hoe het met mij ging, heb overal top op geantwoord. Feit blijft heb ook weinig om te klagen.. Hij vroeg wat door naar nieuwe liefdes ben hier niet echt op in gegaan. De band die we hadden lijkt wel echt geknakt te zijn. Ik kan niet open met hem praten en heb ook niet t idee dat hij dit doet. Hoe ik me er bij voel.. Gemengd. Ben nog niet over hem heen maar weet wel dat dit niet de man Voor me is. Heb net mijn eerste gesprek bij de therapeut gehad. Hele nuchtere vrouw. Had ook echt Het gevoel toen ik zei waar ik mee zit dat ik beetje gek bij mijn hoofd ben..
maandag 22 januari 2018 om 15:32
Hi CallieCallie_15 schreef: ↑21-01-2018 20:32Dames, wat ben ik blij te merken dat het hier rustig is. Teken dat jullie allemaal minder nood hebben om hier te ventileren en het dus goed met jullie gaat, of heb ik het mis?
Zo herkenbaar die hartkloppingen. Als je zijn naam hoort, overvalt het je? Ik denk dat we dat wel altijd zullen meedragen met ons, omdat het onze keuze niet was om uit elkaar te gaan. Zelf heb ik er ook veeeel last van, als ik zijn naam die oppoppen ergens. Recent sprak hij me aan voor de rest van zijn meubels, en wou hij een defti gesprek. Nog eens benadrukken dat hij niet gelukkig was, ook al had hij alles. Verder zei hij ook dat hij nu ook niet gelukkig is. Hij weet niet wie of wat hem gelukkig gaat maken. Deed wel pijn, dat hij zelfs na 3 maanden, nog eens benadrukte dat onze relatie OP was, terwijl dit in mijn ogen ECHT niet het geval was. Ik vond oprecht dat we het na 8 jaar niet slecht deden. Vraag me af wat hij verwacht

Het geval met de gemeenschappelijke vrienden herken ik ook. Wat het moeilijk maakt om met hen om te gaan, omdat hij er altijd bij was. Ikzelf ga altijd even weg dan (sigaretje roken). het aanhoren of iets roken, beide ongezonde keuzes

Nog veel sterkte!
maandag 22 januari 2018 om 15:37
Bij mij ook een terugval. Dit weekend sprak hij me aan over zijn meubels, en van het één kwam het ander: een weer veel te emotioneel gesprek waarin hij onze relatie afbrak en ik 'm juist verdedigde.
Enigzins begrijp ik hem hier en daar wel. Ik was altijd bang, omdat ik zodanig voor hem leefde, dat hij me zou bedriegen. Zielig, zie ik nu ook in. Maar dat heeft hem weggeduwd, benadrukte hij. Onze relatie was OP, volgens hem. Terwijl dit in mijn ogen ECHT niet het geval was.
Oké, we zijn van ons 16 jaar samen en vonden elk onze eigen interesses. Hij vooral. Hij begon zich meer en meer op het werk te storten en sporten. Ikzelf wou vooral dat hi jtijd maakte voor mij. Maar eenmaal we samen waren voelde het echt goed aan. Hij zei door de eerste breuk waarbij we terug thuis zijn gaan wonen , is er iets geknakt en nooit geheeld.
Hij benadrukte dat hij niet jongen is die mij gelukkig zou maken (vreemd dat je dat pas na 8 jaar ontdekt). Het feit dat ik zo afzie zonder hem, zegt volgens mij genoeg. Het deed me vooral pijn dat na 3 maanden hij nog steeds dezelfde denkwijze heeft. Niet milder geworden. En ook: hij gaf toe dat hij met dat ene meisje vaak gedate heeft, en ook gekust heeft. Hoewel ik dat wel verwachtte, brak het mijn hart.
Morgen komt hij zijn meubels halen, en dan wil ik het volledig afsluiten. Zit ook nog dagelijks op zijn Instagram. Ik weet niet waarom ,maar ik kan het niet laten
Enigzins begrijp ik hem hier en daar wel. Ik was altijd bang, omdat ik zodanig voor hem leefde, dat hij me zou bedriegen. Zielig, zie ik nu ook in. Maar dat heeft hem weggeduwd, benadrukte hij. Onze relatie was OP, volgens hem. Terwijl dit in mijn ogen ECHT niet het geval was.
Oké, we zijn van ons 16 jaar samen en vonden elk onze eigen interesses. Hij vooral. Hij begon zich meer en meer op het werk te storten en sporten. Ikzelf wou vooral dat hi jtijd maakte voor mij. Maar eenmaal we samen waren voelde het echt goed aan. Hij zei door de eerste breuk waarbij we terug thuis zijn gaan wonen , is er iets geknakt en nooit geheeld.
Hij benadrukte dat hij niet jongen is die mij gelukkig zou maken (vreemd dat je dat pas na 8 jaar ontdekt). Het feit dat ik zo afzie zonder hem, zegt volgens mij genoeg. Het deed me vooral pijn dat na 3 maanden hij nog steeds dezelfde denkwijze heeft. Niet milder geworden. En ook: hij gaf toe dat hij met dat ene meisje vaak gedate heeft, en ook gekust heeft. Hoewel ik dat wel verwachtte, brak het mijn hart.
Morgen komt hij zijn meubels halen, en dan wil ik het volledig afsluiten. Zit ook nog dagelijks op zijn Instagram. Ik weet niet waarom ,maar ik kan het niet laten

maandag 22 januari 2018 om 16:50
Gewoon vertellen wat er speelt hoor, je hoef je nergens voor te schamen of het te verbergen voor ons. Begrijp jou echt wel.T26 schreef: ↑22-01-2018 15:23Ook een kleine update van mijn kant. Ik durf het bijna niet te zeggen maar na 20d geen contact het toch weer gezocht. Was met vriendinnen naar een concert, muziek waar hij ook van houdt. Brengt zoveel herinneringen met zich mee. Stuurde hem een filmpje. Hebben een los casual gesprek gehad. Hij loopt nog steeds bij psych, gaat iets beter. Krijgt nu steun van vriendin omdat hij het toelaat verder geen verandering in die relatie. Hij vroeg hoe het met mij ging, heb overal top op geantwoord. Feit blijft heb ook weinig om te klagen.. Hij vroeg wat door naar nieuwe liefdes ben hier niet echt op in gegaan. De band die we hadden lijkt wel echt geknakt te zijn. Ik kan niet open met hem praten en heb ook niet t idee dat hij dit doet. Hoe ik me er bij voel.. Gemengd. Ben nog niet over hem heen maar weet wel dat dit niet de man Voor me is. Heb net mijn eerste gesprek bij de therapeut gehad. Hele nuchtere vrouw. Had ook echt Het gevoel toen ik zei waar ik mee zit dat ik beetje gek bij mijn hoofd ben..
Ik liep de laatste twee dagen ook met het idee in mijn hoofd om mijn ex te mailen. Ik doe het niet omdat ik weet dat het mij toch alleen maar pijn en frustratie oplevert, en ik mij niet aan een lijntje laat houden zoals hij dat met zijn vorige ex doet. Die braaf zit te wachten op zijn aandacht en met elke kruimel die hij haar toewerp blij is.
Ik ben achteraf blij dat ik dit patroon duidelijk heb mogen meemaken van dichtbij en in die valkuil ga ik niet trappen. Hij is gelukkig niet meer aanwezig op de dag dat ik mijn hobby uitoefen. En dat scheelt zoveel in mijn emoties. Ik weet zeker dat ik hem over een paar maanden wel tegen kan komen en dat het mij niets meer doet.
Hij heeft ook helemaal geen zin om met mij te bellen anders had hij deze belofte allang nagekomen, of mij in tussentijd een apje gestuurd met het lukt mij niet om te bellen wegens drukte of wat dan ook. Elke keer als ik in de verleiding komt om hem toch te willen mailen denk ik daaraan en hoe ik mij nu voel.
Het is voorbij!
maandag 22 januari 2018 om 16:51
Ik wens jou heel veel kracht en sterkte toe met dit laatste loodje...dikke knuffel!RaraM schreef: ↑22-01-2018 15:37Bij mij ook een terugval. Dit weekend sprak hij me aan over zijn meubels, en van het één kwam het ander: een weer veel te emotioneel gesprek waarin hij onze relatie afbrak en ik 'm juist verdedigde.
Morgen komt hij zijn meubels halen, en dan wil ik het volledig afsluiten. Zit ook nog dagelijks op zijn Instagram. Ik weet niet waarom ,maar ik kan het niet laten![]()
maandag 22 januari 2018 om 16:53
Ik denk dat je daar helemaal gelijk in heb want mijn houding is langzaam aan het veranderen, niet meer die onzekere en geconditioneerde meid die haar best deed om haar vriendje te behagen.GlitterBep schreef: ↑22-01-2018 12:25Ik denk overigens dat je leeftijd los staat van aandacht van mannen.. het heeft in mijn ogen veel meer te maken met houden van jezelf en uitstralen dat je gelukkig bent met jezelf.. als je dat doet is iedere vrouw mooi ongeacht haar leeftijd!
Mijn omgeving zegt het ook ze zien steeds meer Sjaantje terugkomen...ze hebben mijn lach erg gemist. En juist mijn lach en zeker glimlach blijkt mijn sterkste punt te zijn.
maandag 22 januari 2018 om 22:22
Dankjewel sjaantje voor je lieve woorden. Ik ben ook trots op jou zeg! Eindelijk De echte stappen in zevenmijlslaarzen! Wat moet dat fijn zijn dat je ook positieve feedback van je omgeving krijgt.
Ik heb ook een kleine update. Hij belde vanavond. Ik heb opgenomen en zo een enorm sterke vrouw neer gezet. Hij zei t gaat goed met je hé, Ik zei eigenlijk wel. Hij was aan het huilen, zei dat hij een nummer had gehoor dit weekend en aan me dacht en toen ineens dat bericht van mij kreeg. Hij vroeg of ik hem mistte ik zei dat ik er niet meer op die manier mee bezig was en dat ook niet wilde. Ik zei je hebt een keuze gemaakt en dat mag. Alleen nu is t wel n gesloten hoofdstuk en een dicht boek. Hij heeft t moeilijk dat hoor ik. Hij gaat nog een zeer lang traject in en Voor t eerst denk ik, Ik ben verder en sterker dan hem. Hij zegt tussen neus en lippen door dat De relatie van hem niet is wat hij zoekt. Hij zegt ook dat als hij beter in zijn vel zat dingen anders waren tussen ons. Ik zei daarop dat hij dat wel kan bedenken maar De situatie is zoals hij is nu. Vervolgens vragen over of ik een ander had. Ik zei nee geen dates wel contact maar sta er niet voor open. Hij zit in gedachten en hart en dat heeft tijd nodig. Hij werd zo ongelofelijk jaloers en zelfs wat boos. Hij vond dat als ik contact met andere mannen had ik hem niet moest appen want ik zette zijn wereld nu op zijn kop. Ik zei luister dat is niet de bedoeling, als t voor je beter is dan zeg ik toch lekker niets voortaan. Ik snap je jaloezie niet want je Wilde niet met me zijn. Daarop verontschuldiging en dat t niet eerlijk was inderdaad.
Tsja wat doet dit met mij. Ik vind dat ik sterk ben geweest, opgewekt en volwassen gereageerd heb dat doet me goed. Ik hoop ondanks alles ook dat hij gelukkig wordt. En verder tsja.. Ik ben niet over hem heen maar daar heb ik soort van vrede mee gevonden. Het zal nog lang duren denk ik. Mijn gevoelens voor hem zaten diep,ook al was hij niet de man Voor me. Ik ga nu weer door met geen contact omdat dit me eigenlijk wel het best heeft geholpen.
Ik heb ook een kleine update. Hij belde vanavond. Ik heb opgenomen en zo een enorm sterke vrouw neer gezet. Hij zei t gaat goed met je hé, Ik zei eigenlijk wel. Hij was aan het huilen, zei dat hij een nummer had gehoor dit weekend en aan me dacht en toen ineens dat bericht van mij kreeg. Hij vroeg of ik hem mistte ik zei dat ik er niet meer op die manier mee bezig was en dat ook niet wilde. Ik zei je hebt een keuze gemaakt en dat mag. Alleen nu is t wel n gesloten hoofdstuk en een dicht boek. Hij heeft t moeilijk dat hoor ik. Hij gaat nog een zeer lang traject in en Voor t eerst denk ik, Ik ben verder en sterker dan hem. Hij zegt tussen neus en lippen door dat De relatie van hem niet is wat hij zoekt. Hij zegt ook dat als hij beter in zijn vel zat dingen anders waren tussen ons. Ik zei daarop dat hij dat wel kan bedenken maar De situatie is zoals hij is nu. Vervolgens vragen over of ik een ander had. Ik zei nee geen dates wel contact maar sta er niet voor open. Hij zit in gedachten en hart en dat heeft tijd nodig. Hij werd zo ongelofelijk jaloers en zelfs wat boos. Hij vond dat als ik contact met andere mannen had ik hem niet moest appen want ik zette zijn wereld nu op zijn kop. Ik zei luister dat is niet de bedoeling, als t voor je beter is dan zeg ik toch lekker niets voortaan. Ik snap je jaloezie niet want je Wilde niet met me zijn. Daarop verontschuldiging en dat t niet eerlijk was inderdaad.
Tsja wat doet dit met mij. Ik vind dat ik sterk ben geweest, opgewekt en volwassen gereageerd heb dat doet me goed. Ik hoop ondanks alles ook dat hij gelukkig wordt. En verder tsja.. Ik ben niet over hem heen maar daar heb ik soort van vrede mee gevonden. Het zal nog lang duren denk ik. Mijn gevoelens voor hem zaten diep,ook al was hij niet de man Voor me. Ik ga nu weer door met geen contact omdat dit me eigenlijk wel het best heeft geholpen.
maandag 22 januari 2018 om 22:24
RaraM schreef: ↑22-01-2018 15:32Hi Callie
Zo herkenbaar die hartkloppingen. Als je zijn naam hoort, overvalt het je? Ik denk dat we dat wel altijd zullen meedragen met ons, omdat het onze keuze niet was om uit elkaar te gaan. Zelf heb ik er ook veeeel last van, als ik zijn naam die oppoppen ergens. Recent sprak hij me aan voor de rest van zijn meubels, en wou hij een defti gesprek. Nog eens benadrukken dat hij niet gelukkig was, ook al had hij alles. Verder zei hij ook dat hij nu ook niet gelukkig is. Hij weet niet wie of wat hem gelukkig gaat maken. Deed wel pijn, dat hij zelfs na 3 maanden, nog eens benadrukte dat onze relatie OP was, terwijl dit in mijn ogen ECHT niet het geval was. Ik vond oprecht dat we het na 8 jaar niet slecht deden. Vraag me af wat hij verwachtIk hoop dat hij met zijn neus tegen de deur loopt in zijn volgende relatie!!
Het geval met de gemeenschappelijke vrienden herken ik ook. Wat het moeilijk maakt om met hen om te gaan, omdat hij er altijd bij was. Ikzelf ga altijd even weg dan (sigaretje roken). het aanhoren of iets roken, beide ongezonde keuzes![]()
Nog veel sterkte!
Ik moet beginnen roken dan, heb ik een reden om weg te lopen. Nu ga ik naar het toilet, maar als je elk half uur naar het toilet loopt ...
Die hartkloppingen zijn verschrikkelijk he, en ze overvallen mij vaak s nachts. Precies of ik leef nog steed op hoop en iets doet mij beseffen dat er echt geen hoop meer is en boem, daar zijn de hartkloppingen weer.
dinsdag 23 januari 2018 om 10:04
Lieve T26, je hebt je er echt kranig doorheen geslagen, hij wil jouw als achterdeurtje gebruiken en echt aan het lijntje houden als zijn relatie instort met die ander. Sorry dat ik het schrijf maar wat een egoïst zeg!!! Ik heb er echt even geen woorden voor, wat is die man in de war. Hij zwabbert van de een en dan weer naar de ander en dan weer naar de een en nu wil hij weer naar de ander..T26 schreef: ↑22-01-2018 22:22Dankjewel sjaantje voor je lieve woorden. Ik ben ook trots op jou zeg! Eindelijk De echte stappen in zevenmijlslaarzen! Wat moet dat fijn zijn dat je ook positieve feedback van je omgeving krijgt.
Kijk uit hoor T26 hoe moeilijk het ook is, voor je het weet ben je dadelijk weer een half jaar verder en lig je weer in de kreukels omdat deze man niet kan kiezen.
Doe dit jezelf aub niet aan, dit is precies waarom ik geen contact opneem met mijn ex, want het gaat niet om mij het gaat alleen maar over hem en zijn hofhouding om hem heen.
dinsdag 23 januari 2018 om 10:59
T26 je hebt zeker heel sterk en volwassen gereageerd! Daar mag je trots op zijn.
Over het algemeen denk ik dat geen contact met exen het beste werkt om er over heen te komen.
Hier ben ik totaal over ex heen en zit ik weer lekker in mijn vel en leven. Alleen schijn ik nu getrouwde mannen aan te trekken. Wat is dat toch met mannen?! Ik stel die aandacht helemaal niet op prijs en ben er al een aantal dagen door van slag.
Over het algemeen denk ik dat geen contact met exen het beste werkt om er over heen te komen.
Hier ben ik totaal over ex heen en zit ik weer lekker in mijn vel en leven. Alleen schijn ik nu getrouwde mannen aan te trekken. Wat is dat toch met mannen?! Ik stel die aandacht helemaal niet op prijs en ben er al een aantal dagen door van slag.
dinsdag 23 januari 2018 om 11:45
Glitterbep dat heb ik ook!!!! Getrouwde mannen zo bizar. Al een paar keer een leuk gesprek gehad met een man waarvan ik dacht dat hij single is en dan komt ineens de aap uit de mouw. Ik knap daar zo op af!!!GlitterBep schreef: ↑23-01-2018 10:59T26 je hebt zeker heel sterk en volwassen gereageerd! Daar mag je trots op zijn.
Ik ben ook weer langzaam aan het daten, weliswaar voorzichtig maar het is zo verfrissend om te praten met andere mannnen dan mijn ex. Om gezamenlijke interesses te delen en als een dame behandeld te worden..hahahaha. Begin er steeds meer lol in te krijgen en geniet van de aandacht, daarom neem ik ook geen contact meer met mijn ex op want elk contact met hem op wat voor manier dan ook is een stap terug, en ik ga nu zo lekker vooruit.
Geen contact werkt echt het beste in ieder geval voor mij, hij verdwijnt steeds meer naar de achtergrond, zeker in mijn gedachten.