Napraattopic deel 95
maandag 8 januari 2018 om 19:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 27 januari 2018 om 16:33
Ja, die N00R bedoel ik, maar die is qua mensenkennis en zelfinzicht niet zo slim in mijn ogen.Grobbekuiken_ schreef: ↑27-01-2018 16:21Gaat dit over dezelfde Noor? Die met de hoofdletters en cijfers komt op mij over als dat ze zichzelf reuze slim en verstandig vindt en maar wat graag laat weten dat jij (algemeen) het niet zo best doet. Ze lijkt idd wel op Ygg wat dat betreft.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zaterdag 27 januari 2018 om 16:34
Ah, overschreeuwen dus.Joostisandersgeaard2 schreef: ↑27-01-2018 16:25Beiden zijn wrs rete-onzeker en dit is hun houvast. Collega gehad die zich ook aan haar slimheid vasthield en ondertussen erg domme dingen deed. Zelfde problematiek als ygg.
Lijkt me erg vermoeiend, voor hen zelf maar ook voor de omgeving.
There is always something happening, and it's usually right now
zaterdag 27 januari 2018 om 16:37
Een bepaald zelfbeeld in stand houden omdat anders er een groot zwart gapend gat wacht. Kritiek is dus garant voor drama. Valt dus niet mee te werken.Grobbekuiken_ schreef: ↑27-01-2018 16:34Ah, overschreeuwen dus.
Lijkt me erg vermoeiend, voor hen zelf maar ook voor de omgeving.
zaterdag 27 januari 2018 om 16:39
Vind ik ook niet hoor. Bovendien mist er zelfspot, voor mij belangrijk. Maar op mij komt ze over alsof ze daar zelf dan weer heel anders over denkt.
Mag, maar ik ben niet erg kapot van dat soort mensen.
zaterdag 27 januari 2018 om 16:40
O ja, zelfspot, heeeeeeeeel belangrijk en heeeeeeeeel afwezig bij haar.Grobbekuiken_ schreef: ↑27-01-2018 16:39Vind ik ook niet hoor. Bovendien mist er zelfspot, voor mij belangrijk. Maar op mij komt ze over alsof ze daar zelf dan weer heel anders over denkt.
Mag, maar ik ben niet erg kapot van dat soort mensen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zaterdag 27 januari 2018 om 16:43
Geloof ik meteen. Sommige mensen gedijen kennelijk alleen op drama en ellende. Maar voor de omgeving knap waardeloos.Joostisandersgeaard2 schreef: ↑27-01-2018 16:37Een bepaald zelfbeeld in stand houden omdat anders er een groot zwart gapend gat wacht. Kritiek is dus garant voor drama. Valt dus niet mee te werken.
zaterdag 27 januari 2018 om 16:45
zaterdag 27 januari 2018 om 16:46
zaterdag 27 januari 2018 om 16:54
Dat kan natuurlijk. Ik ben ook best slim en doe soms hele domme dingen. Maar daar kan ik zelf wel om lachen, dat scheelt. En ik vind het ook niet erg als iemand er iets van zegt.Joostisandersgeaard2 schreef: ↑27-01-2018 16:25Beiden zijn wrs rete-onzeker en dit is hun houvast. Collega gehad die zich ook aan haar slimheid vasthield en ondertussen erg domme dingen deed. Zelfde problematiek als ygg.
zaterdag 27 januari 2018 om 16:58
Wrs heb je meer zelfvertrouwen.Lady*Voldemort schreef: ↑27-01-2018 16:54Dat kan natuurlijk. Ik ben ook best slim en doe soms hele domme dingen. Maar daar kan ik zelf wel om lachen, dat scheelt. En ik vind het ook niet erg als iemand er iets van zegt.
13 jaar geen seks, zelfs nooit een zoen en niet willen dat hij vreemdgaat
zaterdag 27 januari 2018 om 17:02
Denk dat BGB gelijk heeft, ik wil je niet, maar een ander mag je ook niet.Joostisandersgeaard2 schreef: ↑27-01-2018 16:58Wrs heb je meer zelfvertrouwen.
13 jaar geen seks, zelfs nooit een zoen en niet willen dat hij vreemdgaat![]()
zaterdag 27 januari 2018 om 17:10
Zo!!! Is toch altijd gezonder dan een gewone boterham met een dikke laag nutella.
Ik vond een ander recept voor een andere pizza. Dat zou ik dan wel willen.
Met o.a. geitenkaas, erwten en bramen (de andere dingen weet ik zo niet meer).
Gisteren een havermout pannenkoek gebakken. Die is uit de productie genomen. Ik kan de suiker in de mix niet meer terug vinden.
Leek op gebakken porridge met ei. (Maar gewoon een driedubbele dikte gebakken.)
Ja, ik kan geen leuk topic vinden en hier worden ook recepten uitgewisseld.
zaterdag 27 januari 2018 om 17:47
Laat Death het niet lezen!Pumps_italiaans schreef: ↑27-01-2018 17:10Zo!!! Is toch altijd gezonder dan een gewone boterham met een dikke laag nutella.
Ik vond een ander recept voor een andere pizza. Dat zou ik dan wel willen.
Met o.a. geitenkaas, erwten en bramen (de andere dingen weet ik zo niet meer).
Gisteren een havermout pannenkoek gebakken. Die is uit de productie genomen. Ik kan de suiker in de mix niet meer terug vinden.
Leek op gebakken porridge met ei. (Maar gewoon een driedubbele dikte gebakken.)
Ja, ik kan geen leuk topic vinden en hier worden ook recepten uitgewisseld.![]()
![]()
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 27 januari 2018 om 17:51
Bruise schreef: ↑27-01-2018 15:04Wat ik niet snap is dat als je het altijd oneens met elkaar bent dan toch jarenlang de discussie met elkaar aangaat.
Normaal ontwijk je die mensen toch. Ik zou er in ieder geval voor passen steeds weer met die personen in een kroeg of waar dan ook een gesprek aan te gaan.
Ik kan ze hier niet ontwijken, want die negeerknop (al gebruik ik 'm wel), werkt ook maar half. Schurftirritant om dan te zien 'berichten van Pluisi toch tonen'. Rot op, ik wil die naam niet eens zien.
zaterdag 27 januari 2018 om 17:52
zaterdag 27 januari 2018 om 18:06
Kippers ken ik niet. Haggis wel, maar dan een halve portie. Daar gaat in Schotland de meeste havermout in.
Mijn Porridge is lekkerder. Is een beetje als een panhavermoutpizza zonder deeg.
Maar ik verzin maar wat nieuws. Een M&M pizza kan natuurlijk ook. Kippers is vast iets van snoep?