35+ en zwanger worden in 2018

21-11-2017 20:39 1499 berichten
Bezig met zwanger worden:

Yaradreamz
Poosje81

Zwanger 😁❤️😁
Annejill
Thisisme1980. UD 21-03 💙
Snow81
Mieremuis bevallen 24-01 💙
Syrah80. UD 04-02 💙 of 💖
Miss37 bevallen :flirting: 12-07-18
Yogayup. Bevallen 01-02 💙
Boardbabe82. UD 05-02 💖 bevallen 11-02
Verano1981. Bevallen 22-11 💖
twingo1981 bevallen !26-09-2018 😍
Roffa38. Bevallen 20-02 💙
Honing14
Principessa UD 15-05
MrsDuggar 💖
anoniem_63c248662ca98 wijzigde dit bericht op 27-02-2019 06:42
89.58% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Welkom Roodborstje!

Yara, spannend weer! Duimen draaien door.

Thisisme, heftig, hadden idd op beter nieuws gehoopt voor jullie.

Hier weinig nieuws van t front tot op heden...
Haai roodborstje :bye:

@thisisme verdorie meissie balen zeg!! Sterkte in ieder geval...

Meral toch nog gevonden gelukkig!

Morgen nog 3 dagen tot nod.... spanning pfff
:sigh:
Blijf jezelf ;-)
anne jill nog 2 dagen ;) ik denk aan je!!

ik heb een zwangerschap tesr gekocht en n stapel ovulatie testen... zaterdag ga ik testen of alle hgc weg is.

en dan ga ik ook weer mee in rondes tellen en wacbtbankjes!
Welkom Roodborstje.

Thisisme. Balen zeg. En fijn dat jullie steun aan elkaar hebben.
En we duimen idd dat iedereen hier snel onbezorgd zwanger is :-)

Ik had bij alle zwangerschappen geen last van misselijkheid. Bij de 3e wel veel meer last van eczeem. (was ook een meisje) wellicht had dat er iets mee te maken.

Voor mij ook nog 5 dagn tot NOD (eigenlijk 3) maar vorige maand was ik pas ook 2 dagen later ongesteld.
Heb wel al 2-3 dagen een rommelende buik. Dus ga er niet van uit. Wel 1 borst die af en toe pijn doet.... Het is afwachten...

Miss Gefeliciteerd een Meisje. Shoppen :-)

Meral. Fijn dat je ei toch gevonden is. Hopelijk hebben jullie het nog op tijd benut.
@Roffa - mijn nieuwe NOD is 21-2

Beetje een dilemma hier. Ik heb 1 week de kans om bij mijn ouders op bezoek te gaan, dat is aankomende week. Dit is net mijn ovulatie week.... godver.
Heb een zwaar jaar gehad met familie gezondheidsproblemen en voornemen was echt om ze zo vaak mogelijk te zien en het is alweer 4 maanden geleden sinds ik ze heb gezien. Om thuis te blijven voor een ovulatie waar ik niet eens meer zo goed in geloof vind ik aan de ene kant zo extreem, aan de andere kant heb ik zoiets van ja maar als je er niet bent lukt het zeker niet. Als toelichting - ik woon in een ander land dan mijn ouders. Voordeel is wel als ik vlg week in NL ben ik de goedkopere ovu testen kan inslaan - jullie gebruiken toch die van Action / Kruidvat?

Morgen afspraak fertiliteits kliniek - vind het wel heel spannend. Denk dat ik binnen kort bij jou aansluit @Yara

welkom roodborstje!

@thisisme - sterkte voor jou, had ook nog op beter nieuws voor je gehoopt.
oei ik snap je dilemma... uitgaande van kansen, ik zou naar je familie gaan.

ik heb sensitest ovulatie testen, ze worden zaterdag bezorgd. Zijn ook niet duur!
@syrah80 lekker naar je familie gaan, dan voel je je beter en kan je er met frisse moed tegenaam in de volgende ronde. Spannend zo’n afspraak. Ik heb goede ervaringen met action tests. Bij die van het kruidvat schijnen mannen soms positief te testen..,
Roffa38 schreef:
01-02-2018 17:42
@syrah80 lekker naar je familie gaan, dan voel je je beter en kan je er met frisse moed tegenaam in de volgende ronde. Spannend zo’n afspraak. Ik heb goede ervaringen met action tests. Bij die van het kruidvat schijnen mannen soms positief te testen..,
:proud: :facepalm:
Roffa38 schreef:
01-02-2018 17:42

Dat gaan we testen hier een keer :p
Serieus?? Hoe kan dat nou weer
@roffa & ariana goed dat jullie je inzetten voor moeders voor moeders. 🍀.

@syrah80 ik zou lekker voor bezoek gaan. Familie is belangrijk. ben nu wel benieuwd welk land je woont.. Laat je nog weten hoe het was bij de fertiliteitsarts.

@testen hier is sensitest mij aangeraden.

Vind het wel spannend nu zo bij de tweede terugplaatsing. Ik begrijp dat het net testen een keee per dag moet. Maar ik lees hier zo ook dat je tussen twee pieken in kan zitten en net je moment gemist kan hebben dat je eisprong is?
Haha mannen maken toch geen hcg aan ? Toch? :rofl:
@twingo niet? :yes:

@yaradreamz ik begreep dat sommige gynaecologen vrouwen die moeite hebben hun ei te vinden in de periode dat de streep donkerder wordt, aanraden 2 keer per dag te testen omdat je anders je piek zou kunnen missen.
Yaradreamz: succes met komende terugplaatsing, spannend weer!
Thisisme: ik gebruikte ze ook van sensitest en deze keer van 2besure (nog goedkoper) succes voor jou...
Syrah: dilemma idd, hoop dat je eruit komt? Ook nog een spannend bezoek voor jou dus!

Dames op t wachtbankje al nieuws?

Hier 1e echo gepland op 23 febr ....
@ Snow; 31 jan je NOD, is er al nieuws?

@Roffa; wil je nog met ons delen hoe je ouders reageerden dinsdag...?
Dan sla ik het kruidvat over ha ha ha ha
Dank voor jullie input, ik heb besloten om wel op bezoek te gaan, wie weet krijg ik vanavond te horen dat het ons nooit op de natuurlijke manier lukt en dan zat ik hier in mn ovu week triest te zijn.
@yara succes met de 2e plaatsing, ik krijg vanavond al meteen een mock transfer... Ik woon in Portugal, al heel lang. ben 100% Nederlandse hoor en mis NL heel veel maar dit is wel mijn thuis.
@annejuil en @poosje jullie NOD is nu ongeveer - al enige tekens?

Ik vind het wel heel bemoedigend dat we net twee maanden aan het schrijven zijn hier en er al 5 zwanger zijn :)
@ariana oeps ik dacht dat ik dat al had gedaan.
We hebben een fles prosecco opengetrokken en aangekondigd dat er een extra familielid op komst was. Die kwam niet helemaal aan. Toen zei ik dat we in verwachting zijn, toen wel. Schoonmama huilen, moeder verbouwereerd, beide papa’s een beetje stil met stiekem natte oogjes. Nu maar hopen dat schoonmama zich in kan houden, die flapt het er vast een keer uit tegen een vriendin of zo. Mijn moeder houdt het wel netjes geheim. Zondag nog even aan zus vertellen, schoonzus weet het namelijk ook. Die wordt voor het eerst tante ;)
Wat geweldig Roffa!! Dat vertellen en die verbaasde, geëmotioneerde gezichten zijn zo mooi :heart:

@Shyra mooi he al 5 zwanger in ons midden! :hello:

Wat nou opgedroogde oude oma's

Ik voel me steeds beter gelukkig. Morgen ga ik een zwangerschapstest doen. Ik ben benieuwd of het HGC uit mijn bloed is nu. Daarna weer op zoek naar mijn ei (O) (O) Spannend!!
Wow Syrah daar zalt wel beter weer zijn dan hier ;( zucht! Verlang naar t zonnetje...

Nou dames of beter gezegd meisjes....wat nou ouwe vellen, jonge eitjes iig :lol:

Dat er nog meer dames mogen volgen de komende maand (en)!
Sarah. Goed dat je toch gaat. Soms ook lekker even wat afleiding.
Hopelijk toch goed nieuws vanavond.

Leuk die reactie he Roffa. Jammer dat ze de eerste hint niet doorhadden.

Ik weet nog toen ik zwanger was van de eerste (8jaar geleden).
Hebben we het met kerst verteld. Ik kreeg van mn man een mama tijdschrift onder de boom. Toen mn schoonmoeder het doorhad begon ze heel hard te huilen. En riep. Ik dacht het nooit ging gebeuren. Haha.. Was heel grappig.

Hier nog geen nieuws... Nog ongeveer 4 dagen wachten.
vannacht wel onwijs slecht geslapen.... Pff.. Buik rommelt dus denk eerder ongesteld.. Maar goed. We zullen zien. Nog even geduld.

Hoe is het met de rest en NOD?
Syrah, heerlijk Portugal!

Wij verkassen dit voorjaar naar Zuid Frankrijk.

Leuk die reactie Roffa! Denk dat kwartje idd niet zo snel viel, maar als hij dan eenmaal valt!

Hier morgen 'NOD', beetje lastig om te bepalen als je laatste menstruatie tijdens implanon is geweest. Maar goed, na weekend doe ik wel keer testen. Normaal volg ik keurig de cyclus van dochterlief en die is inmiddels al paar dagen ongesteld.
Plus alle kwaaltjes, het zou goed kunnen.
Beetje jammer van de steken in onderbuik, vooral als ik op paard zit. Daardoor wordt trainen ploeteren en dit weekend wedstrijd geheid een drama :bonk:
Haai dames! :cheer2:
Ik héb er een hard hoofd in hier...
Nog 2 dagen wachten...

Ik zal morgen wat meer schrijven heb vandaag gepoetst en ga nu even met de kindjes naar een binnen speeltuin :whip:
:rofl:

Liefs
Blijf jezelf ;-)
Hahaha leuk Roffa! Ik zou het ook hebben opgevar als ‘er komt zo nog iemand langs’ haha heeft leuk uitgepakt ;-)

@annejil; hoop dat NOD een droge dag blijft voor je ;-)

@ poosje; heb je al een volwassen dochter? Spannend met NOD afwachten; hoop dat het bij jullie ook meteen raak is!

@Annejil; wie weet, je hebt al poetsdrang ;-))
Leuk al die vertel-verhalen! Vooral die vaders he Roffa...
Mijn vader is ook zo'n man die stiekum veel emotioneler is dan je verwacht.

Al die buitenland verhalen! Ik woon gewoon in een Brabants dorp 😂 Nou ben ik hier niet geboren, maar toch....stukje minder spectaculaire verhuizing dan zuid-frankrijk!

Ik zou overigens ook gewoon naar familie gaan ondanks ovulatieperiode. Tenminste, ik ga er vanuit dat je ze niet heel vaak ziet? Kan man niet mee? 😉

Hier geen nieuws. Ik ben benieuwd of ons konijnengedrag iets heeft opgeleverd deze ronde en verder kijk ik uit naar carnaval. Dat word dus spannend, want kan ik volgende week nou wel of niet drinken?! Ik vermaak me prima zonder alcohol, maar het valt zeker met zo'n feestje wel erg op. Ik ben best wel benieuwd!
Annejill hoe is het nu eigenlijk?! Nod is vandaag dan toch?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven