Stamcafe XXXI
donderdag 15 februari 2018 om 11:57
Dat denk ik inderdaad ook heel erg nu..Hunniebunnie schreef: ↑15-02-2018 11:41Dan denk je gewoon https://www.youtube.com/watch?v=lqqq-sU2SQo!
Ik doe wat ik kan.
donderdag 15 februari 2018 om 12:39
donderdag 15 februari 2018 om 12:52
Ja loopband en fiets en wat krachtraining. Kan ik mooi zo de rest van het schaatsen zien.
Heb niet zo’n zin maar dat is meer omdat het buiten zo’n petweer is en ik net lekker binnen zit. Maar ja moet toch nog biefstuk halen voor vanavond dus moet er door. Man verheugd zich daarop,denk dat hij niet blij wordt als ik zeg “ de biefstuk is een omelet met champignons geworden”
Heb niet zo’n zin maar dat is meer omdat het buiten zo’n petweer is en ik net lekker binnen zit. Maar ja moet toch nog biefstuk halen voor vanavond dus moet er door. Man verheugd zich daarop,denk dat hij niet blij wordt als ik zeg “ de biefstuk is een omelet met champignons geworden”
donderdag 15 februari 2018 om 12:56
Rode pen is altijd handig.
Heb vandaag alweer allerlei dingen (on)zinnige dingen op internet/pc gedaan, dus laat het template nog maar even met rust. Eerst wat huishouden en vanmiddag kijken wat ik me moet voorstellen bij een feestelijke opening van een supermarkt.
Dat andere wat ik via achterkamertje vroeg heb ik nu misschien iemand voor gevonden.
donderdag 15 februari 2018 om 13:00
Knap dat je dat opbrengt Dolf, ik hou echt van bewegen, maar ben dan weer met geen stok in zo'n sporthal te krijgen!
Watervrouw, weet niet wat de vraag was, maar fijn dat je iemand hebt gevonden.
Ik krijg net leuke mail terug van de eigenaar. Hij vindt het leuk dat ik zo enthousiast aan het meedenken ben en hoopt dat ik me bij hen aansluit. Wat betreft de verbouwing heeft hij al gekozen voor basic en industrieel. Oe jammer... Maar goed, ik fiets er links-of rechtsom wel sfeer in, potdorie!
Watervrouw, weet niet wat de vraag was, maar fijn dat je iemand hebt gevonden.
Ik krijg net leuke mail terug van de eigenaar. Hij vindt het leuk dat ik zo enthousiast aan het meedenken ben en hoopt dat ik me bij hen aansluit. Wat betreft de verbouwing heeft hij al gekozen voor basic en industrieel. Oe jammer... Maar goed, ik fiets er links-of rechtsom wel sfeer in, potdorie!
donderdag 15 februari 2018 om 13:21
donderdag 15 februari 2018 om 14:08
Ok, ik hoor je wel gillen indien nodig!Watervrouw333 schreef: ↑15-02-2018 12:56Rode pen is altijd handig.
Heb vandaag alweer allerlei dingen (on)zinnige dingen op internet/pc gedaan, dus laat het template nog maar even met rust. Eerst wat huishouden en vanmiddag kijken wat ik me moet voorstellen bij een feestelijke opening van een supermarkt.
Dat andere wat ik via achterkamertje vroeg heb ik nu misschien iemand voor gevonden.![]()
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 15 februari 2018 om 14:36
Je zorgt voor een lach op m'n gezicht
donderdag 15 februari 2018 om 15:08
Nou ik vind er dus echt niks aan om te doen maar ik voel me altijd wel beter( geestelijk en lichamelijk) als ik het wel doe. Het liefste ga ik elke dag flink wandelen maar daar is het weer niet naar en moet toch even met beleid bewegen ivm mijn voeten.
Nu dus meestal 20minuten fietsen en 20 minuten wandelen op de loopband. Soms wat langer ook. En meestal kijk ik iets op Netflix en nu dus schaatsen.
Fijn dat de auto het weer doet!
donderdag 15 februari 2018 om 15:09
Hier nog niet, grijs en nat. Geen lol aan dit weer.Hunniebunnie schreef: ↑15-02-2018 14:42Dat deed de zon net ook bij mij. Ik was even rondje-hondje en de zon is hier inmiddels doorgebroken, wat maakt dat een verschil!
Maar goed ik moet niet zeuren heb tenslotte al een week zon gehad in januari.
Over 4 weken naar Rome, hoop dan ook wat stralen te kunnen meepikken.