Vriend avond uit
woensdag 21 februari 2018 om 12:23
woensdag 21 februari 2018 om 12:26
Helemaal mee eens.sneeuwwitje80 schreef: ↑21-02-2018 12:20Hoe vaak gaat je vriend dat uit Garvey? Als het bijvoorbeeld 1 x per maand is en hij zou dan iets nemen dan zou ik daar persoonlijk niet echt een probleem mee hebben. En dus daarvoor al helemaal niet mijn hobby opgeven.
Waarom laat je hem niet gewoon af en toe iets gebruiken tijdens een feest en ga je zelf lekker weer salsadansen en wat vaker zelf een weekend naar je vriendinnen. Als dit de enige issues zijn dan is het toch op te lossen?
♡
woensdag 21 februari 2018 om 12:27
want? dan verbied je het hem wel?diamantje123 schreef: ↑21-02-2018 12:23Dat je elkaar überhaupt dit soort dingen moet gaan verbieden in een relatie gaat mij al te ver. Als mijn vriend naar een festival of feestje wil en daarbij (recreatief dus) een pilletje wil gebruiken ga ik dat niet verbieden. Zolang het maar geen wekelijks gebeuren is.
Jij hebt dus wel een gedragsregel, die hij niet mag overschrijden
woensdag 21 februari 2018 om 12:29
Nou wekelijks aan de pillen is gewoon hartstikke slecht, mijn vriend en ik gaan ook samen naar feesten, en de kater na een pil is gewoon best heftig. Wekelijks aan de pillen houdt geen mens vol. Dus dat vind ik wel een grens ja. Net zoals hij het van mij ook niet leuk vindt
als ik dat wekelijks zou gaan doen.
♡
woensdag 21 februari 2018 om 12:30
+1lilalinda schreef: ↑21-02-2018 11:50het is wel manipulatief.
Hij gebruikt harddrugs, dat is een serieuze zaak. En als hij daarmee stopt, geef jij een onschuldige hobby op, omdat hij er niet mee kan omgaan
Hij had, toen jij het voorstelde, moeten zeggen: Ben je gek joh. Dat is mijn eigen onzekerheid, blijf lekker dansen.
woensdag 21 februari 2018 om 12:31
ben geen voorstander van wekelijkse pillen. Maar het gaat om het principe:diamantje123 schreef: ↑21-02-2018 12:29Nou wekelijks aan de pillen is gewoon hartstikke slecht, mijn vriend en ik gaan ook samen naar feesten, en de kater na een pil is gewoon best heftig. Wekelijks aan de pillen houdt geen mens vol. Dus dat vind ik wel een grens ja. Net zoals hij het van mij ook niet leuk vindt
als ik dat wekelijks zou gaan doen.
heb je een gedragsregel, waar de ander zich aan moet houden? En is maandelijks 1 pil? Of wekelijks 2? Heel subjectief
en als dat niet op 1 lijn ligt, moet de een dan naar de ander ´luisteren´?
woensdag 21 februari 2018 om 12:35
Zeker.
Life is short. Eat dessert first.
woensdag 21 februari 2018 om 12:40
Garvey schreef: ↑21-02-2018 11:57@Marana: ze bleken uiteindelijk wel te kunnen zonder drugs. Hij gaat nu een paar uur eerder naar huis i.v.m. vermoeidheid. Zoals een ''normaal'' mens gaat hij dan uit tot 4 uur i.p.v. 8 uur 's ochtends.
Jullie laten me wel zien dat de deal niet eerlijk is. Ik heb zojuist besloten mijn onderbuikgevoel, wat jullie bevestigen,klopt. Ik moet ook kunnen feesten, ook op mijn manier! Ik mag hierin best wat meer voor mezelf opkomen in plaats van mezelf weg te cijferen. Het is eigenlijk een best vreemde constructie.
Goed zo! Niet alles van jezelf opgeven he. Hij is op jou gevallen, het meisje wat salsadansen leuk vindt.
woensdag 21 februari 2018 om 12:41
Dit is echt het domst wat ik in tijden heb gelezen.
Daarbij hij vertrouwt mannen niet....Hij is zelf een man.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
woensdag 21 februari 2018 om 12:45
Dat dacht ik ook.
woensdag 21 februari 2018 om 12:45
En hoe weet je dat hij als hij het hele weekend weg is en naar feesten gaat in zijn geboortepaats dat hij dan geen drugs gebruikt?
Ik geloof er niets van dat hij naar dezelfde feestjes gaat en dan zonder drugs braaf om 4 uur naar huis gaat
Ik geloof er niets van dat hij naar dezelfde feestjes gaat en dan zonder drugs braaf om 4 uur naar huis gaat
anoniem_63b9f4c22450c wijzigde dit bericht op 21-02-2018 12:51
Reden: aanvulling
Reden: aanvulling
29.54% gewijzigd
woensdag 21 februari 2018 om 12:53
woensdag 21 februari 2018 om 12:56
Ja, ik ken dat met die angstige en onprettige gevoelens die ongegrond zouden zijn en waar je dan vooral zelf wat aan moet doen.
Bij mij zijn die gevoelens echter tot op heden ALTIJD terecht gebleken, achteraf. En ik ben inmiddels boven de 50. Zo zonde, zoveel tijd verspild aan mezelf verbeteren en met mijn gevoelens dealen, in plaats van eens lekker kwaad worden over wat zie, hoor, of aanvoel.
Maar bij jou is het anders, natuurlijk. Want iemand die veel drinkt en/of pillen slikt, is uiteraard betrouwbaarder dan jijzelf.
Bij mij zijn die gevoelens echter tot op heden ALTIJD terecht gebleken, achteraf. En ik ben inmiddels boven de 50. Zo zonde, zoveel tijd verspild aan mezelf verbeteren en met mijn gevoelens dealen, in plaats van eens lekker kwaad worden over wat zie, hoor, of aanvoel.
Maar bij jou is het anders, natuurlijk. Want iemand die veel drinkt en/of pillen slikt, is uiteraard betrouwbaarder dan jijzelf.
woensdag 21 februari 2018 om 12:56
Dat weet ze niet
net zo goed, als dat haar vriend niet weet of ze niet alle salsa-meneren afzuigt
Dat is nou een relatie hebben, en vertrouwen.
woensdag 21 februari 2018 om 12:57
Ja wij hebben allemaal gedragsregels die de partner niet mag overschrijden. Ik denk dat zeker 90 procent van ons hier vreemdgaan bijvoorbeeld niet zou accepteren. Je kunt er echter nog veel meer bedenken. Persoonlijk heb ik geen probleem met een maandelijks feestje met vrienden en een pilletje en ook niet met een salsadansende partner.
woensdag 21 februari 2018 om 13:30
In zijn eentje naar het huis waar hij logeert want zijn maten stuiteren/afteren nog even door.... right.
woensdag 21 februari 2018 om 13:39
Ik zou het niet verbieden. Verbieden is vreemd in een relatie. Ik zou wel zelf er consequenties aan verbinden. En dat zou einde relatie betekenen. Harddrugs is voor mij een no go. Hij mag daarin keuzes maken, ik ook, nl. dat ik niet wil leven met iemand die drugs gebruikt.diamantje123 schreef: ↑21-02-2018 12:23Dat je elkaar überhaupt dit soort dingen moet gaan verbieden in een relatie gaat mij al te ver. Als mijn vriend naar een festival of feestje wil en daarbij (recreatief dus) een pilletje wil gebruiken ga ik dat niet verbieden. Zolang het maar geen wekelijks gebeuren is.
woensdag 21 februari 2018 om 14:14
Precies maar zo heeft ieder z'n grens toch, en voor mij zou het dan ook betekenen einde relatie. Verbieden is inderdaad vreemd in een relatie.S0LEIL schreef: ↑21-02-2018 13:39Ik zou het niet verbieden. Verbieden is vreemd in een relatie. Ik zou wel zelf er consequenties aan verbinden. En dat zou einde relatie betekenen. Harddrugs is voor mij een no go. Hij mag daarin keuzes maken, ik ook, nl. dat ik niet wil leven met iemand die drugs gebruikt.
Als diegene zo die behoefte heeft om dingen te doen waar ik zelf niet achtersta dan prima, maar dan wel zonder mij.
Voor jou is dat kennelijk helemaal geen drugs, ik ga daar zelf wel soepeler mee om.
♡