Minder van Tinder - deel 9

22-06-2017 22:06 3141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer! :cheer2: Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270
Miss-Pippilotta schreef:
10-02-2018 16:41
Nog mensen van de oude garde hier? Mats zag ik? Greenbean, Lovestar, Femmeforte? Missmadame volgens mij nog gelukkig met ICT-er?

Leuk...

Hier nog steeds super gelukkig en verliefd met internetlover... Echt zo blij dat we elkaar ontmoet hebben in die paar uur dat we allebei lid waren van een datingapp.
1 jaar en 3 maanden samen alweer en het gaat super goed en relaxed. We wonen (onofficieel) samen, hebben allebei een leuke baan waar we het erg naar onze zin hebben en zijn gewoon heel blij met elkaar. Het gevoel dat het gewoon goed zit en klopt.
Fijn..
Don't give up!
Ik kom even zwaaien! :hello:
Ik log weer eens in na een week of 6 en ging gelijk naar het topic om te kijken hoe het hier gaat :)

Wat super leuk om te horen Pippilotta! Succesverhalen geeft de burger moed. Ik kon mij nog herinneren dat je een keer eerder was langsgekomen, toen ik nog single, om je succesverhaal te delen. Ik ben altijd wel optimistisch geweest, maar succesverhalen is altijd fijn.

Hier is het nog steeds een succesverhaal :D Vet verliefd en happy together :heart: We hebben het heel goed en fijn samen.
Hmm, ik zit even te denken aan een inhoudelijke reactie voor het topic. Een romantische interesse is leuk, meer dan leuk zelfs. Het brengt meer schwung in je leven, je hebt ergens aan te denken tussen de bedrijven door, niet te vergeten de sex en lichamelijk contact, elkaar door de dag heen berichtjes sturen etc. Maar het is niet alles. In the end heb je je kinderen, hobby's nog, werk, vrienden etc. Dit is net zo belangrijk, zo niet belangrijker.
Ik heb periodes gehad van datezin en dan weer datemoe. Maar focus op mijn leven heeft altijd geholpen om enthousiast te blijven met daten en vol te houden voor wanneer hij dan wel voorbij komt.

Dus als het even niet lekker loopt met daten, je bent swipemoe, ga lekker je leven leiden :) Dan kom je hem/haar ofwel in het wild tegen of je krijgt weer frisse motivatie om weer te beginnen.
Dubbel
depster schreef:
23-02-2018 09:21
Over timing gesproken. Enkele weken geleden aangesproken dus door ex Tinder match. Onze timing van vorig jaar was bagger en t contact verdween. Maar beide in elkaars hoofd blijven hangen. Volgende week een date. Ik ben huiverig, het is nu leuk en gezellig.. en ik hoop zo dat dat in het echt ook is.
Maar eerdere ervaringen laten mij dus voorzichtig zijn.. aan de andere kant denk ik..Geniet van de tijd die leuk is!
Oeh, spannend! Ben zelf ook voorzichtig merk ik door dingen in het verleden. Maar ook wel weer leuk hè.
Spreken jullie elkaar nu veel?
Ik heb zondagavond een tweede date met m'n 'tindermatch'.
Alleen stuurt hij al best snel kusjes op WhatsApp en als ik er dan uiteindelijk eentje terugstuur (gisteren dan voor 't slapengaan), zegt ie: oeh een kusje, nu nog in het echt.
Dat is toch niet romantisch? 😂 Toen ik er vanavond maar ter afsluiting eentje terugstuurde reageerde hij daar ook weer heel (over)enthousiast op, haha.
mats schreef:
23-02-2018 20:48
Karibu, zo kan het lopen, blijf eerlijk naar jezelf en de ander maar geniet er vooral van.
Matches verzamelen, ik ben bijna jaloers!
Je vertelde dat je zelf vaak tegen vrouwen aanloopt waarbij de zaken nog vers zijn? Heb je momenteel ook nog contact met iemand waar (afspreek-)potentie in zit?

Ik merk dat je bij Tinder sowieso sowieso echt moet vissen soms om de 'normale' potentiële dates te vinden.
Hoop dat m'n huidige date niet spontaan weer een geheim achterhoudt. Je zou bijna achterdochtig worden van Tinder (oké, en van vorige relaties) :proud:
Lovestar schreef:
23-02-2018 23:52
Hmm, ik zit even te denken aan een inhoudelijke reactie voor het topic. Een romantische interesse is leuk, meer dan leuk zelfs. Het brengt meer schwung in je leven, je hebt ergens aan te denken tussen de bedrijven door, niet te vergeten de sex en lichamelijk contact, elkaar door de dag heen berichtjes sturen etc. Maar het is niet alles. In the end heb je je kinderen, hobby's nog, werk, vrienden etc. Dit is net zo belangrijk, zo niet belangrijker. ...
Ik dacht even dat je ook een open relatie had door de zaken zo gescheiden uiteen te zetten :mrgreen: maar ik snap dus precies wat je bedoeld, mijn vrouw overigens ook..die date ook mocht iemand zich dat afvragen...

Tot mijn ergernis is het bij haar helemaal geen ding..het kan de meeste mannen niet veel boeien of ze nou single is of niet..grrr..en ik maar hakkelen en takkelen en hoe vertel ik het nou weer zonder mijn eigen glazen in te gooien haha
Nou ja, de krenten komen wel uit de pap zo gelukkig en die moet zij er weer zelf uit zien te vissen.

Ik heb nu 1 lijntje die echt wel graag wil ontmoeten en 1 die nog twijfelt nadat ik heb verteld hoe het zit
karibu schreef:
24-02-2018 02:42
..Hoop dat m'n huidige date niet spontaan weer een geheim achterhoudt. Je zou bijna achterdochtig worden van Tinder (oké, en van vorige relaties) :proud:
Verzwijgen is dan niet aardig maar wel een stuk effectiever dan eerlijk zijn in mijn situatie..zie alleen niet voor mij hoe dat dan gaat..dan zie je elkaar en dan ga je die ring uitleggen ofzo? of na 3 dates "eigenlijk ben ik niet helemaal single" ofzo?
Schamen die mensen zich dan niet? ik vind het een beetje raar eigenlijk..hoe ga je nouo iemand aankijken en zeggen dat je ze al weken in de maling hebt genomen over zoiets?
Uomo schreef:
24-02-2018 10:07
Verzwijgen is dan niet aardig maar wel een stuk effectiever dan eerlijk zijn in mijn situatie..
In jouw situatie duurt eerlijkheid toch het langst denk ik. Je potentiele date kan zelf beslissen of het iets voor haar is of niet én weet meteen waar ze aan toe is. Scheelt voor beide partijen een hoop teleurstelling achteraf. Open en eerlijk zijn Uomo.
Het duurt misschien wat langer voor je iemand vindt maar ze zijn er echt wel.
@ Mats, niet alleen volwassen vrouwen maar ook volwassen mannen gebruiken die o zo schattige Snapchat foto's :rofl:

Hier ook niet aan het daten hoor. Ligt ook aan mezelf, vind niemand leuk. En als ik een poging doe om geïnteresseerd te zijn krijg ik geen reactie. :facepalm:

Uomo schreef:
22-02-2018 22:59
Altijd beter dan vreemdgangers en vergeleken met singles..tja..alle goede zijn nu eenmaal bezet he, wees blij dat je er eentje mag lenen :mrgreen:
Wat een redenatie... :pukey: En als verzwijgen een stuk effectiever is dan eerlijk zijn, waarom is het dan nog niet gelukt iemand te vinden? Weet je hoeveel er gelogen en bedrogen wordt, ook op Tinder? Ga jij nog even een schepje er bovenop gooien. Logisch dat alle vrouwen achterdochtig zijn. Ik had een tijdje terug een match met iemand die in zijn tekst had staan dat hij single was. Vond dat zo grappig, eerste opmerking naar hem was: eindelijk een man die single is! haha. Ik zou jou ook adviseren eerlijk te zijn op Tinder en dat hoeft niet meteen in profiel oid. Maar wel snel in de chat. En anders op Second Love of Secret Flirt kijken. Daar vind je gelijkgestemden. Kan je meteen al aanvinken dat je een open relatie hebt.

@ Depster, ik ga voor de duimen!

@ Lovestar :hello: ben blij voor je :yes: lekker genieten!

@ Karibu, hoe oud is jouw match? Heel schattig :biggrin:
Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am
Blijkbaar heb ik onduidelijk geschreven..ik ben eerlijk en verzwijg niet..
Harvey_Specter schreef:
24-02-2018 11:25

Wat een redenatie... :pukey:
Jij hebt liever een vreemdganger dan iemand met een open relatie? ieder zijn ding hoor :there:
Dat is niet wat je schrijft. Je schrijft dat alle goede mannen bezet zijn en dat wij single vrouwen maar blij moeten zijn dat we er een mogen lenen. Daar krijg ik idd braakneigingen van.

Zoals ik eerder schreef ben ik open minded, en vind ik open relaties beter dan vreemd gaan. Maar dan eerlijk naar alle partijen. En niet single vrouwen voor de gek houden in de hoop een band op te bouwen zodat ze daarna niet meer terug willen.
Dat was humor Harvey, niet de jouwe blijkbaar, of je dacht dat ik serieus was..dat gebeurt als je schrijft in plaats van spreekt..

Ik snap heel goed dat veel vrouwen gewoon op zoek zijn naar een serieuze relatie om samen een toekomst op te bouwen. En die zitten helemaal niet te wachten op mannetjes zoals ik.. Die val ik niet lastig, die lieg ik niet voor en daar verzwijg ik niks voor.

De meesten die bij mij voorbijkomen zijn vanaf eind dertig en de meesten daarvan die hebben dat huisje boompje beestje wel gehad en willen ook leuk op stap, plezier maken, emotie delen maar hoeven echt niet meer iemand om een toekomst mee te bouwen...liever niet iemand permanent in huis erbij vaak zelfs.
karibu schreef:
24-02-2018 02:42
Je vertelde dat je zelf vaak tegen vrouwen aanloopt waarbij de zaken nog vers zijn? Heb je momenteel ook nog contact met iemand waar (afspreek-)potentie in zit?

Ik merk dat je bij Tinder sowieso sowieso echt moet vissen soms om de 'normale' potentiële dates te vinden.
Klopt, ik hoef er geen moeite voor te doen om ze tegen te komen, blijkbaar staat dat óók op mijn voorhoofd op de foto's van mijn profiel :-D
Daar hoeft eigenlijk niet eens iets mis mee te zijn maar uiteindelijk komt er vaak 'ik ben er niet klaar voor' uit.
Op dit moment geen afspreek potentie gesignaleerd.

Verklaar dat vissen eens: Hebben mannen vaak een tekstje bij hun foto's geschreven? ik heb onderhand het hele tekstveld vol geluld haha.
Het overgrote deel van de vrouwen hebben geen tekst óf hun verhaal uitgedrukt in icoontjes of wel echt iets geschreven.

Harvey, ik ben niet niet aan het daten omdat ik niemand leuk vind, integendeel! Momenteel heeft Tinder best veel leuke vitaminen te bieden maar geen enkele match en dat heb ik niet eerder gehad zo.
Een match maar niet reageren, helaas het oppervlakkige van internet.
Als ik met iemand match dan stuur ik altijd wel iets, soms zelfs ook als de match door de ander gemaakt is en het blijft stil ( ben ik nou star als ik daar meer vanaf stap? ).

Uomo, Ik voelde me toch iets beledigd en wilde nét Harvey nog aanvullen maar zag jouw post nog op tijd.
Doen waar je je goed bij voelt en er open over zijn inderdaad.
hai!
Ik kom ook even delen :-)
Helemaal nieuw in het date-vak na een lange relatie nu weer vrijgezel. Op tinder een waanzinnig leuke match. intensief gechat, en een date gepland...voor volgende week (was toen nog even verder weg natuurlijk).
Na dat we deze date hadden gepland, chatten we door...maar werd het steeds pikanter. En dat leidde tot een afspraak...met een heerlijk stomende ochtend.
Bij het weggaan spraken we alweer over afspreken, en appten we savonds weer net zo enthousiast over hoe leuk we elkaar vonden.
De dagen daarna werd hij stiller, toen ik voorstelde om een nwe afspraak te maken (haha wederom voor onze 1e officieel geplande date) was hij enthousiast. hij keek er naar uit blablabla maar gedurende de app leek het ineens om te slaan. Dat ik wel op mezelf moest passen (ivm het lange relatie verhaal) en dat hij zichzelf kent en dingen tijd kosten. Ehh..oke?
Dag daarna werd onze afspraak van deze week afgezegd. Hij wilde het laten “bezinken”. Nu vier dagen later en niet meer van hem gehoord. Onze oorspronkelijke date staat voor volgende week....maar ik denk niet dat ik hem nog hoor. (wat ik wel echt klote vind, hoop ergens nog wel op een “nette afmelding”)

dus. mijn eerste tinderervaring is wel een maffe. Een leuke klik, een fantastische ochtend..maar nu een stil einde.
Uomo schreef:
24-02-2018 10:07
Verzwijgen is dan niet aardig maar wel een stuk effectiever dan eerlijk zijn in mijn situatie..zie alleen niet voor mij hoe dat dan gaat..dan zie je elkaar en dan ga je die ring uitleggen ofzo? of na 3 dates "eigenlijk ben ik niet helemaal single" ofzo?
Schamen die mensen zich dan niet? ik vind het een beetje raar eigenlijk..hoe ga je nouo iemand aankijken en zeggen dat je ze al weken in de maling hebt genomen over zoiets?
@Uomo: Jij hebt een open relatie dus? Al lang? 😊
Excuus als ik het niet goed doorgelezen heb. Verbaas me zelf wel dat mensen soms belangrijke dingen achterhouden, terwijl er wel iets ontstaat met iemand. Of dat ze anders blijken te zijn dan ze deden overkomen. Al zal het niet makkelijk zijn.
Maar ben zelf ook niet zo goed in 'geheimen' bewaren, haha. Ik hou wel van eerlijkheid. Laatst had ik iemand die van alles vroeg over mijn relaties en zelf pas na aandringen vertelde hoe het bij hem zat, een open relatie dus. Soms is het fijn om dat eerder te weten, voordat je een tijd met iemand chat/afspreekt en je iemand jouw telefoonnummer geeft (in het geval dat je daar niet voor open staat). Hetzelfde met kinderen vind ik, kan voor sommige mensen best een 'dingetje' zijn misschien. Persoonlijk heb ik geen zin om mij kwetsbaar op te stellen en half romantisch met een man op te trekken die thuis een vriendin heeft zitten. Maar dit is voor iedereen anders. Wil niet niet bewust de kans op teleurstelling opzoeken ofzo. Maar er zijn vast mensen die hier wel in geïnteresseerd zijn.

Ik heb dus vanavond mijn date! Spannend. Weet nog niet wat we gaan doen. Ik ben nu even heel eerlijk: helaas heb ik in periodes van stress soms de vervelende gewoonte om aan mijn (normaal gesproken gave) gezicht te zitten, dus heb wat plekjes zeg maar. Vorige keer ook en toen was hij alsnog heel aardig, maar ik vind het wel vervelend. Hoop nog op een wonderbaarlijke genezing binnen nu en een aantal uren, haha. Stom he. :whistle:

Wat leuk om de succesverhalen ook te lezen van eerdere tinderaars, dat geeft de burger moed! :heart:

@Mats: Da vissen zie ik meer als toevallig wat mensen tussen de groep matches treffen die wat beter bij jouw beeld past van een eventuele date of relatie. Tot nu toe zijn dat vooral een paar mannen geweest die ik van jaren terug van een sportclub kende of iemand die via via met clubgenoten in contact staan. Dan heb ik er meer vertrouwen in en tot nu toe zijn dat de mensen die nog geen verrassingen hebben gebracht.
Hoorde van veel mensen dat het vaak om seks draait, maar door zulke personen heb ik dat beeld wel wat bijgedraaid.

Hebben jullie niet dat je nog een soort van schaamte ervaart als je verteld over een tinderdate/de manier waarop je iemand hebt leren kennen? Weet wel dat best wel wat vrienden elkaar op een dergelijke manier hebben leren kennen, dus zo ongebruikelijk is het niet meer. Ik let niet heel erg op de teksten die erbij staan, mits het iets aparts is. Zelf een inspiratieloze opsomming van hobby's , favoriete hobby's, etc. Geen coole grapjes. Maar toch wel veel matches, dus doe toch iets goed op de app, al hecht ik er niet super veel waarde aan.

@Merder: Wat jammer dat het zo loopt nadat het eerst wel hoopgevend leek te zijn. Denk je dat het te snel is gegaan?

Mijn date van vanavond had na kusjes op Whatsapp gezegd: nu nog in het echt. :facepalm: Ga wel zeggen dat ik het rustig aandoe, wil hem graag beter leren kennen. Denk wel meer aan hem. Dus we zien het allemaal wel!

Succes met jullie ontwikkelingen!
anoniem_193205 wijzigde dit bericht op 25-02-2018 05:23
Reden: incompleet
63.89% gewijzigd
Merder, zo te lezen heb jij met één van de tinder ergernissen te maken gehad.
Het daten is met het internet tijdperk heel wat oppervlakkiger geworden helaas, vluchtige contacten komen veel voor.
Tegenwoordig lijkt een seksuele klik het meest belangrijk en als die klik er is dan wil men ervaren of die emotionele klik er ook is.
En 'men' is uiteraard niet iedereen.
Niets mis mee, als je er naar elkaar maar duidelijk over bent, niet iedereen zit er op te wachten namelijk.
Met spanning is niets mis en je weet van te voren niet hoe het gaat lopen als je elkaar ontmoet.
Er zijn geen regels voor maar ik voel mezelf er prettiger bij om iemand eerst wat beter te leren kennen, uiteindelijk voelen vluchtige contacten ook maar leeg en dat is niet wat persoonlijk bij mij zou passen.
Jammer dat het zo heeft moeten gaan maar dan heb je het in ieder geval al wel ervaren.
Sterkte.

Karibu, grappig dat je aangeeft dat je het vreemd vind dat mensen toch belangrijke dingen achter houden.
Zelf ben ik erg open en ik blijf bij mezelf door naast interesse tonen en luchtige dingen, ook de diepgang op te zoeken.
Voor mij persoonlijk om te ontdekken of iemand inhoud heeft.
Niet iedereen wil/kan/doet dat om uiteenlopende redenen, zo rent de één weg als je open en enthousiast bent terwijl een ander het juist erg kan waarderen als je al vrij vlot open bent naar elkaar.
Volgens mij ligt er geen taboe ( meer ) op iemand via internet leren kennen, ik ben er gewoon open in en eerlijk gezegd interesseert het mij ook niet echt wat mijn omgeving er van denkt.
Ik heb dan een leuk iemand leren kennen en dát is waar het dan toch om gaat?

Sterkte met de zenuwen en een gezellige date alvast!
Merder, zo te lezen heb jij met één van de tinder ergernissen te maken gehad.
Het daten is met het internet tijdperk heel wat oppervlakkiger geworden helaas, vluchtige contacten komen veel voor.
Tegenwoordig lijkt een seksuele klik het meest belangrijk en als die klik er is dan wil men ervaren of die emotionele klik er ook is.
En 'men' is uiteraard niet iedereen.
Niets mis mee, als je er naar elkaar maar duidelijk over bent, niet iedereen zit er op te wachten namelijk.
Met spanning is niets mis en je weet van te voren niet hoe het gaat lopen als je elkaar ontmoet.
Er zijn geen regels voor maar ik voel mezelf er prettiger bij om iemand eerst wat beter te leren kennen, uiteindelijk voelen vluchtige contacten ook maar leeg en dat is niet wat persoonlijk bij mij zou passen.
Jammer dat het zo heeft moeten gaan maar dan heb je het in ieder geval al wel ervaren.
Sterkte.

Karibu, grappig dat je aangeeft dat je het vreemd vind dat mensen toch belangrijke dingen achter houden.
Zelf ben ik erg open en ik blijf bij mezelf door naast interesse tonen en luchtige dingen, ook de diepgang op te zoeken.
Voor mij persoonlijk om te ontdekken of iemand inhoud heeft.
Niet iedereen wil/kan/doet dat om uiteenlopende redenen, zo rent de één weg als je open en enthousiast bent terwijl een ander het juist erg kan waarderen als je al vrij vlot open bent naar elkaar.
Volgens mij ligt er geen taboe ( meer ) op iemand via internet leren kennen, ik ben er gewoon open in en eerlijk gezegd interesseert het mij ook niet echt wat mijn omgeving er van denkt.
Ik heb dan een leuk iemand leren kennen en dát is waar het dan toch om gaat?

Sterkte met de zenuwen en een gezellige date alvast!
Sorry Mats, het ligt duidelijk aan mij als meerdere mensen het zo hebben opgevat..ik maak wel eens van die grapjes alsof ik een arrogante klootzak ben..maar misschien moet je mij daar wat beter voor kennen om dat ook digitaal door te hebben...natuurlijk meen ik dat soort dingen niet echt.

Ik was gisteren op stap en dat bleek weer leuker en effectiever dan Tinder...leuke dame ontmoet waar ik flink mee heb staan dansen, knuffelen, zoenen..en bij het afscheid bleek ze ook echt mijn type..superstoer even melden dat ze mijn ring al lang had gezien en dat ze mij geweldig vond maar daar verder geen zin in had..ze vroeg niet eens naar mijn kant van het verhaal...en toen nog even als afscheid gezoend..wauw..als ik single was wis ik het wel.

meer zoek ik misschien eigenlijk ook niet..topavond gehad.. iemand om zulke avonden mee te delen..maar misschien is het wel leuker als dat steeds iemand anders is..geen idee. Pas als er meer bij komt, blijven slapen, dan heb ik wel echt de neiging om daar liever een vast iemand voor te hebben.

en ja, nu met mijn kinderen op de bank achter de tv een ontbijtje, mijn vrouw even bijgepraat terwijl zij aan het appen is met haar date die ze later deze week ziet.

Ik zou het 10 jaar geleden ook raar hebben gevonden hoe wij dat nu doe, maar nu ..ach ..do a little dance, make a little love, get down tonight, ..let's groove tonight, share the spice of live..dat soort disco cliché doen het erg goed bij mij op het moment. ..ik wordt er echt een blijer en gelukkiger mens van.
Ik(man van 40)heb gisteren een date gehad met echt een hele leuke vrouw.

Ik ben nu ongeveer een jaar single na een relatie van 15 jaar.

Dus ik ook op Tinder.
Aardig wat matches,maar ik ging voor die ene vrouw.
Ik gaf haar mijn nummer en hebben echt verschrikkelijk leuke gesprekken gehad.
Ze gaf wel eerlijk aan dat ze in 1 jaar tijd verschillende dates heeft gehad,maar dat t iedere keer niet klikte,omdat ze denkt dat ze er nog niet helemaal klaar voor is.

We hadden toch afgesproken,want de gesprekken bleven erg leuk.

Samen aangekomen in die tent hebben wij wat gedronken en gesproken met elkaar...totdat ze zei..ik moet zo naar huis.

Haar nog aangeboden om wat te gaan wandelen,maar ze zei weer dat ze div. dates heeft en ze er misschien nog niet klaar voor is.

Wat je dan hoort is.
Je bent een lieve knappe vent en hoop dat je een leuke vrouw tegenkomt.
Voor nu zit een tweede date er niet in.

Damn.
T is een leuke vrouw..geen fotomodel,maar gewoon echt leuk.
Mooie ogen en leuke lach.

Ik heb haar nog een bericht gestuurd met..als je ooit verlegen zit om een praatje dan kan je mij altijd aanspreken en misschien weleens een drankje

Dat lijkt me leuk zegt ze dan.

Voor mijn gevoel heb ik een blauwtje gelopen.

Ook deze dame die net als wij een rugzakje heeft weet niet of ze aan een relatie toe is.

Maar ik ben wel leuk zegt ze.

Wat moet ik nou?
Haar laten gaan?
Niet meer mee praten?

Of toch af en toe wat leuk en liefs tegen haar zeggen?

Zo blij als dat ik was..voel me nu best kut😟
Tja..ik kan het niet mooier maken dan het is..nee is nee..erg naar maar het is wat het is.
Je kan geweldig digitaal contact hebben maar als dat er in het echt niet is houdt alles op.
@ Mats, ik stuur ook wel eens berichtjes naar een match waarvan ik niet degene was die de match maakte. Komt nooit veel uit. Als ik een paar dagen geen reactie heb dan verwijder ik de match meestal. Irritant, dat wel.

@ Merder, het eerste wat ik dacht was MERDE, merder :rofl: maar wel lastig. Ik kan ook niet goed tegen een open eind. Hij zal zijn redenen hebben, en welke dat zijn doet er eigenlijk niet toe. Het enige wat je kan doen is jezelf zijn en wachten tot je iemand tegen komt waarbij jullie beiden denken Hell, YES!!

Waar is Rolami eigenlijk gebleven? :biggrin:

En nog even inhakend op wat Mats schrijft. Stel je had een gewone date met hem gehad. Hij was tot de conclusie gekomen dat het leuk en gezellig was, je ziet er ook leuk uit maar er is helaas geen klik. Dan bestond er een kans dat je na de date ook niks meer zou horen. (Been there, done that) Nu hebben jullie meteen seks gehad, maar dan alsnog kan het zo zijn dat hij geen klik voelde. Seks kan je ook hebben met iemand die geen relatiemateriaal is en een man zal niet snel nee zeggen. Het is even aan jou hoe jij je achteraf daarbij voelt. Je hebt wel actie gehad :proud:

@ Karibu, hoe was de date? Die schaamte had ik 15 jaar geleden, het is nu toch normaal? Mijn ouders weten ook gewoon dat ik op Tinder zit.

@ Uomo, zulke sarcastische grappen komen niet goed over. Wij kennen je niet, dus je zou het ook kunnen menen. Sta jij trouwens gewoon met foto's met gezicht op Tinder? Weet jouw omgeving het? Dan kan je idd veel makkelijker in het openbaar wat opscharrelen. Er zijn ook mannen die een 'open' relatie hebben maar alsnog heel geheimzinnig doen. Snap dat niet zo.

@ Roalercoaster, ook zo vervelend! Hoor ik toch veel hier. Mensen die er niet klaar voor zijn. Wat was jullie intentie van het daten dan? Ik vraag me af of het beter zou werken om meer casual te daten, niet zo heel serieus maar beetje luchtig. Normaal zou ik zeggen; daar ga je niks meer van horen, geen tijd meer in steken. Maar omdat ze schrijft dat het haar leuk lijkt om nog wat te drinken (wat ze niet hoeft te doen) zou je ook kunnen voorstellen om gewoon een leuke tijd samen te hebben, zonder het zwaar te maken. Dat als jullie het fijn hebben, zij niet zo moet overdenken en gewoon genieten. Heb je het in ieder geval geprobeerd. Is ze weer halfslachtig, lekker laten gaan. Je bent net begonnen met daten, er zijn meer dan genoeg vissen in de zee!

Ik heb zowaar wat matches die ook terug schrijven. Krijg nou wat! :applause: Lexa ga ik opzeggen als de maand afloopt. Niet veel soeps.
Lovestar schreef:
23-02-2018 23:20
Ik kom even zwaaien! :hello:
Ik log weer eens in na een week of 6 en ging gelijk naar het topic om te kijken hoe het hier gaat :)

Wat super leuk om te horen Pippilotta! Succesverhalen geeft de burger moed. Ik kon mij nog herinneren dat je een keer eerder was langsgekomen, toen ik nog single, om je succesverhaal te delen. Ik ben altijd wel optimistisch geweest, maar succesverhalen is altijd fijn.

Hier is het nog steeds een succesverhaal :D Vet verliefd en happy together :heart: We hebben het heel goed en fijn samen.

Inderdaad superleuk om te horen dat het bij jullie ook goed gaat Lovestar en MissP.

Hier gaat alles ook nog goed! Vanmiddag naar de notaris om de verkoop van mijn huis te laten passeren. Woon dus vanaf vandaag "officieel" samen met de ICT-er.
Harvey_Specter schreef:
26-02-2018 10:03
...
@ Uomo, zulke sarcastische grappen komen niet goed over. Wij kennen je niet, dus je zou het ook kunnen menen. Sta jij trouwens gewoon met foto's met gezicht op Tinder? Weet jouw omgeving het? Dan kan je idd veel makkelijker in het openbaar wat opscharrelen. Er zijn ook mannen die een 'open' relatie hebben maar alsnog heel geheimzinnig doen. Snap dat niet zo.
..
Sorry Juf Ank, ik zal het niet meer doen :mrgreen:

Ja naturlijk sta ik met gezicht op tinder..hoe gaat iemand je anders leuk vinden dan? Foto's zonder gezicht zie ik ook bij vrouwen hoor maar vind ik behoorlijk kansloos op Tinder..als ik geen gezicht zie dan denk ik dat ze lelijk zijn..

Omgeving weet het niet maar openbaar is geen probleem..ik woon in een grote stad.

Als ze geheimzinnig doen dan is de kans vrij groot dat ze helemaal geen open relatie hebben maar gewoon vreemdgaan.

En Tinder..tja..ik ben door de voorraad heen..heb nu dagelijks een paar toeristen of nieuwe inschrijvingen..maar afwachten wie er matched..zou best eens kunnen dat ik veel te kritisch ben geweest..meer dan de helft is naar links geschoven..ik las ergens dat veel mannen klakkeloos alles naar rechts schuiven en pas serieus gaan kijken als er een match is.
Uomo meer dan de helft naar links is net niet kritisch.
Ik schoof zo'n 1 op 20 of 30 naar rechts.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven