Entertainment alle pijlers

De Luizenmoeder

14-01-2018 20:51 2533 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand gezien? Een aaneenschakeling van gênante momenten over de manier waarop ouders met elkaar onderling omgaan, hoe de juf weer met de ouders om gaat... Echt hilarisch! Goede serie! Ga ik volgen!

Papadag vond ik ook heel leuk maar dat is nu klaar helaas. Dat komt voorlopig niet meer.
Alleen dat voorhoofd van Volkert
Het leidt mij enorm af
Frankly my dear, I don"t give a damn
Snoesje666 schreef:
04-03-2018 20:39
Ik vind Hanna verschrikkelijk. Niet vanwege haar ogen, maar vanwege haar houding.
Huh? Maar wat vind je daar dan zo erg aan?
calvijn1 schreef:
04-03-2018 22:15
Alleen dat voorhoofd van Volkert
Het leidt mij enorm af

Mij ook.
Ik vind hem sowieso onaantrekkelijk.

En de dommige blik van Hannah past toch juist perfect in het plaatje?
Het legt heel erg de nadruk op de absurditeit van alles wat er gebeurt.
Dat is nu juist het leuke.
Dat je haar continu ziet denken: 'WTF!!!'.
Met een kind in groep 3 zou Hanna inmiddels toch wel het klappen van de stoeptegelpinguïnszweep moeten kennen?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Sjee, wat nemen sommigen het serieus !
Het is toch satire, geen reallifesoap :P
nounou
zazamaenade schreef:
04-03-2018 23:31

Precies.
Backpack10 schreef:
04-03-2018 21:18
Ik vind dat Jennifer Hofman steeds 1 gezicht trekt namelijk die verbaasde blik. Beetje eentonig.
Ik heb het al eerder gezegd, dat heet acteren.
zazamaenade schreef:
Dat dacht ik ook :loveit:

Het zijn acteurs he?
"Niet naar mijn kont kijken, Anton"

:rofl: dat zegt ze ook zomaar. Ik begin, vreemd genoeg, een beetje medelijden te krijgen met Anton, alsof het een grote onhandige Labradoodle is die steeds naar zijn mand gestuurd wordt en niets mag.
Ik vind de serie erg wisselend. Gisteren vond ik er weinig aan. Paar keer even gelachen, maar me veel meer zitten ergeren. En toen was het alweer voorbij.
Weer een heerlijke aflevering.
geneet van 't laeve
Baankje1 schreef:
05-03-2018 09:32
Weer een heerlijke aflevering.
Ik vond 'm deze keer zelfs steengoed hoe juf Ank de kanjertraining overal in betrok :P
Ik vond het een leuke aflevering, maar ik ben bang dat zo'n aflevering mensen een heel verkeerd beeld geeft van de Kanjertraining. Dat is een namelijk een bewezen effectieve interventie en juf Ank voert de training natuurlijk niet goed uit.
Promethium schreef:
05-03-2018 09:50
Ik vond het een leuke aflevering, maar ik ben bang dat zo'n aflevering mensen een heel verkeerd beeld geeft van de Kanjertraining. Dat is een namelijk een bewezen effectieve interventie en juf Ank voert de training natuurlijk niet goed uit.
Ik weet niet of het je is opgevallen: ze voeren niets goed uit.... De jaargesprekken, de luizencontrole, het budgetteren, ze voeren echt niets goed uit. Dat heet satire, of minimaal tv programma. Het is geen reclamefilm voor kanjertraining,voor jaargesprekken etc.
Promethium schreef:
05-03-2018 09:50

Niet?!

O_o
Wat was Anton weer geweldig gisteren.
Dat zijige gedoe met die handen elke keer, hij is echt heel eng.

Wat zullen ze een enorme lol hebben gehad tijdens het opnemen van deze serie.
Het lijkt me echt gaaf om een speciale aflevering te zien met daarin alle bloopers, want ze moeten toch regelmatig in gieren zijn uitgebarsten om al die onzinnigheid bij elkaar.
Ja ik ben ook wel benieuwd naar de bloopers.
Volgende week de laatste aflevering :( Gelukkig dat er nog een seizoen komt.
deenje schreef:
05-03-2018 10:52
Ik weet niet of het je is opgevallen: ze voeren niets goed uit.... De jaargesprekken, de luizencontrole, het budgetteren, ze voeren echt niets goed uit. Dat heet satire, of minimaal tv programma. Het is geen reclamefilm voor kanjertraining,voor jaargesprekken etc.
Die functioneringsgesprekken komen anders aardig overeen met hoe het er bij mij op het werk (niet onderwijs) aan toe gaat
zazamaenade schreef:
Huh?
Bespiegelingen? Anderen dom vinden? Is al een ander topic van. :)
Waar was Kevin? :O

Verder voeg ik niets meer toe.
Die spychologen (is geen psycholoog) spuien en dan zijn het spuiologen, spiegelogen... Hee. taal! :facepalm:
https://www.ad.nl/show/de-luizenmoeder- ... ~a4fa424c/

Ze hebben naar ons geluisterd ;)
Ik vond het weer leuk. Kijk uit naar de bloopers en seizoen 2.
Leuk bloopers!

Ik hoop dat Ilse haar interview wat nuanceert of toelicht in die uitzending want ik kan me echt niet voorstellen dat je zo zuur reageert op het succes.
Pumps_italiaans schreef:
05-03-2018 14:11
Bespiegelingen? Anderen dom vinden? Is al een ander topic van. :)
Waar was Kevin? :O

Verder voeg ik niets meer toe.
Die spychologen (is geen psycholoog) spuien en dan zijn het spuiologen, spiegelogen... Hee. taal! :facepalm:
Gaat het verder goed allemaal? :bonk:
CarmiggelT schreef:
05-03-2018 17:21
Leuk bloopers!

Ik hoop dat Ilse haar interview wat nuanceert of toelicht in die uitzending want ik kan me echt niet voorstellen dat je zo zuur reageert op het succes.

Journalisten zijn dol op woorden en zinnen verdraaien ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven