Napraattopic deel 96

03-02-2018 21:46 3042 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
8102 schreef:
10-03-2018 14:36
Tijd om de toetsenborden te spoelen in plaats van je mond te spoelen? :rofl:
Lik je reet.
Nouschi schreef:
09-03-2018 22:28
Zwak ziek en misselijk------------------> Stamcafé!
Pijpslet Greppeldel en Graftak --------->
Modtopic!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrouwjagersma schreef:
10-03-2018 14:55
De roze paaseitjes (ik heb het over de kleur van de wikkel) van Lidl zijn tot nu toe de favoriet uit die lelijke mixzakken.
De tompouce-eitjes van Hema zijn goede tweede, al was het maar omdat ze nog viezer zijn dan ik had gedacht. Lekker vies.
Klinkt heel goed.
Ik koop geen paaseitjes dit jaar. Ik heb mezelf een verbod gegeven.
Moiren’ schreef:
Lik je reet.
:rofl:
Elfje112 schreef:
10-03-2018 08:28
Omdat het alternatief, Hillary Clinton, in hun ogen niet veel beter was. Amerikanen vinden het email schandaal van haar echt erger. Het was kiezen tussen twee slechte kandidaten voor velen.
Meer dan de helft van de Amerikanen kozen niet voor Trump.
Mijn zoon en schoondochter waren voor Bernie Sanders, de tegenkandidaat van Hillary.
Het merendeel van de bevolking was ervan overtuigd, dat zo'n cultfiguur als Trump niet gekozen zou worden tot president.
Ze stemden op Hillary, niet omdat ze haar of waar ze voor stond nou zo geweldig vonden, maar er was geen alternatief.
Het werd, tot verbijstering van velen, toch Trump.
En nou moeten ze het er maar mee doen en hopen dat hij de vier jaar niet vol maakt en eerder van het toneel verdwijnt.
anoniem_306783 wijzigde dit bericht op 10-03-2018 15:30
0.18% gewijzigd
Moiren’ schreef:
Lik je reet.
:moon: :moon:
8102 schreef:
10-03-2018 15:29
:moon: :moon:
:yum:
There is always something happening, and it's usually right now
8102 schreef:
10-03-2018 14:36
Tijd om de toetsenborden te spoelen in plaats van je mond te spoelen? :rofl:
Nou he :HA: :HA: :HA:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrouwjagersma schreef:
De roze paaseitjes (ik heb het over de kleur van de wikkel) van Lidl zijn tot nu toe de favoriet uit die lelijke mixzakken.
De tompouce-eitjes van Hema zijn goede tweede, al was het maar omdat ze nog viezer zijn dan ik had gedacht. Lekker vies.
Eind december vond ik de zak paaseitjes tussen de chocoladeletters in in de kast.
Ik begin er niet meer aan.
Nouschi schreef:
10-03-2018 14:16
Gestaft.
In dit specifieke geval zou ik schrijven: gestafd.
Gewoon.
Omdat het kan.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
karin12345 schreef:
10-03-2018 15:12
Meer dan de helft van de Amerikanen kozen niet voor Trump.
Mijn zoon en schoondochter waren voor Bernie Sanders, de tegenkandidaat van Hillary.
Het merendeel van de bevolking was ervan overtuigd, dat zo'n cultfiguur als Trump niet gekozen zou worden tot president.
Ze stemden op Hillary, niet omdat ze haar of waar ze voor stond nou zo geweldig vonden, maar er was geen alternatief.
Het werd, tot verbijstering van velen, toch Trump.
En nou moeten ze het er maar mee doen en hopen dat hij de vier jaar niet vol maakt en eerder van het toneel verdwijnt.

Trump is een idioot. Ongeveer de helft van de amerikanen ook. Dus hij is gewoon een prima president voor Amerika denk ik.
shifty schreef:
10-03-2018 22:36
Trump is een idioot. Ongeveer de helft van de amerikanen ook. Dus hij is gewoon een prima president voor Amerika denk ik.
Ja eens.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ehm, ik heb onder een steen gelegen en ben nu terug op het forum.

Help.

Waarom is het tekstgedeelte, het forum dus, zo smal? Mijn halve laptopscherm is leeg/advertentie.
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting
verkeerde topic zeker
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting
Welkom terug snuffelbeertje,

het forum is afgelopen tijd ontwikkeld naar een hoe-duw-ik-zo-veel-mogelijk-advertenties-in-je-gezicht-platform.

Een adblocker helpt met het weghouden van schreeuwerige advertenties maar de onzin van viva zelf, op de andere helft van je scherm, daar kan je dus weinig aan doen. Maar gelukkig weet viva ook veel gebruikers hiermee weg te pesten dus is er ook veel minder te lezen, dat compenseert dan weer een beetje.
Ik zie geen advertenties meer behalve van Viva zelf. De 'lees ook'-balk rechts kun je weghalen door op het pijltje in het roze vierkantje te klikken (rechtsboven). Het tekstgedeelte wordt dan groter. Je hebt er verder niet veel aan, want bij elke nieuwe pagina moet je opnieuw klikken.
Is er een blik gekkies opengetrokken? :-|
Ja echt... ik houd ze niet allemaal bij maar dat topic over de oudere collega die in jaar computer kijkt maar ook woest aantrekkelijk is, van een TO die iets medisch doet. En misschien Belgisch is?
Lastig te geloven.
BahcoBarbie schreef:
12-03-2018 11:49
Is er een blik gekkies opengetrokken? :-|
Minderjarige bakkies lijkt het wel.
linjmh schreef:
12-03-2018 14:47
Ja echt... ik houd ze niet allemaal bij maar dat topic over de oudere collega die in jaar computer kijkt maar ook woest aantrekkelijk is, van een TO die iets medisch doet. En misschien Belgisch is?
Lastig te geloven.
Ik geloof er niks van. Maar reageren is leuker dan strijken.
:lol:
:rofl: maar wat zou hij er wel niet van zeggen als ze haar bureel opzegt hoor? En heel zielig, ze heeft misschien wel daddy issues.
ikbensnuffelbeertje schreef:
12-03-2018 00:31
Ehm, ik heb onder een steen gelegen en ben nu terug op het forum.

Help.

Waarom is het tekstgedeelte, het forum dus, zo smal? Mijn halve laptopscherm is leeg/advertentie.
Ik denk dat jij dat "lees ook" gedeelte aan de rechterkant bedoeld, dat kun je wegklikken door dat pijltje wat ernaast staat.
Dan is je forum tekstgedeelte weer schermbreed.
Ondertussen stoor ik me er al niet meer aan.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
Ben wijs en ga maar eens niet reageren deze keer , maar wat een kutreactie in dat abortus topic.
Simitçi schreef:
12-03-2018 16:44
Ben wijs en ga maar eens niet reageren deze keer , maar wat een kutreactie in dat abortus topic.
Gewoon omdat het kan. Walgelijk hé.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven