Napraattopic deel 97
dinsdag 20 maart 2018 om 23:11
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 1 april 2018 om 16:16
Jaa! Als je niet kan verzinnen wat je op je lichaam laat zetten dan zet je toch niks?
zondag 1 april 2018 om 16:30
O da's wel veel
zondag 1 april 2018 om 16:32
We zullen aan je denken als we op het terras zitten.
zondag 1 april 2018 om 16:47
Hear, hear! Ik verbaas me daar altijd zó over in een sportschool. Als je dan de moeite neemt erheen te gaan...vrouwjagersma schreef: ↑31-03-2018 19:57Als je niet zweet, heb je niet echt gesport. Of heb je een probleem met je zweetklieren. Of heb je gedamd in plaats van gesportschoold.
zondag 1 april 2018 om 17:14
Ik ook. En dan niet te vergeten alle mensen die al wat ouder zijn, maar nooit de kans hebben gehad om door te leren.Grobbekuiken_ schreef: ↑01-04-2018 14:46Maar mijn man bijv., laag opgeleid maar met hbo denk- en werkniveau, kan zich daar dan niet verzekeren. Dat is wat ik bedoel. Die wordt dan gezien als iemand die statistisch gezien meer risico loopt, alleen omdat ie het papiertje mist. Zo interpreteer ik het tenminste.
zondag 1 april 2018 om 17:31
zondag 1 april 2018 om 17:47
Ja dat is bot als je eerst uitgebreid openbaar gaat posten dat je iemand op de negeer zet omdat 'blablabla'. Als je de negeerfunctie onaangekondigd gebruikt heeft geen forummer daar last van. Daar is dus geen enkele botheid mee gemoeid.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zondag 1 april 2018 om 17:50
Waarom is dat bot? Je kunt er ook voor kiezen om je dood te ergeren aan iemand en ruzie te gaan maken en te gaan stalken en zo, nou dan vind ik negeren een stuk minder bot. En je hoeft het ook niet aan de grote klok te hangen he, als je iemand negeert.
zondag 1 april 2018 om 17:55
zondag 1 april 2018 om 17:56
Hahahaha, ik was precies die post aan het lezen net! Ik viel nog net niet van mijn stoel.
Life is short. Eat dessert first.
zondag 1 april 2018 om 17:57
Ik vind het juist wel netjes om te melden. Weet je gelijk dat je niet meer op diegene hoeft te antwoorden.
zondag 1 april 2018 om 18:23
Zo had ik het nog niet bekeken. Gewoon melden dat je iemand onder de negeer zet zonder verdere toelichting.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zondag 1 april 2018 om 18:45
Ik zweet als een otter, dat is het ook een beetje. En alhoewel ik een lui zwijn ben, ga ik naar de sportschool om iets te doen. Iets inspannends. En dan zweet ik. Mochten mensen het ernstig ongepast vinden, hebben ze het in elk geval nog nooit met mij besproken.
zondag 1 april 2018 om 18:46
Ik heb wel een idee op wie ik met mijn volle gewicht wil gaan zitten.
zondag 1 april 2018 om 18:53
Op mobiel kan ik niet direct naar de post waarnaar gelinkt is, maar ik hoefde niet lang te zoeken.doornroosje9 schreef: ↑01-04-2018 17:56Hahahaha, ik was precies die post aan het lezen net! Ik viel nog net niet van mijn stoel.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning