En nu..?

05-04-2018 11:17 158 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend kwam afgelopen week thuis na een zakenreis van een maand.
Hij had daar een nieuwe ipad gekocht, dus ik ging m even bekijken (waar hij bij zat). Mooi hoor, handig toetsenbordje ook. Ik druk op de startknop.
Tinder.. je match wacht op een reactie!
Wat..Tinder?!

Zijn verhaal: ik miste je, verveelde me, als ik wakker was, sliep iedereen (groot tijdsverschil met hier).
Ja, ik heb wat rondgekeken.. zoals je ook doet als je naar de kroeg gaat.. (jij bent toch ook wezen stappen met je vriendinnen?) De app werkte niet echt op ipad en heb alleen een paar berichten uit gewisseld. Er was daar vrijwel niets te doen en mss dat locals wat tips hadden, dacht ik. Ik weet het, het ziet er niet goed uit voor mij zo..

Pffff...
Ik heb zeker gemerkt dat ie me miste. Dat ie naar huis wilde; ze wilden dat ie langer bleef, maar niet gedaan, wilde naar huis.
Maar kom op, tinder..! Ja, hij baalt. Doet zijn best om extra lief voor me te zijn.
Ik ben uiteraard boos, teleurgesteld.

Ik wil niet opgeven wat we hebben, maar ik vind dit ook niet iets dat ik zomaar wil 'goedkeuren'. Maar er lijkt niet echt een tussenweg.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou pissig zijn. En hem dat laten weten. En het daar dan vervolgens bij laten.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Wat Evy zegt.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou me daar toch niet zo makkelijk overheen kunnen zetten. Zeker als hij vaker voor zijn werk naar het buitenland moet. Dit blijft dan toch een dingetje
Heb je de gesprekken gelezen? Als dat je gerust kan stellen scheelt dat misschien al?
EvyBlissy schreef:
05-04-2018 11:18
Ik zou pissig zijn. En hem dat laten weten. En het daar dan vervolgens bij laten.
Zoiets

En je vriend moet niet meer op zakenreis gaan, hij kan het niet aan
Wat een lulkoek van je vriend.
Heb je de gesprekken gelezen? Daauit kun je ongetwijfeld meer uithalen wat betreft zijn bedoelingen.
Alle reacties Link kopieren
Hadewychh schreef:
05-04-2018 11:24
En je vriend moet niet meer op zakenreis gaan, hij kan het niet aan
ja TO, bel je vriends baas even!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het niet zo schokkend, dat is toch ook dé manier om aan contacten te komen? Aan hem hoe ver hij daarin gaat maar dat geldt altijd en overal.
Hatsjikideee...
Alle reacties Link kopieren
Ik snap je reactie maar ik denk om eerlijk te zijn dat het iets wat overdreven is. Als hij echt vreemd zou gaan, zou hij dan denk je niet Tinder verwijderen eventjes wanneer hij weet dat je sowieso de ipad even wilt bekijken?

Het is overigens vrij simpel, lees zijn Tinder gesprekken en dan weet je het snel genoeg. Ik kan me goed inbeelden dat je bij verveling wat mensen wilt swipen en wat vlees wilt keuren. Er is ook niets mis met een gesprek zolang er niet geflirt wordt en al die rotzooi. Tinder betekent niet automatisch dat iemand opzoek is naar een date/seks. Dat de app daarvoor bedoeld is betekent niet dat iedereen het daarvoor gebruikt.

Indien blijkt dat hij gewoon normale gesprekken had dan heeft hij niets verkeerds gedaan en kan je je zelf geruststellen. Natuurlijk als je het idee niet fijn vind kan je dat gewoon aangeven en zou hij dat moeten respecteren en er mee moeten stoppen, maar dan is het dus niet nodig om hem nu gelijk te wantrouwen, noch boos op hem te zijn.
Alle reacties Link kopieren
pausini schreef:
05-04-2018 11:44
Ik vind het niet zo schokkend, dat is toch ook dé manier om aan contacten te komen? Aan hem hoe ver hij daarin gaat maar dat geldt altijd en overal.
Nou, dé manier om aan relatiecontact te komen. Daarvoor is Tinder. Niet om zo maar eens leuke locals te ontmoeten, want dat zouden dan ook mannen kunnen zijn. Dus de basis waarop dat contact ontstaat is al beladen. Immers, er is al sprake van een 'match' dus interesse in elkaar op heel ander gebied dan 'leuk contact' .

Ik zou ook not amused zijn, TO. Als je partner inderdaad gesprekken kan laten zien waarin het om gewoon normaal contact gaat zou ik er anders in staan..
May the force be ever in your favor, Mr. Potter - Gandalf (The Chronicles of Narnia)
Ik miste je zo dus ik ging op zoek naar iemand anders/iemand in de buurt? Mwoah..... Van mij mocht ie blijven zoeken.
Wat een flapdrol om dat niet te wissen.
Alle reacties Link kopieren
pausini schreef:
05-04-2018 11:44
Ik vind het niet zo schokkend, dat is toch ook dé manier om aan contacten te komen? Aan hem hoe ver hij daarin gaat maar dat geldt altijd en overal.
Oh ja? Ik ben al jaren getrouwd, maar nieuwe contacten opdoen doe ik via werk / sport / via vrienden, maar niet via een dating app. Want dat is bedoeld voor seks en/of relatie-maatjes vinden. En ik heb al een seks- en relatiemaatje. Maar misschien ben ik ouderwets.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
EvyBlissy schreef:
05-04-2018 11:58
Oh ja? Ik ben al jaren getrouwd, maar nieuwe contacten opdoen doe ik via werk / sport / via vrienden, maar niet via een dating app. Want dat is bedoeld voor seks en/of relatie-maatjes vinden. En ik heb al een seks- en relatiemaatje. Maar misschien ben ik ouderwets.
Als je gewoon even zin hebt met iemand te praten, of iemand te leren kennen, is Tinder veel sneller dan werk / sport / via vrienden. Tinder is niet zwart of wit (date of seks). Dat is echt onzin. Tuurlijk is de kans aardig groot dat de meisjes met wie hij in contact komt, wel opzoek zijn naar die twee dingen, maar als hij er niet in meegaat of eerlijk zegt dat hij niet opzoek is, then so what?
Raflesia schreef:
05-04-2018 11:48
Ik snap je reactie maar ik denk om eerlijk te zijn dat het iets wat overdreven is. Als hij echt vreemd zou gaan, zou hij dan denk je niet Tinder verwijderen eventjes wanneer hij weet dat je sowieso de ipad even wilt bekijken?

Het is overigens vrij simpel, lees zijn Tinder gesprekken en dan weet je het snel genoeg. Ik kan me goed inbeelden dat je bij verveling wat mensen wilt swipen en wat vlees wilt keuren. Er is ook niets mis met een gesprek zolang er niet geflirt wordt en al die rotzooi. Tinder betekent niet automatisch dat iemand opzoek is naar een date/seks. Dat de app daarvoor bedoeld is betekent niet dat iedereen het daarvoor gebruikt.

Indien blijkt dat hij gewoon normale gesprekken had dan heeft hij niets verkeerds gedaan en kan je je zelf geruststellen. Natuurlijk als je het idee niet fijn vind kan je dat gewoon aangeven en zou hij dat moeten respecteren en er mee moeten stoppen, maar dan is het dus niet nodig om hem nu gelijk te wantrouwen, noch boos op hem te zijn.
Ja want hij kan niet gewoon dom zijn?

Kom op er is geen enkele andere reden om Tinder te gaan installeren dan relatie of seksueel getinte contacten op te doen.
EvyBlissy schreef:
05-04-2018 11:58
Oh ja? Ik ben al jaren getrouwd, maar nieuwe contacten opdoen doe ik via werk / sport / via vrienden, maar niet via een dating app. Want dat is bedoeld voor seks en/of relatie-maatjes vinden. En ik heb al een seks- en relatiemaatje. Maar misschien ben ik ouderwets.
Je bent niet ouderwets.
Ik zou zo'n vriend niet willen.
Of hij in NL zou zijn of (voor een tijd) in het buitenland :
Hij tindert er maar lekker op los, maar dan wel zonder mij.

Iemand schreef dat Tinder de manier is om aan contacten te komen... Ja vast. Contacten met een bepaalde bedoeling, die niet binnen mijn opvatting van relatie valt .

TO praat met je vriend over zijn Tindergedrag. Wat wil hij ermee en wat wil jij ermee ?
Alle reacties Link kopieren
Raflesia schreef:
05-04-2018 12:02
Als je gewoon even zin hebt met iemand te praten, of iemand te leren kennen, is Tinder veel sneller dan werk / sport / via vrienden. Tinder is niet zwart of wit (date of seks). Dat is echt onzin. Tuurlijk is de kans aardig groot dat de meisjes met wie hij in contact komt, wel opzoek zijn naar die twee dingen, maar als hij er niet in meegaat of eerlijk zegt dat hij niet opzoek is, then so what?
Okee ben ik ouderwets.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Raflesia schreef:
05-04-2018 12:02
Als je gewoon even zin hebt met iemand te praten, of iemand te leren kennen, is Tinder veel sneller dan werk / sport / via vrienden. Tinder is niet zwart of wit (date of seks). Dat is echt onzin. Tuurlijk is de kans aardig groot dat de meisjes met wie hij in contact komt, wel opzoek zijn naar die twee dingen, maar als hij er niet in meegaat of eerlijk zegt dat hij niet opzoek is, then so what?

Als ik gewoon zin heb om te praten, wap ik vrienden, collega's of mijn partner. Zeker als je die mist en dat Tinder gaat gebruiken omdat je die persoon zo mist. Wat een onzin.
Alle reacties Link kopieren
Lucifermiauww schreef:
05-04-2018 12:04
Ja want hij kan niet gewoon dom zijn?

Kom op er is geen enkele andere reden om Tinder te gaan installeren dan relatie of seksueel getinte contacten op te doen.
Ja want er zijn natuurlijk ook geen trollers die gewoon lopen rond te kloten op Tinder om te dollen met mensen. Of de wat serieuzere mens die gewoon zin hebt om met iemand te praten. Kom op zeg, dat is net als zeggen dat je alleen naar de kapper gaat wanneer je er goed uit moet zien voor een date. Als iedereen 100% alleen gebruik zou maken van iets waar het voor bedoeld is zou de wereld echt heel raar zijn.
Alle reacties Link kopieren
Lucifermiauww schreef:
05-04-2018 12:06
Als ik gewoon zin heb om te praten, wap ik vrienden, collega's of mijn partner. Zeker als je die mist en dat Tinder gaat gebruiken omdat je die persoon zo mist. Wat een onzin.
Maar wat als je zin hebt om met een nieuw iemand te kletsen? Niet die ene vriend waar je al 4 jaar mee praat en alles over weet. Wat als je gewoon even zin hebt in wat nieuws?

Trouwens voor de duidelijkheid, ik ben niet die vriend aan het beschermen. Sterker nog, ik zou het zelf ook niet zo fijn vinden als mijn vriendin dit zou doen, echter zou ik haar niet gelijk verdenken van vreemdgaan en al die zooi. Ik probeer enkel de andere kant hier te belichten.
Alle reacties Link kopieren
Raflesia schreef:
05-04-2018 12:07
Ja want er zijn natuurlijk ook geen trollers die gewoon lopen rond te kloten op Tinder om te dollen met mensen. Of de wat serieuzere mens die gewoon zin hebt om met iemand te praten. Kom op zeg, dat is net als zeggen dat je alleen naar de kapper gaat wanneer je er goed uit moet zien voor een date. Als iedereen 100% alleen gebruik zou maken van iets waar het voor bedoeld is zou de wereld echt heel raar zijn.

Eh wat? ;-D
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
EvyBlissy schreef:
05-04-2018 12:10
Eh wat? ;-D
Ik had even een gebrek aan een betere vergelijking oké :(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven