Napraattopic deel 97
dinsdag 20 maart 2018 om 23:11
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 8 april 2018 om 10:01
zondag 8 april 2018 om 10:18
Ja, dat ontbreekt nog aan mijn geluk.doornroosje9 schreef: ↑08-04-2018 10:01Een laptop kopen waar je ook een tablet van kan maken! Topdingen!![]()
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 9 april 2018 om 10:11
Vroeger zat ik er zo in
maandag 9 april 2018 om 10:11
Moet je toch wel een grote emmer hebben.
maandag 9 april 2018 om 10:16
Lees ook: https://www.viva.nl/stijl-en-update/gee ... eden-tijd/
Maar lekker in bad zitten is toch niet opgevouwen in een ovale Tubtrug gaan zitten?
Maar lekker in bad zitten is toch niet opgevouwen in een ovale Tubtrug gaan zitten?
maandag 9 april 2018 om 10:19
maandag 9 april 2018 om 10:21
Ik denk dat die vrouw van de foto geen benen heeft of ze is heeeeel klein. Of ik vergis me.BahcoBarbie schreef: ↑09-04-2018 10:16Lees ook: https://www.viva.nl/stijl-en-update/gee ... eden-tijd/
maandag 9 april 2018 om 10:39
Het kan altijd nóg erger.RikM schreef: ↑09-04-2018 10:19Deze wil ook graag op de Viva frontpage.![]()
geld-recht/welke-wc-papier/list_messages/407934
Voor de forummer die alle onderwerpen al heeft.
overig/wie-plaatst-het-beurtbalkje/list_messages/407931
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
maandag 9 april 2018 om 10:40
Ik lees steeds Tutbrug.BahcoBarbie schreef: ↑09-04-2018 10:16Lees ook: https://www.viva.nl/stijl-en-update/gee ... eden-tijd/
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
maandag 9 april 2018 om 20:17
Nou echt.Dana schreef: ↑09-04-2018 10:39Het kan altijd nóg erger.
Voor de forummer die alle onderwerpen al heeft.
overig/wie-plaatst-het-beurtbalkje/list_messages/407931
Wat een dieptepunten dit.
maandag 9 april 2018 om 22:38
Ik verdien altijd karmapunten door eerst het beurtwisselkartonnetje na mijn voorganger te plaatsen en daarna met een minzaam glimlachje vol goedmoedigheid óók het kartonnetje voor degene die na mij komt neer te zetten.
Mijn dag is helemaal goed als iemand 'dank je wel' zegt. Dan kan ik namelijk 'geen moeite hoor' terugzeggen.
Mijn dag is helemaal goed als iemand 'dank je wel' zegt. Dan kan ik namelijk 'geen moeite hoor' terugzeggen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 9 april 2018 om 22:42
maandag 9 april 2018 om 22:46
Wordfeud deformatie, excuus.
Zo'n lullig driehoekig gelamineerd reclamezuiltje wat aangeeft dat de boodschappen voor of na dat ding aan een andere klant toebehoren.
Karmapuntencollectorsitem dus.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 9 april 2018 om 22:48
maandag 9 april 2018 om 23:36
Ik had laatst een mevrouw achter me die heel erg boos werd dat ik dat bordje er niet neer had gezet. Ik was in gedachten en had er dus niet aan gedacht.
Ik hebbdie mevrouw mijn welgemeende excuses aangeboden en gezegd dat ik heel erg blij ben dat zij de ruimte heeft om zich wel druk te maken om dit soort dingen. Met een vriendelijke glimlach.
Ik hebbdie mevrouw mijn welgemeende excuses aangeboden en gezegd dat ik heel erg blij ben dat zij de ruimte heeft om zich wel druk te maken om dit soort dingen. Met een vriendelijke glimlach.