Napraattopic deel 97
dinsdag 20 maart 2018 om 23:11
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 12 april 2018 om 14:08
En daar is het stokpaard stokpaardjes.simbalabimba schreef: ↑12-04-2018 14:06
Ah het stokpaard wie is wie en waarom en wanneer is van stal gehaald?
donderdag 12 april 2018 om 14:18
Ik vind t een heel romantisch plaatje.
Garnwerd, bloeiende stokrozen, 7-7-2006
Garnwerd is vlgs mij Friesland. Groningen dus. En ik ben d'r al 's in de buurt geweest blijkt. Had ik dat geweten.
https://www.ghardeman.nl/fotos600p/garnwerdsel.htm
Garnwerd, bloeiende stokrozen, 7-7-2006
Garnwerd is vlgs mij Friesland. Groningen dus. En ik ben d'r al 's in de buurt geweest blijkt. Had ik dat geweten.
https://www.ghardeman.nl/fotos600p/garnwerdsel.htm
simbalabimba wijzigde dit bericht op 12-04-2018 14:24
74.06% gewijzigd
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
donderdag 12 april 2018 om 14:22
donderdag 12 april 2018 om 15:32
Echt doen. In de bios op zijn mooist.
donderdag 12 april 2018 om 17:49
Met jouw Nick is dit best leuk
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
donderdag 12 april 2018 om 18:17
donderdag 12 april 2018 om 18:19
Lady*Voldemort schreef: ↑12-04-2018 18:18En die groene gaat over dezelfde genitale wratten, maar dan drie weken later.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 12 april 2018 om 18:31
In het tokkie gehalte artikel hebben ze ook weer pareltjes onder elkaar gezet.
Het zal wel niet meer gaan zoals vroegah met al het beeldbank materiaal dat voor handen is. Toen kreeg een fotograaf een briefing van de eindredacteur.... De bananen-donut briefing zou ik wel eens willen lezen. En dat je dat dan als fotograaf ook nog braaf uit gaat voeren
Het zal wel niet meer gaan zoals vroegah met al het beeldbank materiaal dat voor handen is. Toen kreeg een fotograaf een briefing van de eindredacteur.... De bananen-donut briefing zou ik wel eens willen lezen. En dat je dat dan als fotograaf ook nog braaf uit gaat voeren
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 12 april 2018 om 18:56
Oudblond schreef: ↑12-04-2018 18:31In het tokkie gehalte artikel hebben ze ook weer pareltjes onder elkaar gezet.
Het zal wel niet meer gaan zoals vroegah met al het beeldbank materiaal dat voor handen is. Toen kreeg een fotograaf een briefing van de eindredacteur.... De bananen-donut briefing zou ik wel eens willen lezen. En dat je dat dan als fotograaf ook nog braaf uit gaat voeren![]()
Erger nog, hij heeft er een hele serie van gemaakt.
Ik bespeur wel een bepaalde fixatie.