Napraattopic deel 97
dinsdag 20 maart 2018 om 23:11
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 15 april 2018 om 04:54
gevonden. Andere titel, zelfde weerzinwekkende domheid.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
zondag 15 april 2018 om 09:00
zondag 15 april 2018 om 09:15
Ik ben geweest en het was geweldig.Dana schreef: ↑14-04-2018 23:46Ik ga trouwens naar de reünie-tour van Klein Orkest!Had eigenlijk verwacht, gezien mijn jarenlange gratis reclame via m'n onderschrift hier op het forum, dat ik een vrijkaartje en vip-behandeling zou krijgen.
Maar helaas, alles was binnen no time uitverkocht en ik heb met grote moeite kaarten voor godbetert 2019 weten te bemachtigen.![]()
Zou zo nog een keer willen.
Veel plezier!
zondag 15 april 2018 om 10:58
Het was een schande, echt.
Iemand vroeg naar de negeerknop.
Een ander naar de loepbaarheid van de geanonimiseerden.
En er was ook iemand die de euvele moed had om te vragen of de helft van de linkjes in de OP niet weg kon wegens niet meer in gebruik.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 15 april 2018 om 11:04
Ik ben in november naar de try-outs geweest en ga vrijdag nog een keer. Zo geweldig om ze te zien. Ze hebben de tour trouwens uitgebreid naar 2019 en omdat ik ze graag in Den Haag wilde zien, gaan we in 2019 nog een keer. Ik heb er zo'n zin in.
Harrie Jekkers staat trouwens vanaf september dit jaar ook in de Koninklijke Schouwburg in Den Haag met een exclusieve voorstelling. Misschien zijn hier ook nog kaartjes voor.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
zondag 15 april 2018 om 11:11
Letopletopletop:
1) zet je aluhoedje op.
2) doe je oren goed open, want ik ga fluisteren:
de mods communiceren stiekem. Onloepbaar voor de grote gemene boze baas.
Ze communiceren nu via de wijzigingen.
3) zie modtopic, bericht van Himalaya om 22:23
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 15 april 2018 om 11:25
Ik verander die berichtjes met enige regelmaat weer
zondag 15 april 2018 om 17:23
Dat zijn heaumeaus.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 16 april 2018 om 13:10
maandag 16 april 2018 om 13:16
http://deouderenplek.nl/prachtige-muzie ... itvaarten/Head schreef: ↑16-04-2018 13:10Ok, of iemand hier is echt hemeltergend dom, of ze zit op een hele nare manier te jennen. Zulke nare reacties. Tegen iemand die al jaren zwaar depressief is, aan psychoses lijdt en niet meer kan zeggen dat een begrafenismuziek helpt als je verdrietig bent. En de rest. Man, man, man.
Nimrod (from Enigma Variations) – Edward Elgar
De Enigma Variations zijn 14 muzikale composities ter ere van Elgar’s meest dierbare vrienden en familieleden. Variatie IX, ook wel bekend als Nimrod, is een compositie die is opgedragen aan Augustus J. Jaeger. Jaeger hielp de componist Elgar door zijn meest duistere periodes van zelftwijfel en depressie. Nimrod is en blijft voor velen een favoriet stuk om te gebruiken als uitvaartmuziek. Luister hieronder maar waarom:
https://www.youtube.com/watch?time_cont ... UgoBb8m1eE
Ik ben gewoon lief.
anoniem_330865 wijzigde dit bericht op 16-04-2018 13:19
1.06% gewijzigd
We should have each other with cream.
maandag 16 april 2018 om 13:19
Is beiden ook goed hoofdje?Head schreef: ↑16-04-2018 13:10Ok, of iemand hier is echt hemeltergend dom, of ze zit op een hele nare manier te jennen. Zulke nare reacties. Tegen iemand die al jaren zwaar depressief is, aan psychoses lijdt en niet meer kan zeggen dat een begrafenismuziek helpt als je verdrietig bent. En de rest. Man, man, man.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.