Napraattopic deel 97
dinsdag 20 maart 2018 om 23:11
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 24 april 2018 om 20:28
* ik stel me even de warmte en de empathie van een koud blok beton in kille wateren voor *shifty schreef: ↑24-04-2018 19:52Alsof je alleen geband kan worden vanwege racsime?
Ik vond ze gewoon volslagen rampzalig onaardig en of ze daarnaast ook nog racistisch waren weet ik niet. De rest was gewoon ruimschoots genoeg om geband te worden EN om daar blij om te zijn ook.
Stel je je verder even de warmte en empathie voor van een koud blok beton in kille wateren en de vergelijking wordt misschien duidelijker?
Het lukt mij niet.
En nu?
Mag dat wel van jou?
Ik heb nooit gezegd dat iemand zich niet mag voelen zoals hij/zij zich voelt
dinsdag 24 april 2018 om 20:35
april21042018 schreef: ↑24-04-2018 20:28* ik stel me even de warmte en de empathie van een koud blok beton in kille wateren voor *
Het lukt mij niet.
En nu?
Mag dat wel van jou?
Ik heb nooit gezegd dat iemand zich niet mag voelen zoals hij/zij zich voelt
Je hebt zo veel niet gezegd; natuurlijk mag dat.
dinsdag 24 april 2018 om 20:36
Lekker praten over die goeie ouwe tijd.Lady*Voldemort schreef: ↑24-04-2018 20:26He ja, laten we het weer eens gaan hebben over Hats. Ik was net zo blij dat ze was opgerot.
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 24 april 2018 om 20:40
Ja, laten we dat ook maar weer eens doen.
Roken was nog gezond, kinderen kon je nog los verveoeren in de auto. Konden prima zelf 15 kilometer lopen naar school elke dag. Ook in de vrieskou.
De bank was nog te vertrouwen en de vrouwen werkten in huis. Wat vergeet ik.
anoniem_194147 wijzigde dit bericht op 24-04-2018 20:42
44.71% gewijzigd
dinsdag 24 april 2018 om 20:41
Eensblijfgewoonbianca schreef: ↑24-04-2018 19:46Hats durfde tenminste wat te zeggen, in the good old days. Was welbespraaktschreven. En ja, als ze je niet mocht , of als ze vond dat je héél erg ongelijk had kon ze best zuigen.
Maar tegenwoordig hebben " we " liever hihihaha gekke racistjes dan mensen die als een Don Quichotte tegen onrecht zijn en daar dan wel eens in door slaan.
dinsdag 24 april 2018 om 20:43
Kan allemaal in één moeite door.Lucifermiauww schreef: ↑24-04-2018 20:40Ja, laten we dat ook maar weer eens doen.
Roken was nog gezond, kinderen kon je nog los verveoeren in de auto. Konden prima zelf 15 kilometer lopen naar school elke dag. Ook in de vrieskou.
Every day offers a new opportunity to give up.
dinsdag 24 april 2018 om 20:45
De lucht was schoon en seks vies.
dinsdag 24 april 2018 om 20:46
Toen kreeg je nog gewoon antibiotica voor elk kuchje.Lucifermiauww schreef: ↑24-04-2018 20:40Ja, laten we dat ook maar weer eens doen.
dinsdag 24 april 2018 om 20:47
dinsdag 24 april 2018 om 20:47
God, wat mis ik die tijd.
dinsdag 24 april 2018 om 20:50
Sowieso werd je toen niet erg dik van de chips, want elke zaterdagavond kreeg je één filterzakje vol tijdens de marmottenrace van Fred Oster en dan was het weer klaar voor de rest van de week.
dinsdag 24 april 2018 om 20:52
Ja, dan moest je vader het dak op en dan stond je moeder peentjes te zweten dat de kostwinner erbij neer zou knikkeren en jij met je broertjes en zusjes maar juichen.
dinsdag 24 april 2018 om 20:52
Ja zoiets.Lady*Voldemort schreef: ↑24-04-2018 20:52Ja, dan moest je vader het dak op en dan stond je moeder peentjes te zweten dat de kostwinner erbij neer zou knikkeren en jij met je broertjes en zusjes maar juichen.
dinsdag 24 april 2018 om 20:54
Er is de afgelopen jaren herhaaldelijk door meerdere forummers gemeld.Fizzyhideous schreef: ↑24-04-2018 18:48Ik vind dat echt heel erg. Vraag me af hoe die mods dan zelf in elkaar zitten. Volgens mij is het zelfs ooit gemeld bij het Meldpunt Discriminatie door iemand.
Niet gek als je bedenkt wat voor afschuwelijke dingen er zijn geschreven, en die in veel gevallen gewoon mochten blijven staan.
Ik heb in mijn beginjaren wel eens iets geschreven over hoe schokkend ik sommige uitspraken vond en dat het echt iets deed met mijn mensbeeld. Nou, dat bracht pagina's hoon op gang hoor, want láchen joh, racisme. Uiteraard was dat allemaal niet op de man.
dinsdag 24 april 2018 om 20:55
Lady*Voldemort schreef: ↑24-04-2018 20:50Sowieso werd je toen niet erg dik van de chips, want elke zaterdagavond kreeg je één filterzakje vol tijdens de marmottenrace van Fred Oster en dan was het weer klaar voor de rest van de week.
Filterzakjes? Ha
Wij hadden heul chic de schelpen van -hoe heten die ronde witte beestjes- als chipsschaaltjes