Tattoo zit scheef
woensdag 9 mei 2018 om 10:42
Hallo allemaal,
Ik heb laatst mijn eerste tattoo laten zetten en tijdens het stencil zetten vond ik hem al een beetje off, mijn moeder en vriend vonden hem goed zo dus daar ben ik mee gegaan (stom). Nu hij erop zit vind ik hem toch best scheef en het stoort me wel.
Het is een konijn en hij zit op m’n enkel.
Is hier nog iets aan te doen?
Ik heb laatst mijn eerste tattoo laten zetten en tijdens het stencil zetten vond ik hem al een beetje off, mijn moeder en vriend vonden hem goed zo dus daar ben ik mee gegaan (stom). Nu hij erop zit vind ik hem toch best scheef en het stoort me wel.
Het is een konijn en hij zit op m’n enkel.
Is hier nog iets aan te doen?
woensdag 9 mei 2018 om 11:40
woensdag 9 mei 2018 om 11:40
je kan ook mij en de anderen geloven, dat hij echt goed zit.
ik ben echt een zeikerd wat dat betreft, dat alles precies recht geplakt moet worden en op welke hoogte etc etc
en dan zou ik dus ook eerlijk zijn als ik vind dat hij niet goed zit.
woensdag 9 mei 2018 om 11:42
woensdag 9 mei 2018 om 11:42
Ik snap wel wat je bedoelt.
Iedereen kan zeggen dat ie goed zit, maar als jij dat niet vindt, kan iedereen zeggen wat ie wil, maar dan zie je het niet.
Ik zou proberen te accepteren dat je er zo tegen aan kijkt en daarbij bedenken dat het misschien in je hoofd zit dat ie scheef zit.
woensdag 9 mei 2018 om 11:43
Ik vind dat ie een klein beetje naar rechts helt.
Maar niet noemenswaardig.
woensdag 9 mei 2018 om 11:49
woensdag 9 mei 2018 om 11:53
woensdag 9 mei 2018 om 11:56
De volgende x moet je een slak laten tatoeëren, dan kan je er zout op leggen
Ik vind het een hele schattige tattoo en hij zit goed ! Heb er heeeeel lang naar gekeken en nog steeds geen irritatie gehad dat het
scheef zou zitten. Een goede tatoeerder heeft daar ook echt wel aandacht voor. Probeer je over je gedachte heen te zetten.
Ik vind het een hele schattige tattoo en hij zit goed ! Heb er heeeeel lang naar gekeken en nog steeds geen irritatie gehad dat het
woensdag 9 mei 2018 om 11:57
woensdag 9 mei 2018 om 11:59
Ik vind hem erg schattig, en op benen/armen is het toch lastig hoor, want je ziet hem vanaf een totaal andere hoek dan mensen die er naar kijken.
Ik heb een tatoeage op mijn pols en als ik mijn hand beweeg zit die ook scheef, maar je kan je hand(in jouw geval been) toch niet altijd recht houden :p
Ik heb een tatoeage op mijn pols en als ik mijn hand beweeg zit die ook scheef, maar je kan je hand(in jouw geval been) toch niet altijd recht houden :p
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
woensdag 9 mei 2018 om 11:59
Dat ene pootje zit iets meer naar onder ja, maar dat is ook niet de basis vind ik. Hij zit gewoon en dat pootje houdt hij iets lager dan zijn lichaam, niet abnormaal. Het zitvlak vind ik net de basis.
woensdag 9 mei 2018 om 12:06
Hmm ja zo kan je er ook naar kijkenchentolove schreef: ↑09-05-2018 11:59Dat ene pootje zit iets meer naar onder ja, maar dat is ook niet de basis vind ik. Hij zit gewoon en dat pootje houdt hij iets lager dan zijn lichaam, niet abnormaal. Het zitvlak vind ik net de basis.