Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oei ik ben een beelddenker Bam. Dat is niet handig. Zie jou nu liggen met Bob en Wendy in de actiestand, rolli en lifti etc erbij en die irritante poes aan je voeten. Hoe heet die? Tietus toch? Hmmm...
Bob de Bouwers, Bam Nou, hoop dat je er toch een beetje vertrouwen in hebt.

Ha ha, lekker bijdehand die Ties!

Hier ook de waarom-fase. Volgens een of ander opvoedkundig boek dat ik laatst inkeek is "waarom" gewoon een geavanceerde versie van "nee"; ze hebben in de gaten dat dat een bepaalde reactie, aandacht oproept dus dat houden ze er fijn de hele dag in.
Fijn zo Bam! Kun je je er nu op voorbereiden. Weekie is zo om, toch?
Ik zag mezelf ook al met die meuk in de O.K Bridges, haha

weekie vliegt voorbij hoor, dat gaat zo snel.

ook voor het eerst dat ze woord houden in dat zkh ;)
Bam, vrijdag de 13e! Prima dag, top

Mal, wat spannend! Ben benieuwd wat eruit komt.

Bridges, ik wilde er net over posten, die waarom vragen. Pffff. En wat ik ook de hele dag hoor is welke. Telefoon. Laurens: wie was dat? Ehh, papa. Welke papa?

Laurens: waar gaan we naar toe? Naar huis. Oh, welk huis?

Zucht!

En als ik het omdraai, dus aan hem steeds waarom vraag, heeft ie overal een antwoord op, klein bijdehandje!
Heee. ik ben weer terug! Ik zet even eea op de groep!
Stressed is just desserts spelled backwards
Hoi,

Hier nog geen nog geen 'waarom' 'welke' vragen. Maar zal vast niet lang meer duren

Mal, je klinkt enthousiast? Ga zo lezen.

Bam, weet je ook hoe lang het gaat duren en hoe lang je dan moet blijven of is dat afhankelijk van de operatie?
Oeoeoeoeoeoeoeoeoeoe ik krijg net toch zo'n leuk smsje.......
Mal, mail me je verhaal eens? Kan niet op de groep.
Je hebt het nog niet geplaatst, toch Mal?

Leuk smsje Star..? Moeten we raden?

We gaan dinsdag pas bij het huis kijken Mal. Even wachten nog dus.
quote:Helenita2 schreef op 04 maart 2009 @ 11:27:

Bob de Bouwers, Bam Nou, hoop dat je er toch een beetje vertrouwen in hebt.

Ha ha, lekker bijdehand die Ties!

Hier ook de waarom-fase. Volgens een of ander opvoedkundig boek dat ik laatst inkeek is "waarom" gewoon een geavanceerde versie van "nee"; ze hebben in de gaten dat dat een bepaalde reactie, aandacht oproept dus dat houden ze er fijn de hele dag in.

Aha, dus we moeten gewoon niet antwoorden? Heel fijn, want ik weet soms de antwoorden gewoon zelf niet meer

Mama, waarom zijn er zoveel sterren? Euhm....ga maar aan Stephen Hawkings vragen ofzo.
Nee hoor Compu, de zendster komt hier vast straks zelf wel
Bam, volgende week vrijdag, da's al snel gelukkig.

Hoe is het met Bammeis? Heeft ze een beetje geslapen de eerste paar nachten op haar eigen kamer?
Mal, nog niets gevonden in Frankrijk, heb wel een aantal leuke gezien in de Vrij Uit gids, maar we hebben nog helemaal niet over de regio nagedacht.
quote:compu schreef op 04 maart 2009 @ 14:22:

Je hebt het nog niet geplaatst, toch Mal?

Leuk smsje Star..? Moeten we raden?

We gaan dinsdag pas bij het huis kijken Mal. Even wachten nog dus.het staat er op. Kun je op de groep niet even het huis zetten (link van funda) ben nieuwsgierig
quote:Star schreef op 04 maart 2009 @ 14:27:

Mal, nog niets gevonden in Frankrijk, heb wel een aantal leuke gezien in de Vrij Uit gids, maar we hebben nog helemaal niet over de regio nagedacht.die van ons zit al vol in die tijd. Jammer, konden we lekker samen gaan mijn ouders komen nog wel een paar daagjes en die reizen dan door naar Nice of St Raphael.
Mal, bedankt voor je mail, je hebt antwoord terug
Ja dat was ook wel een hele mooie Mal, maar vrees dat ik Starman niet zo ver krijg daar heen te rijden, denk dat zijn grens echt bij 1000 km ligt.

Ik wilde graag naar mijn tante in de Pyreneeen, maar da's 14nogwat km.
quote:Star schreef op 04 maart 2009 @ 14:16:

Oeoeoeoeoeoeoeoeoeoe ik krijg net toch zo'n leuk smsje.......Soms vind ik jou zo flauw!!! Nu moeten wij hi9er weer om de zoveel minuten kijken of de zendster al is geweest... gaat allemaal weer ten koste van mijn gezin huishouden vrije tijd! (Ties uit spelen, Fieke slaapt...)

Zal Cin wel zijn gok ik...
Wanneer gaan jullie ook alweer Mal? Misschien kan ik nog iets in de buurt vinden
Whoehahahahahahahahaa ik ben ook flauw
O leuk, Ties op een playdate?
O trouwens, jullie moeten eigenlijk allemaal even inbreken bij de Pilstoppers, Brabbel is gisteren getrouwd.
Haha playdate bij mijn vader en vriendin! Geen kinders in de buurt eigenlijk om mee te spelen. Lekker rustig Maar nu ging hij daarheen en komt na eten weer terug. Lekker hoor. Hij even exclusieve aandacht, Fieke even rust en ik dus ook stiekem beetje haha!

Maar goed. Het is dus Cin?
Nou vooruit Bridge, ik heb het aan de zendster gevraagd en bij deze de sms:

Echo was stiekem vandaag: het zag er super uit! Gaat helemaal goed komen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven