Kind in je uppie - deel 8
zondag 26 november 2017 om 21:09
We zijn in ieder geval niet alleen met onze dromen!
Met een algemeen startaccount, zodat de vaste schrijfsters zelf hun gegevens aan kunnen passen als ze dat willen:
Login: uppies
Wachtwoord: uppiesuppies
Dit topic is voor iedereen die in haar uppie voor een kindje wil gaan, al zwanger of zelfs bevallen is.
Dit geldt trouwens niet voor alle schrijfsters hier, dus als je na het lezen van het topic hier ook een berichtje wil achterlaten ben je van harte welkom om dat te doen!
We delen lief en leed met elkaar, beantwoorden elkaars vragen en kletsen over ditjes en datjes.
Ziekenhuizen/klinieken met een eigen spermabank die alleenstaanden helpen:
- Kidcentrum (Amsterdam, dit is nu definitief over naar het AMC)
- UMCU (Utrecht; opnamestop sinds april 2017)
- Geertgen (Elsendorp, Brabant)
- Rijnstate (Arnhem, wachtlijst ca. 2 jaar)
- Medisch Centrum Kinderwens (Leiderdorp, donorsperma alleen postcodes 2200-2899)
- Nij Barrahûs (Wolvega, start in 2018 mogelijk met eigen spermadonorbank)
- UMCG (Groningen, wachtlijst > 3 jaar)
- Isala (Zwolle, wachtlijst 2 jaar)
- Reinier de Graaf (Voorburg)
Er zijn wel andere instellingen waar je als alleenstaande geholpen wordt, maar dan moet je zelf donorsperma regelen, bijvoorbeeld via een bekende donor of via een commerciële spermabank (Denemarken/Duitsland).
Zie ook de informatiepagina over ziekenhuizen van Freya.
Verschillende websites waar je informatie kan vinden:
http://www.bam-mam.nl/
http://www.alleenmetkinderwens.nl/
http://www.freya.nl/
Fase 1 Oriëntatie of wachtlijst
Naam | Leeftijd | Kliniek | Status |
Sensotouch | 28 | UMC Utrecht | wachtlijst sinds augustus 2016, ondertussen oriëntatie co-ouderschap |
Vivadiva85 | 32 | UMC Utrecht | Intake februari 2016 |
Macarinata | 35 | Isala | intake april 2018 |
Jolietje85 | 32 | Reinier de Graaf, Voorburg en MCK Leiderdorp | op wachtlijst voor intake sinds oktober 2017 |
Patroesj | 31 | Rijnstate, Arnhem en RdG Voorburg | Arnhem: wachtlijst sinds nov 2017, Voorburg: wachtlijst sinds apr 2018 |
Depster | 28 | Nij Geertgen | Intake 24 April. Oriënteren bekende donor |
Beau1993 | 25 | Reinier de Graaf, Voorburg | op wachtlijst voor intake sinds januari 2018 |
Fase 2: ZI/IUI/IVF
Naam | Leeftijd | Kliniek | Gestart |
san92 | 24 | Geertgen | IUI september 2015[/i] |
anniebammer | 32 | UMC Utrecht | januari 2016[/i] |
Hope1980 | 36 | MCK | poging 6 in januari 2017[/i] |
Zara88 | 28 | ZI | december 2016 |
Manawa | 37 | Rijnstate | december 2016 |
Saffronskies | 38 | Isala | IVF (Cryos) augustus 2017 |
Uppies85 | 31 | Nij Geertgen | februari 2017 |
Globe83 | 35 | Nij Geertgen | mei 2016,februari 2017 (8x iui) september 2018 start ICSI |
Alisa86 | 30 | UMC Utrecht | IUI september 2017 |
Abrikozenpitjes | 36 | UMC Utrecht | augustus 2016 |
Innerpeace | 36 | Reinier de Graaf Voorburg | 2 missed abortions, volgende IUI sept 2017 |
CCB53 | 31 | Nij Geertgen | iui augustus 2017 |
Plien1985 | 33 | nijGeertgen | gestart aug 2017 9x IUI, nov 2018 gestart met ICSI |
Jootje29 | 30 | St Antonius | nov 2017 |
Truelove79 | 39 | MCK Leiderdorp | IUI mei 2018 |
Sciencerocks | Cryos via Antonius | ZI vanaf mei 2018,IUI vanaf juli 2018 | |
Wensmama81 | 37 | Rijnstate | IUI maart 2018 |
Betsy_01 | Reinier de Graaf Voorburg | feb 2019 |
Fase 3: Zwanger!
Naam | Leeftijd | Kliniek | Gestart | Uitgerekend | Bijzonderheden |
Maris86 | 32 | Reinier de Graaf | mei 2018 | mrt 2019 | |
NoraRecaptcha | 38 | okt 2017 IUI/KID | juni 2019 | 2e kindje, mk in jan, mei & juli 2018 | |
Linnie_1983 | 33 | UMC Utrecht | IUI november 2016 | juni 2019 | |
Eeffie1 | 39 | MCK Leiderdorp | IUI dec 2017 | oktober 2019 | |
Hailie | 39 | MCK Leiderdorp | IUI dec 2017, start IVF okt 2018 | september 2019 | |
Angelaloes | 28 | Reinier de graaf Voorburg | iui okt/nov 2017 | ? |

2019 -
2018 - Wannabe79 (2e kindje), Roosje-89, Pat36, Blij_ei, deb 87, Nausicaa
2017 - Ocean1980, Becauseiamhappy (2e kindje), Rosings, Stjerna83, Mitakuye Oyasin, Jessy010
2016 - Wannabe79, JustJiggles, Becauseiamhappy, LKN, Chica-1983, Char-ade, Frizz, Vlinder09, Noa-Lynn.
2015 - thefiepie. eligansje
2014 - Lonely_Butterfly, Wondertje, Zoeter, Mammienator, Muppet, Zuster123, Bredagirl, Mila, Emma77emma, Gavia, Houston77007.
2013 - Bezigebij, Vinyl, Sillie, Fearless, ClaudeFiolle, Lizlizzyliz, E123.
2012 - Sannasanna, Channel, Zoeter, Juffie, MoffelenPier, Ragnhild.
2011 - Chilles.
Voorgaande delen:
Kind in je uppie - 6
Kind in je uppie - 5
Kind in je uppie - 4
Kind in je uppie - 3
Kind in je uppie - 2
Kind in je uppie? (deel 1)
uppies wijzigde dit bericht op 01-03-2019 16:04
23.98% gewijzigd
donderdag 10 mei 2018 om 21:56
Hoi allemaal,
Ik wil mezelf graag even voorstellen:
Ik ben 38 en ga binnenkort starten met de eerste IUI bij MCK leiderdorp.
Het is een lange weg geweest om tot deze beslissing te komen, ik had absoluut liever met een partner een kind gekregen. Maar al langer vrijgezel en daarom enkele jaren geleden begonnen mijzelf te verdiepen in de mogelijkheden om het alleen te gaan doen. De paniek slaat soms toe als ik eraan denk dat ik kinderloos blijf, ik moet het dus iig gaan proberen! Vooronderzoeken heb ik gehad en vandaag de bestelling donorzaad gedaan! Spannende tijden komen eraan, en het lijkt mij fijn dit met jullie te delen. Ik weet namelijk nog niet hoe ik er in het echte leven mee omga als ik een IUI heb gehad.. vertellen jullie dit aan vrienden? Tot dit punt weet wel bijna iedereen in mijn omgeving dat ik ‘hiermee bezig ben ‘. Jullie ook veel succes en sterkte met wachten!
Liefs
Ik wil mezelf graag even voorstellen:
Ik ben 38 en ga binnenkort starten met de eerste IUI bij MCK leiderdorp.
Het is een lange weg geweest om tot deze beslissing te komen, ik had absoluut liever met een partner een kind gekregen. Maar al langer vrijgezel en daarom enkele jaren geleden begonnen mijzelf te verdiepen in de mogelijkheden om het alleen te gaan doen. De paniek slaat soms toe als ik eraan denk dat ik kinderloos blijf, ik moet het dus iig gaan proberen! Vooronderzoeken heb ik gehad en vandaag de bestelling donorzaad gedaan! Spannende tijden komen eraan, en het lijkt mij fijn dit met jullie te delen. Ik weet namelijk nog niet hoe ik er in het echte leven mee omga als ik een IUI heb gehad.. vertellen jullie dit aan vrienden? Tot dit punt weet wel bijna iedereen in mijn omgeving dat ik ‘hiermee bezig ben ‘. Jullie ook veel succes en sterkte met wachten!
Liefs
donderdag 10 mei 2018 om 22:16
Truelove, welkom en spannend. Waar heb je het donorzaad besteld? Ik ga via Cryos, maar doe eerst een paar zelf-inseminatiepogingen. Ook 38, al jaren alleenstaand en het idee dat ik geen kinderen zou hebben maakt mij erg ongelukkig, dus hetzelfde gevoel.
Heb net even gekeken, en droog-ijs kan tot morgenochtend mee. Nog steeds geen goede ovulatietest, maar ik zal morgenochtend toch insemineren, anders heb ik niks aan het donorzaad als het ontdooit en ik niet insemineer.
Wel heb ik meer afscheiding op het moment, vaak wel een teken dat ovulatie nabij is. Morgen kom ik dus op het bankje.
Heb net even gekeken, en droog-ijs kan tot morgenochtend mee. Nog steeds geen goede ovulatietest, maar ik zal morgenochtend toch insemineren, anders heb ik niks aan het donorzaad als het ontdooit en ik niet insemineer.
Wel heb ik meer afscheiding op het moment, vaak wel een teken dat ovulatie nabij is. Morgen kom ik dus op het bankje.

donderdag 10 mei 2018 om 22:18
Welkom Truelove, spannend om te beginnen!!
Iedereen hier op het forum gaat er anders mee om , volg je gevoel en doe dat waar je je goed bij voelt.
In mijn omgeving weet iedereen dat ik in dit proces zit maar per poging verschilt het wie het weet. Mijn beste vriendin weet het iig omdat die altijd mee gaat. Verder is het maar net hoe ik er die maand over denk. En ik heb ook geleerd duidelijk aan te geven als ik er niet of juist wel over wil praten.
Kortom luister nr jezelf
Iedereen hier op het forum gaat er anders mee om , volg je gevoel en doe dat waar je je goed bij voelt.
In mijn omgeving weet iedereen dat ik in dit proces zit maar per poging verschilt het wie het weet. Mijn beste vriendin weet het iig omdat die altijd mee gaat. Verder is het maar net hoe ik er die maand over denk. En ik heb ook geleerd duidelijk aan te geven als ik er niet of juist wel over wil praten.
Kortom luister nr jezelf

vrijdag 11 mei 2018 om 08:37
@sciencerocks, succes vandaag hopelijk een smiley! Ik heb ook bij Cryos besteld, ook omdat ik qua postcode geen gebruik van de kliniekdonors kan maken in Leiderdorp . Ik vind het wel fijn om veel info over de donor te hebben, ik heb dan ook uitgebreid profiel gekozen... en nu een vermogen kwijt. Jeetje wat viel dat tegen met die quota en verzendkosten en Btw.
succes op het bankje!!
@ globe, superspannend is het, maar eiindelijk ben ik op een punt gekomen dat de twijfel zo goed als weg is. Twijfel tbt praktische zaken heb ik nog steeds wel, maar denk ook dat met hulp van vrienden en familie dit ook weer goed komt. Ik moet Mn perfectionisme los laten!
Ik ben tegen heel veel mensen open geweest dat ik bezig was om mezelf op het vlak van BAM te oriënteren. Maar krijg nu inderdaad soms al vragen als ‘ heb je al iets te vertellen?’ En merk dat dat soms ook irritatie opwekt. Anderzijds wil ik dit ook met iemand delen, dus moet mijn weg hier nog in vinden.
Fijn dat jullie/ dit forum er is!
@ globe, superspannend is het, maar eiindelijk ben ik op een punt gekomen dat de twijfel zo goed als weg is. Twijfel tbt praktische zaken heb ik nog steeds wel, maar denk ook dat met hulp van vrienden en familie dit ook weer goed komt. Ik moet Mn perfectionisme los laten!
Ik ben tegen heel veel mensen open geweest dat ik bezig was om mezelf op het vlak van BAM te oriënteren. Maar krijg nu inderdaad soms al vragen als ‘ heb je al iets te vertellen?’ En merk dat dat soms ook irritatie opwekt. Anderzijds wil ik dit ook met iemand delen, dus moet mijn weg hier nog in vinden.
Fijn dat jullie/ dit forum er is!
vrijdag 11 mei 2018 om 08:40
Welkom Truelove, spannend. Ik ben 39 en zit ook bij MCK Leiderdorp. In mijn omgeving weet ook bijna iedereen wel dat ik in dit proces zit en eigenlijk vragen ze er altijd naar. Ik ben dan altijd open. Ik merk dat het mij goed doet dat mensen zo meeleven. Maar dat zal voor iedereen verschillen hoor. Inderdaad zeker doen wat voor jou goed voelt.
Ik ben nog steeds niet ongesteld. Ik word nu toch wel erg zenuwachtig. Ik ga straks maar naar de drogist om een test te kopen. Maar eigenlijk durf ik niet want ik ben bang voor weer negatieve uitslag. En ik weet dat ik beter nog een paar dagen kan wachten maar ik wordt heel nerveus nu...pfffff!!!!
Succes dames op het gelukkig nog steeds drukke bankje.
Nora, jij kwam vlak na mij toch?
En Globe...duim voor je.
Ik ben nog steeds niet ongesteld. Ik word nu toch wel erg zenuwachtig. Ik ga straks maar naar de drogist om een test te kopen. Maar eigenlijk durf ik niet want ik ben bang voor weer negatieve uitslag. En ik weet dat ik beter nog een paar dagen kan wachten maar ik wordt heel nerveus nu...pfffff!!!!
Succes dames op het gelukkig nog steeds drukke bankje.
Nora, jij kwam vlak na mij toch?
En Globe...duim voor je.
vrijdag 11 mei 2018 om 09:13
wat spannend weer allemaal. Ik duim voor je Hailie. Hoeveel dpo zit je nu? ben je al voorbij je NOD?
@Truelove79 Bij mij weten de mensen in mijn omgeving het ook. Inmiddels ben ik doorgeschoven naar ICSI en ook dat weten de mensen om mij heen. Iedereen staat volledig achter mij echter soms heb ik geen zin in vragen en dan geef ik dat ook aan. Nu zit ik in de wachtweken en heb ik liever geen vragen van de mensen om mij heen hoe ik mij voel o.i.d. Dit geef ik dan gewoon aan. Maar er zijn momenten dat ik ze juist wel nodig heb (inmiddels 4 miskramen achter de rug), dan is het superfijn dat deze mensen het weten. Dus ik ben blij dat men het weet. Succes verder!
@Truelove79 Bij mij weten de mensen in mijn omgeving het ook. Inmiddels ben ik doorgeschoven naar ICSI en ook dat weten de mensen om mij heen. Iedereen staat volledig achter mij echter soms heb ik geen zin in vragen en dan geef ik dat ook aan. Nu zit ik in de wachtweken en heb ik liever geen vragen van de mensen om mij heen hoe ik mij voel o.i.d. Dit geef ik dan gewoon aan. Maar er zijn momenten dat ik ze juist wel nodig heb (inmiddels 4 miskramen achter de rug), dan is het superfijn dat deze mensen het weten. Dus ik ben blij dat men het weet. Succes verder!
vrijdag 11 mei 2018 om 09:22
@truelove, welkom! Dapper dat je ook de stap hebt genomen. Ik weet hoe lastig het is als je je ideaalplaatje uit je hoofd moet zetten.
In mijn omgeving wist iedereen wel dat ik dit aan het doen was. Maar ooms/tantes/neven/nichten/vrienden die wat verder weg woonde niet. Enige reden was dat ik ze niet zag, anders vertelde ik het namelijk wel. Eerste poging wist iedereen het. Ik merkte dat ik er onrustig van werd als er steeds werd gevraagd of ik al iets wist, dus de keren daarna wist niet iedereen het. Ik koos op het moment zelf.
Voordeel was, dat toen ik mijn miskraam kreeg, ik dat ook niet helemaal alleen hoefde te doen.
Ik noem mezelf ook geen BAM. Ik ben niet bewust alleenstaand. Snap dat die term gebruikt wordt, maar ik wil graag voor mezelf en anderen duidelijk maken dat ik toch hoop nog een keer een prins tegen te komen. Ook al zit hij op een slak ipv een paard.
@sciencerocks, spannend zeg! Kan me voorstellen dat je nu de hele tijd bezig bent met je lachende smiley. Volgens mij kan het zaad wel even overleven in de baarmoeder. Dat is geen dagen, dat weet ik. Maar misschien wel een gerust stellende gedachte.
@hallie, spannende dagen dit! Enerzijds angst voor een negatieve test en anderzijds constant een soort van hoop zolang er niks gebeurd. Voor mij hielp de test uiteindelijk, ook al was hij negatief. Dan was de spanning eraf en kon ik door mer mijn normale leven, ipv steeds naar de wc te rennen om te kijken of er al wat was...
@nausicaa, hoe gaat het met jou?
@globe, huilen om greys en buikkrampen, kan 2 kanten op wijzen. Blijf positief!! (En zen)
@de rest, ik weet de volgorde niet meer omdat de bank zo vol zit. Maar succes allemaal!!
In mijn omgeving wist iedereen wel dat ik dit aan het doen was. Maar ooms/tantes/neven/nichten/vrienden die wat verder weg woonde niet. Enige reden was dat ik ze niet zag, anders vertelde ik het namelijk wel. Eerste poging wist iedereen het. Ik merkte dat ik er onrustig van werd als er steeds werd gevraagd of ik al iets wist, dus de keren daarna wist niet iedereen het. Ik koos op het moment zelf.
Voordeel was, dat toen ik mijn miskraam kreeg, ik dat ook niet helemaal alleen hoefde te doen.
Ik noem mezelf ook geen BAM. Ik ben niet bewust alleenstaand. Snap dat die term gebruikt wordt, maar ik wil graag voor mezelf en anderen duidelijk maken dat ik toch hoop nog een keer een prins tegen te komen. Ook al zit hij op een slak ipv een paard.
@sciencerocks, spannend zeg! Kan me voorstellen dat je nu de hele tijd bezig bent met je lachende smiley. Volgens mij kan het zaad wel even overleven in de baarmoeder. Dat is geen dagen, dat weet ik. Maar misschien wel een gerust stellende gedachte.
@hallie, spannende dagen dit! Enerzijds angst voor een negatieve test en anderzijds constant een soort van hoop zolang er niks gebeurd. Voor mij hielp de test uiteindelijk, ook al was hij negatief. Dan was de spanning eraf en kon ik door mer mijn normale leven, ipv steeds naar de wc te rennen om te kijken of er al wat was...
@nausicaa, hoe gaat het met jou?
@globe, huilen om greys en buikkrampen, kan 2 kanten op wijzen. Blijf positief!! (En zen)
@de rest, ik weet de volgorde niet meer omdat de bank zo vol zit. Maar succes allemaal!!
vrijdag 11 mei 2018 om 09:30
Truelove, ik schrok ook van de kosten toen ik ging oriënteren aar de reserveringsquota hoef je maar 1x te betalen (als je dezelfde donor blijft gebruiken) heeft Leiderdorp opslagmogelijkheden voor je? Dan kan je meerdere rietjes laten komen en hoef je maar 1x bezorgkosten te betalen.
Mijn ouders voelen alles goed aan en weten dat deze week mijn eerste poging is maar vragen er niet steeds naar. Ze weten dat als ik iets te melden heb dat ik dat dan doe.
Mijn droogijs houd het tot vanavond uit dus dan inseminatie. Moet wel even nieuwe ovulatietesten kopen aangrzien ik door mijn testgekte er doorheen ben, oeps. Maar eigenlijk maakt het niet uit want kan niet langer wachten.
Haillie, spannend. Snap je gevoel wel, zolang je niet test kan het positief zijn, maar als je test en het is negatief is het gelijk definitief. Ik denk aan je.
Mijn ouders voelen alles goed aan en weten dat deze week mijn eerste poging is maar vragen er niet steeds naar. Ze weten dat als ik iets te melden heb dat ik dat dan doe.
Mijn droogijs houd het tot vanavond uit dus dan inseminatie. Moet wel even nieuwe ovulatietesten kopen aangrzien ik door mijn testgekte er doorheen ben, oeps. Maar eigenlijk maakt het niet uit want kan niet langer wachten.
Haillie, spannend. Snap je gevoel wel, zolang je niet test kan het positief zijn, maar als je test en het is negatief is het gelijk definitief. Ik denk aan je.
vrijdag 11 mei 2018 om 09:40
@innerpeace ik zit nu op dag 16. Nod was woensdag en bij mij is dat altijd heel stipt. Ik heb dus gister een test gedaan en die was negatief, dus balen en weer door dacht ik. Maar het is dus mogelijk dat je een paar dagen later positief test lees ik dan weer op internet. @pat dus ik vind het toch lastig omdat ik toch die hoop heb hoewel ik ook wel besef dat je best een keer een paar dagen later ongesteld kan worden.
Lastig lastig...die onzekerheid. Dan is dit forum toch heel fijn!
Lastig lastig...die onzekerheid. Dan is dit forum toch heel fijn!
vrijdag 11 mei 2018 om 09:45
Hoi uppies!
Het is dit jaar alweer 9 jaar geleden dat ik met klamme handen en trillende vingers ‘Kind in je uppie?’ opende.
Achteraf deel 1 van alweer 8 topics
Mijn zoon wordt binnenkort 5. De tijd vliegt!
Ik lees al jaren niet meer mee, maar wil jullie met Moederdag in het verschiet veel succes, kracht en liefde wensen. Ik hoop dat het jullie allemaal gegeven is om moeder te mogen worden
Het is dit jaar alweer 9 jaar geleden dat ik met klamme handen en trillende vingers ‘Kind in je uppie?’ opende.
Achteraf deel 1 van alweer 8 topics

Mijn zoon wordt binnenkort 5. De tijd vliegt!
Ik lees al jaren niet meer mee, maar wil jullie met Moederdag in het verschiet veel succes, kracht en liefde wensen. Ik hoop dat het jullie allemaal gegeven is om moeder te mogen worden

vinyl wijzigde dit bericht op 11-05-2018 11:24
0.37% gewijzigd
vrijdag 11 mei 2018 om 10:03
vrijdag 11 mei 2018 om 10:37
van mij mag Moederdag snel over zijn dit jaar. op dit moment valt het heel zwaar. had inmiddels een kind van 1 1/2 kunnen hebben of een kind van een half jaar. daarnaast had ik een dezer dagen moeten bevallen of had ik nu zwanger geweest. Ik doe dit jaar aan struisvogelpolitiek. Gelukkig snapt mijn moeder dat heel goed. maar het valt mij zwaar dit jaar.
vrijdag 11 mei 2018 om 11:24
Sciencerocks schreef: ↑11-05-2018 10:03sjeez Vinyl,die komt even binnen , zit met tranen in mijn ogen. Het besef dat (met heel veel geluk) ik misschien volgend jaar wel als moeder moederdag beleef.
En dank je wel voor het openen van dit topic. geeft superveel steun en informatie. Geniet van je zoon. xx

vrijdag 11 mei 2018 om 11:25
Herkenbaarinnerpeace schreef: ↑11-05-2018 10:37van mij mag Moederdag snel over zijn dit jaar. op dit moment valt het heel zwaar. had inmiddels een kind van 1 1/2 kunnen hebben of een kind van een half jaar. daarnaast had ik een dezer dagen moeten bevallen of had ik nu zwanger geweest. Ik doe dit jaar aan struisvogelpolitiek. Gelukkig snapt mijn moeder dat heel goed. maar het valt mij zwaar dit jaar.

vrijdag 11 mei 2018 om 15:56

vrijdag 11 mei 2018 om 20:42
Leuk Vinyl! Thanx voor het openen
Geniet van je moederdag!!!
Spannend meiden... Hailie al besloten of je nogmaals gaat testen?
Scienserocks spannend vanavond gaat het gebeuren toch?
Oh nora... hoe lang nog w88?
Hoe lang uberhaupt nog voor iedereen???
Ik heb mn ged88 vandaag verzet in de ikea hahahahaha!

Spannend meiden... Hailie al besloten of je nogmaals gaat testen?
Scienserocks spannend vanavond gaat het gebeuren toch?
Oh nora... hoe lang nog w88?
Hoe lang uberhaupt nog voor iedereen???
Ik heb mn ged88 vandaag verzet in de ikea hahahahaha!
vrijdag 11 mei 2018 om 21:27
Welkom op het bankje Sciencerocks!
@Globe, ik ga zondag testen als ik dan nog niet ongesteld ben. Dan zit ik op 13dpo, en zou er toch wel iets te zien moeten zijn op een test. Of niet, en dan weet ik dat ik maandag tampons mee moet nemen
Jij zit iets later in je cyclus toch?
Hailie, ga je morgen weer testen? Irritant als je wel overtijd bent, maar geen positieve test hebt....ik duim door!
@Globe, ik ga zondag testen als ik dan nog niet ongesteld ben. Dan zit ik op 13dpo, en zou er toch wel iets te zien moeten zijn op een test. Of niet, en dan weet ik dat ik maandag tampons mee moet nemen

Jij zit iets later in je cyclus toch?
Hailie, ga je morgen weer testen? Irritant als je wel overtijd bent, maar geen positieve test hebt....ik duim door!
vrijdag 11 mei 2018 om 22:55
Pat: wat lief dat je het vraagt. Het houdt nog steeds niet echt over helaas. Ik ben een weekje in het buitenland, en afgelopen nacht was vreselijk. Als het na terugkomst niet een stuk beter gaat, ga ik echt medicijnen vragen, want dit houdt ik niet meer vol na 8 weken.
Tegelijk ben ik ook echt wel blij dat alles voor nu goed lijkt te gaan. Vorige week een extra echo omdat de verloskundige tijd over had, en alles gaat volgens schema. Dus als die misselijkheid nou eindelijk weg gaat, heb ik er wel vertrouwen in dat ik het ook echt leuk ga vinden. En ben ik heel blij dat het allemaal uiteindelijk toch nog relatief snel gelukt is.
Dus hoe dubbel het ook af en toe voelt, wens ik jullie ook allemaal heel snel een positieve test toe!
Tegelijk ben ik ook echt wel blij dat alles voor nu goed lijkt te gaan. Vorige week een extra echo omdat de verloskundige tijd over had, en alles gaat volgens schema. Dus als die misselijkheid nou eindelijk weg gaat, heb ik er wel vertrouwen in dat ik het ook echt leuk ga vinden. En ben ik heel blij dat het allemaal uiteindelijk toch nog relatief snel gelukt is.
Dus hoe dubbel het ook af en toe voelt, wens ik jullie ook allemaal heel snel een positieve test toe!