Napraattopic deel 98
zaterdag 28 april 2018 om 21:50
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 19 mei 2018 om 19:09
Dit. Precies dit.
Wil je er iets over kwijt?
Life is short. Eat dessert first.

zaterdag 19 mei 2018 om 19:18
Nee. Ik was vandaag verbaasd over dingen.
Dat ik blijkbaar heel truttig was toen ik het jongste kind meenam als ik het oudste kind ergens moest ophalen. En dat kinderen van jihadstrijders toch al verpest zijn, dus dat je die kinderen niet uit het Kalifaat hoeft te halen, want dan importeer je haat en bovendien zijn die kinderen loyaal aan hun ouders. Kinderen. Van zes jaar oud.
Ik ben gewoon een dikke pussy geworden. Ik doe wel alsof ik een tijger ben, maar het is dikke onzin allemaal.
Dat ik blijkbaar heel truttig was toen ik het jongste kind meenam als ik het oudste kind ergens moest ophalen. En dat kinderen van jihadstrijders toch al verpest zijn, dus dat je die kinderen niet uit het Kalifaat hoeft te halen, want dan importeer je haat en bovendien zijn die kinderen loyaal aan hun ouders. Kinderen. Van zes jaar oud.
Ik ben gewoon een dikke pussy geworden. Ik doe wel alsof ik een tijger ben, maar het is dikke onzin allemaal.

zaterdag 19 mei 2018 om 19:31
Ik merk dat ik soms te oud begin te worden. Vooral als er weer een lichting 16-17 jarige zich aanmeld.doornroosje9 schreef: ↑19-05-2018 19:22Jij bent prima zoals je bent, al die andere mensen zijn Stom. En sommige mensen zijn nog erger.

zaterdag 19 mei 2018 om 19:32
vrouwjagersma schreef: ↑19-05-2018 19:31Dat is lief. Het is ook allemaal niet zo ernstig, maar ik heb gewoon zin om te klagen.

zaterdag 19 mei 2018 om 19:33
Mag hoor. Ik vond het ook nogal wat in dat topic.vrouwjagersma schreef: ↑19-05-2018 19:31Dat is lief. Het is ook allemaal niet zo ernstig, maar ik heb gewoon zin om te klagen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 19 mei 2018 om 19:36
+1doornroosje9 schreef: ↑19-05-2018 19:22Jij bent prima zoals je bent, al die andere mensen zijn Stom. En sommige mensen zijn nog erger.

zaterdag 19 mei 2018 om 19:42
Ik denk dat het inderdaad wel verstandig is om te onderzoeken oid in hoeverre deze kinderen “aangetast”. Zijn. En ja, het systeem wint het bijna altijd van de hulpverlening.vrouwjagersma schreef: ↑19-05-2018 19:18Nee. Ik was vandaag verbaasd over dingen.

zaterdag 19 mei 2018 om 19:48
Dat snap ik wel, maar ik vind het altijd nog heel moeilijk om te lezen wanneer mensen dat in een bijzinnetje een beetje afdoen. Terwijl er natuurlijk een wereld aan heel gecompliceerd leed schuilt achter zo'n kalifaatkind. Ik vind dat je als fatsoenlijk land wel verplicht bent je best te doen om elk kind, hoe gemankeerd en complex ook, te helpen. En ik weet dat je niet iedereen kunt helpen, maar op voorhand al zeggen "zijn toch verpest, eigen schuld van die ouders" vind ik gewoon heel hard. En ik ben dus niet zo hard als ik bedacht had.
En ik ga elke week twee keer naar die stomme sportschool en ik ben nog steeds niet mager.

zaterdag 19 mei 2018 om 19:52
Helpen kan ook in het land zelf, dat hoeft niet perse naar Nederland halen te betekenen. En ik zal wel heel zwartgallig zijn, ik geloof echt dat er kinderen zijn die op lange termijn nieyt te helpen zijn, maar waar je het in het nu wel zo leuk mogelijk voor kunt maken.vrouwjagersma schreef: ↑19-05-2018 19:48Dat snap ik wel, maar ik vind het altijd nog heel moeilijk om te lezen wanneer mensen dat in een bijzinnetje een beetje afdoen. Terwijl er natuurlijk een wereld aan heel gecompliceerd leed schuilt achter zo'n kalifaatkind. Ik vind dat je als fatsoenlijk land wel verplicht bent je best te doen om elk kind, hoe gemankeerd en complex ook, te helpen. En ik weet dat je niet iedereen kunt helpen, maar op voorhand al zeggen "zijn toch verpest, eigen schuld van die ouders" vind ik gewoon heel hard. En ik ben dus niet zo hard als ik bedacht had.
En ik ga elke week twee keer naar die stomme sportschool en ik ben nog steeds niet mager.

zaterdag 19 mei 2018 om 19:58
Eens. Maar dan ga je wel proberen het leuk voor ze te maken. Dat is een beetje het punt.Moiren’ schreef: ↑19-05-2018 19:52Helpen kan ook in het land zelf, dat hoeft niet perse naar Nederland halen te betekenen. En ik zal wel heel zwartgallig zijn, ik geloof echt dat er kinderen zijn die op lange termijn nieyt te helpen zijn, maar waar je het in het nu wel zo leuk mogelijk voor kunt maken.

zaterdag 19 mei 2018 om 19:59
Natuurlijk. Maar dat geldt voor alle kindjes daar lijkt me.vrouwjagersma schreef: ↑19-05-2018 19:58Eens. Maar dan ga je wel proberen het leuk voor ze te maken. Dat is een beetje het punt.

zaterdag 19 mei 2018 om 20:47