Napraattopic deel 98
zaterdag 28 april 2018 om 21:50
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 23 mei 2018 om 22:42

woensdag 23 mei 2018 om 22:45
Je wil het niet weten.Wilhetnietweten schreef: ↑23-05-2018 21:52![]()
Had je dat 2 jaar geleden ook al? Want ik ben er laatst achter gekomen, dat ik slechts 2 jaar jonger ben dan jij en voeg me dus af of ik me zorgen moet gaan maken.

When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

woensdag 23 mei 2018 om 22:48
Volgens mij begrijp ik helemaal niets van je post! Wat bedoel je met 'Voordeel nu ( itt overmorgen) is dat je je nick gewoon kan houden'?Voornu schreef: ↑23-05-2018 22:39Ik vind het wel fijn om de boel op te schonen, en ben te lui om een nieuw emailadres aan te maken voor een nieuwe nick. Voordeel nu ( itt overmorgen) is dat je je nick gewoon kan houden, hoewel ik twijfel of het een hoofdletter was![]()
Ben eerder met het max- gebeuren ( geen idee meer wat dat inhield) ook overgegaan op iets andets ( of moest dat toen?).
En wat is het max- gebeuren???? Zegt me even helemaal niets.

woensdag 23 mei 2018 om 23:00
woensdag 23 mei 2018 om 23:01
Oh God, dat was ik helemaal vergeten!
Am Yisrael Chai!

woensdag 23 mei 2018 om 23:02
Tnx Yas, ik ben hier pas sinds 2010 ofseau, deze kon ik niet.
Eigenlijk best een slimme zet van Sanoma. Zoveel traffic als vandaag hebben ze lang niet gehad. Er zijn veel op anoniem gegaan, en waarschijnlijk komt een groot gedeelte ook weer terug met een andere nick. Zijn leuke cijfers als je ze goed presenteert naar je adverteerders
Ik moet wel zeggen dat er best wel wat forummers tussen zaten die ik wel ga missen hoor. Jammer!!
Eigenlijk best een slimme zet van Sanoma. Zoveel traffic als vandaag hebben ze lang niet gehad. Er zijn veel op anoniem gegaan, en waarschijnlijk komt een groot gedeelte ook weer terug met een andere nick. Zijn leuke cijfers als je ze goed presenteert naar je adverteerders

Ik moet wel zeggen dat er best wel wat forummers tussen zaten die ik wel ga missen hoor. Jammer!!

woensdag 23 mei 2018 om 23:05
overig/gdpr-avg-op-het-viva-forum/list_messages/410888fashionvictim schreef: ↑23-05-2018 23:00Okee, wie praat me even snel bij? Was aan het werk dus alle commotie gemist. Vragen: gaat Viva in het kader van de nieuwe wetgeving je account helemaal wissen als je daar om vraagt?
Zo nee, waarom niet?
Wanneer is de deadline?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

woensdag 23 mei 2018 om 23:07
Dat heb ik gelezen, maar in het modtopic lees ik iets anders, namelijk dat je hele account verwijderd kan worden of volledig geanonimiseerd.
Am Yisrael Chai!
woensdag 23 mei 2018 om 23:12

woensdag 23 mei 2018 om 23:13
De mods snappen het zelf niet zo goed. En wat ze denken te snappen dat klopt niet. En wat ze communiceren is beperkt, tegenstrijdig en klopt ook niet. M.a.w. ze roepen iets wat ze niet waar kunnen maken, dat heeft blijkbaar mensen ertoe aangezet het zekere voor het onzekere te nemen en hun account te laten anonimiseren. En toen dat eenmaal begon, toen kwam er een hele meute aan.fashionvictim schreef: ↑23-05-2018 23:07Dat heb ik gelezen, maar in het modtopic lees ik iets anders, namelijk dat je hele account verwijderd kan worden of volledig geanonimiseerd.
Zoiets dus.

woensdag 23 mei 2018 om 23:14
fashionvictim schreef: ↑23-05-2018 23:12En ik begrijp het niet helemaal: ik zie mensen vragen om volledig onloepbaar en onherleidbaar te zijn en alle herleidbare gegevens te verwijderen, maar vervolgens krijgt iedereen een unieke "anonieme" naam. Die is dan toch weer herleidbaar omdat ie uniek is, of ben ik nu gek?
Dat was altijd al. Dus ja, gezeik om niks inderdaad.
woensdag 23 mei 2018 om 23:14
Maar ik kan nu door het loepje in 1 oogopslag zien wie jij bent?
Am Yisrael Chai!