Offline single zijn hoe doe je dat?
woensdag 13 juni 2018 om 20:47
Oke waar zal ik in godsnaam eens beginnen.
Afgelopen zomer heb ik na 17 jaar mijn relatie verbroken. Het was een moeilijke relatie waarin heel veel narigheid is gebeurd. De nasleep van de breuk heeft er ook aardig ingehakt en ben ik financieel erg slecht uitgekomen.
Ik woon nu zon 9 mnd bij een vriendin in en ondanks dat ik haar superdankbaar ben ben ik het spuugzat. Na deze tijd heb ik enorm behoefte aan een eigen plekje. Door flink was tegenslagen lukt sparen amper en dat eigen huisje lijkt nog zo ver weg.
Toen ik net single werd had ik veel verdriet. Na een paar maanden ontdekte ik tinder. Mijn ex was mijn eerste vriendje dus had wat schade in te halen.
Na wat af en aan periodes van wilde tinderdates ben ik het nu weer helemaal zat.
Alle mannen willen mij maar voor 1 ding lijkt het. Niemand doet moeite om mij echt te leren kennen. Tinder/happn/inner circle/badoo ik heb ze allemaal geprobeerd om tot dezelfde conclusie te komen; mannen op datingapps zijn helemaal koekoek
Hele boeken kan ik schrijven over wat ik heb meegemaakt. Van ghosten/liegen/vriendin hebben/bij je ouders wonen en niks zeggen/aan het lijntje gehouden etc.

Maar goed anyway die one night stands waren natuurlijk superleuk en spannend in het begin.
Maar ik ben het ZAT! Stomme datingapps ik wordt zo moe van die online wereld. Mensen zijn nooit hoe ze zich voordoen.
Maar lieve forummers hoeeee loop je anders iemand tegen het lijf?
Ik ben bijna 35 heb mijn vaste vrienden en mijn fulltime baan, ik heb een bijrijdpaard wat veel tijd kost, ik sta niet meer wekelijks in de kroeg en ik heb ook geen bordje met SINGLE op mijn voorhoofd.
Mensen stalken bij de supermarkt lijkt me ook niet zon goed idee.
Dus je komt toch weer op de datingapps van deze wereld en weer tot dezelfde conclusie.
Momenteel was ik die happy leventjes van iedereen op instagram en facebook ook beu dus heb alle social media gedeactiveerd. Lekker rustig maar zo beland je dus op een forum omdat je je kapot verveeld nu op de bank
Dus vertel wie hebben er nog goede ideen over waar je toch die ene leuke vent tegen het lijf loopt? Ik ben heel benieuwd!
X I_lo
Afgelopen zomer heb ik na 17 jaar mijn relatie verbroken. Het was een moeilijke relatie waarin heel veel narigheid is gebeurd. De nasleep van de breuk heeft er ook aardig ingehakt en ben ik financieel erg slecht uitgekomen.
Ik woon nu zon 9 mnd bij een vriendin in en ondanks dat ik haar superdankbaar ben ben ik het spuugzat. Na deze tijd heb ik enorm behoefte aan een eigen plekje. Door flink was tegenslagen lukt sparen amper en dat eigen huisje lijkt nog zo ver weg.
Toen ik net single werd had ik veel verdriet. Na een paar maanden ontdekte ik tinder. Mijn ex was mijn eerste vriendje dus had wat schade in te halen.
Na wat af en aan periodes van wilde tinderdates ben ik het nu weer helemaal zat.
Alle mannen willen mij maar voor 1 ding lijkt het. Niemand doet moeite om mij echt te leren kennen. Tinder/happn/inner circle/badoo ik heb ze allemaal geprobeerd om tot dezelfde conclusie te komen; mannen op datingapps zijn helemaal koekoek
Hele boeken kan ik schrijven over wat ik heb meegemaakt. Van ghosten/liegen/vriendin hebben/bij je ouders wonen en niks zeggen/aan het lijntje gehouden etc.
Maar goed anyway die one night stands waren natuurlijk superleuk en spannend in het begin.
Maar ik ben het ZAT! Stomme datingapps ik wordt zo moe van die online wereld. Mensen zijn nooit hoe ze zich voordoen.
Maar lieve forummers hoeeee loop je anders iemand tegen het lijf?
Ik ben bijna 35 heb mijn vaste vrienden en mijn fulltime baan, ik heb een bijrijdpaard wat veel tijd kost, ik sta niet meer wekelijks in de kroeg en ik heb ook geen bordje met SINGLE op mijn voorhoofd.
Mensen stalken bij de supermarkt lijkt me ook niet zon goed idee.
Dus je komt toch weer op de datingapps van deze wereld en weer tot dezelfde conclusie.
Momenteel was ik die happy leventjes van iedereen op instagram en facebook ook beu dus heb alle social media gedeactiveerd. Lekker rustig maar zo beland je dus op een forum omdat je je kapot verveeld nu op de bank
Dus vertel wie hebben er nog goede ideen over waar je toch die ene leuke vent tegen het lijf loopt? Ik ben heel benieuwd!
X I_lo
vrijdag 15 juni 2018 om 11:15
Haha hij is iig wel origineel
vrijdag 15 juni 2018 om 11:16
Exact dit ja jij snapt het hahaIlovefairytales schreef: ↑15-06-2018 10:57TO ten eerste wat een lange relatie heb jij gehad! Wow!
Je mist een man.
Ik heb hetzelfde gedacht als jij. En ben zelf 32. Ik heb nog ook soms een erge kindje drang.
En ik heb daarvoor ook het “losgelaten” “gefocust op mezelf” “mastrubeer meer” “sport” “ga cursus doen” “feest” .. alle miljoen tips die je krijgt als single....
Ik geniet wel van het leven. En hoe cliché ook, beste relatie die je hebt is die met jezelf.
Maar er zijn momenten dat ik gewoon mijn eigen schatje mis. En niet alleen op sexueel gebied. Maar gezelschap en een knuffel.
Soms denk ik ook S nachts eindig ik als een kattenvrouw Haha
Maar dan nog kwam ik die leuke jongen niet tegen.
Na tinderen dacht ik ook bah.
Maar toen dacht ik waarom niet een betaalde site? En met een goeie profiel + serieuze tekst erop?
Ik heb een abo v 3 maanden nu en ga het ervaren. Ik krijg al best serieuze reacties en natuurlijk ook wel geile.
Nu hebben ze een Efteling event via lexa. Heb ik me ook voor aangemeld!
Ik ben nog niet serieus aan het daten met iemand of iets. Maar het voelt wel anders dan Tinder.
Mocht je nog denken nee nee nee nee !
Dan moet je echt gaan socializen denk aan naar events gaan waar jij het leuk hebt. In weekkrantjes kijken waar er leuke bandjes spelen of waar er een marktje is of feestje ....
Dan ga je alleen of met iemand.
Ik vind als single soms
Lastig socializen want we zijn 30+ en veel mensen die ik ken kunnen vaak niet of andere interesse. Wat ik dan wel eng vind is dus alleen gaan soms.. maar goed miss jij niet!
Liefde bestaat.. ons schatje is ergens ! Succes!
vrijdag 15 juni 2018 om 11:32
nee maar iemand wanhopig noemen omdat je dat dus niet doet is wel normaal?
vrijdag 15 juni 2018 om 12:24
Hengelen mag niet maar ik vind je best lief dus ik ga je niet staffellen heur!
anoniem_20949 wijzigde dit bericht op 15-06-2018 12:56
0.79% gewijzigd
vrijdag 15 juni 2018 om 13:09
Ach, trek het je niet aan. Zijn meestal dezelfde types die dit gaan roepen. Ik zat er al op te wachten. Goed dat je van je afbeet met 'frigide trut', zeker als men hier expres alles verdraait en doet alsof je zwaar op seks belust en wanhopig bent. Maar de meeste van dit soort topics draaien erop uit dat de TO uiteindelijk de pispaal is dus laat lekker gaan. Wat begon als een leuk luchtig topic, eindigt met de beschuldigingen dat je wanhopig bent. En kijk wie het roepen..dat zegt genoeg.
...
vrijdag 15 juni 2018 om 13:16
Jij dacht: I Lo klinkt als J Lo?
Best leuk een keer, een forumromance
vrijdag 15 juni 2018 om 13:33
Dat weet je nooit
Als iets goed gaat zijn er helemaal topics of updates nodig he
Heb ineens een liedje in mijn hoofd..
“ And one last thing
I'm gonna give you my love tonight,
And the bells gonna ring...”
Jaw, heb je al spijt van je berichtje?
vrijdag 15 juni 2018 om 13:36
vrijdag 15 juni 2018 om 14:07
whaha exact dat idd jij snapt em!
nou kunnen we het dan nu weer leuk houden hier? iemand nog leuke anekdotes ofzo over IRL ontmoetingen haha.
Ik heb Jaw natuurlijk al allemaal gore praat gestuurd en om z'n nummer gevraagd want zo ben ik
vrijdag 15 juni 2018 om 14:08
Lief van jeAnárion schreef: ↑15-06-2018 13:09Ach, trek het je niet aan. Zijn meestal dezelfde types die dit gaan roepen. Ik zat er al op te wachten. Goed dat je van je afbeet met 'frigide trut', zeker als men hier expres alles verdraait en doet alsof je zwaar op seks belust en wanhopig bent. Maar de meeste van dit soort topics draaien erop uit dat de TO uiteindelijk de pispaal is dus laat lekker gaan. Wat begon als een leuk luchtig topic, eindigt met de beschuldigingen dat je wanhopig bent. En kijk wie het roepen..dat zegt genoeg.
vrijdag 15 juni 2018 om 14:56
Ik ontmoet best eens leuke mannen, zo in het wild. Bij vrienden, met hond uitlaten, in het openbaar vervoer.
Misschien scheelt het als je niet elke man scant vooraf op interessant of niet. Dan heb je zo bij de kassa een kletspraatje met een opa van 93 en bij de parkeerautomaat een grapje met zomaar een onbekende (man of vrouw maakt niet zo uit). Dan ineens kan een gesprek leuk zijn, merk je iets gemeenschappelijks, zie je een blik in iemands ogen die leuk is of denk je: hee, best een aantrekkelijke vent eigenlijk.
Misschien scheelt het als je niet elke man scant vooraf op interessant of niet. Dan heb je zo bij de kassa een kletspraatje met een opa van 93 en bij de parkeerautomaat een grapje met zomaar een onbekende (man of vrouw maakt niet zo uit). Dan ineens kan een gesprek leuk zijn, merk je iets gemeenschappelijks, zie je een blik in iemands ogen die leuk is of denk je: hee, best een aantrekkelijke vent eigenlijk.
vrijdag 15 juni 2018 om 15:32
Ja heb dat ook wel vaak met mensen hoor, ik klets makkelijk en tegen iedereen. Het komt vast vanzelf goed hoor, nee van die gore praat was natuurlijk een grapje he?laverneb schreef: ↑15-06-2018 14:56Ik ontmoet best eens leuke mannen, zo in het wild. Bij vrienden, met hond uitlaten, in het openbaar vervoer.
vrijdag 15 juni 2018 om 15:44
De derde optie naast relatie of ons night stand is toch echt gewoon lekker single blijven, snap je nou echt niet dat het zo krom als een hoepel is dat je maar blijft zeggen dat je geen relatie en geen ons night stand wil, maar wel op zoek bent naar een leuke man? Het beste dat ik ervan kan maken is dat je dus een relatie zoekt die je geen relatie wil noemen, om er toch enige logica in aan te brengen zonder dat het daadwerkelijk logisch wordt.
Edit: was getekend, monsieur Moutarde.
vrijdag 15 juni 2018 om 17:26
Dit.Anárion schreef: ↑15-06-2018 13:09Ach, trek het je niet aan. Zijn meestal dezelfde types die dit gaan roepen. Ik zat er al op te wachten. Goed dat je van je afbeet met 'frigide trut', zeker als men hier expres alles verdraait en doet alsof je zwaar op seks belust en wanhopig bent. Maar de meeste van dit soort topics draaien erop uit dat de TO uiteindelijk de pispaal is dus laat lekker gaan. Wat begon als een leuk luchtig topic, eindigt met de beschuldigingen dat je wanhopig bent. En kijk wie het roepen..dat zegt genoeg.
Ook zelf meerdere malen meegemaakt.
Volgens die types moet je na een scheet al in therapie...
Ik vind je niet wanhopig hoor TO...
Leren om gelukkig met jezelf te zijn is erg lastig, vraagt veel beoefening en ging/gaat bij mij in verschillende 'fases'.
(Trouwens, niemand is 24/7 in balans, ook niet mensen met partner)
Ik herken veel in wat je schrijft.
vrijdag 15 juni 2018 om 18:15
Jij bent ook een frigide trut zeker?kerol schreef: ↑15-06-2018 15:44De derde optie naast relatie of ons night stand is toch echt gewoon lekker single blijven, snap je nou echt niet dat het zo krom als een hoepel is dat je maar blijft zeggen dat je geen relatie en geen ons night stand wil, maar wel op zoek bent naar een leuke man? Het beste dat ik ervan kan maken is dat je dus een relatie zoekt die je geen relatie wil noemen, om er toch enige logica in aan te brengen zonder dat het daadwerkelijk logisch wordt.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 15 juni 2018 om 19:48
Nooit gehoord van een fwb zeker. Ik hoef ook geen one night stands, maar een relatie ook niet per se. Wel lijkt het me leuk om een maatje te hebben met wie ik het leuk kan hebben zonder dat er een etiket 'relatie' op geplakt wordt. Snap je nou echt niet dat er heus nog wel iets tussenin zit?kerol schreef: ↑15-06-2018 15:44De derde optie naast relatie of ons night stand is toch echt gewoon lekker single blijven, snap je nou echt niet dat het zo krom als een hoepel is dat je maar blijft zeggen dat je geen relatie en geen ons night stand wil, maar wel op zoek bent naar een leuke man? Het beste dat ik ervan kan maken is dat je dus een relatie zoekt die je geen relatie wil noemen, om er toch enige logica in aan te brengen zonder dat het daadwerkelijk logisch wordt.
...
vrijdag 15 juni 2018 om 21:16
Toen ik alweer jaren geleden na een lange relatie, single was, ben ik zoveel leuke mannen tegengekomen. In de kroeg, op het terras, werk, noem maar op. Met een aantal heb ik gescharreld, maar ik wilde zelf niets serieus, aangezien ik nog id rebound zat. Op een gegeven moment had ik het wel gezien en vrij snel daarna kwam ik mijn huidige vriend tijdens het uitgaan tegen. Echt, zo makkelijk kan het gaan.
Cum non tum age
vrijdag 15 juni 2018 om 22:54
Hoe doe je het dan? Phoebe24 als ik vragen mag?phoebe24 schreef: ↑15-06-2018 17:26Dit.
Ook zelf meerdere malen meegemaakt.
Volgens die types moet je na een scheet al in therapie...![]()
Ik vind je niet wanhopig hoor TO...
Leren om gelukkig met jezelf te zijn is erg lastig, vraagt veel beoefening en ging/gaat bij mij in verschillende 'fases'.
(Trouwens, niemand is 24/7 in balans, ook niet mensen met partner)
Ik herken veel in wat je schrijft.
TO dat vind ik ook dat je niet wanhopig bent. Is toch een normale vraag hoe kom je het anders te weten.