Minder van Tinder - deel 9

22-06-2017 22:06 3141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer! :cheer2: Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270
Fijn zeg! En mooi dat hij je aanvoelt. Belangrijk gegeven vind ik persoonlijk in een relatie. Goed dat hij het ook benoemt, kan je weer mee verder. Lijkt me een hele leuke vent.

Geniet :flirting:
Dank je wel lieve Ywtje :bigkiss:
en dat is nog op Tinder te vinden? Mijn matches lijken allemaal eikels te zijn :p
depster schreef:
13-07-2018 08:38
en dat is nog op Tinder te vinden? Mijn matches lijken allemaal eikels te zijn :p
Hier ook..echt 3x niks
...
depster schreef:
:rofl:

Niet opgeven :D
koekies zijn lekker
Je wilt niet weten hoeveel eikels ik heb gedate O_o
depster schreef:
Is je date van woensdag zo tegengevallen?
Kopstoot; Nee die hebben we beide gecanceld. Ieder met eigen redenen. Dit was denk ik wel een goeie jongeman.
Ik heb wel een leuke nieuwe match. Daarnet even gemaild en gebeld met elkaar.
Hoi allemaal! Ik lees al een tijdje mee in dit topic en heb nu toch maar eens een account aangemaakt om zelf ook mee te kunnen schrijven!
Ik vind het leuk jullie ervaringen te lezen, ik heb geen vriendinnen die ook op Tinder zitten dus dan hoor je ook niet zo vaak de verhalen erover van anderen.
Ik heb een paar Tinder dates gehad, maar ben nog niet echt iemand voor mij tegengekomen. Nu had ik pas een match die me ontzettend leuk leek, maar na het vrij snel plannen van een date zei hij toch af, net gescheiden en het ging toch te snel allemaal. Ik was/ben best teleurgesteld, ik vind niet zo snel iemand leuk en dan ben je een keer enthousiast en gaat het niet door! Is het heel stom te hopen dat ik toch nog weer wat van hem hoor?
Niet stom, maar je wilt echt geen rebound zijn. Verstandig en respectvol dat hij afhaakt vind ik
Grappig dat veel vrouwen eikels tegenkomen terwijl ze (meestal) vrij selectief matchen als ik het moet geloven, terwijl ik als man relatief weinig leuke / sociale vrouwen tegenkom XD
Nee dat gaf mij direct ook al twijfels, ik wil inderdaad geen rebound zijn, maar die twijfels sprak hij in eerste instantie tegen.
Hij heeft het afzeggen ook zeker op een respectvolle en eerlijke manier gedaan.
Maar verder swipen heeft nu voorlopig even geen zin merk ik :-(
fluttershy schreef:
13-07-2018 19:34
Ik heb wel een leuke nieuwe match. Daarnet even gemaild en gebeld met elkaar.
Leuk! Komt er snel een date aan denk je?
Ik benoem mensen niet snel als eikels maar ik vind veel mensen wel oppervlakkig en egocentrisch.

Gewoon even je tijd nemen dan Daisy. Er hoeft ook niet morgen direct een nieuwe liefde te staan.

Denk zeker dat we eerdaags afspreken ja. Red flag is eerder dat hij wel erg hard gaat. Hij ging niet meer nieuwe contacten leggen en andere dates afspreken tot wij elkaar gezien hadden. Enfin, hij verwachtte dat niet van mij want ik chat en date gewoon lekker door tot we eventueel een aantal dates verder zijn dus hij moet het zelf weten. Maar hardlopers zijn doodlopers is mijn ervaring.
Nou leuk! Afwachten dus.. mannen die gelijk zo hard gaan en overenthousiast zijn, schrikken mij ook altijd best af. Het is ook nooit goed he :lol:

Nee ik heb ook zeker geen haast!
Kan je een date van drie uur hebben en dan geen klik voelen ook al was het gezellig genoeg om je avond op te offeren?
lola712 schreef:
13-07-2018 22:57
Kan je een date van drie uur hebben en dan geen klik voelen ook al was het gezellig genoeg om je avond op te offeren?
Ja. Dat kan. Dan is deze man het gewoon niet. Tenzij je nog vaker wil afspreken en wil zien waar het toe kan leiden.
Worden jullie ook zo onzeker van dat hele 'date proces'?

Ik heb nu een leuke jongen via tinder leren kennen. Vorige week mee afgesproken. Was heel gezellig. Alleen gezoend. Deze week is hij alleen ontzettend druk. Dus ik hoor niet zo veel van hem. Hij zei uit zich zelf dat hij toevallig nu een drukke week heeft en dat het niet aan mij ligt dat hij nu minder appt, anders zou hij het wel eerlijk zeggen. Hij heeft ook gezegd dat hij openstaat voor een tweede date.

Maar ik word dan toch onzeker als het lang duurt voordat hij gereageerd heeft.
Nu ook. Heeft hij mijn bericht gelezen maar hij reageert niet. Maar ik zag hem toevallig net wel online. Terwijl hij normaal meteen reageert als hij het gelezen heeft.
Misschien komt het ook omdat hij in het begin tegen mij zei dat hij nog geen relatie heeft kunnen vinden omdat hij na een tijdje zijn interesse in iemand verliest.

Ik wil niet meteen van alles in mijn hoofd halen. Maar toch doe ik het.. :frusty:
Ja, stom. Nu kom ik vast heel wanhopig en needy over. (dat ik mij nu zo voel laat ik overigens niet aan hem merken).

Iemand tips om hier beter mee om te gaan?
Vooraf maar even gezegd, ik ben echt beroerd waar het op tinder aankomt.

Maar ik zit er zelf mee dat, voor mijn gevoel, 90% maar 1 foto heeft en verder niks, sommigen net wat meer fotos en de enkeling heeft er een beschrijving bij staan.

Momenteel wel een match maar ze is, in haar eigen woorden, erg slecht in snel reageren.
Klopt, Koen. Ik kan natuurlijk niet zien hoe dat omgekeerd bij mannen is, maar veel vrouwen maken totaal geen werk van hun Tinder profiel. Misschien omdat ze alleen willen rondkijken zonder overstelpt te worden met likes/matches, ik weet het niet.

Maar zelfs als ik een profiel zonder beschrijving like en er komt een match uit, dan kost het soms nog (te) veel moeite om een beetje info te krijgen. Heel langzaamaan ben ik klaar met daten in het algemeen. Misschien is het mijn stemming na het fiasco van vorige week, want bij vlagen denk ik echt weer dat er gewoon geen aardige, sociale singles van 30+ meer over zijn :-[
Nah die match kunnen we ook alweer doorstrepen, ontmatcht nadat ik haar antwoord gaf op de eerste vraag. Wat voor sport ik precies deed.

Heb nu sterk het idee dat eht neit was dat ze erg langzaam reageerde maar gewoon geen interesse had.

Ironisch genoeg was ik juist van plan haar een berrichtje te sturen of ze het leuk zou vinden om eens om koffie te gaan, of een terrasje te pakken.
Als ik kijk naar hoe het bij mij werkt, heb ik soms wel meerdere matches 'openstaan', maar niet zoveel zin om met meerdere mannen tegelijk uitgebreid in gesprek te gaan. Ik denk dat als een vrouw weinig terug zegt zij waarschijnlijk al een verdergaand contact met iemand anders heeft lopen.
Ook denk ik dat direct dan al met een voorstel om wat te drinken komen ook niet werkt. Ik wil wel eerst een beetje een idee van iemand hebben en geïnteresseerd zijn. Ik zou niet maarzo met iedere match direct zin hebben om af te spreken.
Had al wel wat langer contact met haar, werd alleen neit heel veel gezegd en jammer genoeg moest het gesprek vooral van mij af komen.

Vanuit daar dacht ik dat om de tafel kletsen misschien wat makkelijker zou gaan.

Maar ach, uiteindelijk niks verloren.
Jammer, maar inderdaad als het al zo moeizaam ging dan mis je er vast niet zo veel aan. Wel naar dat iemand dan zonder wat te zeggen de match ineens verbreekt terwijl je al in gesprek was!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven