Ik wil regen!

16-07-2018 23:53 3089 berichten
Geen hoosbuien waarbij alles wegdrijft maar gewone, heel gewone regen. Een mals buitje, tegen het stof en voor mijn tuintje. Liefst 's nachts zodat het ook niet gelijk wegverdampt als de zon weer doorkomt.
Ik zag net regen op de Buienradar, maar dat is voornamelijk ten zuidoosten van mijn woonplaats terechtgekomen.
Nu ben ik jaloers: ik wil ook regen.
Wie weet nog een goede regendans en doet er mee?
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
nounou
Kwebbeltje91 schreef:
25-07-2018 21:18
Wow, woont er iemand in de buurt van Hengelo? Zag een filmpje op facebook voorbijkomen. Gaat er echt tekeer!
Dat filmpje van de UT? Het ging er inderdaad heftig aan toe. Maar was wel echt héél plaatselijk. Bij vrienden hoosde/stormde het net zoals op de UT en bij ons, 2km verder heeft het alleen flink geregend.
Dag lieve meisjes, welterusten voor straks.

Bedankt voor de smileys en mooie plaatjes.

Morgen weer een dag en dan hebben we de hel op aarde.

Sterkte allemaal vannacht.
Truste Cateautje :sheep:

Zie net bij op buienradar dit staan: Afbeelding bij de weersverwachting voor morgen in mijn woonplaats. Zou het dan toch nog een buitje doen?

Nee dus, want als ik de radar bekijk komt er niet eens iets in de buurt.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Cateautje schreef:
25-07-2018 20:55
Ik roep het nog maar een keertje, want ik kan het zelf nog eventjes niet geloven. Het was op het nippertje één van de laatste. :-D

:shout: MORGEN WORDT DE VENTILATOR GEBRACHT, YEEEEEEEY!!!!
:cheer: Wat fijn Cateau!

Ik heb lekker al weekend en ik heb besloten dat ik het weekend op bed met ventilator en Desperate Housewives blijf.. :proud:
Ik vind het wel best, ik ben er ff niet.

Beetje kunnen slapen allen? Ging bij mij niet erg lekker en ben nu ook alweer wakker...
Rustig aan dus vandaag... (ben ik niet goed in)
Goeiemorgen !

Het is nog net lekker buiten, graad of 20, alles tegen elkaar open.
Ik heb zelfs redelijk geslapen, met alle ramen wijd open boven, en een ijsklomp tegen mijn voeten :proud:
Op de site van de KNMI zag ik dat er alleen in Twente echt een behoorlijke hoeveelheid regen is gevallen.
Nog maar wat virtueel water dan

Afbeelding
zazamaenade wijzigde dit bericht op 26-07-2018 09:11
0.54% gewijzigd
nounou
Afbeelding
nounou
Afbeelding
nounou
Afbeelding
nounou
Afbeelding
nounou
Afbeelding
nounou
Ik had het slaapkamerraam zo wijd open staan vannacht, dat ik wakker werd met koude rillingen O_O dat was lang geleden ;-D
Afbeelding
nounou
stippensokken schreef:
26-07-2018 08:51
Ik had het slaapkamerraam zo wijd open staan vannacht, dat ik wakker werd met koude rillingen O_O dat was lang geleden ;-D

Ow lekker, koude rillingen !
nounou
Weet je wat ook lekker is?

Ik ging gisteren gelijk vanuit de douche, dus nog naakt en nat, recht voor de ventilator staan. Kreeg helemaal kippenvel. Zal wel niet echt goed voor je zijn maar mèn wat was dat heerlijk!
Mispoes!
Ik ben echt gesmolten inmiddels hoor.. Ik kan zo vreselijk slecht tegen dit weer.. bah.. en volgens weersites gaat het nog ook minimaal 2 weken zo door met temperaturen rond de 30... ugh!
Het wordt nooit meer koud. Nooit meer.
nachtvlinder1977 schreef:
26-07-2018 00:34
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Mooi, en erg stemmig, zo op kleur :D
nounou
Nou moe! Volgens mijn weerapp regent het nú in mijn dorp, maar ik zie gewoon de zon schijnen en geen enkele regenwolk er om heen.
Gisteravond, na negenen op de fiets buiten de stad, viel me op dat ik weer koeien in de weilanden zag, die er de dag daarvoor, midden op de dag, niet waren.
Houden de boeren hun koeien midden op de dag binnen, en gaan ze 's avonds en 's nachts naar buiten, weet iemand dat ?
nounou
Ik wil ook regen. En temperaturen om en nabij het vriespunt. Man, wat heb ik een intense hekel aan de zomer. Altijd al gehad. Ik vind het zo naar dat mijn familie mij raar noemt omdat ik het liefst binnen zit met deze temperaturen. Wat zij even vergeten is dat ik zo wit ben als een A4'tje, rossig haar heb en levend verbrand. Ik kan er gewoon niet tegen. Ik voel me vies, niet op mijn gemak, ik kan niet fijn sporten (want je gaat kapot), ik voel me niet fijn in zomerkleren. Ik heb constant het gevoel dat ik naar buiten moet om leuke dingen te gaan doen. Ik kan niet ontspannen zoals ik dat in de herfst en winter altijd kan. Mijn collega's verklaren me ook altijd voor gek (maar wat zij vinden kan me echt geen ruk interesseren), maar ik vind het wel vervelend dat mijn familie zich niet in mij kunnen verplaatsen (ik ben de vreemde eend in de familie met een witte huid, rossig haar, blauwe ogen).

Zo. Dit moest ik er even uit gooien. Fijn.

Blij om te lezen dat ik niet de enige ben hier op het Viva forum met deze gevoelens.
Gisteren inderdaad sinds lange tijd regen gehad, niet extreem veel maar was toch wel lekker. Ik keek er echt van op toen ik vanochtend in de buurt van mijn werk nog twee plassen water naast een veldje zag, jeetje!

Het KNMI meldt code oranje en met vandaag en morgen 35 graden in deze regio toe maar. Wel eens in Griekenland 43 graden overleefd maar daarbij ging mijn hoofd in standby (behalve in het zwembad).

Dit tip van Loes met de ventilator als je net hebt gedoucht is wel een goede! Sowieso winst dat je ander water gebruikt om jezelf af te koelen.
Môgguh meisjes,

Ik heb heerlijk geslapen. Gelukkig maar, want alle energie nodig om deze dag door te komen.
AngelEyes, er is op dit forum ook een topic van 'zomermoppers', winterliefhebbers. Heb je dat al gevonden ? Daar wordt geloof ik het gehele jaar door geschreven.

Misschien is dat ook wat voor je :)
Zelf ben ik vooral een lente- en herfstliefhebster :heart:

psyche/wintervreugd-voor-de-zomermopper ... /397166/58
nounou

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven