Napraattopic deel 101
vrijdag 27 juli 2018 om 08:54
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 28 juli 2018 om 01:05
@meds : ik vond het overigens van beide nou niet echt heel spannend. Dus het is niet zo dat ik het verwijt/de ban aan jouw kant nou wel terecht vond. Aangezien wij er al even over kunnen doorgaan wat er überhaupt nou gezegd was, is het op z'n minst niet heel duidelijk dat er iets aantoonbaar ban/stafwaardig aan de orde was.
zaterdag 28 juli 2018 om 01:09
Ik denk dat de mods de definitie van provoceren niet helemaal helder hebben. Ik verbaas me soms echt wat er door de mods als provocatie wordt gezien. Kleurtjes in een bericht? Een recept patat? Ik snap niet dat de mods zich zo laten beïnvloeden/leiden door de meningen/stafjes van forummers.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
zaterdag 28 juli 2018 om 01:15
-
Precies, het negeren werkt vaak het beste in een discussie. En als het rook dan toch uit je oren komt....de negeerknop gebruiken.
zaterdag 28 juli 2018 om 01:16
Je mag toch zeker wel zelf weten in welke kleur je post.
Ik zou ook niet ineens in het oranje gaan schrijven, omdat iedereen dat wil. Integendeel.
zaterdag 28 juli 2018 om 01:21
Er was een tijdje terug ook een forummer met een gekleurd paard als avatar die ook constant in kleurtjes postte. Werd ook wel als irritant ervaren maar kan me niet herinneren dat zij een waarschuwing heeft ontvangen wegens provocatie. De (verborgen) regels wijzigen dus wel naar hoe het uitkomt.
zaterdag 28 juli 2018 om 01:26
zaterdag 28 juli 2018 om 01:31
Eerlijk gezegd denk ik dat de enige reden dat er kleurtjes beschikbaar zijn ligt in het feit dat oorspronkelijk bedacht is dat mensen zich verschillende kleuren kunnen toe eigenen om zo beter afzonderlijk herkenbaar te zijn.
Dat niemand ze daarvoor gebruikt is een ander verhaal. Maar haal de optie er dan uit als het toch niet gebruikt wordt en de enkeling die het gebruikt als storend wordt ervaren.
zaterdag 28 juli 2018 om 01:33
Die optie is er al 12 jaar ofzo. Zou niet weten waarom die er voor een zure sloot uit moet.shifty schreef: ↑28-07-2018 01:31Eerlijk gezegd denk ik dat de enige reden dat er kleurtjes beschikbaar zijn ligt in het feit dat oorspronkelijk bedacht is dat mensen zich verschillende kleuren kunnen toe eigenen om zo beter afzonderlijk herkenbaar te zijn.
Dat niemand ze daarvoor gebruikt is een ander verhaal. Maar haal de optie er dan uit als het toch niet gebruikt wordt en de enkeling die het gebruikt als storend wordt ervaren.
zaterdag 28 juli 2018 om 01:38
Ik weet niet wie de zure sloot is in dit verhaal. Maar het is blijkbaar een functie die geen bestaansrecht heeft omdat ie eigenlijk niet gebruikt wordt. En irritatie oproept in de uitzonderingsgevallen dat iemand er wel gebruik van maakt.
Dan lijkt me dat uit praktisch oogpunt een prima reden om er afscheid van te nemen.
zaterdag 28 juli 2018 om 01:48
kijk ook even in het verkrachtingstopic. Drie keer op den man. Vind ik provocerend. Ik ben het met hem oneens maar altijd op inhoud
zaterdag 28 juli 2018 om 01:49
Alleen als verder toch niemand een gele avatar heeft, want dan is zo'n gele avatar toch niet in gebruik en dus.
En ik had zojuist een spin op mijn been die ik verdacht van hele rare dingen door een aanstootgevende avatar. Dus die moet ook weg.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 28 juli 2018 om 01:50
da bedoel ik maar. schrijven in kleuren is ook niet banwaardig. jezus straks word je geband vanwege lelijke avatarshifty schreef: ↑28-07-2018 01:05@meds : ik vond het overigens van beide nou niet echt heel spannend. Dus het is niet zo dat ik het verwijt/de ban aan jouw kant nou wel terecht vond. Aangezien wij er al even over kunnen doorgaan wat er überhaupt nou gezegd was, is het op z'n minst niet heel duidelijk dat er iets aantoonbaar ban/stafwaardig aan de orde was.
zaterdag 28 juli 2018 om 01:52
nee dat is geen provocatie. Het is geen gehoor geven aan de wens van een enkeling. dat mag toch?
zaterdag 28 juli 2018 om 01:53
Gestaft wegens op de man. Zoiets zeggen is behoorlijk kwetsend voor de forummer die die avatar met zorg uitgezocht, gekoesterd en versierd heeft.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 28 juli 2018 om 08:49
Idd, wij hebben het vanaf het water bekeken en het was echt moooi en indrukwekkend .
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.