Ik wil regen!
maandag 16 juli 2018 om 23:53
Geen hoosbuien waarbij alles wegdrijft maar gewone, heel gewone regen. Een mals buitje, tegen het stof en voor mijn tuintje. Liefst 's nachts zodat het ook niet gelijk wegverdampt als de zon weer doorkomt.
Ik zag net regen op de Buienradar, maar dat is voornamelijk ten zuidoosten van mijn woonplaats terechtgekomen.
Nu ben ik jaloers: ik wil ook regen.
Wie weet nog een goede regendans en doet er mee?
Ik zag net regen op de Buienradar, maar dat is voornamelijk ten zuidoosten van mijn woonplaats terechtgekomen.
Nu ben ik jaloers: ik wil ook regen.
Wie weet nog een goede regendans en doet er mee?
maandag 30 juli 2018 om 11:28
Onze weerman heeft het echt 90% van de tijd goed, dus ik ga er vanuit dat dit nog even duurt.
Life is short. Eat dessert first.
maandag 30 juli 2018 om 12:10
Hier is het ook weer 31 graden en de rest van de week niet koeler dan 28. Weet niet of ik dit nog lang trek. Gelukkig heb ik deze week een rustig weekje want een deel van m'n cliënten zijn op vakantie. Ik sleep me al weken door de week heen en dan komt het er in het weekend uit.
Ik dacht dat de hittegolf over was
Ik dacht dat de hittegolf over was
maandag 30 juli 2018 om 12:19
Acht augustus is er een kans dat het voorbij is. Nog even volhouden!Goguma schreef: ↑30-07-2018 12:10Hier is het ook weer 31 graden en de rest van de week niet koeler dan 28. Weet niet of ik dit nog lang trek. Gelukkig heb ik deze week een rustig weekje want een deel van m'n cliënten zijn op vakantie. Ik sleep me al weken door de week heen en dan komt het er in het weekend uit.
Ik dacht dat de hittegolf over was![]()
Life is short. Eat dessert first.
maandag 30 juli 2018 om 14:31
Oh wat prachtig, je ziet haar ademen. Slapen terwijl je in het water ligt, ideaal.
nounou
maandag 30 juli 2018 om 16:00
Ah, nee please, dat ook weer niet
Voor je het weet zitten we weer te klappertanden.
Edoch, momenteel is het 36 graden op terras.
Wij zitten gezellig binnen waar het 24 graden is. Lager hoeft niet, dan zou ik een vestje aan moeten.
Voor diegenen die hier een paar dagen geleden schreven over het aanschaffen van een airco; sinds een paar dagen heb ik de Dyson pure hot & cool. Ik heb geen aandelen, maar wat een geweldig apparaat. Het verschoont de lucht, er zit een koude ventilatiestroom op en voor de koudere tijden kun je de warmtestroom gebruiken. Het apparaat is stil en heeft geen afvoer of andere aanvullingen nodig. Plug & play. Bijkomend voordeel is dat de lucht wordt gezuiverd van geurtjes, pollen en stof. Geen verstopte neus meer bij het wakker worden!
Het is op afstand bedienbaar. Letterlijk, want het moment dat je van je werk naar huis gaat kun je het apparaat via een app inschakelen.
maandag 30 juli 2018 om 16:46
Oh, het is iets anders dan een airco. Nouja, je klonk zo enthousiast dat ik er ook eentje wilde
maandag 30 juli 2018 om 16:48
Ik vind het al weken veel te warm om te stofzuigen maar gelukkig heb ik een rubberen bezem. Die geeft geen warmte af, zoemt niet luidruchtig en is net zo efficiënt. Wat een uitkomst.
Mogelijk dat ik vanavond toch maar mijn badkamervloertje ga doen want met onze blote voeten en zand wordt de vloer boven wel erg schmutzig.
Mogelijk dat ik vanavond toch maar mijn badkamervloertje ga doen want met onze blote voeten en zand wordt de vloer boven wel erg schmutzig.