December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Hey Knorrie dat mag je toch eigenlijk helemaal niet zeggen over ze?

Tinus: Ik denk dat je toch niet zoveel kan met het gedrag van de buren. Hoe oud zijn ze eigenlijk? Maar ja anders krijg je straks wel weer irritatie over die kinderen als die mensen echt niet in de wijk passen...

(maar wat is een nette buurt? hier in de asobuurt heb ik ook nooit last van de buren hoor)

Mette: wat een gedoee met die verbinding dan!
Marloes

Die foto als lachebekkie is leuk. Komt me bekend voor dat lachje. Boyd heeft ook zo'n koppie als-ie op commando moet lachen.

Mette

Klinkt logisch je verhaal over persen en plassen. Hij wil waarschijnlijk graag dat er wat uitkomt en met persen lukt dat. Ik zeg nu ook steeds dat hij niet moet persen, maar moet wachten tot het komt. En nu ik er over nadenk, als het plasje vanzelf komt, dan roept hij ook: Oh. Waarschijnlijk voelt dat dus heel anders aan.

Mainecoon

Wat een uitgebreid onderzoek bij de CB-arts van Davina. Onze arts keek daar niet naar. Wel naar wat woordjes en het lichtje volgen van zijn ogen en of zijn balletjes nog op de juiste plek zaten. Maar lekker dat ze weer is goedgekeurd.

Tinus

Je schreef: ik heb met de buurvrouw over de schuttingen gepraat. He? Die moeten jullie toch nog plaatsen? Onee, je bedoelt het onderwerp schutting.
Hey, waar is de foto die ik had geplaatst van die leuke pitbull?

Maarre, Knor: hihi, lijkt me idd erg gezellig volk

Marloes:

Oh! ga straks meteen even kijken! Enig idee rond welke prijs ze schommelen??

Beterschap met jullie Justin!

Yora:

Nee natuurlijk niet, de buren hebben last van jou, jij bent vast de reden dat men jouw buurt de stempel ´aso´ geeft

Joni:

Haha! ja idd, ´over de schutting praten´

Fijne avond allemaal!

xx
Marloes, wat een onwijs leuke foto's!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Verder hier even een korte update: vandaag terug geweest bij de gyn. Weer een echo gehad. Baarmoeder was leeg, maar hij zag wel iets bij mn eierstok. Mogelijk een cyste met bloed oid wat dus de buikpijn zou kunnen veroorzaken. Komende woensdag heb ik een kijkoperatie. En zal hij kijken of hij gelijk de oorzaak weg kan nemen. Laten we het hopen. Ben het nu echt zat. Ben nu als een gek aan het kolven zodat R. woensdag flesjes melk kan geven aan Yenthe (had vandaag voor het eerst een flesje geprobeerd en gelukkig pakte ze deze gelijk).

Ga afsluiten, prulletje slaapt. Mn twee mannen ook, dus ik ga ook even mn oogjes dichtdoen, voordat de sirene strakjes weer gaat!
Loewyz, jemig, een kijkoperatie! Is dat onder plaatselijke verdoving of ga je onder narcose?

Kan me voorstellen dat je er tegen op ziet, hoewel je wel relaxed schrijft. Succes met kolven, en sterkte woensdag!

Goetjes (allemaal)
Hee meiden! (Rustig hier zeg!)

Wat een ellende Loewyz!! Dat lijkt me best heel spannend, zo'n kijkoperatie. Hopelijk kunnen ze het euvel snel ontdekken en je van die buikpijn verlossen. Dikke kus!

Mette: Hoe gaat het nu met Noof? Is ze haar val alweer vergeten?

Over mijn buren: het is een stel van begin 30. Zij is een beetje tiepje domme muts (geblondeerd, stijf van de make-up, altijd hoge hakken) en hij is best een leuke gozer om te zien. Ook heel aardig allebei. Ze hebben alleen een beetje rare vrienden blijkbaar.

Zulke types:

Ik ben gisteravond nog heel even bij Sjoerd geweest. Hij was alweer zo veranderd, de rimpels eruit zeg maar... Ik vind het een erg mooie baby en hou nu al van hem, haha!

Verder vannacht weer niet zo geweldig geslapen want Manu is nog steeds snipverkouden en die werd vaak wakker. Vanmorgen zei hij ook dat zijn oortje pijn deed. Hij leek vannacht een beetje warm, maar later was dat weer weggetrokken. Ik heb hem vanmorgen bij oma afgeleverd en voor de zekerheid maar zetpilletjes in zijn tas gedaan.

Snel weer aan het werk!
Super zeg, dat clownspak Marloes!!! Wat heb je dat ontzettend leuk gedaan!
Jammer Tinus dat ie niet donker is (val niet op blond) anders best een lekker ding

Wat sneu dat Manuel nog niet zo lekker is, beterschap!

Heerlijk he zo´n hummeltje, verder alles goed met je zus en zwager?

Loewyz:

Belgh, een kijkoperatie.... als ze iets zien, verhelpen ze het dan meteen?

En nog een beetje kunnen slapen?

Ik ben als een dolle kip aan t nestelen, ga ik nu maar es mee verder

Kussssss!
Hey girls!

Pffft....ik heb geen zin meer...

Ik heb niet eens de puf om uitgebreid te gaan reageren...

Wilde wel even zeggen dat ik het clownspak super vind! (en de tent ook!)

Gister kwam vriendlief er ineens mee dat we nog moesten erkennen! Hebben we vanmorgen dus maar even gedaan...snel hè met 40 weken? Ja, vond de ambtenaar ook! Hahaha!

Maar goed, tis nu geregeld, meteen de papieren meegekregen voor het ouderlijk gezag, dus alles komt goed...

Moesten er wel erg vroeg uit vanmorgen(07.15 uur) , ben nu ook bekaf... Heb op de bank liggen pitten terwijl Joeri aan het spelen was,. ik was gewoon spontaan in slaap gevallen...oeps!

Nursie

nesteldrang? Ik heb gister eindelijk eens het hele huis schoongemaakt en mijn moeder heeft vanmorgen boven gestofzuigd voor me. Gister zijn de laatste dingen uit huis opgeruimd (althans uit het zicht gezet) en straks nog even mijn vader lief aankijken voor de lekkende kraan, en hopelijk wil vriendlief vanaaf de laatste gereedschapspullen opruimen, dan is het huis er ook klaar voor, ook uit het zicht!

Tinus

lekker ding! Vooral die tattoo

Jammer dat je vannacht niet zo lekker geslapen hebt, hopelijk is Manu snel weer beter...

Loewyz

balen dat je een kijkoperatie hebt woensdag! Wel weer fijn dat Yenthe de fles makkelijk pakt en ik hoop voor je dat ze je woensdag tijdens de kijkoperatie er meteen vanaf kunnen helpen! Knuf in ieder geval!

Yora

ik zeg toch niets verkeerds? Ik zeg alleen maar dat ze ruiken naar hoe ze eruit zien, dat kun je allerlei kanten opvatten! Tis maar hoe jij ze eruit vind ruiken!

Marloes

ja, heb bij ze aan de deur gestaan, ze hebben bij ons aan de balie gestaan en bij ons binnen op "visite" geweest zeg maar..

(is volgens mij wel algemeen bekend over hen)

Mette

klinkt als een rustgevend ochtendje gister!

Kan me voorstellen dat je er niet door kon slapen.

Slaapt Noof nog wel smiddags? Joeri dus echt niet meer....balen!

Toch maar wel gereageerd dus.....niet zoveel als normaal, maar toch wel iets!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
'Ello laydeez!

Zo, zijn dat nou Dé Tokkies? Vertel er eens wat meer over, Knor, ik ben van die klepel en de klok, zeg maar.

Oh een vriendinnetje van me heeft trouwens als het goed is inmiddels haar kind in haar armen, ben je al jaloers hihi. Ze was vanmorgen ingeboekt voor een keizersnee. Hopelijk voor haar dat er niet teveel spoedjes voor haar zitten.

Hihi lachen dat jullie het erkennen nog niet gedaan hadden. Hier hoeft dat trouwens niet, je gaat hier gewoon na de geboorte een keer het kind registreren, en daar heb je drie maanden voor of zo.

Lekker ding Tante Tien, die vent van die foto. Hopelijk dat je het er een beetje ongedwongen met ze over kunt hebben. Maar ik denk eigenlijk niet dat je veel kunt doen, tenzij het echt constant feest is daar. Ik denk terug aan mezelf tot een jaartje of, eh, drie geleden, en toen was het ook errug vaak feest bij mji thuis in de weekenden, vooral na het thuiskomen van het stappen. En tja, nette of asobuurt zegt niets, wat Yora ook al zei. Ik woon in een complete achterbuurt (als ik mensen vertel waar ik woon is de enige reactie meestal, oh. Stilte) en onze straat is superrustig. Wel zo nu en dan feestjes in het weekend, maar ja, daar zijn het weekenden voor. En de meiden slapen sowieso overal doorheen, terwijl ik naar de karaoke-versie van Private Dancer lig te luisteren...

Getver, ze zitten hier trouwens momenteel naast mijn kantoor te boren, over lawaai gesproken!!

Marloes, wat een ontzettende leuke foto's zeg!!

Loewyz, succes alvast morgen! Hopelijk dat je er dan vanaf bent.

Aimsies nieuwe autostoeltje is al geleverd! Vrijdag besteld en nu al hier (heb het naar mijn werk laten bezorgen). Denk dat ze dat wel stoer vindt morgen, hoeft ze tenminste niet meer met haar benen in haar nek te zitten.

En had ik al verteld dat ze nieuwe schoenen heeft? Haar eerste échte paar. Maar het trutje heeft maar zulke kleine pootjes (maat 3,5, dat is 19 volgens mij) dat de keuze nogal beperkt was. Sterker nog, er was welgeteld één paar schoenen die geschikt was voor zoveel lengte als breedte! En da's bij een speciaalzaak, haha. Nou ja, ze is er stoer mee en kan er zelfs op rennen, dus ze zijn prima. Dan over een paar maanden kunnen we misschien wel kiezen uit meerdere paren, haha.
Oe krijg net sms van die vriendin, 't is een jongetje, Paul. Leeeuk!
Gefeliciteerd, Ainne!! Leuk leuk leuk!

Zegge KNOR!!! Jij bent vandaag 40 weken!! Had ik helemaal niet in de gaten joh!!! Whaa, het gaat nu echt even heel snel gebeuren bij jullie.

(sorry, niks wat je zelf nog niet door had, ik ben even spuit elf geloof ik...)
Ainne

ja, dat zijn DE tokkies!

Volgens mij als je op ze googled krijg je al meer info dan je zou willen!

Vriendlief dacht dat eenmaal het eerste kind erkennen genoeg was voor de rest van al je kinderen, maar gister toch maar even opgezocht op internet en toen bleek dus dat elk kind erkend moet worden en zodra je het eerste kind erkend hebt dan krijgen wel alle kinderen dezelfde achternaam, daar was hij mee in de war. Het erkennen kan ook wel na de geboorte maar dan ben je pas papa na het erkennen en nu na de geboorte...

Gefeliciteerd met het kindje van je vriendin!!

Leuk een nieuwe stoel voor Aims! En schoentjes, ja, echte keus heb je niet altijd.... en op internet?

Tinus

geloof me, ik had het zelf ook nog niet echt door dat ik vandaag 40 weken was. Ik schreef al in reactie naar Nurse dat ik gister pas de Grote Schoonmaak in huis heb gehad, dus echte nesteldrang heb ik geen last van gehad...(niet zoals nursie) En a ch, het kan nu nog 2 weken duren (ik hoop echt van niet, heb mega last van mijn lies sinds een uurtje, doet echt hel erg veel ijn, kan nu heeeel moeilijk lopen)
Heb net poepluier nr 6 van Joeri voor vandaag verschoond.....wat gaat het worden als smurfin er is?????? Hellup!!!
Noouuu had net een heel verhaal getikt met Yora op schoot... voet op het toetsenbord en alles weg...

Yora ligt nu in bed te huilen... gisteren heeft ze een boterham gekregen voor het slapen gaan want ze eet al een tijdje haar avondeten slecht... (vanavond dus ook) begint meteen te mekkeren om 'toetie' en nu wilde ze dus weer een boterham.

Maar ik heb er eigenlijk helemaal geen zin in om elke avond een boterham te gaan staan smeren voor haar. Ik kook gewoon iets en als ze dat niet wil eten dan heeft ze pech (of ben ik nu echt een rotmoeder? Oh ze ligt nu tegen haar pop te kletsen.

Ainne Gefeliciteeerd met Paul! Leuk hoor!!! Ik las trouwens eeerst iiiieeek in plaats van leeeeuuk (dacht dat je de naam niet zo mooi vond ofzo )

Knor: Ik vind het een behoorlijke berg poepluiers op 1 dag!! Nou laat smurfin dan nog maar lekker 2 weken zitten dan heeft Joeri even snel de tijd om zindelijk te gaan worden!

Ik vind de Tokkies aso ruiken denk ik... maar hoe ruikt arrogant dan? of netjes?

Joeri was toch ook best flink toen hij geboren werd?

Volgens mij was het Brian, Nova, Yora zoiets... boeiuh ook

Ik ben benieuwd wanneer je gaat bevallen... dit keer ga je (ook) thuis bevallen toch?

Apart eigenlijk die erkenning... dus als je echt compleet gek zou willen doen met de verdeling van achternamen dan laat je het ene kind wel erkennen en het volgende kind niet... juist ja

Oef: Ik heb vandaag even je foto's gekeken op Hyves! Leuk hoor die fles geven voor gevorderden! En wat zit Brian lief te kleuren op die ene foto! Vond het echt een geweldig geboortekaartje!! Maar kan alleen mijn kaart niet meer helemaal vinden...

Mette: Vervelend trouwens dat Nova was gevallen... klinkt wel heel goed van haar zo'n puzzel.... wat heb jij dan allemaal in huis aan speelgoed? Ik doe graag ideetjes op

Hoe is het met Tess? Nog steeds zo'n klein wit spookje? Wanneer is die afspraak nou?

Loewyz: Vervelend die kijkoperatie! Ik had ook cystes in/op eierstokken bij de controle van het spiraal... maar volgens die vrouw kon het geen kwaad en ik heb er geen last van... Ik hoop in ieder geval dat je snel geen buikpijn meer hebt! Wat zijn ze eigenlijk van plan dan verder met die kijkoperatie?

Oja! Marloes: Wat onaardig zeg toen die kotssmiley over mijn vliesverhaaltje... ik had er toch keurig een waarschuwing bijgezet... niet meer lezen dus de volgende keer...

Nurse: Ja ik denk dat ik asobewoner nr 1 ben in mijn buurt ja. Ik ben wel heel blij met mijn buurman want hij zeurt ook nooit over Yora die toch ook behoorlijke herrie kan maken.

Hij was laatst helemaal groos (Tinus ) toen Yora 'buurman' tegen hem zei toen we hem tegenkwamen in de straat.

Op de kinderboerderij hier staan trouwens wel een Haflinger, een shetje en een ezel bij elkaar in de wei... wel pech hebben dat een ezeltje dan zoveel werk is.

Yora was vanmorgen helemaal gelukkig want het regende!! En dus mocht ze eindelijk met haar eigen paraplu de straat op. Ik liep dus naast een paraplu met 2 benen... maar goed... lekker makkelijk zo het is dus zo'n kinderparaplu die ze ook zelf in en uit kan klappen...

Yora kijkt nu misschien een beetje overdreven vaak tv in de ochtend... maar waarom zenden ze in godsnaam de hele week hetzelfde programma uit? Elke keer dezelfde afleveringen... van huisje boompje beestje en die mol of is die herhaling juist leuk voor kinderen?

Vanavond heeft ze weer een strook behang van mijn muur afgetrokken in de slaapkamer ggrrr maar ze schrok zich dood van mijn schreeuw toen ik haar al hoorde trekken... heb haar toch even op de gang gezet... kan mijn prittstift even niet vinden maar ik ga het gewoon weer terugplakken...

Ze had daarvoor ook alweer aan mijn Lushtroepies gezeten (klimgeit!) en stond na het op de gang staan op mijn draaibare bureaustoel met de muis in haar hand te wiebelen. Ze gooide de muis juist weg toen ik zei dat ze hem aan mij moest geven en toen gaf ik haar even een tikje tegen haar arm aan met de bovenkant van mijn hand zeg maar... ging ze helemaal over miepen en langs haar arm wrijven maar daarna was het wel over met die gekkigheid...

En eigenlijk gaat dat gewoon vanzelf bij mij... Ze luistert nu steeds beter (en het hoort er vast helemaal bij dat niet luisteren) maar om even aan te geven dat ik nu echt serieus boos begin te worden werkt het hier wel.

Daarna ging ze heel lief zelf een boekje lezen.

En Yora slaapt! Kan mooi Desperate Housewives gaan kijken
Hee kletsmayora

pas maar op met je kleine tikje, volgens sommigen op het topic over de corrigerende tik leidt dat binnenkort tot zware kindermishandeling
Falcon... die ga ik onthouden voor Yora mijn nieuwe nick!

Ach ja... ik ben een ontaarde moeder

Yora aan het 'pippen' :

en mijn plu met benen:

A1mee:

quote:Yora schreef op 10 maart 2009 @ 20:18:

Noouuu had net een heel verhaal getikt met Yora op schoot... voet op het toetsenbord en alles weg...

Maar je bent gewoon van voor af aan begonnen zie ik

Maar hoe ruikt arrogant dan? of netjes?

Niet even aan mij gesnuffeld tijdens de meeting lees ik wel

Knor:

Hopelijk wordt je snel verlost van je dikke buik! Voel met je mee, ben bijna 37 wkn nu en vind t eigenlijk ook wel prima....

Maar goed, ik moet nog ff

Jaaa ben heel druk met nestelen (voel ik nu ook echt aan mn lijf ) Heb vandaag heel mn keuken (kastjes/rommellaadjes en degelijke) gedaan. Verder gestoft, gezogen en gedweild, morgen wil ik de voorraadkast doen en t washok... grmbl.

Falcon:

Ja, idd...moest vandaag aan dat topic denken toen ik Roxanne bij haar arm pakte toen ze na 2 waarschuwingen niet luisterde...

Eeehh, weet zo verder even niet wat er nog geschreven is...

Alvast iedereen en fijne nacht.

Kuss!
Zo, eindelijk weer eens een nacht door geslapen !!! Heerlijk. Maar vanacht is P er niet dusssss zal je net zien......

Yora; wat een ondernemend grietje toch die Yora !! Wat ondeugend !! Die schoenen, zo gaaf !!!!

Oef; klinkt zeker als een goede nacht met 3 kleintjes !! Maar ja, een nacht van 9 uur aaneen klinkt natuurlijk nog veel aantrekkelijker :-)

Knor; spannend hoor nu echt !!

Falcon/Nurse; is dat topic zo erg ?? Dan ben ik een beul ben ik bang.......

Ainne; wat leuk, gefeliciteerd met Paul :-) !!

Tinus; wel irritant van de buren ja !! Hoop voor je dat het niet veel vaker gaat gebeuren !!

O, ik zit echt in te storten. K ga naar bed. Later !!
Sorry, even snel en even ego...

Ik denk dat ik een borstontsteking te pakken heb... godver... dat kan er ook nog wel bij! Het voelt alsof iemand me keihard in mijn borst geschopt heef en ik kan niks verdragen aan die kant... lekker handig als je de hele dag alleen bent met de kinderen. Ik heb maar 3 uur geslapen!

Ik ga even zoeken naar info... ben niet de gezelligste nu.

A1mee: Shit joh wat vervelend! Ben je er ook ziek van, koorts ofzo?

Floddertje: Fijn dat je weer een beetje bent uitgerust!

Yora: Haha, ik moest erg lachen om je stukje. Tis echt een grote BOEF die Yora!

Knor: Hoe is het nu met de pijn in je lies? Doet Smurfin je zeer joh!

Wij hebben vannacht ook eindelijk weer lekker geslapen. Manu was wel heel vroeg wakker (5.45) maar dat heb ik liever dan dat ik er 's nachts een paar keer uit moet.

Het wegbrengen naar de crèche gaat ook steeds beter. Hij gaat nu meteen vrolijk spelen en heb hem al 2 weken niet meer zien huilen met wegbrengen. Hij heeft het ook steeds over zij leidsters (spreekt hun namen heel schattig uit).

En oh ja, hij heeft een nieuw favoriet liedje: Shake it van Metrostation. Zooooo lachen hoe hij dat zingt en en erbij danst!!
Zo net terug van het CB:

15,5 kg en ruim 94 cm.

Zoooo ik kreeg zowat een wegtrekker toen ze op de weegschaal stond

De CBarts was heel erg tevreden over Noof, ze was zo enthousiast over haar arm en wat ze allemaal al kon, en dat ze zo ontzettend bijdehand is. Tuurlijk is ze over ieder kind enthousiast, maar ik vind het zo leuk om te horen

Ik heb nog even naar haar gewicht gevraagd, maar ze zit nog binnen de lijnen, en ze is goed in proportie zeg maar. Daarbij eet Noof ook niet heel erg veel, en snoept ze haast nooit, dus daar kan het ook niet aan liggen.

Maar goed, al met al een leuk cb-bezoek. Noof vond het ook fantastisch en wilde niet weg

Ze heeft trouwens vanmorgen voor het eerst iets stouts gedaan sinds ze in haar grote bed ligt. Ze is eruit gegaan en heeft uit het bakje op haar verschoontafel de tandpasta gepakt en voor de helft opgegeten Ze zal wel diarree ervan krijgen, maar kon verder geen kwaad.

Verder geen nieuws, ik kom later reageren,

iig A1mee, dikke knuf, lijkt me heel pijnlijk.
Zo wat een flinke meid!!

En blegh, wat ze lekker vindt! Ik heb in de badkamer 2 soorten Prodent staan. Nou hadden we altijd de blauwe maar die was op in de winkel dus had ik de rode gekocht. Ik moest dus wennen aan de nieuwe kleur en vorige week met mijn half wakkere hoofd de groene (Teletubbiesmaak) gepakt. Gettttt wat is dat smerig zeg!!
hee waar is iedereen?
Gisteren de foto's gehaald die in de supermarkt zijn gemaakt door zo'n Belgisch bedrijf. Ze zijn allemaal weer fantastisch geworden en heb dus maar weer het hele pakket genomen.

Nou, vanochtend Boyd ook bijna van de trap gevallen. Gelukkig liep ik achter hem, maar hij viel half tegen de muur, maar stuiterde toch een tree naar beneden en viel tegen mijn benen. Pfoe, toch schrikken.

Marloes

Hoe is het met Amber, nog blauwe plekken ofzo?

Loewyz

Hoe is de kijkoperatie gegaan?

Knor

Al 1 dag over tijd !!

Boyd had als baby ook meerdere poepluiers per dag. Eize poept soms 1x in de week. Dus die van jou ook gewoon.

Yora

Wij bieden nooit een boterham aan ipv gewoon avondeten. Boyd eet wat wij eten, en anders niet (m.a.w. elke avond dus niets, behalve kale rijst of pasta). Toet krijgt hij wel altijd. Maar dat zijn ook geen schalen vol, hoor.

Wij hebben Boyd een paar keer voor straf op de gang gezet en als we daar nu mee 'dreigen', gaat hij ineens wel luisteren.

Nurse

Pff, met 37 weken nog aan de poets in huis. Ik had dat toch echt niet hoor.

A1mee

Heb je hoge koorts bij de borstontsteking? Harde plek in je borst, een rode plek te zien op je borst? Y. heel vaak laten drinken aan die borst. Na de voeding je borst koelen, en als je weer voeding wilt geven, dan weer opwarmen (anders zijn de melkkliertjes door de kou gekrompen)

Zo heb ik ook een borstontsteking kunnen voorkomen.

Mette

Ter vergelijk:

Nova: 15,5 kg en ruim 94 cm.

Boyd 11,0 kg en 88 cm Grappig he?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven