Napraattopic Deel 103
dinsdag 28 augustus 2018 om 20:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 1 september 2018 om 20:03
zaterdag 1 september 2018 om 20:05
Sneu.Dana schreef: ↑01-09-2018 20:00Pas maar op met je mening geven over Loullah. Heb ik ook een keer gedaan. Kreeg ik ook zo'n gezellige 'Frankly I don't give a fuck' reactie. Maar ik had wel binnen no time een officiële waarschuwing te pakken, terwijl er maar verdomd weinig mensen actief waren op het forum op dat (nachtelijke) tijdstip. Dus wat staffen betreft gok ik toch een beetje op de waard en z'n gasten.
There is always something happening, and it's usually right now
zaterdag 1 september 2018 om 20:06
zaterdag 1 september 2018 om 20:08
Ik twijfel nog of ik de term "brijachtige klodders" zal gebruiken.
zaterdag 1 september 2018 om 20:21
Sinds een maand of 3 een poes van 3 jaar, waarvan de eigenaar naar het buitenland vertrok.Coconuts12 schreef: ↑01-09-2018 20:19Serieus, bestaat dat?! Dat is nog niet eens zo'n slecht verzonnen.
Solo, wat voor katten heb je? Zo leuk!
En sinds een week een kitten erbij.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zaterdag 1 september 2018 om 20:24
Blijkbaar verdiept ze zich inmiddels in de diverse (plezier) stafjes die er te verkrijgen zijn.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
zaterdag 1 september 2018 om 21:13
TanteBedelia schreef: ↑01-09-2018 21:08Zo pogimg gedaan om te forummen maae het lijkt wel of bijna elk topic word overgenomen door loullah, of hoe je het ook schrijft, gelukkig heb ik een uitknop.
![]()
Ja die is wel erg aanwezig op het forum
zaterdag 1 september 2018 om 22:12
Solo, dank je voor die naam
Ik ben bezig met wél nog een diagnose krijgen, voor dingen waar ik al mijn hele leven tegenaan loop. Een paar maanden geleden wilde ik er nog niet aan, maar nu durf ik wel te zeggen dat ik in ieder geval een hoop herken. Gelukkig had ik al bedacht dat ik het advies van die psychiater (voordat het L-mens weer over zelfverzonnen labeltjes gaat zeuren) op ga volgen en was ik al begonnen met officiëel laten onderzoeken of ik ass heb.
zaterdag 1 september 2018 om 22:20
Dit zal wss al niet meer het onderwerp van gesprek zijn inmiddels, maar wil er toch even op inhaken nu ik het lees: ik heb de afgelopen periode weinig andere keuze gehad dan mezelf te zijn en ik merk (tot mijn grote verbazing, als in: de kaakdroppende paarse emoticon) dat het juist die eigenheid is wat mensen -blijkbaar- aantrekt waardoor ik deel kan zijn van 'zoals men is'. Zodra ik teveel mijn best doe te zijn zoals men is gaat het mis.Head* schreef: ↑01-09-2018 18:13Klinkt alsof je voor jezelf een manier hebt gevonden om met je eigenheid om te gaan die werkt. Misschien is het niet ideaal, maar het werkt.
Ik vind dat zelf nog steeds lastig, de balans vinden tussen me aanpassen en mezelf zijn. Zijn "zoals men is" vind ik steeds moeilijker.
Whoever said "Out of sight, out of mind" never had a spider disappear in their bedroom.
zaterdag 1 september 2018 om 22:36
Nou ja dus, wel. Weten wat je mankeert is wel degelijk een diagnose stellen.strikjemetstippels schreef: ↑01-09-2018 18:55Ik vind je geheel zelfstandig meestal erg vervelend. Dat ten eerste.
Ten tweede: weten wat je mankeert is niet het zelfde als een diagnose stellen voor je zelf. D
Diagnose. (vaststelling) Vaststelling van een aandoening, ziekte of klacht.
Alleen moet dat wel door een arts.
zaterdag 1 september 2018 om 22:52
Welnee. Ik kan weten dat ik niet van grote groepen houd, snel overprikkeld raak, last heb van het afwijken van mijn routine en toch niet mezelf de diagnose ASS hebben gegeven. Bijvoorbeeld dan.
zaterdag 1 september 2018 om 23:02
OK dus vast stellen dat je pijn in je knie hebt is het zelfde als de diagnose artrose stellen?
Met jouw definitie komt niemand meer bij de dokter.