Napraattopic Deel 103

28-08-2018 20:45 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Oudblond schreef:
02-09-2018 20:41
Nee joh! Corry van Corry en de Rekels! Niet Bonnie.

Oew. Dit is wel heel erg Hollands. Yes, ik ben ingeburgerd!
Oja!

Ik weet dat dan weer niet, ben ik nu uitgeburgerd?
Lady*Voldemort schreef:
02-09-2018 20:42
Nee joh, Bonnie St Claire is die zuipschuit toch.

Corrie is die ene van ’hoeren neuken nooit meer werken'. En van 'huilen is voor jou te laat', maar die heeft een stuk minder indruk op me gemaakt.
Topnummer.
Damned if I don’t
Lady*Voldemort schreef:
02-09-2018 20:43
Dat werd tijd ook, malle Vlaming.
He Corry was al voor mijn tijd in NL, Bonnie trouwens ook. Dus ik heb flink bijgebeend! Nu ik er zo over nadenk verwacht ik minstens een lintje! :proud:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Lady*Voldemort schreef:
02-09-2018 20:42
Nee joh, Bonnie St Claire is die zuipschuit toch.

Corrie is die ene van 'hoeren neuken nooit meer werken'. En van 'huilen is voor jou te laat', maar die heeft een stuk minder indruk op me gemaakt.
Huilen is voor jou te laat ken ik wel.
En malle babbe, maar dat is van rob de nijs en frans hals.
1x is zat
Oudblond schreef:
02-09-2018 20:47
He Corry was al voor mijn tijd in NL, Bonnie trouwens ook. Dus ik heb flink bijgebeend! Nu ik er zo over nadenk verwacht ik minstens een lintje! :proud:
Ik zal Willem ff appen, dat hij je op z'n lijstje zet
ViezeHond schreef:
02-09-2018 20:46
Topnummer.
Als ik Corry Konings op you tube intoets krijg ik dat nummer niet te zien, misschien heb je een linkje?
SombraOnline schreef:
02-09-2018 20:32
Je vindt het lekker, anders bleef je niet terug komen.
Ik zou precies hetzelfde kunnen zeggen over jullie niet waar. :whistle:
Oifa schreef:
02-09-2018 20:49
Als ik Corry Konings op you tube intoets krijg ik dat nummer niet te zien, misschien heb je een linkje?
linkje
Damned if I don’t
Head* schreef:
02-09-2018 20:49
Ik zal Willem ff appen, dat hij je op z'n lijstje zet
Wat lief! Stuur meteen een aai voor de labrador. En mocht dat niet werken, ik ontvang hem in oktober, is dat op tijd voor de lintjesregen?
Loullah schreef:
02-09-2018 20:51
Ik zou precies hetzelfde kunnen zeggen over jullie niet waar. :whistle:
Hoe heb ik het zolang niet kunnen zien? We hebben een echte puber in huis :love:
Oudblond schreef:
02-09-2018 20:53
Wat lief! Stuur meteen een aai voor de labrador. En mocht dat niet werken, ik ontvang hem in oktober, is dat op tijd voor de lintjesregen?
Ja, is op tijd! Geen probleem.
Oudblond schreef:
02-09-2018 20:54
Hoe heb ik het zolang niet kunnen zien? We hebben een echte puber in huis :love:
Jouw avond kan niet meer stuk hè! :jump:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
ViezeHond schreef:
02-09-2018 20:51
linkje
Dank je, is idd wel echt een grappig nummer :-D
Oifa schreef:
02-09-2018 20:56
Dank je, is idd wel echt een grappig nummer :-D
Yep altijd goed voor een glimlach!
Damned if I don’t
ViezeHond schreef:
02-09-2018 20:58
Yep altijd goed voor een glimlach!
Ja en die glimlach kon ik wel ff gebruiken :D
Ik hou zoveel van Corry Konings. Niet net zoveel als die ene malle forummer van vroeger, maar wel bijna. Zelfs toen een niet nader te noemen forummer uit het Zuiden des lands mij vertelde dat La Konings in het echte leven heel onaardig was. Dat geloof ik niet, niet onze Corry.
Ik bedoel, alleen het feit al dat ze Hoeren Neuken ook in het Duits heeft opgenomen zegt toch al genoeg?
Head* schreef:
Oja!

Ik weet dat dan weer niet, ben ik nu uitgeburgerd?
Ja. Hop hop, naar België met jou.
Hoeren neuken ook in het Duits? Petje af voor Cor.
Damned if I don’t
ViezeHond schreef:
Topnummer.
Dat dacht ik.

Ik liep het een keer uit volle borst te bleren terwijl ik een verlaten basisschool aan het moppen was, en toen kwam er ineens een juf binnen gewandeld die iets vergeten was. Ze keek behoorlijk op van mijn vocale kwaliteiten.
anoniem_648c663507eb3 wijzigde dit bericht op 02-09-2018 21:05
2.16% gewijzigd
Oifa schreef:
02-09-2018 20:59
Ja en die glimlach kon ik wel ff gebruiken :D
:redrose:
Damned if I don’t
Loullah schreef:
02-09-2018 20:25
De Loullah-Hate-Train zit lekker vol vanavond weer.

Als de hele coupé je niet ziet zitten dan ga je irritant aanwezig zitten doen tot het moment dat iedereen je maar weer negeert en je weer terug bent waar je was begonnen; niemand ziet je zitten. Als je dat wil veranderen moet je misschien iets anders proberen. Maar als je dat niet wil veranderen vraag ik me af wat je liever hebt; een coupé vol met mensen die zich storen aan je aanwezigheid of een coupé vol met mensen die je aanwezigheid negeren? Want dat zijn dan de opties als je zelf geen alternatieven biedt.
Lady*Voldemort schreef:
02-09-2018 21:05
Dat dacht ik.

Ik liep het een keer uit volle borst te bleren terwijl ik een verlaten basisschool aan het moppen was, en toen kwam er ineens een juf binnen gewandeld die iets vergeten was. Ze keek behoorlijk op van mijn vocale kwaliteiten.
Gheheh
Damned if I don’t
ViezeHond schreef:
:redrose:
:lips:
shifty schreef:
Als de hele coupé je niet ziet zitten dan ga je irritant aanwezig zitten doen tot het moment dat iedereen je maar weer negeert en je weer terug bent waar je was begonnen; niemand ziet je zitten. Als je dat wil veranderen moet je misschien iets anders proberen. Maar als je dat niet wil veranderen vraag ik me af wat je liever hebt; een coupé vol met mensen die zich storen aan je aanwezigheid of een coupé vol met mensen die je aanwezigheid negeren? Want dat zijn dan de opties als je zelf geen alternatieven biedt.
Literatuur is soms aan me besteed. Quasi literatuur ook. Spa rood tegen mijn scherm.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven