Napraattopic Deel 103

28-08-2018 20:45 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
eckano schreef:
15-09-2018 20:33
Wel checken of het echt uitwasbaar is he?! :lol:
Tenzij je dochter het niet erg vindt om wat langer met roze haar rond te lopen...
Ik kan lezen. :-D

Maar blijft altijd langer zitten dan op verpakking staat. Gelukkig hebben we head and shoulders in huis. :proud:
Ana_Isabel** schreef:
16-09-2018 10:08
Daar is ook alles mee gezegd.

Oh en :heart: uggs
Ik ook. Al heb ik ze al jaren niet meer aan.
Maar wat zaten ze heerlijk.
Lucifer2018 schreef:
16-09-2018 10:22
Ik ook. Al heb ik ze al jaren niet meer aan.
Maar wat zaten ze heerlijk.
Vooral dat. Ik vind het wel heel lelijk staan als mensen ze helemaal "stuk" lopen en de zolen scheef aflopen.
Op tijd vervangen dus ;-)
Ik had altijd nep uggs voor thuis, lekker warme sloffen waar je ook nog op naar buiten kon.
Tot ik ze ineens toch ook ging dragen naar de supermarkt enzo. Toen heb ik ze weggegooid.
Te lelijk om mee in het openbaar gezien te worden.

Nu heb ik sloffen met rubberen zool die zo lelijk zijn dat ik er echt niet mee de deur uitga.

Afbeelding
Pipistrello schreef:
16-09-2018 10:47
Nu heb ik sloffen met rubberen zool die zo lelijk zijn dat ik er echt niet mee de deur uitga.

Afbeelding
.
Dat is alleen omdat het nu buiten nog niet zo koud is. Wacht maar tot het buiten lekker koud is, waarmee je dan in één keer in de supermarkt blijkt te staan. :proud:
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
De Koreanen zijn er weer.
“RiRi” schreef:
16-09-2018 12:42
De Koreanen zijn er weer.
Neuh, eerder een Fok-idioot die aan het rellen is met Google translate.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
AeonOfWinter schreef:
16-09-2018 12:43
Neuh, eerder een Fok-idioot die aan het rellen is met Google translate.
20 topics in nog geen 5 minuten?
Zucht O_o
“RiRi” schreef:
16-09-2018 12:45
Het is een account uit 2017, dus dat kan gewoon. Die heeft de goedkeuring van de mods niet nodig.
¡Apagando las luces!
“RiRi” schreef:
Copy-paste lukt prima in die tijd.
“RiRi” schreef:

Ja hoor. Kopiëren, plakken en weer door.
Zo ingewikkeld is dat niet.
:popcorn:
anoniem_373619 wijzigde dit bericht op 16-09-2018 14:09
90.83% gewijzigd
:facepalm:
Oh ik vind het echt haren-uit-je-hoofd-trekkend frustrerend hoe ze vanuit Viva reageren op alle trolls, openingsposts, koreanen en andere shit. Dat leeghalen van die posts en off-topic noemen, dat compleet negeren, die non-communicatie, alsof je met een hoofd tegen een muur staat te slaan, ik word er echt zo giftig van!

En het is al jaren zo. En toch blijf ik lezen en me er boos over maken. Maar echt, wat een wanbeleid zeg.
GUMMUUHHHH.

Wat een lekker leesbaar topic maken ze het toch iedere keer.
Ik ben niet gewoon boos, ik ben pislink.

Een gloednieuwe trol die Solo's topic voor Jo komt bevuilen en wat gebeurt er ... alleen dat ene bericht wordt gewist???!!!

Zelfs half werk is beter dan dat.
streepjesdekbed schreef:
16-09-2018 14:10
Oh ik vind het echt haren-uit-je-hoofd-trekkend frustrerend hoe ze vanuit Viva reageren op alle trolls, openingsposts, koreanen en andere shit. Dat leeghalen van die posts en off-topic noemen, dat compleet negeren, die non-communicatie, alsof je met een hoofd tegen een muur staat te slaan, ik word er echt zo giftig van!

En het is al jaren zo. En toch blijf ik lezen en me er boos over maken. Maar echt, wat een wanbeleid zeg.
Ben ik helemaal met je eens. Ook van de totale willekeur in of het leeghalen van berichten in het modtopic of berichten gewoonweg wissen alsof ze nooit hebben bestaan snap ik helemaal niets.
Purr-a-noia
Irrational fear that the cats are up to something
yette schreef:
16-09-2018 14:19
Ik ben niet gewoon boos, ik ben pislink.

Een gloednieuwe trol die Solo's topic voor Jo komt bevuilen en wat gebeurt er ... alleen dat ene bericht wordt gewist???!!!

Zelfs half werk is beter dan dat.
Het is echt meer dan belachelijk!!! Wat een stelletje ontzettend onprofessionele klunzen. Ik wil eigenlijk heel graag iets anders schrijven maar dat heeft toch geen zin (en een ban is ook weer zo wat). Het is gewoon echt te idioot voor woorden.
streepjesdekbed schreef:
16-09-2018 14:23
Het is echt meer dan belachelijk!!! Wat een stelletje ontzettend onprofessionele klunzen. Ik wil eigenlijk heel graag iets anders schrijven maar dat heeft toch geen zin (en een ban is ook weer zo wat). Het is gewoon echt te idioot voor woorden.
Ik ben het bij voorbaat eens met alles dat je er niet over gaat zeggen!
streepjesdekbed schreef:
16-09-2018 14:23
Mee eens!!!!!!
yette schreef:
16-09-2018 14:27
Ik ben het bij voorbaat eens met alles dat je er niet over gaat zeggen!
Echt, overal waar ik ooit heb gewerkt was ik na drie weken ontslagen als ik zo had gefunctioneerd als dit stelletje prutsers bij elkaar.
Ik vertik het dus mooi om hun werk te doen.
Van mij geen meldingen/stafjes of mails. Ze zoeken het maar mooi uit en doen het zelf maar (niet).
Doorgaans is het gewoon dom. Omdat het forum niet functioneert en de mods motten dweilen met de kraan open. Maar het laten lopen van iemand die dit flikt, zonder even dat profiel te bekijken, da's zó ontzettend kwalijk.

Ik heb best een uitgebreid viswijven-vocabulaire, maar hier heb ik geen woorden voor.
Dat laatste is best een leuk motto trouwens, al zeg ik het zelf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven