Napraattopic Deel 103
dinsdag 28 augustus 2018 om 20:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 24 september 2018 om 23:16
. Te doenshifty schreef: ↑24-09-2018 23:09Precies wat ik Zo’n zeg: het principe van 'je forum beheren= mensenwerk' is prima; het enige waar je, wat mij betreft, over zou kunnen discussiëren is of je het zin in individuele gevallen met de beslissing eens bent.
Dat is dan omdat het subjectief is. Om En diezelfde subjectiviteit vind je dan weer prima als je zegt dat mods nou eens een keer moeten leren om opmerkingen binnen de context plaatsen.
(waarom type je iedere keer in mijn tekst?)irritant
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 24 september 2018 om 23:17
Volgens mij, maar hou me ten goede, zij en ik hebben niet bepaald een vriendschap, dateren haar afspraken zelfs nog uit de tijd dat het potvisje hier nog mod was. Dus dat is inderdaad al minstens 10 jaar geleden. En hoewel ik haar nog steeds met grote regelmaat niet kan luchten of zien, is het natuurlijk te bizar voor woorden om alleen haar aan afspraken te houden die gemaakt zijn voordat de huidige mods überhaupt ooit op het Vivaforum waren geweest.
Am Yisrael Chai!
maandag 24 september 2018 om 23:18
lekker puzzelen
maandag 24 september 2018 om 23:20
Vlugge meeleesconclusie van een wannebe-enter: zonder aarsmaden geen leven in de zure sloot van Dana.
PS1: een enter is toch een eenjarige koe?
PS2: ik ben een beetje bang voor een inspiratieronde van de redactie en allemaal veestapel in plaats van papayas.
PS1: een enter is toch een eenjarige koe?
PS2: ik ben een beetje bang voor een inspiratieronde van de redactie en allemaal veestapel in plaats van papayas.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 24 september 2018 om 23:20
Help me herinneren dat ik een extra sticker uitdeel voor creativiteit.
maandag 24 september 2018 om 23:21
Dat kan Sanoma allemaal wel mooi zeggen, maar zolang klinkklaar racisme hier gewoon zonder enige sanctie jarenlang kan blijven staan en vaste forummers gewoon andere forummers via andere kanalen mogen bedreigen of stalken zonder dat daar ooit zelfs maar een poging tot sanctie op wordt ondernomen, slaat het natuurlijk nergens op om inmiddels oud-en-gezapige-muts Stadjer wel te permabannen. Laat ze eerst die gekkies eens aanpakken.shifty schreef: ↑24-09-2018 23:04De huisregels bieden ruim voldoende handvaten om een forummer op algemene gedraging te beoordelen en te sanctioneren:
"Sanoma biedt op Viva.nl een forum aan en vindt respectvolle communicatie, de sfeer op haar website en de veiligheid van haar bezoekers uitermate belangrijk.
De beheerder behoudt zich het recht voor om bezoekers het recht tot posten te ontnemen, mochten zij zich naar het oordeel van de beheerder misdragen. "
(Mijn autocorrect maakt er automatisch spermaban van, zucht.)
Am Yisrael Chai!
maandag 24 september 2018 om 23:25
De vorige fittie ging toch juist over dat ze zou stalken? Dat heeft volgens mij haar die topicban opgeleverd.fashionvictim schreef: ↑24-09-2018 23:21Dat kan Sanoma allemaal wel mooi zeggen, maar zolang klinkklaar racisme hier gewoon zonder enige sanctie jarenlang kan blijven staan en vaste forummers gewoon andere forummers via andere kanalen mogen bedreigen of stalken zonder dat daar ooit zelfs maar een poging tot sanctie op wordt ondernomen, slaat het natuurlijk nergens op om inmiddels oud-en-gezapige-muts Stadjer wel te permabannen. Laat ze eerst die gekkies eens aanpakken.
(Mijn autocorrect maakt er automatisch spermaban van, zucht.)
maandag 24 september 2018 om 23:27
Precies : bizar.fashionvictim schreef: ↑24-09-2018 23:17Volgens mij, maar hou me ten goede, zij en ik hebben niet bepaald een vriendschap, dateren haar afspraken zelfs nog uit de tijd dat het potvisje hier nog mod was. Dus dat is inderdaad al minstens 10 jaar geleden. En hoewel ik haar nog steeds met grote regelmaat niet kan luchten of zien, is het natuurlijk te bizar voor woorden om alleen haar aan afspraken te houden die gemaakt zijn voordat de huidige mods überhaupt ooit op het Vivaforum waren geweest.
maandag 24 september 2018 om 23:28
Vroeger was ze wel een stalker ja, maar het lijkt me dat ze dat op haar leeftijd toch inmiddels wel heeft afgeleerd? Was het niet juist dat ze zei dat zij nu gestalkt werd? Ik weet het ook niet meer, ik hou dat niet meer bij. Ik weet alleen toevallig van die afspraken omdat ik dat destijds op de redactie hoorde, ze had toen een gesprek gehad ofzo. Maar dat is echt al 12 jaar geleden denk ik. Ik heb geen idee hoe oud de huidige mods zijn, maar die zouden in theorie toen nog in de brugklas gezeten kunnen hebben.
Am Yisrael Chai!
maandag 24 september 2018 om 23:29
Hoe geestdodend en dan snap je de essentie van creativiteit niet.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 24 september 2018 om 23:37
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
maandag 24 september 2018 om 23:42
Zij was in dat geval niet de stalker. Er was iemand die zo ongeveer gezworen had om Luthor overal op elk internetplatform waar ze ooit nog zou komen het leven zuur te maken.
(Potver, sta ik toch weer aan een ouwe koe te trekken. Ik ga hier echt mee proberen te stoppen. Is ook behoorlijk lullig tegenover Luthor, dit gepraat over haar terwijl ze er zelf niet op kan/mag reageren.)
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
maandag 24 september 2018 om 23:46
maandag 24 september 2018 om 23:48
ik kan me niet herinneren dat ze stalkte.fashionvictim schreef: ↑24-09-2018 23:28Vroeger was ze wel een stalker ja, maar het lijkt me dat ze dat op haar leeftijd toch inmiddels wel heeft afgeleerd? Was het niet juist dat ze zei dat zij nu gestalkt werd? Ik weet het ook niet meer, ik hou dat niet meer bij. Ik weet alleen toevallig van die afspraken omdat ik dat destijds op de redactie hoorde, ze had toen een gesprek gehad ofzo. Maar dat is echt al 12 jaar geleden denk ik. Ik heb geen idee hoe oud de huidige mods zijn, maar die zouden in theorie toen nog in de brugklas gezeten kunnen hebben.
maandag 24 september 2018 om 23:48
Vind er niks lulligs aan. Op Swiffer na is er - nog - niemand die haar ban terecht vindt, of blij is dat ze weg is, toch ? Hier is Napraat nou voor in het leven geroepen.Dana schreef: ↑24-09-2018 23:42Zij was in dat geval niet de stalker. Er was iemand die zo ongeveer gezworen had om Luthor overal op elk internetplatform waar ze ooit nog zou komen het leven zuur te maken.
(Potver, sta ik toch weer aan een ouwe koe te trekken. Ik ga hier echt mee proberen te stoppen. Is ook behoorlijk lullig tegenover Luthor, dit gepraat over haar terwijl ze er zelf niet op kan/mag reageren.)
maandag 24 september 2018 om 23:49
volgens mij beschuldigde ze anderen van stalken
maandag 24 september 2018 om 23:51
maandag 24 september 2018 om 23:52
Ik zie het nit van die ban niet in. Wat mij betreft mag ze dus ook gewoon blijven.blijfgewoonbianca schreef: ↑24-09-2018 23:48Vind er niks lulligs aan. Op Swiffer na is er - nog - niemand die haar ban terecht vindt, of blij is dat ze weg is, toch ? Hier is Napraat nou voor in het leven geroepen.
Ik ben nog steeds nieuwsgierig naar het vierde kind.