Vreemd whatsapp bericht
woensdag 26 september 2018 om 08:46
Hallo, vanochtend had ik van mijn man drie whatsapp berichten.
*bericht verwijderd*
*O ik heb trouwens ok Skype op mijn telefoon. [Naam man en nummer] is mijn nickname.
*gemiste video oproep
Mijn man wist echter van niks, had ook niks verstuurd.
Vraag is dus, is dit iets vanuit whatsapp, of zit er iemand anders in zijn account?
Ik heb er een raar gevoel bij.
*bericht verwijderd*
*O ik heb trouwens ok Skype op mijn telefoon. [Naam man en nummer] is mijn nickname.
*gemiste video oproep
Mijn man wist echter van niks, had ook niks verstuurd.
Vraag is dus, is dit iets vanuit whatsapp, of zit er iemand anders in zijn account?
Ik heb er een raar gevoel bij.
zondag 30 september 2018 om 12:54
Hij heeft alleen al de afgelopen dagen dus alweer tig keer tegen je gelogen. Elke keer past hij zijn verhaal een beetje aan. Wat een laffe lulhannes.
Ik hoop dat je er niet alleen mee blijft lopen maar dat je mensen in vertrouwen neemt. Je kunt wel wat sterkte schouders gebruiken, lijkt me.
Veel sterkte!
Ik hoop dat je er niet alleen mee blijft lopen maar dat je mensen in vertrouwen neemt. Je kunt wel wat sterkte schouders gebruiken, lijkt me.
Veel sterkte!
anoniem_376459 wijzigde dit bericht op 30-09-2018 13:13
0.49% gewijzigd
zondag 30 september 2018 om 13:00
Juist wel.Titanic1913 schreef: ↑30-09-2018 11:29Dat heb ik ook hoor.
Mocht ik ooit weer in een relatie belanden heb ik - vrees ik - wel een vertekent beeld, want laten we eerlijk zijn het merendeel van de mensen gaat niet vreemd..
Overigens is dat hele vreemdgaan een verdienmodel, app's , sites, hotels die je kan huren voor een middag (€50,-)
zondag 30 september 2018 om 13:02
KIK wordt toch juist ook gebruikt om niet door de mand te vallen omdat gebruik van whatsapp nou eenmaal meer risico's geeft voor een vreemdganger. Dat blijkt wel uit de openingspost van TO. Waarschijnlijk uit sleur heeft hij haar aangetikt ipv degene voor wie zijn video oproep en berichtjes eigenlijk bedoeld waren.Titanic1913 schreef: ↑30-09-2018 11:23KIK heeft een functie dat je met een druk op de knop alles verwijderd.
Maar goed, veel vrouwen / mannen gaan na een paar ontmoetingen ook over op de normale Whatsapp
Foutje.....bedankt!!
zondag 30 september 2018 om 13:09
Rosawinde, gebeurde het regelmatig dat jij al op tijd naar bed ging en dat jou man nog even beneden bleef "tv kijken"??
Ik denk dat er op de pc of op zijn telefoon (mits niet alles al is gewist) nog een hoop geheimen te ontdekken zijn. Als je een beetje handig bent.
Op zich schiet je er niks mee op, volgens mij heb je voor nu wel even genoeg om te laten bezinken. En neem jezelf niks kwalijk en ga niet twijfelen aan jezelf........HIJ is enorm fout niet jij!!
Ik denk dat er op de pc of op zijn telefoon (mits niet alles al is gewist) nog een hoop geheimen te ontdekken zijn. Als je een beetje handig bent.
Op zich schiet je er niks mee op, volgens mij heb je voor nu wel even genoeg om te laten bezinken. En neem jezelf niks kwalijk en ga niet twijfelen aan jezelf........HIJ is enorm fout niet jij!!

zondag 30 september 2018 om 13:15
Goudenregen82 schreef: ↑30-09-2018 13:02KIK wordt toch juist ook gebruikt om niet door de mand te vallen omdat gebruik van whatsapp nou eenmaal meer risico's geeft voor een vreemdganger. Dat blijkt wel uit de openingspost van TO. Waarschijnlijk uit sleur heeft hij haar aangetikt ipv degene voor wie zijn video oproep en berichtjes eigenlijk bedoeld waren.
Foutje.....bedankt!!
Dat kwam inderdaad niet heel erg doorgewinterd over van hem, stom om zijn eigen telefoonnummer te geven.
KiK wordt volgens mij vooral gebruikt om niet je telefoonnummer te hoeven geven. Is voor mij (in de swingerswereld) iig de belangrijkste reden. Mijn kik-nickname zet ik zonder problemen in een profiel, mijn telefoonnummer natuurlijk niet.
zondag 30 september 2018 om 13:57
Mss is dit al wel een bekende van hem die zijn nummer allang had......zulk soort mannen is vlgs mij altijd bezig met vissen naar gewillige visjes in de zee.Marana-- schreef: ↑30-09-2018 13:15Dat kwam inderdaad niet heel erg doorgewinterd over van hem, stom om zijn eigen telefoonnummer te geven.
KiK wordt volgens mij vooral gebruikt om niet je telefoonnummer te hoeven geven. Is voor mij (in de swingerswereld) iig de belangrijkste reden. Mijn kik-nickname zet ik zonder problemen in een profiel, mijn telefoonnummer natuurlijk niet.
Ik vraag me af als je al heel lang zo bezig bent en verslaafd aan aandacht en seks.......kun je dan afkicken omdat je betrapt bent? Hij zal immers niet uit vrije wil gaan, hij moet nu wel stappen ondernemen....zoals die afspraak bij de huisarts wat moet ie anders. Hij kan moeilijk zeggen dat hij enorm baalt van zijn blunder op whatsapp en dat hij niet van plan is om ermee te stoppen. Al die tijd vond hij het schijnbaar heerlijk zo, van zijn geheimen naar TO had hij geen last. Tot die fatale berichten richting verkeerde ontvanger hem de das om deden. Ziek werd hij van zijn fout....tot kotsen toe......waarschijnlijk van stress!! Ben benieuwd of hij al uitgekost is inmiddels en weer uit bed???
zondag 30 september 2018 om 15:41
Goudenregen82 schreef: ↑30-09-2018 13:09Rosawinde, gebeurde het regelmatig dat jij al op tijd naar bed ging en dat jou man nog even beneden bleef "tv kijken"??
*Ja precies dat...
*Daar heb ik dus ook gezien dat hij al langer bezig was met appen en skypen.
anoniem_100355 wijzigde dit bericht op 30-09-2018 15:43
Reden: Ik heb mijn antwoorden in het bericht gezet
Reden: Ik heb mijn antwoorden in het bericht gezet
0.16% gewijzigd

zondag 30 september 2018 om 16:16
Daar was ik al bang voor, ik ken zo'n soort vent met dezelfde streken van heel dichtbij. Vrouw weet nergens (of wil t niet weten?) van of niet die mate waarin hij zo bezig is.
Geloof me hij heeft geen spijt.....hij heeft alleen spijt van het deel waar hij de fout in ging.
Ik vind het vreselijk voor je, denk goed na over wat JIJ hiermee wilt!!
Laat je aub niet meer voor de gek houden en luister naar je onderbuik gevoel!!!!

zondag 30 september 2018 om 16:25
Je hoeft echt niet te wachten tot je partner weg is. Mijn collega appte me altijd vanuit huis, zodra hij thuis was en de hele avond door.Goudenregen82 schreef: ↑30-09-2018 13:09Rosawinde, gebeurde het regelmatig dat jij al op tijd naar bed ging en dat jou man nog even beneden bleef "tv kijken"??
zondag 30 september 2018 om 16:29
Skype geschiedenis kun je gewoon wissen, hoor.Titanic1913 schreef: ↑30-09-2018 08:12Ik ben man en wil - vanuit ervaring - reageren.
Omdat ik vrijgezel ben en geen zin heb in een vaste relatie zit ik regelmatig op site's als Second Love
Als man betaal je, 75 euro voor 3 maanden, vrouwen hoeven niet te betalen.
Op die site's vind je verschillende soorten vrouwen, getrouwde vrouwen, vrijgezelle vrouwen (geen zin in een relatie) fakers = pubers die een account aanmaken zich voordoen als vrouw en zich suf lachen, prostituees die als je contact hebt gemaakt betaalde diensten aanbieden.
De verhouding is ongeveer 20 mannen op 1 vrouw.
De kans dat een vrouw een man actief benaderd is 00,01%
Als vrouw ontvang je - zeker in het begin - 80 tot 100 berichten van veelal getrouwde mannen die meestal maar op een ding uit zijn : SEKS (gratis)
Het chantage verhaal van TO's man rammelt als een kar met melkbussen.
De betreffende vrouw dreigde met: dan zeg ik dat je aan mijn dochter hebt gezeten. dat kan alleen als hij bij haar thuis is geweest.
Als ik het zo lees is de 10.000 euro opgegaan aan site's , betaalde seks en een vrouw onderhouden (boodschappen geld) want ook die staan er op, letterlijke tekst (ooit gelezen) op zoek naar een Sugar Daddy
Je man speelde mooi weer, neuken en genereus de boodschappen betalen, misschien wilde hij er mee stoppen en ze werd kwaad wat de boze berichten kan verklaren.
O, ja hij heeft de inlog gegevens van Skype echt wel maar als hij dat toegeeft wil jij vast een kijkje nemen in de geschiedenis en dat wil hij echt niet dus houd hij zich van de domme en "snapt echt niet hoe het kan"
Controleer nog even of hij KIK op zijn telefoon heeft staan, dat is een berichten service die alle vreemdgangers op die sites gebruiken.
zondag 30 september 2018 om 16:32
Daar weet ik ook alles van, je hebt gelijk zelfs onder werk.....overal en altijd kan dat. Maar ik bedoel meer dat de man van TO ook vast iets "gezelligs" met de cam heeft gedaan. Daarvoor is het toch handig dat zij eerder naar bed gaat als hij.
zondag 30 september 2018 om 16:37
zondag 30 september 2018 om 16:47
Onder werk sowieso, dat is het makkelijkst. De gehele dag door. Onderweg van en naar huis...Goudenregen82 schreef: ↑30-09-2018 16:32Daar weet ik ook alles van, je hebt gelijk zelfs onder werk.....overal en altijd kan dat. Maar ik bedoel meer dat de man van TO ook vast iets "gezelligs" met de cam heeft gedaan. Daarvoor is het toch handig dat zij eerder naar bed gaat als hij.
Als het er zo een is die ook nog kunstjes vertoont op beeld.
Wat een aap, zeg.
zondag 30 september 2018 om 16:56
Precies, juist onder werktijd.
TO had de melding video oproep gemist. Ik ga ervan uit dat een seksverslaafde niet over het weer wil praten wanneer en live beelden te zien zijn.......

zondag 30 september 2018 om 20:21
Titanic1913 schreef: ↑30-09-2018 08:12Ik ben man en wil - vanuit ervaring - reageren.
Omdat ik vrijgezel ben en geen zin heb in een vaste relatie zit ik regelmatig op site's als Second Love
Kijk, deze man is tenminste ondubbelzinnig in zijn intenties. Ook wel eens fijn![]()
Als man betaal je, 75 euro voor 3 maanden, vrouwen hoeven niet te betalen.
Op die site's vind je verschillende soorten vrouwen, getrouwde vrouwen, vrijgezelle vrouwen (geen zin in een relatie) fakers = pubers die een account aanmaken zich voordoen als vrouw en zich suf lachen, prostituees die als je contact hebt gemaakt betaalde diensten aanbieden.
De verhouding is ongeveer 20 mannen op 1 vrouw.
De kans dat een vrouw een man actief benaderd is 00,01%
Als vrouw ontvang je - zeker in het begin - 80 tot 100 berichten van veelal getrouwde mannen die meestal maar op een ding uit zijn : SEKS (gratis)
Het chantage verhaal van TO's man rammelt als een kar met melkbussen.![]()
De betreffende vrouw dreigde met: dan zeg ik dat je aan mijn dochter hebt gezeten. dat kan alleen als hij bij haar thuis is geweest.
Als ik het zo lees is de 10.000 euro opgegaan aan site's , betaalde seks en een vrouw onderhouden (boodschappen geld) want ook die staan er op, letterlijke tekst (ooit gelezen) op zoek naar een Sugar Daddy
Je man speelde mooi weer, neuken en genereus de boodschappen betalen, misschien wilde hij er mee stoppen en ze werd kwaad wat de boze berichten kan verklaren.
O, ja hij heeft de inlog gegevens van Skype echt wel maar als hij dat toegeeft wil jij vast een kijkje nemen in de geschiedenis en dat wil hij echt niet dus houd hij zich van de domme en "snapt echt niet hoe het kan"
Controleer nog even of hij KIK op zijn telefoon heeft staan, dat is een berichten service die alle vreemdgangers op die sites gebruiken.
@Titanic, het is dan wel niet mijn topic, maar bedankt voor deze bijdrage

anoniem_63ed2e0ad2db9 wijzigde dit bericht op 30-09-2018 20:22
0.05% gewijzigd

zondag 30 september 2018 om 20:49
@Rosawinde, wat vreselijk. Het lag al in de lijn der verwachting dat er meer lijken uit de kast zouden komen.
Je man gaat roekeloos om met het leven van jou en jullie kinderen.
Neem je kinderen mee en verlaat dit zinkende schip.
Je man gaat roekeloos om met het leven van jou en jullie kinderen.
Neem je kinderen mee en verlaat dit zinkende schip.

anoniem_63ed2e0ad2db9 wijzigde dit bericht op 30-09-2018 21:42
2.36% gewijzigd
zondag 30 september 2018 om 20:53