Het grote speelgoedtopic 2018
zaterdag 29 september 2018 om 13:03
Mijn middelste is 14 maanden nu en speelt echt met alles dat er is. Met puzzels, duplo, de dieren, het keukentje, de auto's, het gereedschap... Alles dat er is voor/van de oudste speelt hij ook mee.
Als je het nog niet hebt zou ik in ieder geval wat knutsel spul doen voor het ontdekken (klei, verf, stiften) en muziek instrumenten (trommel, ×ylofoon, schud eieren). Een trekdier en duwdier zijn ook een groot succes hier bij de middelste.
Als je het nog niet hebt zou ik in ieder geval wat knutsel spul doen voor het ontdekken (klei, verf, stiften) en muziek instrumenten (trommel, ×ylofoon, schud eieren). Een trekdier en duwdier zijn ook een groot succes hier bij de middelste.
zondag 30 september 2018 om 10:36
maandag 1 oktober 2018 om 14:28
Wie had het hier nou laatst over Paymobil Spirit en dat dat nog niet hier te koop was? Ik zag het bij Lobbes onder het nieuwe speelgoed staan: https://www.lobbes.nl/speelgoed/speelfi ... rks-spirit
maandag 1 oktober 2018 om 18:52
Dat was ik!GlitterCupcake schreef: ↑01-10-2018 14:28Wie had het hier nou laatst over Paymobil Spirit en dat dat nog niet hier te koop was? Ik zag het bij Lobbes onder het nieuwe speelgoed staan: https://www.lobbes.nl/speelgoed/speelfi ... rks-spirit
Sinds afgelopen vrijdag is het in de handel. Zaterdag gelijk gekocht. Nu wachten op de grote dag.
dinsdag 2 oktober 2018 om 13:44
Heeft iemand nog tips voor cadeautjes voor defeestdagen? We vieren zowel sinterklaas als kerst. We weten zelf al wat we willen geven en wat we vragen aan de oma's en opa's. Maar dan zijn er ook nog ooms en tantes die wellicht wat willen geven. Dus het gaat om kleine dingen, niet te duur. Ze kunnen ook samen wat geven. Onze zoon is tegen die tijd 1,5.
Wat we al geven/vragen; peppa verstoppertje, treinset (van lidl bijvoorbeeld, idee heb ik hier ook al opgedaan), kerststal van little people, een stoel voor in de woonkamer.
Alle tips zijn welkom:)
Wat we al geven/vragen; peppa verstoppertje, treinset (van lidl bijvoorbeeld, idee heb ik hier ook al opgedaan), kerststal van little people, een stoel voor in de woonkamer.
Alle tips zijn welkom:)
dinsdag 2 oktober 2018 om 13:58
Muziek instrumenten als je die nog niet hebt, wel de leuke houten en niet plastic meuk.
https://images.lobbes.nl/images/items/6010010a.jpg
Wij hebben oa deze, maar ook nog andere dingen en die van 1 en 3 zijn er beide dol op.
En boekjes, die van het kleine witte visje of iedereen gaapt bijvoorbeeld? Of van Dick Bruna?
https://images.lobbes.nl/images/items/6010010a.jpg
Wij hebben oa deze, maar ook nog andere dingen en die van 1 en 3 zijn er beide dol op.
En boekjes, die van het kleine witte visje of iedereen gaapt bijvoorbeeld? Of van Dick Bruna?
dinsdag 2 oktober 2018 om 15:39
Playmobil 123 is ook erg leuk. Ook verkrijgbaar bij trekpleister en kruidvat, dus goed te betalen in de actie periodes.
Over acties gesproken... duplo heeft altijd een aanbiedingsmaand, maar heeft playmobil dat ook?
Ik zou graag de playmobil school willen geven voor sinterklaas, maar de huidige prijzen vallen niet in het december budget. Op mp wordt de oude school veel aangeboden, maar ook ontzettend snel weer verkocht voor behoorlijke bedragen nog.
Over acties gesproken... duplo heeft altijd een aanbiedingsmaand, maar heeft playmobil dat ook?
Ik zou graag de playmobil school willen geven voor sinterklaas, maar de huidige prijzen vallen niet in het december budget. Op mp wordt de oude school veel aangeboden, maar ook ontzettend snel weer verkocht voor behoorlijke bedragen nog.
dinsdag 2 oktober 2018 om 15:46
Playmobil 123 heb ik bijna alleen maar, setjes die normaal 17 euro kosten heb uk vorig jaar bij de trekpleister gekocht voor 2,50.Rubble schreef: ↑02-10-2018 15:39Playmobil 123 is ook erg leuk. Ook verkrijgbaar bij trekpleister en kruidvat, dus goed te betalen in de actie periodes.
dinsdag 2 oktober 2018 om 18:03
De dochter wordt binnenkort 8. Zelf hebben we een cadeau, maar verder geen idee wat we aan familie en vrienden kunnen vragen.
Ze houdt niet van spelen en speelgoed. Wel van tekenen (we stikken in de potloden), knutselen, de natuur, lezen (we stikken in de boeken die in een avond uit zijn), make-up en kleding. Verder vindt ze wetenschap leuk.
Tips?
Ze houdt niet van spelen en speelgoed. Wel van tekenen (we stikken in de potloden), knutselen, de natuur, lezen (we stikken in de boeken die in een avond uit zijn), make-up en kleding. Verder vindt ze wetenschap leuk.
Tips?
Hallo?!
dinsdag 2 oktober 2018 om 18:24
Topmodel producten? Make up doos, wetenschap dozen_Doortje_ schreef: ↑02-10-2018 18:03De dochter wordt binnenkort 8. Zelf hebben we een cadeau, maar verder geen idee wat we aan familie en vrienden kunnen vragen.
Tips?
dinsdag 2 oktober 2018 om 20:47
De school is nu bij de wehkamp en bol 30% goedkoper. Hij is nu even duur als bij de Duitse Amazon waar playmobil vaak een stuk goedkoper is. Ik denk niet dat hij goedkoper wordt dan 89 euro.Rubble schreef: ↑02-10-2018 15:39Playmobil 123 is ook erg leuk. Ook verkrijgbaar bij trekpleister en kruidvat, dus goed te betalen in de actie periodes.
dinsdag 2 oktober 2018 om 22:18
_Doortje_ schreef: ↑02-10-2018 18:03De dochter wordt binnenkort 8. Zelf hebben we een cadeau, maar verder geen idee wat we aan familie en vrienden kunnen vragen.
Tips?
Een uitje? Met oom en tante naar een tof museum of zo’n klimpark bijvoorbeeld?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
woensdag 3 oktober 2018 om 12:54
Op www.playmowatch.com kun je de prijsontwikkeling van Playmobil sets volgen. De school is nu met 89,95 inderdaad op de laagste prijs tot nu toe. Zie: https://www.playmowatch.com/nl-NL/set/9 ... chool.html. Een algemene kortingsactie op Playmobil zoals de Lego/duplo maand in oktober bestaat niet. Wel heb je het kortingsweekend van Intertoys eind oktober met korting op alles, maar grote kans dat voor die tijd de prijzen flink opgehoogd worden zodat je daar zelfs met die korting nog boven de 90 euro uitkomt.
woensdag 3 oktober 2018 om 14:03
Deze site kennende ik nog niet maar ik vind de prijs bij Duitse winkels altijd een goede graad meter. Daar is het goedkoper en als Nederland winkels daar in de buurt komen dan is dat meestal wel het laagst dat ze gaan.nicole123 schreef: ↑03-10-2018 12:54Op www.playmowatch.com kun je de prijsontwikkeling van Playmobil sets volgen. De school is nu met 89,95 inderdaad op de laagste prijs tot nu toe. Zie: https://www.playmowatch.com/nl-NL/set/9 ... chool.html. Een algemene kortingsactie op Playmobil zoals de Lego/duplo maand in oktober bestaat niet. Wel heb je het kortingsweekend van Intertoys eind oktober met korting op alles, maar grote kans dat voor die tijd de prijzen flink opgehoogd worden zodat je daar zelfs met die korting nog boven de 90 euro uitkomt.
woensdag 3 oktober 2018 om 19:50
Vindt ze technisch speelgoed misschien leuk? Een experimenteerdoos (die van Clementoni vind ik van best goede kwaliteit en met goede beschrijving), een elektro-doos van bijvoorbeeld Spektro, een boek met proefjes en experimenten? Een set leonardo-plankjes?_Doortje_ schreef: ↑02-10-2018 18:03De dochter wordt binnenkort 8. Zelf hebben we een cadeau, maar verder geen idee wat we aan familie en vrienden kunnen vragen.
Tips?
Toebehoren voor buiten / de natuur? Kijk bijvoorbeeld eens op de website van opzijnplek, en zo zijn er meer sites met bijzonder speelgoed. Onze zoon heeft voor zijn verjaardag een set met touwen, katrollen, karabijnhaken etc gekregen om een kabelbaan van te maken om spullen naar zijn boomhut te vervoeren. Da's echt een heel ander soort speelgoed dan bij de intertoys.