Napraattopic deel 104
dinsdag 25 september 2018 om 10:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 6 oktober 2018 om 00:07
Een paar jaar geleden nog wel, weet ik uit ervaring.Caitriona* schreef: ↑05-10-2018 23:52Herman is een doorgeefbrood/vriendschapscake, die werkte als kettingbrief.
Komt dit nog voor op scholen? Dat opeens de ouders Herman doorgeven aan elkaar?
Ik vond het wel lekker. Mijn moeder deed er nootjes doorheen. Yum.
¡Apagando las luces!
zaterdag 6 oktober 2018 om 00:16
[...]bethweeter schreef: ↑05-10-2018 18:35Eens. Maar hij krijgt steeds weer een 24 uurs ban. Ik dacht dat het opliep, maar blijkbaar kan je steeds een 24 ban krijgen
Ik vind hem echt enge ideeen hebben. Niet omdat hij een andere mening heeft maar door zijn woordkeuze en de trucjes die hij gebruikt om z’n foute ideeen te verspreiden
moderatorviva wijzigde dit bericht op 06-10-2018 09:34
Reden: op de man
Reden: op de man
4.37% gewijzigd
zaterdag 6 oktober 2018 om 01:50
Je moet het wel in de juiste context vertellen Riri
Dit is hoe er heel lang geleden over vrouwen werd verteld, niet hoe Heerman de vrouwen afschilderd.
anoniem_64ce7dbad6e60 wijzigde dit bericht op 06-10-2018 01:55
16.98% gewijzigd
zaterdag 6 oktober 2018 om 10:04
Caitriona* schreef: ↑05-10-2018 23:52Herman is een doorgeefbrood/vriendschapscake, die werkte als kettingbrief.
Komt dit nog voor op scholen? Dat opeens de ouders Herman doorgeven aan elkaar?
Ik vond het wel lekker. Mijn moeder deed er nootjes doorheen. Yum.
Oja! Alleen bakten wij het zelf...
Such fun!1
zaterdag 6 oktober 2018 om 11:42
zaterdag 6 oktober 2018 om 11:45
Viel mij ook al op.S-Meds schreef: ↑06-10-2018 11:42er gebeurt hier maar bar weinig of ligt het aan mij. worden amper nieuwe topics geopend, als er al wat wordt geopend is 50% trol en er wordt amper gereageerd. Gisteren laat thuis even viva kijken om 23 uur stond er precies hetzelfde als om half 1. en dat op vrijdagavond!!!!
zaterdag 6 oktober 2018 om 11:54
zaterdag 6 oktober 2018 om 12:06
Nu zal ik mss weer aangevallen gaan worden, maar ik denk echt dat het deels te maken heeft met t censuur de men je wil opleggen. Daar bedoel ik niet alleen de mods mee, maar ook de (vaste) forummers. Er wordt om het geringste gestaft om je de mond te snoeren in een discussie, en soms lukt dat dmv een ban of waarschuwing. Puur omdat ze je irritant vinden, het is persoonlijk. Neem mijn nick als voorbeeld. Hele bombarie om die nick, de stafjes vlogen mij om de oren. Dat was alleen omdat ik het was. Het kon die beroepsstafferds echt geen moer schelen of het wel of niet beledigend is maar omdat ik het was moest ik maar van het forum verdwijnen. Lekker puhhhS-Meds schreef: ↑06-10-2018 11:42er gebeurt hier maar bar weinig of ligt het aan mij. worden amper nieuwe topics geopend, als er al wat wordt geopend is 50% trol en er wordt amper gereageerd. Gisteren laat thuis even viva kijken om 23 uur stond er precies hetzelfde als om half 1. en dat op vrijdagavond!!!!
zaterdag 6 oktober 2018 om 12:34
Natuurlijk is het forum persoonlijk. Dat maakt het juist leuk, de persoonlijkheden en de personen die je bent gaan waarderen (of die je juist kunnen ergeren als een wiebelkies)
Wat miepje007 in haar eerste bericht te melden heeft kan me werkelijk gestolen worden, de reacties zijn wat ik leuk, leerzaam of vermakelijk vind om te lezen.
Wat miepje007 in haar eerste bericht te melden heeft kan me werkelijk gestolen worden, de reacties zijn wat ik leuk, leerzaam of vermakelijk vind om te lezen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 6 oktober 2018 om 12:46
SombraOnline schreef: ↑06-10-2018 12:24Die is te dom om te poepen, dus die moet je niet al te serieus nemen.