Napraattopic deel 104
dinsdag 25 september 2018 om 10:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 16 oktober 2018 om 12:14
We waren denk ik tegelijk, ik had het gister pas door. Ik heb MM al ettelijke jaren onder de negeerknop staan en als ik het eerder had geweten was F5 er ook al lang onder gegaan.
Am Yisrael Chai!

dinsdag 16 oktober 2018 om 12:15
MM heb ik er ook onder, F5 gaat erachter aan.fashionvictim schreef: ↑16-10-2018 12:14We waren denk ik tegelijk, ik had het gister pas door. Ik heb MM al ettelijke jaren onder de negeerknop staan en als ik het eerder had geweten was F5 er ook al lang onder gegaan.
Geen bijzonderheden

dinsdag 16 oktober 2018 om 12:16
Ja, maar ik lees het niet dus dat gaat niet lukken. Ik vind het altijd zo sneu staan, datzelfde rijtje namen dat echt al jaaaaaaaren als een soort zwaan-kleef-aan me over het hele forum achtervolgt. Als ik nou nog iets terug zei...
Am Yisrael Chai!

dinsdag 16 oktober 2018 om 12:18

dinsdag 16 oktober 2018 om 12:20
Dat beweer ik toch ook nergens?
dinsdag 16 oktober 2018 om 12:20
Als op Sylvana zoekt dan zijn alle hysterische en obsessieve posts van haar. Welke nick er ook bij staat.*Labalade* schreef: ↑16-10-2018 12:19Zou er Miss een onopvallend linkje naar een topic van je-weet-wel kunnen komen? Want uh, ik weet niet(en een gewaarschuwd mensch...)
Am Yisrael Chai!

dinsdag 16 oktober 2018 om 12:25
Thanx!fashionvictim schreef: ↑16-10-2018 12:20Als op Sylvana zoekt dan zijn alle hysterische en obsessieve posts van haar. Welke nick er ook bij staat.

dinsdag 16 oktober 2018 om 12:25
Ik heb soms het idee dat Sanoma vrijbriefjes verstrekt aan bepaalde psychiatrische patiënten om alles te mogen zeggen en doen.fashionvictim schreef: ↑16-10-2018 12:16Ja, maar ik lees het niet dus dat gaat niet lukken. Ik vind het altijd zo sneu staan, datzelfde rijtje namen dat echt al jaaaaaaaren als een soort zwaan-kleef-aan me over het hele forum achtervolgt. Als ik nou nog iets terug zei...
Geen idee waarom sommige types anders eindeloos kunnen voortwoekeren.

dinsdag 16 oktober 2018 om 12:30
Dat komt omdat de mods niet meelezen. Wat natuurlijk best vreemd is als modereren je baan is.
Maar goed, daardoor zien ze zelden de context en het zuig en stalk gedrag van sommigen.
dinsdag 16 oktober 2018 om 12:31

dinsdag 16 oktober 2018 om 13:01
Dat het nergens op sloeg wel ja.

dinsdag 16 oktober 2018 om 13:02
Zo'n mededeling in het modtopic is dan weer helemaal niet goed voor mijn autoriteitsprobleem. Gewoon stellen dat topics over onderwerp X niet meer mogen dat alle posts daarover offtopic zijn (en dus verwijderd worden, met waarschuwingen tot gevolg) stoort me zo ernstig, dat ik een guerilla overweeg. Ik kan dat niet hebben.
dinsdag 16 oktober 2018 om 13:06
Daarin sta je niet alleen.. Dat sommige mensen proberen elke discussie nop hetzelfde uit te laten draaien, zou niet moeten betekenen dat er niet meer over gepraat mag worden.vrouwjagersma schreef: ↑16-10-2018 13:02Zo'n mededeling in het modtopic is dan weer helemaal niet goed voor mijn autoriteitsprobleem. Gewoon stellen dat topics over onderwerp X niet meer mogen dat alle posts daarover offtopic zijn (en dus verwijderd worden, met waarschuwingen tot gevolg) stoort me zo ernstig, dat ik een guerilla overweeg. Ik kan dat niet hebben.
Viva la revolution!!
When the missionaries came to Africa they had the Bible and we had the land. They said "Let us pray." We closed our eyes. When we opened them we had the Bible and they had the land.
Desmond Tutu
Desmond Tutu
dinsdag 16 oktober 2018 om 13:08
Ze eens lekker aanpakken kan ook niet, want dan heb je meteen een ban te pakken met "op de man".

dinsdag 16 oktober 2018 om 13:32
Discussies verlopen inderdaad vaak hetzelfde. Ook de topics herhalen zich (in relaties bijvoorbeeld de 'ik heb per ongeluk iets gezien op de telefoon van partner' topics).
Wat me ook opvalt, is dat sommige topics als het ware 'spiegeltopics' lijken te zijn. Dus iemand post bijvoorbeeld iets over zijn/haar relatie, en niet veel later is er een topic met ongeveer hetzelfde onderwerp, maar dan vanuit de andere kant. Of er is eerst een topic van een vrouw, en daarna een soortgelijk topic van een man. Wat ik op zich wel interessant vind (kijken of er sprake is van een dubbele moraal), maar wel heel erg toevallig.....
Wat me ook opvalt, is dat sommige topics als het ware 'spiegeltopics' lijken te zijn. Dus iemand post bijvoorbeeld iets over zijn/haar relatie, en niet veel later is er een topic met ongeveer hetzelfde onderwerp, maar dan vanuit de andere kant. Of er is eerst een topic van een vrouw, en daarna een soortgelijk topic van een man. Wat ik op zich wel interessant vind (kijken of er sprake is van een dubbele moraal), maar wel heel erg toevallig.....

dinsdag 16 oktober 2018 om 13:41
Dan krijg je een ban voor Op de mod..vrouwjagersma schreef: ↑16-10-2018 13:02Zo'n mededeling in het modtopic is dan weer helemaal niet goed voor mijn autoriteitsprobleem. Gewoon stellen dat topics over onderwerp X niet meer mogen dat alle posts daarover offtopic zijn (en dus verwijderd worden, met waarschuwingen tot gevolg) stoort me zo ernstig, dat ik een guerilla overweeg. Ik kan dat niet hebben.

dinsdag 16 oktober 2018 om 13:46
Ze bespringen gezamenlijk iedereen die een van hun tegengas geeft. Gelukkig worden ze niet vaak zo persoonlijk als gisteren. Maar dat komt misschien ook omdat tegenstanders die hun niet blokkeren, zien met wie ze van doen hebben en dus voorzichtiger zijn met het geven van persoonlijke informatie?fashionvictim schreef: ↑16-10-2018 12:16Ja, maar ik lees het niet dus dat gaat niet lukken. Ik vind het altijd zo sneu staan, datzelfde rijtje namen dat echt al jaaaaaaaren als een soort zwaan-kleef-aan me over het hele forum achtervolgt. Als ik nou nog iets terug zei...

dinsdag 16 oktober 2018 om 13:49
obsessie. daarom moeten sommige ook steeds nieuwe nicks maken anders kunnen ze je niet loepen om zo topics uit 2009 uit de spelonken te vissenfashionvictim schreef: ↑16-10-2018 12:10ik vraag me toch af wat de lol is van mensen die ik al jaren onder de negeerknop heb staan om me zo obsessief te blijven volgen. Ik zie altijd zodra ik ergens iets post direct eronder weer al die negeerknop-types opduiken. Ik lees ze niet (tenzij anderen ze quoten), ik reageer dus nooit, dus waarom ze dan toch blijven proberen?
Daar begrijp ik nou niks van.
dinsdag 16 oktober 2018 om 13:51
Sinds het Megan en Harry topic begon bij mij te dagen dat Missie en Fleurtje dezelfde zijn. Ik heb Missie niet op de negeer, maar ik lees standaard over haar heen, en reageer nooit meer op haar. Gewoon nooit. Zelfs niet als ze een reactie geeft op iets wat ik gepost heb. Dat heb ik met Fleurtje nu net zo. Gewoon negeren. Ook niet staffen, of mailen naar de mods, of over praten in napraat. Gewoon niets. En als iedereen dat nou gewoon doet, wordt het een stuk leuker van.
Want een discussie met dit soort mensen voeren is bij voorbaat al kansloos. En sowieso onmogelijk.
Want een discussie met dit soort mensen voeren is bij voorbaat al kansloos. En sowieso onmogelijk.

dinsdag 16 oktober 2018 om 13:51
misschien krijgen ze er geld voor vanuit een PGB ofzo, in het kader van dagbesteding
dinsdag 16 oktober 2018 om 13:57
Dat is inderdaad het verstandigste ja.Baudolino schreef: ↑16-10-2018 13:51Sinds het Megan en Harry topic begon bij mij te dagen dat Missie en Fleurtje dezelfde zijn. Ik heb Missie niet op de negeer, maar ik lees standaard over haar heen, en reageer nooit meer op haar. Gewoon nooit. Zelfs niet als ze een reactie geeft op iets wat ik gepost heb. Dat heb ik met Fleurtje nu net zo. Gewoon negeren. Ook niet staffen, of mailen naar de mods, of over praten in napraat. Gewoon niets. En als iedereen dat nou gewoon doet, wordt het een stuk leuker van.
Maar leuker?