Napraattopic deel 105

21-10-2018 20:33 3270 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Phineas schreef:
26-10-2018 23:44
Nou, ik hou het voor gezien in het topic over de erkenning van een kind met het oog op een bijstandsuitkering. Ik geloof er eerlijk gezegd helemaal niets meer van.
Daar vanochtend een deel van gelezen. Maar To reageert wel heel selectief. Niet geloofwaardig.
Nemaìn’ schreef:
27-10-2018 00:08
Ja, dit schooljaar is om te overwegen wat ik wil.
Na ruim 20 jaar dit werk ben ik het moe.

Sucess Nemain, met het vinden van een andere richting. Best een spannend proces. (vind ik zelf, zit ook in zo'n situatie, al weet ik inmiddels wel wat ik wil)
feow schreef:
27-10-2018 00:04
Om een mening staf ik niemand.
Maar berichten die ik echt niet vind kunnen staf ik wel, zonder moeite en zonder daar geheimzinnig over te doen.

En ik las hier dat iemand dacht dat MarkSD inmiddels wel heel vaak een 24uursban zou hebben gekregen. En omdat ik dat gevoel zelf ook al had ben ik maar eens gaan controleren of dat gevoel terecht was.

Ik vind het gewoon echt raar en fout dat sommige mensen in mijn ogen maar posten die tegen de regels zijn mogen blijven posten. Ik zie liever dat die direct van dit forum gepleurt worden, maar anders graag netjes volgens bansysteem.

Ik zie dat niet als lullige verklikkers manier, maar als prettig willen forummen.

:blabla: :blabla: :popcorn: :popcorn: :pukey: :pukey:
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......
thedutchwiseguy schreef:
27-10-2018 07:14
Hoe oud ben jij? Serieuze vraag..
Gelukkig bestaan er nog mensen die van de afgelopen weken napraat en modtopics screenprints van alle Posts maken en het hogerop gaan aankaarten. Ik schat hun kans best hoog in, loopt echt spuitgaten uit. Wat een doffe ellende dat stel elkaar ophitsende forummers bij elkaar. Gewoon enge mensen, en dan hebben ze het over de moffenmeisjes. Dat waren nog dames die al dan niet uit pure overlevingsdrang hun hele ziel en zaligheid gebruikten om te overleven in een verschrikkelijke periode uit onze geschiedenis. Jullie (vraag later niet naar de bekende weg met vragen wie worden bedoeld of bedoel je daar ook mij mee?) becreëren als kliekje een klimaat waar forummers die minder lef c.q. grote bek hebben angstig uit de buurt blijven. Natuurlijk bestaan er mensen met in andermans ogen rare denkbeelden. Niet door de beugel kunnen? Staffen! Maar jullie methode heet als deze binnen het bedrijfsleven plaatsvind de zogenaamde “GESTAPO-methode en daar grijpen ze of ik zeer hard bij in. Wees er maar trots op! Als jullie het verbaal op een normale manier niet kunnen winnen, dan maar zo! :jump:
Hogerop :rofl:
Nemaìn’ schreef:
27-10-2018 00:08
Ja, dit schooljaar is om te overwegen wat ik wil.
Na ruim 20 jaar dit werk ben ik het moe.
Spannend om uit te zoeken wat je wilt gaan doen. Na 20 jaar kan ik me voorstellen dat je het moe bent. Succes!
thedutchwiseguy schreef:
27-10-2018 07:14
Is dit nou zo’n inhoudelijke reactie waar je andere forummers regelmatig om vraagt in de discussies?
thedutchwiseguy schreef:
27-10-2018 07:32
Gelukkig bestaan er nog mensen die van de afgelopen weken napraat en modtopics screenprints van alle Posts maken en het hogerop gaan aankaarten. Ik schat hun kans best hoog in, loopt echt spuitgaten uit. Wat een doffe ellende dat stel elkaar ophitsende forummers bij elkaar. Gewoon enge mensen, en dan hebben ze het over de moffenmeisjes. Dat waren nog dames die al dan niet uit pure overlevingsdrang hun hele ziel en zaligheid gebruikten om te overleven in een verschrikkelijke periode uit onze geschiedenis. Jullie (vraag later niet naar de bekende weg met vragen wie worden bedoeld of bedoel je daar ook mij mee?) becreëren als kliekje een klimaat waar forummers die minder lef c.q. grote bek hebben angstig uit de buurt blijven. Natuurlijk bestaan er mensen met in andermans ogen rare denkbeelden. Niet door de beugel kunnen? Staffen! Maar jullie methode heet als deze binnen het bedrijfsleven plaatsvind de zogenaamde “GESTAPO-methode en daar grijpen ze of ik zeer hard bij in. Wees er maar trots op! Als jullie het verbaal op een normale manier niet kunnen winnen, dan maar zo! :jump:
Tuurlijk gestapo en moffenmeisjes. Zou bijna een reden zijn om te staffen. En jij werkt wel bij een heel raar bedrijf als ze termen als gestapo-methode gebruiken.
Maar ja, als je screenshots maakt om het hogerop te zoeken is het ook weer niet zo heel raar.

En hou alsjeblieft op met ‘het verbaal niet kunnen winnen’ en anderen verwijten dat ze spelfouten maken want je eigen teksten zijn nauwelijks leesbaar.
bethweeter wijzigde dit bericht op 27-10-2018 08:41
0.03% gewijzigd
feow schreef:
27-10-2018 00:04
Om een mening staf ik niemand.
Maar berichten die ik echt niet vind kunnen staf ik wel, zonder moeite en zonder daar geheimzinnig over te doen.

En ik las hier dat iemand dacht dat MarkSD inmiddels wel heel vaak een 24uursban zou hebben gekregen. En omdat ik dat gevoel zelf ook al had ben ik maar eens gaan controleren of dat gevoel terecht was.

Ik vind het gewoon echt raar en fout dat sommige mensen in mijn ogen maar posten die tegen de regels zijn mogen blijven posten. Ik zie liever dat die direct van dit forum gepleurt worden, maar anders graag netjes volgens bansysteem.

Ik zie dat niet als lullige verklikkers manier, maar als prettig willen forummen.
Voor mij hoort Mark's mening gewoon thuis in de discussie. Zie hem vaak genoeg dingen schrijven waar ik t mee eens ben al blijf ik zelf lafjes weg omdat ik geen zin heb in een ban.
Er bestaat helemaal geen gestapo methode in het bedrijfsleven, gekkie. Ik gok maar zo dat een bedrijf die zo’n methode benoemt onmiddelijk met chocoladeletters op de voorpagina’s staat.

En je grammatica hangt inderdaad als los zand aan elkaar.

En ik moet nog lachen om hogerhand 😂
yasmijn schreef:
27-10-2018 07:36
Hogerop :rofl:
:rofl:
Heerlijk wakker worden hè!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
redbulletje schreef:
27-10-2018 07:56
Voor mij hoort Mark's mening gewoon thuis in de discussie. Zie hem vaak genoeg dingen schrijven waar ik t mee eens ben al blijf ik zelf lafjes weg omdat ik geen zin heb in een ban.
Ik staf niet alles van hem terwijl ik het nooit eens ben met hem. Maar hij gaat regelmatig de grens over en dat staf ik wel. Schieten op mensen hoort voor mij niet bij “een andere mening” hebben. En dat is maar één voorbeeld van waar hij de grens over gaat.
Er zijn meer mensen in de discussies op Actueel waar ik het zelden mee eens ben maar die schrijven niet van die extremistische dingen dus die mensen staf ik niet.
yasmijn schreef:
27-10-2018 07:58

En ik moet nog lachen om hogerhand 😂
Ik vind het ook een goeie. Misschien moeten we die als Viva-term introduceren. Niet meer “ik heb iets gestaft” maar “ik heb het hogerop aangekaart” :D
Nouschi schreef:
27-10-2018 08:07
:rofl:
Heerlijk wakker worden hè!
Ja 😂
redbulletje schreef:
27-10-2018 07:56

+1 en jouw laatste opmerking is een eigen keuze en wie ben ik dat ik daar een oordeel over zou hebben.
Wat een gekkies allemaal weer.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
En we weten allemaal dat Hoogherhandt niks doet :zzz:
Zojuist door het broertje van MarkSD weer een reltopic op Actueel geopend. Sylvana Simons komt er al weer in voor :facepalm:
bethweeter schreef:
27-10-2018 08:46
Zojuist door het broertje van MarkSD weer een reltopic op Actueel geopend. Sylvana Simons komt er al weer in voor :facepalm:
De vluchtelingenbootjes zijn ook weer betrokken bij dat topic.
Hoe verzinnen ze het elke keer.
Gelukkig maar dat de mods actueel goed in de gaten houden. :facepalm:
thedutchwiseguy schreef:
mailen naar forum@viva.nl Ze zullen blij zijn met iemand die wel screenshots wil mailen
Phineas schreef:
26-10-2018 23:44
Nou, ik hou het voor gezien in het topic over de erkenning van een kind met het oog op een bijstandsuitkering. Ik geloof er eerlijk gezegd helemaal niets meer van.
Nu ben ik helemaal voor zelf je leven inrichten enzo maar zelfs bij mij zit deze to in mijn allergie.
Het is weg wegens trollen.
thedutchwiseguy schreef:
-
Gaat het wel goed met je? Misschien even afstand nemen van het forum gezien bovenstaande wartaal.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
yasmijn schreef:
27-10-2018 10:07
Het is weg wegens trollen.
lag er duimendik boven op

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven