relatie uit
woensdag 15 november 2017 om 23:27
Wegens herkenbaarheid verhaal even weggehaald. Samenvatting: relatie is uit, ik voel me kut en vind het fijn dit te delen.
iedereen die zijn verhaal van zich af wil schrijven is meer dan welkom om mee te doen in dit topic ! Laten we elkaar steunen!
iedereen die zijn verhaal van zich af wil schrijven is meer dan welkom om mee te doen in dit topic ! Laten we elkaar steunen!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-11-2017 20:22
Reden: TO heeft een waarschuwing gekregen voor het verwijderen van de OP
Reden: TO heeft een waarschuwing gekregen voor het verwijderen van de OP
87.18% gewijzigd
zaterdag 23 juni 2018 om 21:28
Lief je berichtje! Ik heb jouw verhaal ook gelezen... Jeetje. Je voelt je verschrikkelijk, dat snap ik. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, alleen dat ik het ontzettend knap vind dat je naar de huisarts bent gegaan. Een burn-out is niet niks... en dat ook nog eens met je relatiebreuk etc. Dikke knuffel <3
zaterdag 23 juni 2018 om 21:30
Ik ben ondertussen heel erg paranoïde aan het doen. Ik heb een paar wijntjes op en ik voel mij echt verschrikkelijk. Allerlei emoties door elkaar: woede, verdriet, angst, liefde en walging. Hij gaat vanavond uit met zijn voetbalteam. Ik weet dat er in de kroeg waar hij straks zal zijn een meisje zal zijn dat precies zijn type is. Qua uiterlijk, innerlijk. Noem het maar op. Ik ben zo ontzettend aan het stressen en wanhopig. Wat als hij interesse in haar krijgt en mij helemaal vergeet? Wat als hij verliefd op haar wordt? Wat als? Jezus wat is dit kut
zaterdag 23 juni 2018 om 22:17
Dan leef jij gewoon door. Je hebt hierover geen controle meer. Het is voorbij, hij is jouw ex. Jij moet vooruit. En lieverd doe jezelf geen dingen aan zoals in je uppie te gaan eten in een sushi restaurant. Het levert alleen maar herinneringen en pijn op.Breakeven_ schreef: ↑23-06-2018 21:30Ik ben ondertussen heel erg paranoïde aan het doen. Ik heb een paar wijntjes op en ik voel mij echt verschrikkelijk. Allerlei emoties door elkaar: woede, verdriet, angst, liefde en walging. Hij gaat vanavond uit met zijn voetbalteam. Ik weet dat er in de kroeg waar hij straks zal zijn een meisje zal zijn dat precies zijn type is. Qua uiterlijk, innerlijk. Noem het maar op. Ik ben zo ontzettend aan het stressen en wanhopig. Wat als hij interesse in haar krijgt en mij helemaal vergeet? Wat als hij verliefd op haar wordt? Wat als? Jezus wat is dit kut
Je zit nog in de fase dat je moet accepteren dat het voorbij is, de ik heb nog hoop fase. Je hebt alleen controle over jezelf en je eigen heden en toekomst.
Net nadat het uit was tussen mij en mijn ex papte hij aan met een wederzijdse vriendin, en ik weet zeker dat ze kort nadat het uitging samen het bed hebben gedeeld. Zag ze samen weggaan en ze wisten niet waar ze moesten kijken. Het was vreselijk om het zo bevestigt te krijgen. Recht in mijn smoel. Nu 8 maanden later ben ik er blij om anders had ik misschien nog aan die gast gehangen of weer een knipperlicht relatie met hem gehad.
Achteraf zijn er zoveel dingen om dankbaar voor te zijn die toen aanvoelde als een mes in mijn hart en rug.
Ik geloof ik karma en karma is een bitch.
Relax lieverd, haal diep adem en relax....
zondag 24 juni 2018 om 09:37
Lieve Breakeven, klinkt zo raar maar het is normaal hoe jij je voelt, je raakt nu de bodem.Breakeven_ schreef: ↑23-06-2018 22:31Ik kan het gewoon niet Sjaantje, ik ik voel me zo klote. Sorry, dat ik zo dramatisch doe. Ik voel zo veel pijn
Het voelt alsof je hart eruit wordt gerukt, dat alles duister is om je heen, je hem zo mist dat het serieus echt pijn doet.
Dit is de pijn die je moet doorleven om te genezen en nee dat is geen fijn gevoel het is de hel maar echt het gaat echt over...
Jje moet het wel zelf een kans geven. Je kan wel terug blijven rennen naar je ex maar uiteindelijk kom je toch weer op dit punt terecht, dus beter nu in een keer dan steeds weer opnieuw een beetje.
Hoe is het nu met jou?
zondag 24 juni 2018 om 12:25
Sjaantje, helemaal waar! Het voelde inderdaad zo.. heb zitten janken gisteren haha met een fles wijn in m’n hand.
Er zijn paar ontwikkelingen geweest. Vannacht hebben we knallende ruzie gehad. Hij heeft mij voor van alles en nog wat uitgemaakt. Dom, slet, hoer alles wat hij maar kon bedenken. Hij was blij dat hij van mij af was, dat ik nep ben, dat ik niets meer ben voor hem, dat hij mij nooit meer wilt spreken. Hij heeft de meest erge dingen gezegd. Zo ken ik hem totaal niet. Raar genoeg voel ik minder verdriet nu. Iemand die zulke erge dingen kan zeggen en mij zo erg vernederd. Wat moet ik daar mee?
Waarom hadden we ruzie? Hij is nogal jaloers ingesteld. Hij heeft tijdje terug aangegeven dat hij het niet leuk zou vinden als ik weer bv actief wordt op sociaal media of m’n WhatsApp foto verander haha als het net uit is zeg maar. Goed, ik heb dus gisteren of zo m’n profielfoto op WhatsApp veranderd met een selfie. Ik ben niet actief op social media, of tinder; geen behoefte aan. Dat is reden nummer 1. Reden nummer 2 is dat ik vannacht in Amsterdam ben bij mijn zus. Ik ben niet uitgegaan whatever, thuis bij haar op de bank lekker huilen en drinken. Ik kon niet thuis blijven vanwege shit daar en voelde me erg opgesloten. Hij vindt dat ik met mijn problemen moet dealen en een lafaard ben, hij wilde niet meer mij praten tot dat ik terug in ons dorp ben.
Zijn jaloezie en zo hoorde bij hem, snap ik. Maar om zo erg je dak uit te gaan door zo iets kleins? Zulke erge dingen zeggen en echt vernederen? Hij heeft zich nog nooit zo erg gedragen. Dit is echt nieuw. Zo respectloos.
Maar geloof me, als ik zeg hoe erg de dingen waren die hij gezegd heeft. Doodswensen zelfs. Dat hij al vanaf het begin wist dat ik een slet was etc. Ik ben zo trouw geweest, ik heb hem zoveel gegeven. Zo veel van hem gehouden. Hem altijd op nummer 1 gezet. Ik voel nu gewoon woede en onbegrip. Maar ook weer een gevoel voor mij dat het ook echt klaar is. Wat een ongelofelijke klootzak. Hij heeft me zo vernederd.
Nog nooit heeft hij zulke dingen gezegd. Had dit totaal niet van hem verwacht.
Er zijn paar ontwikkelingen geweest. Vannacht hebben we knallende ruzie gehad. Hij heeft mij voor van alles en nog wat uitgemaakt. Dom, slet, hoer alles wat hij maar kon bedenken. Hij was blij dat hij van mij af was, dat ik nep ben, dat ik niets meer ben voor hem, dat hij mij nooit meer wilt spreken. Hij heeft de meest erge dingen gezegd. Zo ken ik hem totaal niet. Raar genoeg voel ik minder verdriet nu. Iemand die zulke erge dingen kan zeggen en mij zo erg vernederd. Wat moet ik daar mee?
Waarom hadden we ruzie? Hij is nogal jaloers ingesteld. Hij heeft tijdje terug aangegeven dat hij het niet leuk zou vinden als ik weer bv actief wordt op sociaal media of m’n WhatsApp foto verander haha als het net uit is zeg maar. Goed, ik heb dus gisteren of zo m’n profielfoto op WhatsApp veranderd met een selfie. Ik ben niet actief op social media, of tinder; geen behoefte aan. Dat is reden nummer 1. Reden nummer 2 is dat ik vannacht in Amsterdam ben bij mijn zus. Ik ben niet uitgegaan whatever, thuis bij haar op de bank lekker huilen en drinken. Ik kon niet thuis blijven vanwege shit daar en voelde me erg opgesloten. Hij vindt dat ik met mijn problemen moet dealen en een lafaard ben, hij wilde niet meer mij praten tot dat ik terug in ons dorp ben.
Zijn jaloezie en zo hoorde bij hem, snap ik. Maar om zo erg je dak uit te gaan door zo iets kleins? Zulke erge dingen zeggen en echt vernederen? Hij heeft zich nog nooit zo erg gedragen. Dit is echt nieuw. Zo respectloos.
Maar geloof me, als ik zeg hoe erg de dingen waren die hij gezegd heeft. Doodswensen zelfs. Dat hij al vanaf het begin wist dat ik een slet was etc. Ik ben zo trouw geweest, ik heb hem zoveel gegeven. Zo veel van hem gehouden. Hem altijd op nummer 1 gezet. Ik voel nu gewoon woede en onbegrip. Maar ook weer een gevoel voor mij dat het ook echt klaar is. Wat een ongelofelijke klootzak. Hij heeft me zo vernederd.
anoniem_369670 wijzigde dit bericht op 24-06-2018 12:33
13.39% gewijzigd
zondag 24 juni 2018 om 12:42
Ik licht dit er even uit, dus hij maakt het uit maar heeft nog wel een eisen pakket voor daarna. Jij weet dit en wil toch ergens zijn aandacht trekken en verander je profiel foto waarop hij reageert en dit keer een stapje verder gaat door jou van alles uit te maken (zijn ware aard).Breakeven_ schreef: ↑24-06-2018 12:25Sjaantje, helemaal waar! Het voelde inderdaad zo.. heb zitten janken gisteren haha met een fles wijn in m’n hand.
Het is uit tussen jullie en volgens mij echt om goede redenen en nu blijven jullie elkaar alsnog kwellen. Jij doet jezelf dit aan want je kan hem ook blokken.
Breakeven, ga echt even goed voor jezelf bedenken wat je wil, of je uit deze ongezonde relatie wil stappen en gaat werken aan jezelf, of dat jij jezelf blijft uitputten door energie te blijven steken in het contact met je ex, waarop hij steeds agressiever gaat reageren.
Ik weet niet wat je precies verwacht had hoe je ex zou gaan reageren op jouw profiel foto verandering actie, wat ik al een absurde eis vind van jouw ex. Hij heeft niets meer te willen of te eisen want het is uit.
Maar ik denk dat jij dit echt bewust gedaan hebt om zijn aandacht te trekken, gezien je mentale toestand vannacht en de angst dat hij met een ander meisje zou aanpappen.
Wat wil je nu echt voor jezelf?
zondag 24 juni 2018 om 13:32
Hé Sjaantje,
Foto veranderen was niet gisteren, maar donderdag geloof ik. Ik heb niet echt een reden voor gehad, misschien inderdaad bewust/onbewust vanwege hem. Ik wilde er geen reactie uit lokken of laten zien dat ik mooi ben of iets haha.
Hij vindt het niet kunnen omdat ik hem zo graag terug wilde en dat ik dan juist dingen doe die hem niet aan staan. Hij vindt het kut dat ik dan een eventuele kans verpest heb. Heb hem ook gezegd dat ik geen rekening met hem hoef te houden sinds hij besloten heeft dat ik niet waard genoeg ben.
Wat hij allemaal heeft gezegd vannacht heeft hij mij echt wakker geschud. Ik hoef hem ook niet meer terug, echt niet. Hij heeft laten zien wat hij denkt en hoe hij is. Hij heeft mij zo vernederd, daar hoef ik echt niet naar terug te gaan. Zijn woorden deden pijn, maar voel me zo emotieloos nu. Hij mag lekker opdonderen, zo’n geval hoef ik niet in mijn leven.
Voor dit hield ik mij vast aan hoe lief hij kon zijn en de mooie dingen. Die zie ik niet meer. Het enige wat ik voor me zie, zijn de vernederende woorden en een triest figuur.
Foto veranderen was niet gisteren, maar donderdag geloof ik. Ik heb niet echt een reden voor gehad, misschien inderdaad bewust/onbewust vanwege hem. Ik wilde er geen reactie uit lokken of laten zien dat ik mooi ben of iets haha.
Hij vindt het niet kunnen omdat ik hem zo graag terug wilde en dat ik dan juist dingen doe die hem niet aan staan. Hij vindt het kut dat ik dan een eventuele kans verpest heb. Heb hem ook gezegd dat ik geen rekening met hem hoef te houden sinds hij besloten heeft dat ik niet waard genoeg ben.
Wat hij allemaal heeft gezegd vannacht heeft hij mij echt wakker geschud. Ik hoef hem ook niet meer terug, echt niet. Hij heeft laten zien wat hij denkt en hoe hij is. Hij heeft mij zo vernederd, daar hoef ik echt niet naar terug te gaan. Zijn woorden deden pijn, maar voel me zo emotieloos nu. Hij mag lekker opdonderen, zo’n geval hoef ik niet in mijn leven.
Voor dit hield ik mij vast aan hoe lief hij kon zijn en de mooie dingen. Die zie ik niet meer. Het enige wat ik voor me zie, zijn de vernederende woorden en een triest figuur.
zondag 24 juni 2018 om 18:56
Aan de dames die nu door een hel gaan, veel sterkte. Betere raad dan Sjaantje kan ik niet geven, zij heeft mij ook al door enkele verschrikkelijke dagen gesleept met haar nuchtere kijk op de dingen.
Met mij gaat het wel, ik heb de opdringerige meneer genegeerd, niet de meest propere manier maar wel effectief. Gisteren nog met een kennis gesproken, en zij blijkt ooit in dezelfde situatie gezeten te hebben met dezelfde meneer. Meneer is hopeloos op zoek denk ik, want als ik kennis mag geloven zijn wij niet de eerste vrijgezellen die ineens berichten van hem krijgen. Spijtig voor hem, maar dit lijkt mij nu ook niet de manier om de liefde te vinden.
Met mij gaat het wel, ik heb de opdringerige meneer genegeerd, niet de meest propere manier maar wel effectief. Gisteren nog met een kennis gesproken, en zij blijkt ooit in dezelfde situatie gezeten te hebben met dezelfde meneer. Meneer is hopeloos op zoek denk ik, want als ik kennis mag geloven zijn wij niet de eerste vrijgezellen die ineens berichten van hem krijgen. Spijtig voor hem, maar dit lijkt mij nu ook niet de manier om de liefde te vinden.
zondag 24 juni 2018 om 19:08
Heb je al karma-situaties meegemaakt? Ik heb mij heel lang opgetrokken aan karma, maar karma bleef weg.
Tot gisteren, een verhaal over ex gehoord waar misschien wel wat karma achter zit. Niet de manier waarop ik het zou geregeld hebben, maar toch ...
En intuïtie of buikgevoel, vertrouwen jullie daarop. Ik negeer het meestal, maar merk wel dat inner eigenlijk meer op zou moeten vertrouwen, onlangs ook in de situatie met meneer.
zondag 24 juni 2018 om 21:45
Dat is lief, dankjewel. Misschien heb ik een te romantisch beeld van relaties, maar ik dacht altijd dat je niet zomaar opgaf in de liefde. Is het dan veilig om te concluderen dat het van zijn kant geen echte liefde was? Ik bedoel, we hadden toch ook heel veel mooie momenten? We zijn vorig jaar gaan samenwonen, samen mooie reizen gemaakt.. Echt alles in mij wil nog vechten voor deze relatie, maar ik mag niet eens meer vechten. Hij heeft het al opgegeven!Breakeven_ schreef: ↑23-06-2018 21:28Lief je berichtje! Ik heb jouw verhaal ook gelezen... Jeetje. Je voelt je verschrikkelijk, dat snap ik. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, alleen dat ik het ontzettend knap vind dat je naar de huisarts bent gegaan. Een burn-out is niet niks... en dat ook nog eens met je relatiebreuk etc. Dikke knuffel <3
maandag 3 september 2018 om 02:22
dinsdag 13 november 2018 om 19:52
Hee oogdruppels, bedankt voor je update.
Was al een tijdje naar deze topic aan het zoeken om ook een update te geven.
Ik ben nu een jaar verder na de breuk met mijn ex en pas geleden bevestigt gekregen dat hij vrijwel direct met een vriendin van mij het bed is ingedoken. Ze hebben nu iets van een geheime relatie.
Ik voelde mij vooral opgelucht omdat mijn onderbuik gevoel klopte. Ik heb nooit meer contact gezocht en de enkele keer dat ik hem zag heb ik hem genegeerd. Heb het toneelstukje tussen die twee ook al mogen gadeslaan. Echt triest eigenlijk maar heb al gezien dat mijn zgn vriendin dezelfde weg als ik ga dus nauwelijks te benijden.
Wat ik wel merk dat het mij beschadigd heeft, heb een hele leuke man ontmoet en een paar keer gedate met hem. Hij is totaal anders dan mijn ex, bij hem hoef ik niet te knokken om zijn aandacht en warmte. Maar ik scheit zeven kleuren stront. Durf mij totaal niet te geven. Deze man heeft echt engelengeduld met mij maar ik twijfel, twijfel en twijfel. Omdat ik net weer overeind ben gekrabbeld het weer naar mijn zin heb. Geniet van de aandacht van mannen dus om mij weer vast te leggen. Ik weet het niet...
Oogdruppels ik hoop echt dat de financiële zaken snel geregeld kunnen worden zodat jij ook verder kan! Fijn om te horen dat het goed met je gaat!
Was al een tijdje naar deze topic aan het zoeken om ook een update te geven.
Ik ben nu een jaar verder na de breuk met mijn ex en pas geleden bevestigt gekregen dat hij vrijwel direct met een vriendin van mij het bed is ingedoken. Ze hebben nu iets van een geheime relatie.
Ik voelde mij vooral opgelucht omdat mijn onderbuik gevoel klopte. Ik heb nooit meer contact gezocht en de enkele keer dat ik hem zag heb ik hem genegeerd. Heb het toneelstukje tussen die twee ook al mogen gadeslaan. Echt triest eigenlijk maar heb al gezien dat mijn zgn vriendin dezelfde weg als ik ga dus nauwelijks te benijden.
Wat ik wel merk dat het mij beschadigd heeft, heb een hele leuke man ontmoet en een paar keer gedate met hem. Hij is totaal anders dan mijn ex, bij hem hoef ik niet te knokken om zijn aandacht en warmte. Maar ik scheit zeven kleuren stront. Durf mij totaal niet te geven. Deze man heeft echt engelengeduld met mij maar ik twijfel, twijfel en twijfel. Omdat ik net weer overeind ben gekrabbeld het weer naar mijn zin heb. Geniet van de aandacht van mannen dus om mij weer vast te leggen. Ik weet het niet...
Oogdruppels ik hoop echt dat de financiële zaken snel geregeld kunnen worden zodat jij ook verder kan! Fijn om te horen dat het goed met je gaat!

woensdag 14 november 2018 om 19:42
Oh een sukkel ben je zeker niet. Een breuk, op welke manier het ook gegaan is doet zeer en heeft de tijd nodig om te helen. Dit is zo persoonlijk en elke vorm is oke.
Wanneer je bent bedrogen/gebruikt/misbruikt is het natuurlijk helemaal heftig, maar echt, voel je nooit een sukkel. Verdriet en pijn mag er ook zijn.
Het is voor mij nu bijna een jaar na de breuk van de man met wie ik dacht echt helemaal goed te zitten, ook al waren we pas 10 maanden samen. Voelde mij nog nooit zo verliefd (met natuurlijk de bijbehorende onzekerheid). Hij heeft het zo bot uitgemaakt en nog steeds merk ik de onzekerheid. Als ik nu bijv een paar dates heb gehad met een man en uiteindelijk wordt het niets, kwetst dit mij erg diep...zeker als er wordt gezegd dat het gevoel er niet is etc. Precies wat hij zei. Kan daar echt behoorlijk van slag van raken waardoor ik voel dat het verdriet om hem en zijn acties vooral nog niet weg is.
Goed op jezelf blijven passen en voor jezelf blijven zorgen. Elke dag is weer een stapje.
Saantje, ben ontzettend blij om te horen dat je na alles wat je hebt meegemaakt nog steeds zo sterk staat en dat er nu iemand in jouw leven is die geeft om jou als persoon en respect en liefde naar jouw toont. Hoop dat het genieten steeds meer wordt en dat het geven van jezelf op een bepaald moment steeds minder spannend wordt
Wanneer je bent bedrogen/gebruikt/misbruikt is het natuurlijk helemaal heftig, maar echt, voel je nooit een sukkel. Verdriet en pijn mag er ook zijn.
Het is voor mij nu bijna een jaar na de breuk van de man met wie ik dacht echt helemaal goed te zitten, ook al waren we pas 10 maanden samen. Voelde mij nog nooit zo verliefd (met natuurlijk de bijbehorende onzekerheid). Hij heeft het zo bot uitgemaakt en nog steeds merk ik de onzekerheid. Als ik nu bijv een paar dates heb gehad met een man en uiteindelijk wordt het niets, kwetst dit mij erg diep...zeker als er wordt gezegd dat het gevoel er niet is etc. Precies wat hij zei. Kan daar echt behoorlijk van slag van raken waardoor ik voel dat het verdriet om hem en zijn acties vooral nog niet weg is.
Goed op jezelf blijven passen en voor jezelf blijven zorgen. Elke dag is weer een stapje.
Saantje, ben ontzettend blij om te horen dat je na alles wat je hebt meegemaakt nog steeds zo sterk staat en dat er nu iemand in jouw leven is die geeft om jou als persoon en respect en liefde naar jouw toont. Hoop dat het genieten steeds meer wordt en dat het geven van jezelf op een bepaald moment steeds minder spannend wordt
woensdag 14 november 2018 om 20:19
Ik heb even jouw verhaal gelezen. Komt mij ook erg bekend voor het is bij mij sinds januari uit nu dus 11 maanden.ucchan schreef: ↑14-11-2018 19:42Oh een sukkel ben je zeker niet. Een breuk, op welke manier het ook gegaan is doet zeer en heeft de tijd nodig om te helen. Dit is zo persoonlijk en elke vorm is oke.
Mensen snappen niet dat ik er nog last van heb soms.
Ik heb nog 0 dates gehad puur omdat ik weet dat als ik een afwijzing zou krijgen, of als een jongen mij alleen zou willen gebruiken. Dat ik me dan me nog 1929 x slechter voel. Ondertussen heb ik al bijna 6 maanden geen contact meer met hem. Hij heeft sinds oktober een nieuw nummer en eigenlijk heeft dat voor mij alles beter gemaakt. Ik kan niet meer kijken of dat hij online is of wat dan ook het stalken is ook afgelopen hiermee. Nu voel ik de vrijheid maar tegelijk ook soms nog de pijn.
Daarom heb ik er voor gekozen niet meer te daten voorlopig. Ik wil leren geniete hoe het is om alleen te zijn. Natuurlijk denk ik soms wel eens aan het idee dat hij misschien wel andere meiden heeft. Maar dat vergelijken heeft geen zin. Alleen zijn is wat mij nu gelukkig maak en ik heb geen reden om dat te vergelijken met zijn leven.
Heb bewust gekozen voor het hebben va geen contact meer ik was het eerste half jaar nadat het uit was zo ontzettend emotioneel en labiel. De ene dag belde ik hem huilend. Dan ging ik hem anoniem bellen. Dan dit dan dat. Ik werd er zelf helemaal gek van.. Uiteindelijk vond ik maar geen rust mijn reactie naar hem toe was ook steeds labiel. Daarom heb ik voor mezelf besloten geen contact meer te nemen. Op mijn verjaardag was ik teleurgesteld dat hij me niet feliciteerde. Toen brak ik na 2 maanden geen contact en sprak ik hem verdrietig aan. Uiteindelijk was hij jarig heb ik ook niks gezegd

Dus nu heb ik het niet echt positief met hem afgesloten omdat ik het nodig vond om de laatste keer weer te gaan zeiken tegen hem nadat we het goed afgesloten hadden per email... Heb lang gedacht hem te feliciteren maar ik dacht:´ nee doe nu maar eens stabiel alsof je er echt klaar mee bent

Nu 6 maanden stabiel dus, althans

Maar geen contact hebben is wel veel beter.

woensdag 14 november 2018 om 20:27
Jouw pijn begrijp ik ook, heb je verhaaltjes teruggelezen ongeveer het zelfde meegemaakt.Breakeven_ schreef: ↑24-06-2018 13:32Hé Sjaantje,
Dat uitlokken deed ik zelf wel express alleen het had geen zin haha. Vroeger werkte dat wel bij hem als het dan uit was dan kwam het contact wel weer. Maar heb nu meer het idee dat het het allen maar erger maakte. + dat ik zelf nu ook ontzettend koppig ben geworden (mag ook wel na zoveel maanden) en uit principe geen contact meer wil opnemen met hem..
Na jou hele verhaal hier ook even gelezen ben ik eigenlijk benieuwd hoe het nu met je gaat. Aantal maanden verder.. Heb je nog contact? of is het nog steeds klaar?
donderdag 15 november 2018 om 09:28
Oogdruppels, ik heb het ook meegemaakt dat na een lange relatie de man al snel een nieuwe vlam had, probeer het niet op je zelf te betrekken, hij kan waarschijnlijk niet alleen zijn of het is zijn manier van verwerken.
En dat dicht in de buurt wonen, ach, dat heb ik hier ook, dichterbij zelfs en we komen elkaar sporadisch tegen.
Goed dat je alles verwijderd hebt, hopelijk zie je over een tijd dat jullie relatie geen verloren tijd was.
Sterkte!
En dat dicht in de buurt wonen, ach, dat heb ik hier ook, dichterbij zelfs en we komen elkaar sporadisch tegen.
Goed dat je alles verwijderd hebt, hopelijk zie je over een tijd dat jullie relatie geen verloren tijd was.
Sterkte!
Hatsjikideee...
donderdag 15 november 2018 om 10:24
Pausini, bedankt voor je bericht
!
Weer een hart onder de riem... doet me goed.
Ja ik gok een beetje van beiden, niet alleen kunnen zijn en zijn manier van verwerken. Hij gaf gister tijdens mijn stortvloed aan woorden nog aan dat 'ik niet de enige was zie pijn had van deze situatie'.
Vreemde man.
Maar goed, iedere dag een beetje beter vanaf nu hoop ik
!

Weer een hart onder de riem... doet me goed.
Ja ik gok een beetje van beiden, niet alleen kunnen zijn en zijn manier van verwerken. Hij gaf gister tijdens mijn stortvloed aan woorden nog aan dat 'ik niet de enige was zie pijn had van deze situatie'.
Vreemde man.
Maar goed, iedere dag een beetje beter vanaf nu hoop ik

donderdag 15 november 2018 om 14:07