Napraattopic deel 105
zondag 21 oktober 2018 om 20:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 14 november 2018 om 20:11
En dan van die witte voeten brrrrrr ziet er ouwelijk en kouwelijk uit
woensdag 14 november 2018 om 20:22
Ooooh wacht! Maar deze oma-schoenen vind ik dus wel heel mooi!
Je hebt ook van die lompe-hoge-dikke-zolen-oma-achtige schoenen, alsin : spicegirl meets Granny .
Die vind ik dus niet zo mooi.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 14 november 2018 om 20:24
I know, dochter had ze ook
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 14 november 2018 om 20:30
Mijn hemel, je zou er maar wonen.
Life is short. Eat dessert first.
woensdag 14 november 2018 om 20:37
Echt te bizar toch? Gewoon Dark Mirror!
woensdag 14 november 2018 om 20:39
woensdag 14 november 2018 om 20:42
Echt gekker dan gek, en het gekste, het gewoon niet gek vinden.doornroosje9 schreef: ↑14-11-2018 20:40Dark Mirror is idd nog beter.![]()
Yep, dat lijkt er heel erg op.
Wat een enorm cultuurverschil.
woensdag 14 november 2018 om 20:50
Wat een enge ontwikkeling... en het dan doodnormaal vinden en trots zijn op je scoredoornroosje9 schreef: ↑14-11-2018 20:3914.21 min
https://www.uitzendinggemist.net/afleve ... ndaag.html
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
woensdag 14 november 2018 om 21:10
Ik vind het echt zo bizar. Het is dat ik ze wel als betrouwbare bron vertrouw, want anders had ik echt gedacht dat iemand me in ze zeik zat te nemen.
woensdag 14 november 2018 om 21:21
Je bent niet de enige. En gelukkig zitten we niet in de buurt van 1 april... nou ja gelukkig?
kia・ora wijzigde dit bericht op 14-11-2018 21:24
3.67% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
woensdag 14 november 2018 om 21:24
woensdag 14 november 2018 om 21:28
`doornroosje9 schreef: ↑14-11-2018 20:3914.21 min
https://www.uitzendinggemist.net/afleve ... ndaag.html
Heel eng idd, ik las er laatst ook al een stuk over. (kan het nu niet vinden)
Die mensen daar zijn geindoctrineerd, daarom vinden ze dat "heel gewoon".
woensdag 14 november 2018 om 21:36
Heb je die uitzending eigenlijk al bekeken?
Precies de doorgeslagen reden waarom ik zo tegen die verplichte eisen in burgerschap van onze regering ben. Ik vind dat hier best goede zaken in beschreven staan. Maar kan en mag volgens mij niet aan een regering zijn om te bepalen waar hun ‘model’ burger aan zou moeten voldoen. Ik krijg er soms de kriebels van wat er allemaal voor mensen wordt bepaald ook hier in Nederland. En dat onder het mom; dat is beter. China slaat volledig door maar ik ben dan ook geen communist.
enn wijzigde dit bericht op 14-11-2018 21:39
21.74% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 14 november 2018 om 21:37
Eens. Ik vind burgerschap ook zo’n gek vak.Enn schreef: ↑14-11-2018 21:36Heb je die uitzending eigenlijk al bekeken?
Precies de doorgeslagen reden waarom ik zo tegen die verplichte eisen in burgerschap van onze regering ben. Ik vind dat hier best goede zaken in beschreven staan. Maar het naar mijn mening niet aan een regering om te bepalen waar hun ‘model’ burger aan zou moeten voldoen.
woensdag 14 november 2018 om 21:40
Huh? Wat hebben die linkjes te maken met het plakken van schoenenplaatjes?Enn schreef: ↑14-11-2018 21:36Heb je die uitzending eigenlijk al bekeken?
Precies de doorgeslagen reden waarom ik zo tegen die verplichte eisen in burgerschap van onze regering ben. Ik vind dat hier best goede zaken in beschreven staan. Maar het naar mijn mening niet aan een regering om te bepalen waar hun ‘model’ burger aan zou moeten voldoen.
woensdag 14 november 2018 om 21:40
Achterlijk, we zijn een democratie en vertrouw op de mensen die in een land wonen. Daar hebben ze echt geen ‘goed’ gedrag lijstje van de regering bij nodig.
woensdag 14 november 2018 om 21:41
Dan zou je daar toch wat over gezegd hebben ipv de schoenen? Afijn, heb je het al gezien?
woensdag 14 november 2018 om 21:42
Ok, geen idee ik wist het niet.