Napraattopic deel 105

21-10-2018 20:33 3270 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Betty_Slocombe schreef:
18-11-2018 20:21
Ja, dat gezuig en genaai is wat het allerergste is. Prima dat jij iets anders vindt dan ik, maar proberen me te framen door mijn woorden te verdraaien is echt naar.
Maar goed, nieuwe nick en een zelf opgesteld actueelpijlerverbod, dus ik denk dat ik het deze keer langer volhoud dan twee jaar.
Haha :cat:

Op zich hoef je daar niet voor op Actueel te komen, de 'DUS jij zegt dat ^%$^T&*????????!!!1!(' is over al een dingetje.
strikjemetstippels schreef:
18-11-2018 20:24
Haha :cat:

Op zich hoef je daar niet voor op Actueel te komen, de 'DUS jij zegt dat ^%$^T&*????????!!!1!(' is over al een dingetje.
Ik vind ons tweeën anders altijd nog een goed voorbeeld van hoe je echt compleet anders over dingen kunt denken en elkaar toch best leuk kunt vinden (als ik zo vrij mag zijn). Het is toch wat, dat wij dan het toonbeeld van barmhartigheid en vrede op dit forum zijn!
Betty_Slocombe schreef:
18-11-2018 20:26
Ik vind ons tweeën anders altijd nog een goed voorbeeld van hoe je echt compleet anders over dingen kunt denken en elkaar toch best leuk kunt vinden (als ik zo vrij mag zijn). Het is toch wat, dat wij dan het toonbeeld van barmhartigheid en vrede op dit forum zijn!
Ja absoluut!!

Ik sta er ook versteld van, barmhartigheid en vrede zouden wel de laatste woorden zijn die ik zou gebruiken om mij zelf te typeren :P

Nah, ik vind framen vaak gewoon zo dom en lui. Of het nou racist of gutmensch is, beter leg je gewoon uit wat je bedoelt.
Nemaìn’ schreef:
18-11-2018 20:20
Niet bespreekbaar.
je kan zo moeilijk praten over iets dat je niet snapt
Betty_Slocombe schreef:

Maar goed, nieuwe nick en een zelf opgesteld actueelpijlerverbod, dus ik denk dat ik het deze keer langer volhoud dan twee jaar.

Fijn dat je er weer bent!
Betty_Slocombe schreef:
Ja, dat gezuig en genaai is wat het allerergste is. Prima dat jij iets anders vindt dan ik, maar proberen me te framen door mijn woorden te verdraaien is echt naar.
Dat is denk ik ook het hele probleem. Je moet de mening delen, en anders ga 'ik' 'je' proberen zo neer te zetten of je zelf niet achter je mening staat, en allerlei andere nare "discussie" technieken inzetten om 'mijn' eigen zeer zwakke discussiepunten kracht bij te zetten, want winnen zal 'ik'...

Ik snap ook niet zo goed waarom een ander overtuigd moet worden, je kunt elkaars mening gewoon ook niet delen. Dat is in de regel prima, tenzij je er hele nare en enge denkbeelden op na houdt (en hierna handelt). Niks mis met een meningsverschil.

Fijn dat je er weer bent. :hug:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Topic van lintje voor de friezen is weg omdat het een zp discussie is geworden, met andere woorden ze konden het modereren daar niet meer bij houden.
S-Meds schreef:
18-11-2018 20:29
je kan zo moeilijk praten over iets dat je niet snapt
Daarom: niet bespreekbaar.
Ik las net dat ik geen toestemming heb om de actueel pijler te bekijken (ik reageerde op een bericht in het 'lintje voor de friezen' topic en kreeg een bericht dat ik geen toestemming heb om de pijler te bekijken)
Wasdanouweer.
Het-groepje schreef:
18-11-2018 20:39
Ik las net dat ik geen toestemming heb om de actueel pijler te bekijken (ik reageerde op een bericht in het 'lintje voor de friezen' topic en kreeg een bericht dat ik geen toestemming heb om de pijler te bekijken)
Wasdanouweer.
Huh? En als je alleen naar Actueel gaat en niet naar dat topic?
Betty_Slocombe schreef:
Leuke nick!
Het-groepje schreef:
Wasdanouweer.
het topic is verwijderd omdat het was verworden tot een
zp discussie

ja best opmerkelijk, want het ging over blokkeerfriezen
18-11-2018 20:40
Huh? En als je alleen naar Actueel gaat en niet naar dat topic?
Oh ik lees net dat dat topic is opgeheven. 'omdat het een zwarte pieten discussie is en dat mag niet meer'
We hadden het ondertussen allang over Chinezen en Somaliërs maar ok.
S-Meds schreef:
18-11-2018 20:45
zp discussie

:O
Het-groepje schreef:
Oh ik lees net dat dat topic is opgeheven. 'omdat het een zwarte pieten discussie is en dat mag niet meer'
het ging natuurlijk over blokkeerfriezen die de snelweg gingen terroriseren vanwege jeweetwelactivisten
S-Meds schreef:
zp discussie

De enige gepaste reactie was waarschijnlijk een discussie over de kleur van het toe te kennen lintje aan de blokkeerfriezen. Zo jammer dat ze veroordeeld werden, ik denk dat er een waarschuwing van de mods richting de rechter is gegaan :-D, zo sfeerverlagend op het forum.
Er wordt vrij willekeurig geband. Het stoort me. Nu ook weer in het modtopic.
Het-groepje schreef:
:cheers:

Hoe langer ik jullie ken, hoe meer ik van jullie hou. :heart:
Het-groepje schreef:
18-11-2018 20:51
De enige gepaste reactie was waarschijnlijk een discussie over de kleur van het toe te kennen lintje aan de blokkeerfriezen. Zo jammer dat ze veroordeeld werden, ik denk dat er een waarschuwing van de mods richting de rechter is gegaan :-D, zo sfeerverlagend op het forum.
en de oproep voor donatie.
en open maar een nieuwe donateursactie voor die 40 gearresteerde hooligans
Het-groepje schreef:
Wasdanouweer.
Die melding had ik ook! Ben ik nu op Actueel geband dan?
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
18-11-2018 20:59
Die melding had ik ook! Ben ik nu op Actueel geband dan?
nee het hele topic is foetsie
Het-groepje schreef:
Wasdanouweer.

Dat heb ik bij pijlers die ik heb laten blokkeren.
18-11-2018 20:17
Ha nou ik zou het best "willen" (niet echt want echt geen zin naast mijn baan nog iets te moeten doen). Zou in feite eigenlijk dan niets doen, en men het onderling laten uit vechten. Alleen wel keihard toe slaan als men elkaar een ban wil aannaaien want dat vind ik laf en druist tegen mijn morele opvattingen in. Je praat of je zwijgt maar gaat niet klikken.
Ha, zo denk ik er ook over. Samen?
Am Yisrael Chai!
Betty_Slocombe schreef:
Ha, goeie nick! Welcome back.
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
18-11-2018 21:02
Ha, goeie nick! Welcome back.
ah hebbes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven