Moderator Relaties

26-05-2008 20:06 1888 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

vanwege de nieuwe pijlerverdeling onder de Angels (zie vivapijler), hierbij een nieuw modtopic voor jullie, zodat jullie weten welke Angel nu bij welke pijler hoort!

Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Forum ze!

Groeten, Angel 5
Five, krijgt HOL een ban?
quote:Livre schreef op 15 maart 2009 @ 16:28:

Five, krijgt HOL een ban?wilde het ook net vragen... want anders opend ze vast wel weer een nieuw topic waar ze zo veel mogelijk mensen kan kwetsen met haar uitspraken
Ongeduld (Ik heb niet meer zo snel internet in Duitsland )

Maar; ja, zie blokkadetopic.
Thanks!
god bless the angels
Goede aktie, Five. Ik denk echt dat er iets geknapt is in dat bolletje van HOL. Een week geleden postte ze op heel andere wijze, ergens gister of vannacht ging ze ineens de verkeerde kant op.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
@NG:

@Poez; als iemand een waarschuwing doelbewust in de wind slaat, dan zit er gewoon maar 1 ding op en da's een ban
Ene Robertinter noemt Digi een ziek en walgelijk figuur in het borderline topic.

Nu weet ik dat Digi haar mannetje vrouwtje wel kan staan maar het gaat de verkeerde kant op met het topic.

(en ja ik heb daar ook een aandeel in)

Neem een kijkje zou ik zeggen ;)

Topic hoeft niet dicht hoor maar een kleine waarschuwing lijkt me op zijn plaats
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
quote:Viva Angel5 schreef op 15 maart 2009 @ 14:06:

Verwijderd ivm privacy: "ik wil het zijn vrouw vertellen".

ik zag al de hele tijd de V, van verwijderen.

Verwijderd ivm privacy: "relatie op of crisis".

Maeijken: bedankt, ik ga idd even bewerken in het topic.
Ik vind het trouwens ook maar raar dat hele topics verwijderd worden ivm privacy. Diegene kan nl ook gewoon zn berichten verwijderen.
Zie mijn uitleg van eerder vandaag Fleurtje.
quote:Viva Angel5 schreef op 15 maart 2009 @ 22:55:

Verwijderd ivm privacy: "relatie op of crisis".

Sorry 5,maar vind dit toch niet helemaal kloppen.

Jolantje gooit tot vervelens toe zelf constant allerlei informatie op het forum, door het continue openen van topics over de 'nieuwe problemen' in haar leven.

Een beetje goede lezer kent zo ongeveer haar hele leven.

Dus in haar geval vind ik de privacy reden om te sluiten niet echt toepasselijk.

Denk echt dat het meer is dat ze totaal geen bijval krijgt en bijna iedereen haar wijst op het feit dat ze erg goed is in draaikonten.

Jacqie
Eens met Jacqie!

En ik baal er van dat als ik eens een keer niet op het vivaforum zit er dan allerlei topics die ik trouw volgde (en waaraan ik soms ook mijn bijdrage heb geleverd) verwijderd worden, waardoor ik nooit meer zal weten wat er verder allemaal nog gebeurd is. Je zou bijna niet meer bij je pc vandaan durven, uit angst dat je iets mist!
@Jacqie; het feit dat iemand veel deelt op het forum is geen vrijbrief voor anderen om iemands privé dan maar helemaal op het forum te slingeren, of om iemand dan maar te gaan bedreigen.

En verder; het enige wat jullie lezen is dat het topic is verwijderd wegens privacy. Jullie kunnen niet weten wat er verder voor mails en/of bewijzen achter de schermen aan ons is overgedragen waardoor wij zeer gegronde redenen zien voor verwijderen van het topic. Dus misschien is een "ik denk dat ze het weg wil hebben vanwege de reacties" een beetje te kort door de bocht.

En ik ben helemaal niet Jolantjes grootste fan, maar je moet haar nageven dat zij best tegen een stootje kan en felle kritieken kan verdragen op het forum.

@Capibara; tsja, het leven is hard! Misschien moet viva toch maar eens denken om een rel-alert in te schakelen. Bij meer dan 10 berichten per minuut in 1 topic ofzo
Jaaaa, dat je dan een smsje krijgt. Of zo.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Er bestaat al jaren een rel-alert
Geen bijzonderheden
Duh Yas! Maar niet vanuit viva
Wel achter de schermen, ghegheghe.
Geen bijzonderheden
Ja natuurlijk, daarom ook mijn "Duh Yas"
O, jij weet er ook van?
Geen bijzonderheden
Ik kom hier ook al weer bijna 10 jaar hoor
O, dat is ook zo

Zeg, en wat lees ik nou, ben je verhuisd naar de Pruus?
Geen bijzonderheden
Ja joh! Héérlijke lap grond erbij voor heul weinig geld Ideaal voor de kids en wij hebben alle voordelen van NL en DL
Ik weet het. Je weet dat ik ook in het grensgebied woon en door de aantrekkelijke prijzen in de Pruus gaan de mensen hier massaal de poal over.
Geen bijzonderheden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven