Napraattopic deel 106

19-11-2018 19:14 3270 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
yette schreef:
25-11-2018 20:45
Een Zwarte Piet topic op de sekspijler, zou dat mogen?
Dat ligt eraan wat je met die Zwarte Piet wil doen denk ik?
Betty_Slocombe schreef:
Ik zou iets combineren: dat je hoogbegaafde kind zo lijdt onder het feit dat je vreemdgaat met de buurvrouw, maar dat het nu toch echt tijd is om voor jezelf te kiezen en dat je te weinig geld hebt om de schoonmaakster te betalen dus dat je haar loon afpakt voor elke fles schoonmaakmiddel die ze onterecht leegmaakt, terwijl je ook vraagt om tips voor een allinclusive vakanties naar subtropische gebieden voor een gezin van 6 personen voor liefst minder dan 400 Euro pp, maar 425 Euro mag ook, als er maar een privézwembad bij zit.

Ik mis nog iets van medische aard (voor het advies) en dat je man een beste vriendin heeft.
Betty_Slocombe schreef:
Ik zou iets combineren: dat je hoogbegaafde kind zo lijdt onder het feit dat je vreemdgaat met de buurvrouw, maar dat het nu toch echt tijd is om voor jezelf te kiezen en dat je te weinig geld hebt om de schoonmaakster te betalen dus dat je haar loon afpakt voor elke fles schoonmaakmiddel die ze onterecht leegmaakt, terwijl je ook vraagt om tips voor een allinclusive vakanties naar subtropische gebieden voor een gezin van 6 personen voor liefst minder dan 400 Euro pp, maar 425 Euro mag ook, als er maar een privézwembad bij zit.
Dat moet wel lukken dan denk ik, misschien nog iets over gezond eten er bij en iets met overgewicht, dat scoort ook altijd goed
:HA:
KaleKip schreef:
25-11-2018 20:38
profile/172714/posts
Ik durf het haast niet te zeggen 🤫

Vooral over de B&B.

En de mooi gedekte tafel met het goede servies en de damasten servetten en tafellaken.
KaleKip schreef:
25-11-2018 20:46
Dat ligt eraan wat je met die Zwarte Piet wil doen denk ik?
Vastbinden.
En dan gezellig naar de buurvrouw.
yette schreef:
25-11-2018 20:49
Vastbinden.
En dan gezellig naar de buurvrouw.

Ik denk niet dat dat helemaal poltiek correct gaat vallen.
the_Wicked_Witch schreef:
25-11-2018 20:47
Ik mis nog iets van medische aard (voor het advies) en dat je man een beste vriendin heeft.
Wat die blaasjes op de pik van je man kunnen zijn? Niet dat je ze zelf hebt gezien natuurlijk. Je las in zijn telefoon dat hij zijn vriendin ervan op de hoogte bracht.
yette schreef:
25-11-2018 20:53
Wat die blaasjes op de pik van je man kunnen zijn? Niet dat je ze zelf hebt gezien natuurlijk. Je las in zijn telefoon dat hij zijn vriendin ervan op de hoogte bracht.
Toch wel met een smakeloze dickpic erbij? En dat je je nu afvraagt of dat geen kwaad zou kunnen voor hun ongeboren kind?
yette schreef:
25-11-2018 20:53
En het is sowieso not done om in zijn telefoon te kijken, dus das al een discussie op zich.
Nou, daar was Heintje Davids weer, hoor. Wat een gezeik inmiddels hier zeg.
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
25-11-2018 22:00
:hello:

Fijn dat je er weer bent. Voor zo lang als het duurt :D
fashionvictim schreef:
25-11-2018 22:00
Wat was er nou aan de hand?
KaleKip schreef:
25-11-2018 20:48
Dat moet wel lukken dan denk ik, misschien nog iets over gezond eten er bij en iets met overgewicht, dat scoort ook altijd goed
:HA:
En een van de personen moet narcistisch zijn
yasmijn schreef:
25-11-2018 22:03
Wat was er nou aan de hand?
Waarschijnlijk heeft de mod die de ban in eerste instantie uitdeelde niet doorgekregen dat de ban was teruggedraaid en de boel even naar beste weten hersteld.
En wat een zooitje hier zeg. Elke keer als je denkt dat het nu echt niet meer gekker kan met de moderatie krijgen ze het toch weer voor elkaar :rofl:
bethweeter schreef:
25-11-2018 22:03
En een van de personen moet narcistisch zijn
Hebben we al eens een narcistische thuisblijfmoeder gehad?
Lady*Voldemort schreef:
25-11-2018 22:06
Waarschijnlijk heeft de mod die de ban in eerste instantie uitdeelde niet doorgekregen dat de ban was teruggedraaid en de boel even naar beste weten hersteld.
😂😂😂😂😂😂
Lady*Voldemort schreef:
25-11-2018 22:07
En wat een zooitje hier zeg. Elke keer als je denkt dat het nu echt niet meer gekker kan met de moderatie krijgen ze het toch weer voor elkaar :rofl:
Je kan er inderdaad maar beter om lachen :sarcastic:
Ik zie het net op het modtopic 😆
Betty_Slocombe schreef:
25-11-2018 20:29
Zoals mijn moeder altijd zegt: een stilstaande klok heeft ook twee keer per dag gelijk.

Haha, idd. Pejeka is stuk denk ik en herhaalt zichzelf alleen nog maar.
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
yette schreef:
25-11-2018 22:07
Hebben we al eens een narcistische thuisblijfmoeder gehad?
Doe er dan ook wat veganisme bij. Liefst flink extreem/militant. Met zwaar ondervoede kinderen en zo die alleen maar gras mogen eten. En een kat die ook geen dierlijke producten mag.
yette schreef:
Een Zwarte Piet topic op de sekspijler, zou dat mogen?
'Ik ben geneukt door Zwarte Piet en nu zit ik onder het roet en ik krijg die rotzooi er met geen mogelijkheid af, wat moet ik doen?'

En dat iedereen dan DASTY begint te schreeuwen en dat het topic dan wordt verwijderd wegens medisch advies en dat we daar dan weer weken over kunnen bakkeleien.
Ik zie wel mogelijkheden tot een beetje reuring en gezelligheid als ik het zo lees
Lady*Voldemort schreef:
25-11-2018 22:15
'Ik ben geneukt door Zwarte Piet en nu zit ik onder het roet en ik krijg die rotzooi er met geen mogelijkheid af, wat moet ik doen?'

En dat iedereen dan DASTY begint te schreeuwen en dat het topic dan wordt verwijderd wegens medisch advies en dat we daar dan weer weken over kunnen bakkeleien.

:rofl: ik hoop het zo
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
Lady*Voldemort schreef:
25-11-2018 22:15

Heerlijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven