Napraattopic deel 106
maandag 19 november 2018 om 19:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 25 november 2018 om 22:43
Ik neem maar vast weer afscheidfashionvictim schreef: ↑25-11-2018 22:00Nou, daar was Heintje Davids weer, hoor. Wat een gezeik inmiddels hier zeg.
je weet het maar nooit met jou
zondag 25 november 2018 om 22:53
Lady*Voldemort schreef: ↑25-11-2018 22:15'Ik ben geneukt door Zwarte Piet en nu zit ik onder het roet en ik krijg die rotzooi er met geen mogelijkheid af, wat moet ik doen?'
En dat iedereen dan DASTY begint te schreeuwen en dat het topic dan wordt verwijderd wegens medisch advies en dat we daar dan weer weken over kunnen bakkeleien.
zondag 25 november 2018 om 23:05
goed idee, want de kranten staan er vol mee. Nu.nlbethweeter schreef: ↑25-11-2018 22:57Ik zit erover te denken om een ‘algemeen autochtonen topic deel 106’ te openen op Actueel. Kunnen we daar alle rare acties en criminele activiteiten van autochtonen kwijt.
Bart C. krijgt 20 maanden cel en tbs voor misbruik op kinderopvang in De Bilt
“De 27-jarige Bart C. is dinsdag veroordeeld tot twintig maanden en tbs met voorwaarden voor het laten verrichten van ontuchtige handelingen door zeven kinderen. De man was werkzaam op kinderopvang Partou in De Bilt.
Pedagogisch medewerker C. heeft een bekentenis afgelegd in deze zaak. Al wijkt zijn verklaring wel af als het gaat om de omvang en de duur van het misbruik ten opzichte van de verdenking van het Openbaar Ministerie (OM). Het OM had tweeënhalf jaar en tbs met voorwaarden geëist. De straf valt onder andere lager uit omdat de rechtbank wil dat C. zo snel mogelijk aan zijn behandeling begint. De rechtbank besloot tot opleggen van tbs na het horen van drie deskundigen. Zij zeiden dat als C. geen verplichte behandeling onderging, hij zich zou onttrekken aan behandeling. Waarschijnlijk omdat hij zelf zou inschatten dat hij genezen was.”
zondag 25 november 2018 om 23:36
Weggedastied!Lady*Voldemort schreef: ↑25-11-2018 22:15'Ik ben geneukt door Zwarte Piet en nu zit ik onder het roet en ik krijg die rotzooi er met geen mogelijkheid af, wat moet ik doen?'
En dat iedereen dan DASTY begint te schreeuwen en dat het topic dan wordt verwijderd wegens medisch advies en dat we daar dan weer weken over kunnen bakkeleien.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
maandag 26 november 2018 om 15:03
Dit is niet waar.ModeratorViva schreef: ↑26-11-2018 14:43106/list_messages/431859]Napraattopic[/url].
Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
maandag 26 november 2018 om 15:10
maandag 26 november 2018 om 15:17
Ja, handige manier om de napraat ook te vernachelen.
maandag 26 november 2018 om 15:28
Als het hier niet mag waarom dan naar napraat? Gooi het gewoon weg, net zoals nu. Zit niemand op te wachten om dat geneuzel in napraat te lezen.
Het is altijd gericht aan de mods dus hoort echt niet op napraat en als het offtopic is, weg ermee, en klaar.
Het is altijd gericht aan de mods dus hoort echt niet op napraat en als het offtopic is, weg ermee, en klaar.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 26 november 2018 om 15:39
Maar dit inderdaad. Verplaatsen is bijzonder kinderachtig want zulke berichten horen ook niet in napraat. Slaat nergens op hoe dit forum tegenwoordig 'gerunt' wordt.
maandag 26 november 2018 om 16:08
Echt niet!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 26 november 2018 om 16:13
Ik had het in het vorige topic al gevraagd, maar daar krijg ik geen antwoord meer (en ik zie dat het nog gewoon als welkomsttekst staat):
Het verzoek om de ‘welkom op het Viva-forum’ tekst aan te passen.
Daar staat nu nog ‘van zwangerschappen tot actualiteiten en van de stoutste seksverhalen tot adviezen over vechtscheidingen; de VIVA community is er voor elkaar in goede en in slechte tijden, en bespreekt werkelijk alle onderwerpen die je maar bedenken kunt
Want dat is niet meer het geval hè?
Het verzoek om de ‘welkom op het Viva-forum’ tekst aan te passen.
Daar staat nu nog ‘van zwangerschappen tot actualiteiten en van de stoutste seksverhalen tot adviezen over vechtscheidingen; de VIVA community is er voor elkaar in goede en in slechte tijden, en bespreekt werkelijk alle onderwerpen die je maar bedenken kunt
Want dat is niet meer het geval hè?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
maandag 26 november 2018 om 16:17
Ik heb altijd het idee dat jij “solliciteert” naar de functie van junior mod.
Of je bent het al.