Napraattopic deel 106

19-11-2018 19:14 3270 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
doornroosje9 schreef:
16-12-2018 10:08
Die zus was een grapje. In een topic vroeg Solo 'ben jij haar zus?'. Daar verwees ik naar. Mysterie opgelost.
Pfoeh, wat een opluchting
There is always something happening, and it's usually right now
Ah, ik vond het al raar dat de nick niet gewoon genoemd mocht worden! Eens met Marana dus. Ikigai is absoluut niet Thordis.
Life is short. Eat dessert first.
Head* schreef:
16-12-2018 10:14
Thordis? Is dat wie zij bedoelde? Hartstikke fijne forumster, die ik echt mis hier. En die in geen velden of wegen lijkt op ikigai.

Ik zit niet in die achterkamertjes-PB maar uit alles wat men hier gisteren schreef lijkt het mij duidelijk dat ze op Thordis doelde. Dus dan kun je het maar beter duidelijk zeggen. Denk dat niemand verder denkt dat Thordis Ikigai is.
Marana-- schreef:
16-12-2018 10:28
Ik zit niet in die achterkamertjes-PB maar uit alles wat men hier gisteren schreef lijkt het mij duidelijk dat ze op Thordis doelde. Dus dan kun je het maar beter duidelijk zeggen. Denk dat niemand verder denkt dat Thordis Ikigai is.
Nee, dat kan ik me ook niet voorstellen.
Star² schreef:
16-12-2018 10:10
Is er maar eentje die dat doet en die moet FV gewoon niet, dus verder niet teveel woorden aan vuil maken en de post van Meds gewoon verder negeren.
Ik vind dat nogal wat. Los van de fittie tussen FV en Nemain is het behoorlijk bizar dat er dan iemand langskomt om een opmerking te maken over fv huidskleur.
S-Meds schreef:
16-12-2018 10:33
Ik vind dat nogal wat. Los van de fittie tussen FV en Nemain is het behoorlijk bizar dat er dan iemand langskomt om een opmerking te maken over fv huidskleur.
Dat is 1 iemand, die alleen maar op FV komt reageren. Waarom weer de aandacht op 1 zo iemand vestigen tig uur later? Dan staf je die post en klaar.
Head* schreef:
16-12-2018 10:14
Thordis? Is dat wie zij bedoelde? Hartstikke fijne forumster, die ik echt mis hier. En die in geen velden of wegen lijkt op ikigai.

Wat Head zegt.

En gezeur om niks dus.
Gewoon een hele napraat gemist..
Ana_Isabel** schreef:
16-12-2018 10:39
Gewoon een hele napraat gemist..

nog een goeie 200 berichten :proud:
Marana-- schreef:
16-12-2018 10:28
Nee bij Ikigai denk ik aan heel iemand anders dan Thordis.
Ik denk bij Ikigai aan een gepermabande.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
S-Meds schreef:
16-12-2018 10:33
Maar waarom wordt er dan altijd heel heftig gereageerd (bv nu door jou en vaak een paar anderen die FV altijd gelijk zullen geven) op zulke dingen en wordt het feit dat FV belachelijk uitvalt naar Nemain, gewoon genegeerd?
doornroosje9 schreef:
16-12-2018 10:42
Maar waarom wordt er dan altijd heel heftig gereageerd (bv nu door jou en vaak een paar anderen die FV altijd gelijk zullen geven) op zulke dingen en wordt het feit dat FV belachelijk uitvalt naar Nemain, gewoon genegeerd?
Ik reageer heftig op racisme. Wat er verder gebeurt volg ik niet
doornroosje9 schreef:
Zie jij echt niet in dat het iets totaal anders is : commentaar op iemands forumgedrag danwel karakter of commentaar op iemands huidskleur ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
doornroosje9 schreef:
Nou Nemain moet daar maar tegen kunnen want een blanke vrouw en FV is het eeuwige slachtoffer want een donkere vrouw. Zoiets denk ik.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Rosabella1 schreef:
16-12-2018 10:45
Nou Nemain moet daar maar tegen kunnen want een blanke vrouw en FV is het eeuwige slachtoffer want een donkere vrouw. Zoiets denk ik.
Als ik nou eens op alles wat jij post reageer met “ ja, dat zul je wel zeggen omdat je blank bent “ ?
doornroosje9 schreef:
Hoezo altijd?
Ik zie het groepje het bericht van alkeweetikveel quoten. Daar reageer ik op. Waarom zou ik 20 bladzijden teruglezen om onderling gekat te duiden?
blijfgewoonbianca schreef:
16-12-2018 10:46
Als ik nou eens op alles wat jij post reageer met “ ja, dat zul je wel zeggen omdat je blank bent “ ?
Je doet maar het zal mij een worst zijn.
16-12-2018 10:46
Ja dat zeg je omdat je uit een ander milieu komt
16-12-2018 10:45
Zie jij echt niet in dat het iets totaal anders is : commentaar op iemands forumgedrag danwel karakter of commentaar op iemands huidskleur ?
Dit was een voorbeeld. Zo gaat het altijd en de uitkomst is dan ook altijd dat FV het slachtoffer is. Dat stoort me.

Ik heb een hekel aan racisme, laat dat duidelijk zijn, maar wat FV vaak doet, dat vind ik ook niet kunnen.
S-Meds schreef:
16-12-2018 10:47
Hoezo altijd?
Ik zie het groepje het bericht van alkeweetikveel quoten. Daar reageer ik op. Waarom zou ik 20 bladzijden teruglezen om onderling gekat te duiden?
Waarom spreek je niet gewoon de persoon aan die de racistische shit komt spuien in plaats van een algemen post waardoor het lijkt of 'iedereen' die reageerde op de fittie racistisch reageerde?
Je reinste bullshit dit.
doornroosje9 schreef:
16-12-2018 10:48
Dit was een voorbeeld. Zo gaat het altijd en de uitkomst is dan ook altijd dat FV het slachtoffer is. Dat stoort me.

Ik heb een hekel aan racisme, laat dat duidelijk zijn, maar wat FV vaak doet, dat vind ik ook niet kunnen.
Nou doe je het ook, racisme en gedrag aan elkaar koppelen. Het staat los van elkaar
Die opmerking van Alkemade komt uit het niets en slaat nergens op, prima dat Het Groepje erop reageerde maar dan hoeft er daarna toch niet nog eens door anderen een plasje over gedaan te worden? Belachelijke posts moet je 1x tegenin gaan en verder negeren, dan is er geen lol aan en stopt het vanzelf.
S-Meds schreef:
16-12-2018 10:48
Ja dat zeg je omdat je uit een ander milieu komt
Ik kom anders uit een uitstekend milieu.

https://www.youtube.com/watch?v=0maGGYPbubQ
blijfgewoonbianca wijzigde dit bericht op 16-12-2018 10:51
12.20% gewijzigd
Marana-- schreef:
16-12-2018 10:41
nog een goeie 200 berichten :proud:
Die komt vandaag wel vol als ik (weer) niet op zit te letten :biggrin:
Tussen Nemain en FV was geen enkele racistische post/ondertoon te lezen. Dit gaat helemaal nergens over.

De enige racistisch opmerking kwam van Alkemade. Staf haar, klaar.
anoniem_353209 wijzigde dit bericht op 16-12-2018 10:51
1.17% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven