Napraattopic deel 106

19-11-2018 19:14 3270 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Star² schreef:
16-12-2018 10:49
Waarom spreek je niet gewoon de persoon aan die de racistische shit komt spuien in plaats van een algemen post waardoor het lijkt of 'iedereen' die reageerde op de fittie racistisch reageerde?
Je reinste bullshit dit.
Mee eens.
Marana-- schreef:
Die opmerking van Alkemade komt uit het niets en slaat nergens op, prima dat Het Groepje erop reageerde maar dan hoeft er daarna toch niet nog eens door anderen een plasje over gedaan te worden? Belachelijke posts moet je 1x tegenin gaan en verder negeren, dan is er geen lol aan en stopt het vanzelf.

Juist.
doornroosje9 schreef:
16-12-2018 10:48
Dit was een voorbeeld. Zo gaat het altijd en de uitkomst is dan ook altijd dat FV het slachtoffer is. Dat stoort me.

Ik heb een hekel aan racisme, laat dat duidelijk zijn, maar wat FV vaak doet, dat vind ik ook niet kunnen.
Huh? Ik heb even terug gelezen, maar ik vind niet dat FV slachtoffer is.
Hoppa nog een plasje, pfff....

Twee boterhammen, 1 met pate en 1 met melkchocoladevlokken
Star² schreef:
Waarom spreek je niet gewoon de persoon aan die de racistische shit komt spuien in plaats van een algemen post waardoor het lijkt of 'iedereen' die reageerde op de fittie racistisch reageerde?
Je reinste bullshit dit.
Als je even terugleest dan kan je zien dat ik reageer op het bericht van het groepje, dat heb ik nota bene nog gequote. Het groepje heeft het over het bericht van Alkemade dus ik snap niet waar dit op slaat
Star² schreef:
16-12-2018 10:51
Tussen Nemain en FV was geen enkele racistische post/ondertoon te lezen. Dit gaat helemaal nergens over.

De enige racistisch opmerking kwam van Alkemade. Staf haar, klaar.
Precies.
Marana-- schreef:
16-12-2018 10:52
Hoppa nog een plasje, pfff....

Twee boterhammen, 1 met pate en 1 met melkchocoladevlokken
Er wordt hier alleen maar geplast hoor.
Marana-- schreef:
Die opmerking van Alkemade komt uit het niets en slaat nergens op, prima dat Het Groepje erop reageerde maar dan hoeft er daarna toch niet nog eens door anderen een plasje over gedaan te worden? Belachelijke posts moet je 1x tegenin gaan en verder negeren, dan is er geen lol aan en stopt het vanzelf.
Ik wist niet dat het een regel was dat iemand maar een keer mag reageren op een belachelijk post. Stom van me zeg
Marana-- schreef:
Sinds wanneer bepaal jij - of wie dan ook -waar we over napraten op Napraat ?

Racisme stopt trouwrns echt niet vanzelf als het genegeerd wordt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik bepaal niks, ik geef gewoon aan dat ik vind dat er veel teveel aandacht aan een belachelijke post wordt gegeven, zo maak je het allemaal een stuk groter dan het is.

Altijd dezelfde mensen op de barricades.
blijfgewoonbianca schreef:
16-12-2018 10:55
Sinds wanneer bepaal jij - of wie dan ook -waar we over napraten op Napraat ?

Racisme stopt trouwrns echt niet vanzelf als het genegeerd wordt.
Met de regel dat iemand maar 1 keer mag reageren op een belachelijke post is napraat ten dode opgeschreven
Marana-- schreef:
16-12-2018 10:56
Ik bepaal niks, ik geef gewoon aan dat ik vind dat er veel teveel aandacht aan een belachelijke post wordt gegeven, zo maak je het allemaal een stuk groter dan het is.

Als je “ alleen maar iets vindt “ is het misschien niet zo handig om “ moeten “ te gebruiken.

Ja, helaas altijd dezelfden. Heel jammer. .
DuchessMeganMarkle schreef:
16-12-2018 10:53
Er wordt hier alleen maar geplast hoor.
Zeiktopic.
Marana-- schreef:
16-12-2018 10:56

Het hele topic bestaat bij gratie uit reageren op belachelijke dingen. Hier speelt iets anders. Heeft fashion Victim iets gedaan waardoor ze niet verdedigd mag worden?
S-Meds schreef:
Nou doe je het ook, racisme en gedrag aan elkaar koppelen. Het staat los van elkaar
Huh? Ik koppel absoluut niet, dit zijn twee aparte dingen.
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
16-12-2018 10:59
Huh? Ik koppel absoluut niet, dit zijn twee aparte dingen.
Zeg dan ook niet iets in de trant van racisme is slecht maar fv gedraagt zich wel raar
S-Meds schreef:
16-12-2018 11:00
Zeg dan ook niet iets in de trant van racisme is slecht maar fv gedraagt zich wel raar
Dat was mss niet zo goed geformuleerd idd. Ik wilde even benadrukken dat ik absoluut tegen racisme ben.
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
16-12-2018 11:02
Dat was mss niet zo goed geformuleerd idd. Ik wilde even benadrukken dat ik absoluut tegen racisme ben.
Dat snap ik, ik heb ook nergens de gedachte gehad dat je dat wel zo zijn. En dat geldt ook voor de anderen hier. die post van Alkemade was walgelijk en daar laat ik mij de mond niet over snoeren
anoniem_287855 wijzigde dit bericht op 16-12-2018 11:04
0.13% gewijzigd
S-Meds schreef:
16-12-2018 10:59
Het hele topic bestaat bij gratie uit reageren op belachelijke dingen. Hier speelt iets anders. Heeft fashion Victim iets gedaan waardoor ze niet verdedigd mag worden?

Nee. Haar vaste clubje verdedigers wekt irritatie op.
Marana-- schreef:
16-12-2018 11:04

Nou ja daar moet je maar even mee leren dealen dan
blijfgewoonbianca schreef:
16-12-2018 10:58
Zeiktopic.
Dat mag hier.
Marana-- schreef:
16-12-2018 11:04
Vaste clubjes verdedigers? Sinds wanneer mag je niet op een rare post reageren? Volgens mij bemoeit niemand zich van de “vaste clubjes” tussen FV en Nemaín.
S-Meds schreef:
16-12-2018 11:03
Dat snap ik, ik heb ook nergens de gedachte gehad dat je dat wel zo zijn. En dat geldt ook voor de anderen hier. die post van Alkemade was walgelijk en daar laat ik mij de mond niet over snoeren
Eens. En Roosje is echt niet racistisch.
naïef van mij om te denken dat racisme door iedereen in dezelfde mate veroordeeld wordt. Dat het gedrag of de reputatie van het slachtoffer er niet toe doet. Maar blijkbaar is dat niet zo. Als het slachtoffer iets onaardigs heeft gedaan dan is een racistische post ineens een belachelijke post en hoef je niet op te reageren?
S-Meds schreef:
16-12-2018 11:09
naïef van mij om te denken dat racisme door iedereen in dezelfde mate veroordeeld wordt. Dat het gedrag of de reputatie van het slachtoffer er niet toe doet. Maar blijkbaar is dat niet zo. Als het slachtoffer iets onaardigs heeft gedaan dan is een racistische post ineens een belachelijke post en hoef je niet op te reageren?
Ik vind het maar eng.
We zijn er nog lang niet Meds.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven