Napraattopic deel 107
zondag 16 december 2018 om 19:01
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

maandag 17 december 2018 om 15:03
maandag 17 december 2018 om 15:22
Ja, anders had je mij hier wel overstuur zien zijn. Heb hem vorig jaar nog live gezien in Ziggodome en toen moest ie zijn World Tour afbreken omdat de Parkinson toesloeg. Touren wordt hem niet meer maar hij maakt nog wel muziek.
Heb hem heel vaak live gezien godzijdank.
Laatste keer zagen we iets maar we konden de vinger er niet op leggen. En toen twitterde hij dat hij de tour moest afbreken ivm zijn Parkinson.
Geen bijzonderheden

maandag 17 december 2018 om 15:44

maandag 17 december 2018 om 15:48

maandag 17 december 2018 om 16:03

maandag 17 december 2018 om 16:07

Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)

maandag 17 december 2018 om 16:11

maandag 17 december 2018 om 16:12
Yep. Maar goed, ik heb een gesprek! Daar ben ik al heel blij mee, want op een gesprek kan natuurlijk ook gewoon zomaar een baan volgen. Dat zou ik heel fijn vinden.

maandag 17 december 2018 om 16:29

maandag 17 december 2018 om 16:36
Aaah.. Wat naar zeg... :|Parkinson is een vreselijke aandoening.yasmijn schreef: ↑17-12-2018 15:22Ja, anders had je mij hier wel overstuur zien zijn. Heb hem vorig jaar nog live gezien in Ziggodome en toen moest ie zijn World Tour afbreken omdat de Parkinson toesloeg. Touren wordt hem niet meer maar hij maakt nog wel muziek.
Heb hem heel vaak live gezien godzijdank.
Laatste keer zagen we iets maar we konden de vinger er niet op leggen. En toen twitterde hij dat hij de tour moest afbreken ivm zijn Parkinson.
Gelukkig heb je hem nog kunnen zien.
maandag 17 december 2018 om 16:40
Wacht maar totdat straks de Kerstvakantie weer begint.
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
maandag 17 december 2018 om 16:51
Ah, wat stom! Fijn van dat gesprek donderdag, maar echt balen dat je die leuke functie misgelopen bent.
Life is short. Eat dessert first.