relatie uit
woensdag 15 november 2017 om 23:27
Wegens herkenbaarheid verhaal even weggehaald. Samenvatting: relatie is uit, ik voel me kut en vind het fijn dit te delen.
iedereen die zijn verhaal van zich af wil schrijven is meer dan welkom om mee te doen in dit topic ! Laten we elkaar steunen!
iedereen die zijn verhaal van zich af wil schrijven is meer dan welkom om mee te doen in dit topic ! Laten we elkaar steunen!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-11-2017 20:22
Reden: TO heeft een waarschuwing gekregen voor het verwijderen van de OP
Reden: TO heeft een waarschuwing gekregen voor het verwijderen van de OP
87.18% gewijzigd
zondag 16 december 2018 om 19:04
@ VeelLiefs
Ik begrijp wat je bedoelt, dat gevoel heb ik ook enorm. Als 2 exen mij niet leuk genoeg vonden terwijl ik hen wel nog heel leuk vond, zal er dan iemand mij wel leuk genoeg vinden om de rest van ons leven samen te delen? Om samen een leven op te bouwen, trouwen, kindjes, uitstapjes, lief en leed delen ...
Ik begrijp wat je bedoelt, dat gevoel heb ik ook enorm. Als 2 exen mij niet leuk genoeg vonden terwijl ik hen wel nog heel leuk vond, zal er dan iemand mij wel leuk genoeg vinden om de rest van ons leven samen te delen? Om samen een leven op te bouwen, trouwen, kindjes, uitstapjes, lief en leed delen ...

zondag 16 december 2018 om 19:44
ik had dit zo geschreven kunnen hebben.. ik voel me ook zo.. en voelde mij bij mijn ex ook zo op mij gemak als ik nog nooit eerder gehad had en dan laten ze je zo vallen..zo hard.. ik weet niet hoe oud jullie zijn ik 33 maar ik heb ik die gedachten van zal ik wel iemand gaan vinden om gezinnetje mee te stichten uiteindelijk lijkt zo ver weg. en dan inderdaad die donkere dagen en de feestdagen op komst waar ik zoooo tegen op zie,..VeelLiefs87 schreef: ↑16-12-2018 18:32Ik ben de laatste dagen heel bang om alleen te blijven. Ik word niet snel verliefd, durf me niet snel bloot te geven, maar ik voelde me zo op mijn gemak bij mijn ex. Alsof alles op zijn plek viel. En juist hij liet me zo enorm in de steek. Ik weet dat het ireele gedachten zijn en ik had dit de eerste maanden niet zo erg maar de laatste tijd vraag ik me af of ik ooit nog wel iemand ga vinden. Die koude, donkere dagen helpen daar niet echt bij.

maandag 17 december 2018 om 15:37
Ik zat nog in een groepsapp met mijn ex en een vriend en een vriendin. En eerder vierden wij altijd oud en nieuw bij hun. Dus die vriendin vroeg wat wij deden met oudjaar. Had hij het blijkbaar nog niet verteld aan ze. En ipv dat ie antwoord in die groepsapp, stuurt hij zn vriend privé een berichtje. Snap ik niet zo goed maar oke. Hij zit ook nog steeds in mijn familie groepsapp. Alsof hij wacht tot mijn verjaardag vrijdag zodat hij zeker weet dat iedereen weet dat we uit elkaar zijn. Snap niet dat hij er zo geheimzinnig over doet. Is dat iets mannelijks? Ik heb t gelijk aan iedereen verteld.

maandag 17 december 2018 om 18:42
Evylime, niet teveel over nadenken, het is jouw familie, dus daar moet jij het vertellen. En misschien heeft hij die vriend nog niet gezien sindsdien, zoiets ga je volgens mij niet aan iedereen gaan rondappen, dat heb ik toch niet gedaan.
Ik lijk het elke dag moeilijker te hebben. Niet verwacht dat liefdesverdriet na een korte relatie zo hard kon binnenkomen.
Ik lijk het elke dag moeilijker te hebben. Niet verwacht dat liefdesverdriet na een korte relatie zo hard kon binnenkomen.

maandag 17 december 2018 om 19:52
qua liefdesverdriet maakt de duur van een relatie niet zoveel uit denk ik.. maar meer hoe jij je emotioneel verbonden voelde met die persoon.. zo heb ik een relatie van 10 jaar gehad maar achteraf gezien al jaren uit elkaar gegroeid en veranderd in de loop der jaren en toen dat over ging heb ik er wel verdriet van gehad en gemis.. maar daarna kreeg ik een relatie van aantal maanden en echt zo verliefd gewordenCallie_15 schreef: ↑17-12-2018 18:42Evylime, niet teveel over nadenken, het is jouw familie, dus daar moet jij het vertellen. En misschien heeft hij die vriend nog niet gezien sindsdien, zoiets ga je volgens mij niet aan iedereen gaan rondappen, dat heb ik toch niet gedaan.
zo'n diepe emotionele verbinding (soulmate gevoel) nou zal je zeggen dat ik daar zoveel meer last van had dat ik van te voren nooit had kunnen denken.. en dan denk ik om die maanden zoveel verdriet en die van mij was niet eens zo lief en betrouwbaar, het ergste is ik was al zo verliefd geworden voordat ik dat door had.. en ook al weet je de waarheid en ben je boos en verdrietig je wist die gevoelens niet zomaar uit althans ik niet.. ook al wil ik hem niet meer terug hoor maar toch die zijnde gevoelens maken mij af en toe zwak..
woensdag 19 december 2018 om 08:51

woensdag 19 december 2018 om 12:20
Wat fijn om te lezen Oogdruppels!! Lijkt me heel lastig om ineens een foto te zien van hem met zijn nieuwe vriendin. Maar gelukkig deed het je minder dan verwacht. Zo kun je goed merken dat je al een heel eind bent 
Met mij gaat het wel oke. Ik mis het contact. Ben in twijfel of ik hem als persoon mis, of dat ik meer het hebben van een vriend (en dus intimiteit, iemand met wie je alles kan delen etc) mis.
Wij delen samen een netflix account, hebben er allebei een profiel en hij betaald mij de helft. En ik keek soms wat voor series hij aan het kijken was en gisteren zag ik ineens dat ie heel random een klein stukje van "new girl" had gekeken. Ook echt seizoen 2 aflevering 3. Maar new girl is een vrouwenserie. Dus ik ga het nu maar in de gaten houden of hij het verder gaat kijken. Zo ja dan ga ik hem erop aanspreken. Maar ik denk eerder dat iemand dat kleine stukje wat hij gekeken had als voorbeeld gaf. En niet dat een meisje t had zitten kijken. Mag ik hopen....
En misschien moet ik stoppen met zn netflix te controleren. En zijn twitter. Want dat controleer ik ook soms, of hij wat nieuws getweet heeft. Ik vind mezelf zo irritant als ik dat doe. Ik bereik er niks mee

Met mij gaat het wel oke. Ik mis het contact. Ben in twijfel of ik hem als persoon mis, of dat ik meer het hebben van een vriend (en dus intimiteit, iemand met wie je alles kan delen etc) mis.
Wij delen samen een netflix account, hebben er allebei een profiel en hij betaald mij de helft. En ik keek soms wat voor series hij aan het kijken was en gisteren zag ik ineens dat ie heel random een klein stukje van "new girl" had gekeken. Ook echt seizoen 2 aflevering 3. Maar new girl is een vrouwenserie. Dus ik ga het nu maar in de gaten houden of hij het verder gaat kijken. Zo ja dan ga ik hem erop aanspreken. Maar ik denk eerder dat iemand dat kleine stukje wat hij gekeken had als voorbeeld gaf. En niet dat een meisje t had zitten kijken. Mag ik hopen....
En misschien moet ik stoppen met zn netflix te controleren. En zijn twitter. Want dat controleer ik ook soms, of hij wat nieuws getweet heeft. Ik vind mezelf zo irritant als ik dat doe. Ik bereik er niks mee
woensdag 19 december 2018 om 15:07
Je weet het zelf al, maar daar kun je echt beter mee stoppen. Als ik jou was zou ik hem een berichtje sturen en zeggen dat je geen netflix meer wil delen en wachtwoord veranderen. Ik begrijp het wel hoor, ik heb in de periode dat het niet goed ging heel vaak onze rekening gecheckt om te zien hoe laat hij waar was als hij ergens iets had gekocht. Om een voorstelling te kunnen maken van wat hij aan het doen was. Nou ja, ik schoot er niks mee op.Evylime schreef: ↑19-12-2018 12:20
woensdag 19 december 2018 om 18:35
@groningen
Dikke knuffel. Loskomen van iemand doet pijn, en jammer maar helaas, en zullen nog dipjes volgen. Maar elk dipje is een stap dichter bij herstel. Ook jij komt er wel!
@oogdruppels
Fijn te horen dat het weer beter gaat met je. Dat de zon weer haat schijnen voor jou!
@Evylime
Doe het jezelf niet aan!! Stop met kijken op zijn social media, ontvolg hem. Verwijder hem desnoods! (Maar ik hoef niet te praten, ik Check ook nog regelmatig eens wanneer hij laatst online was)
Dikke knuffel. Loskomen van iemand doet pijn, en jammer maar helaas, en zullen nog dipjes volgen. Maar elk dipje is een stap dichter bij herstel. Ook jij komt er wel!
@oogdruppels
Fijn te horen dat het weer beter gaat met je. Dat de zon weer haat schijnen voor jou!
@Evylime
Doe het jezelf niet aan!! Stop met kijken op zijn social media, ontvolg hem. Verwijder hem desnoods! (Maar ik hoef niet te praten, ik Check ook nog regelmatig eens wanneer hij laatst online was)
woensdag 19 december 2018 om 18:40
Rare dag vandaag. Gisteren en vandaag gingen best goed. Maar deze namiddag ineens een vervelend buikgevoel, et zijn precies vlinders in mijn buik, ik ga bijna zweven. Ik besef heel goed dat er weer ergens valse hoop leeft. Ik doe heel hard mijn best om de realiteit in te zien, probeer slechte eigenschappen naar boven te halen, het moment waarop hij het mij vertelde. Maar op een of andere manier werkt het niet genoeg. En dan komt straks weer de val, waarin ik weer te pletter en vol verdriet neerstort. Ik zie er alweer tegenop.
Nog iemand tips om valse hoop tegen te houden?
Nog iemand tips om valse hoop tegen te houden?
donderdag 20 december 2018 om 10:24
Ik voel me zo zo zo stom! Gisteren mijn ex op werk tegengekomen, waar het zoals verwacht weer erg gezellig samen was. Er waren nog wat dingen die ik wilde zeggen dus ik besloot hem een appje te sturen, waar hij goed op reageerde. Ik vroeg hoe het met hem ging waarop hij zich afvroeg of het verstandig was om te gaan appen. Hij zei continue dat hij er zich ongemakkelijk bij voelde omdat het niet de afspraak was. Ik gaf aan het jammer te vinden dat hij zo bot en kortaf deed en toen ging hij slapen en heeft hij niet meer gereageerd (wat geheel logisch is van zijn kant!!) ik ging veel te ver en voel mij nu zó stom!!! Ik heb geen spijt, maar baal wel van de manier hoe het gesprek is verlopen. Ik dramde veel te veel door.

donderdag 20 december 2018 om 12:20
@Groningen
Probeer het contact zoveel mogelijk te vermijden. In werk-context is dat natuurlijk niet gemakkelijk, maar probeer het te houden op een Goeiemorgen en niet meer.
Schrijf je vragen op, als ze later nog een issue blijven voor jou kan je er altijd nog op terugkomen. Nu moet je even van hem loskomen en rouwen om wat er niet meer is.
Probeer het contact zoveel mogelijk te vermijden. In werk-context is dat natuurlijk niet gemakkelijk, maar probeer het te houden op een Goeiemorgen en niet meer.
Schrijf je vragen op, als ze later nog een issue blijven voor jou kan je er altijd nog op terugkomen. Nu moet je even van hem loskomen en rouwen om wat er niet meer is.
donderdag 20 december 2018 om 12:23
Hier blijft het zenuwachtig gevoel hangen, precies een verliefde puber. Terwijl ik toch wel echt zou moeten beseffen dat we niet meer samen zijn en dat dat ook niet meer zal gebeuren.
Achterliggend blijft er hoop hangen dat het toch goed komt. Ik lijk vanalles te willen doen/veranderen met als achterliggende reden dat hij me dan wel zal willen. Ik ben me heel bewust van die gedachten maar het lukt me niet om ze uit mijn hoofd te zetten. Iemand die mij een zetje kan geven?
Achterliggend blijft er hoop hangen dat het toch goed komt. Ik lijk vanalles te willen doen/veranderen met als achterliggende reden dat hij me dan wel zal willen. Ik ben me heel bewust van die gedachten maar het lukt me niet om ze uit mijn hoofd te zetten. Iemand die mij een zetje kan geven?
donderdag 20 december 2018 om 12:45
Ja je hebt helemaal gelijk! Zo stom dat je rationeel gezien wel weet wat je beter wel en niet kunt doen, maar je gevoel dat zo tegenspreekt.. Ik voel me nu ontzettend onrustig dat er nu weer zo’n nare sfeer hangt en dat graag wil uitpraten. Terwijl hij heeft aangegeven liever zaterdag te willen praten ipv appen.. bahCallie_15 schreef: ↑20-12-2018 12:20@Groningen

donderdag 20 december 2018 om 12:48
Ik kan je helaas geen zetje geven aangezien ik op het moment precies hetzelfde gevoel ervaar. Het besef dat het echt niet meer goed gaat komen is er nog steeds niet, waardoor het moeilijk is om het los te laten.. Terwijl hij dat waarschijnlijk al wel heeft gedaan (maar dat vul ik ook alleen maar in). Dikke knuffel, het is zo rot allemaal!!Callie_15 schreef: ↑20-12-2018 12:23Hier blijft het zenuwachtig gevoel hangen, precies een verliefde puber. Terwijl ik toch wel echt zou moeten beseffen dat we niet meer samen zijn en dat dat ook niet meer zal gebeuren.

donderdag 20 december 2018 om 17:42
ik voel zo met jullie mee.. we zitten qua gevoel echt in het zelfde schuitje.. zo erg het ene moment besef je dat het beter is dat het over is qua negatieve dingen maar die paar leuke fijne dingen die proberen de overhand te houden ook al wil je het niet.. dan voel je je een paar dagen aardig en dan weer minder het is echt een rollercoaster aan emoties en gevoelens..en ook ik heb een dip na fotos gezien te hebben van hem en zn nieuwe scharrel..pff.. aan de ene kant verdrietig en aan de andere kant zegt het zoveel over hem.. en ben ik blij dat ik van hem af ben, ja ik heb het er wel zwaar mee omdat ik wel oprecht was en eerlijk qua gevoelens en alles en hij niet.. dat heeft hij zoiezo al bewezen. en ik geloof in karma dus dat komt wel goed met hem,.. en aan de andere kant wens ik hem het beste.. stom he zo dubbel zo boos en verdrietig om bedrog leugens en de manier hoe mij liet barsten en in welke situatie.. en aan de andere kant mis ik hem en denk ik wat als ik, wat als.. dus toch soort valse hoop. betrap ik mij zelf op. pff ben blij als dit over is echt. en hoef voorlopig geen relatie meer, die pijn elke keer ben ik zo zat..
ben echt blij met dit forum, mensen die je echt begrijpen en niet veroordelen en zeggen waar maak je je nog druk om zet hem uit je hoofd je bent zoveel beter waard.. en ja ik weet het.. zo jammer dat je geen knopje om kan zetten qua gevoelens..sommige mensen lijken dat wel te hebben, die gaan zo verder of er niks gebeurd is hop naar de volgende.. ik snap dat echt niet..
dikke knuffel voor jullie allemaal!! en we komen er echt wel
ben echt blij met dit forum, mensen die je echt begrijpen en niet veroordelen en zeggen waar maak je je nog druk om zet hem uit je hoofd je bent zoveel beter waard.. en ja ik weet het.. zo jammer dat je geen knopje om kan zetten qua gevoelens..sommige mensen lijken dat wel te hebben, die gaan zo verder of er niks gebeurd is hop naar de volgende.. ik snap dat echt niet..
dikke knuffel voor jullie allemaal!! en we komen er echt wel
vrijdag 21 december 2018 om 09:33
vrijdag 21 december 2018 om 09:38
Mijn gevoel is omgeslagen, ipv vlinders nu een enorme brok in de maag, en hartkloppingen, en pijn op de borst. Enorm onrustig vandaag.
Er is kans dat ik hem vnv zie, dat maakt me enorm onrustig. Maar ik wil me niet opsluiten ... Ik probeer me het ergste voor te stellen, ga er al maar vanuit dat hij net als vorige keer geen hallo zegt. Geen loze verwachtingen ...
Er is kans dat ik hem vnv zie, dat maakt me enorm onrustig. Maar ik wil me niet opsluiten ... Ik probeer me het ergste voor te stellen, ga er al maar vanuit dat hij net als vorige keer geen hallo zegt. Geen loze verwachtingen ...
vrijdag 21 december 2018 om 11:19
Ik wil zo graag vooruit skippen naar het moment dat ik me weer goed voel en we misschien wel vrienden kunnen zijn, maar afgelopen twee dagen was ik echt weer een hoopje ellende. Echt nog erger dan de eerste weken. Huilen op werk en als ik vrienden zag. Ik voel me boos en tegelijkertijd zo stom dat ik hem niet heb kunnen houden en verdrietig omdat hij echt zo ongelukkig was dat hij heel ons leven overhoop haalt. Echt veel enoties door elkaar en ik wil alleen maar dat de feestdagen snel voorbij zijn.

vrijdag 21 december 2018 om 11:41
ik voel mij vandaag en gister ook zo na een paar aardige dagen te hebben gehad toen kon ik wel voor mijzelf denken het is beter zo..en dan begint het weer en snap ik niet waarom hij zo hard kan zijn en nooit meer een normaal gesprek gevoerd heb ik zit met zoveel vragen..maar ik moet accepteren hoe het is en dat is zo moeilijk.. en ja karma ik geloof erin het kan lang duren maar ik geloof echt dat als iemand zo met een ander omgaat bewust dat iemand zijn straf uiteindelijk echt wel krijgt. dat is mijn geval dan he . jij zat in een hele andere situatie met je ex.. is ook weer anders..Callie_15 schreef: ↑21-12-2018 09:38Mijn gevoel is omgeslagen, ipv vlinders nu een enorme brok in de maag, en hartkloppingen, en pijn op de borst. Enorm onrustig vandaag.
vind het wel wijs dat je het ergste voorsteld van de ontmoeting met ex dan kan het indderdaad ook niet tegenvallen.. indd geen loze verwachtingen.. verwachtingen maken je kapot, echt dan hoop of verwacht je iets en het gebeurd niet en dan ben je teleurgesteld en verdrietig ik snap je zo!! dikke knuffel!!

vrijdag 21 december 2018 om 11:45
het hoort er allemaal bij jammer genoeg en dat het nu erger is dan in de eerste weken dat komt omdat je in de eerste tijd na de breuk in een soort overlevings meganimse schiet zeg maar nu komt het besef en komt het verdriet boosheid alle emoties eruit.. dat is zo rot maar laat het er uit komen. het is echt een achtbaan emoties en gevoelens schieten alle kanten op.. ik ben ook zo blij als de feestdagen voorbij zijn. ik ben nog alleen ook. zie er echt tegen op. hoop dat we ons allemaal snel vrolijker en beter voelen!! dikke knuffel!ZoeyMaar schreef: ↑21-12-2018 11:19Ik wil zo graag vooruit skippen naar het moment dat ik me weer goed voel en we misschien wel vrienden kunnen zijn, maar afgelopen twee dagen was ik echt weer een hoopje ellende. Echt nog erger dan de eerste weken. Huilen op werk en als ik vrienden zag. Ik voel me boos en tegelijkertijd zo stom dat ik hem niet heb kunnen houden en verdrietig omdat hij echt zo ongelukkig was dat hij heel ons leven overhoop haalt. Echt veel enoties door elkaar en ik wil alleen maar dat de feestdagen snel voorbij zijn.

vrijdag 21 december 2018 om 11:51
@callie
en bedoel karma niet als iets heel kwadaardigs maar geloof wel dat hij misschien wel een keer echt gevoelens voor iemand ontwikkeld en die gene hem zo behandeld zoals hij andere gedaan heeft, zodat hij het zelf te voelen krijgt en misschien beseft hoe hij bezig is geweest en harten heeft gebroken.. meer op die manier. koekje van eigen deeg zeg maar..eyeopener.. wens hem niks naars toe ben geen hatelijk persoon ook ben ik boos en verdrietig en weet ik wat nog meer haha maar toch geef ik nog om hem pff word gek vanmijzelf 1 uur boos dan verdrietig dan zou ik hem willen bellen en het wisselt elkaar de hele dag af zo vermoeiend..
en bedoel karma niet als iets heel kwadaardigs maar geloof wel dat hij misschien wel een keer echt gevoelens voor iemand ontwikkeld en die gene hem zo behandeld zoals hij andere gedaan heeft, zodat hij het zelf te voelen krijgt en misschien beseft hoe hij bezig is geweest en harten heeft gebroken.. meer op die manier. koekje van eigen deeg zeg maar..eyeopener.. wens hem niks naars toe ben geen hatelijk persoon ook ben ik boos en verdrietig en weet ik wat nog meer haha maar toch geef ik nog om hem pff word gek vanmijzelf 1 uur boos dan verdrietig dan zou ik hem willen bellen en het wisselt elkaar de hele dag af zo vermoeiend..