Napraattopic deel 107
zondag 16 december 2018 om 19:01
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 19 december 2018 om 20:21

Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
woensdag 19 december 2018 om 20:22
en ook waar, en dat het dus echt is?
woensdag 19 december 2018 om 22:53
Fantastische OP: thuis/indeling-woonkamer/list_messages/433718
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
woensdag 19 december 2018 om 22:58
Dat is echt een topper.
woensdag 19 december 2018 om 22:59
Er was weliswaar maar 1 posting geplaatst, maar het account is in 2017 al geactiveerd waardoor postings niet door de ballotage hoeven. Heel vervelend als er dit soort teksten geplaatst wordt.

Juun

woensdag 19 december 2018 om 23:14
Jee. Ja.
Tante Ans was boos dat een topic van haar niet verwijderd werd, ondanks privacy-argument en deed zich vervolgens voor als haar man. Die kwam melden dat ze hierom een eind aan haar leven zou hebben gemaakt. Vergezeld van een minilegertje trollen, die haar overlijdensbericht kwamen bevestigen.
Ik hoop dat je niet je ziel en zaligheid in de pb's gestopt hebt.
woensdag 19 december 2018 om 23:17
Ze heeft een permaban.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

woensdag 19 december 2018 om 23:20
Tante Ans kwam even de nieuwe mods inwerkenDana schreef: ↑19-12-2018 23:14Jee. Ja.
Tante Ans was boos dat een topic van haar niet verwijderd werd, ondanks privacy-argument en deed zich vervolgens voor als haar man. Die kwam melden dat ze hierom een eind aan haar leven zou hebben gemaakt. Vergezeld van een minilegertje trollen, die haar overlijdensbericht kwamen bevestigen.
Ik hoop dat je niet je ziel en zaligheid in de pb's gestopt hebt.
woensdag 19 december 2018 om 23:21
Gelukkig.
Leuk trouwens om jou weer te zien. Ben je een poos niet/minder actief geweest, of ben ik zelf gewoon te weinig actief (en dan net op andere topics) om je te spotten?
woensdag 19 december 2018 om 23:23

En ja, wie was ze niet? Shanna, Jennifer, Piet. Misschien nog wel meer.

woensdag 19 december 2018 om 23:25
Nou, ik was anoniem vanwege stok achter de deur vanwege razend druk met werk. Las lekker alleen even mee. En toen werd er een topic geopend op gevraagd waarin werd gevraagd waar ik was gebleven vanwege advies... Door haar dus. En toen kwam ik alleen daarvoor 'even' terug

Check out en leave enzo, het is echt waar wat ze zeggen....
woensdag 19 december 2018 om 23:30
Ik kan me dus serieus verheugen op mijn ouwe dag waar ik dagenlang kan forummen met adviezen van medebejaarden die ik al 1000 jaar 'ken'.
Dat yasmijn schrijft op het modtopic: "snotneus! Je oma was nog niet eens geboren toen wij hier begonnen"

Dat yasmijn schrijft op het modtopic: "snotneus! Je oma was nog niet eens geboren toen wij hier begonnen"

Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 19 december 2018 om 23:31
Tja, ik heb al zo vaak geprobeerd te leaven dat ik het zelf niet eens meer serieus neem. Het blijft hier altijd trekken (bij mij eigenlijk juist ook als ik druk ben - ik ben echt kampioen werkontwijkend gedrag). Maar leuk om je weer te zien. Ik hoop dat razend druk een positief teken is en dat het goed met je gaat.
woensdag 19 december 2018 om 23:32

donderdag 20 december 2018 om 10:07
Dat is het zeker. Mijn kantoor floreert en daar ben ik supertrots op aangezien ik het allemaal helemaal zelf doe.Dana schreef: ↑19-12-2018 23:31Tja, ik heb al zo vaak geprobeerd te leaven dat ik het zelf niet eens meer serieus neem. Het blijft hier altijd trekken (bij mij eigenlijk juist ook als ik druk ben - ik ben echt kampioen werkontwijkend gedrag). Maar leuk om je weer te zien. Ik hoop dat razend druk een positief teken is en dat het goed met je gaat.
En zeer herkenbaar het eerste deel van je post